ההתהפכות אירעה בארה"ב ולכן לא מתחייב קשר תקנוני או אחר
לדעתי פספסת את הנקודה. ההבדל הוא בין מתן "ביטוח" לפשלה של נהג (אי-תדלוק, תדלוק לא נכון...) לבין בעיה מיכאנית שלא תלויה בנהגת, ושמתן רכב חלופי לא יתן יתרון על-פני זוגות שלא פישלו - נגיד תדלקו בזמן; תדלקו נכון; מילאו אויר....
בהתהפכות, יש מעיין פשרה. מצד אחד ההמתנה לרכב חלופי היא על-חשבון הזוג המתהפך ומצד שני ללא רכב חלופי המירוץ נגמר בגלל
אמצעי (רכב) ולא בגלל כשלון
בעצם המירוץ. "פשרה" זו גם "מפצה" זוגות שלא התהפכו בכך שהיא מעכבת את הזוג המתהפך אך לא מוציאה אותו לחלוטין מהמירוץ.
אגב, עם שליטת הדואניות בגרוזינית והתמצאותן המפתיעה בגיאורגיה וסדריה לא נראה בלתי-סביר לנחש שהן קיבלו לא מעט עזרה מהפקת המירוץ וקבלניה/נותני שירות המקומיים מטעמה - החל בגרר ועד לטיפול אקסטרה-אקסטרה VIP (שים לב שהגרר צולם מאחור - היינו, היה צוות צילום נוסף חוץ מזה הצמוד להן בתוך הרכב) במוסך ששחרר אותן הכי מהר שאפשר בזכות ההפקה והפיצוי הכספי שכנראה שולם למוסך על ההעדפה של משתתפות המירוץ ע"ח לקוחות אחרים של המוסך. אם זה היה תלוי
רק בדואניות (ולא בהפקה ושירותי התמיכה שלה) הן לא היו יוצאות מהמוסך כל-כך מהר (מזרחי וטילטיל עדיין היו עם הכבשים כשהן הגיעו).