קיומו של אלוקים?!?!?

G o v er n o r

New member
אינך מבין את דברי? אתה טוען שנמצא

שריד לבנין המקדש, לרהוט, לקשוטים, בהר הבית (in-situ), או פריט שזוהה בוודאות כשייך למקדש (בדיקת NAA)? אם ידוע לך על ממצא כזה - הצג אותו, או הצג קשור אליו. פרה אדומה? היכן? מי? מתי? חרק? היכן? מי? מתי? מספיק עם מעשיות. תן קשורים... NAA - Neutron Activation Analysis
 

G o v er n o r

New member
אני מדבר, כמובן, על מה שידוע היום

מממצאים, ולא מן המיתולוגיה. אתמול הוכרז כי נמצאה כתובית, לוח הנצחה, המציינת בדק-בית שעשה אחד בשם יואש במקדש (ב´ שוואית). מדובר בפריט שאינו in-situ, הכתוב, כמובן, באלפבית פיניקי, אשר נבדק, בינתיים, רק על ידי גיאולוגים אשר התבקשו לבדוק את מרקם האבן והמשקעים השונים שעליה. הכתובית לא נמסרה עדיין לבדיקת ארכאולוגים. מסקנות הגאולוגים: מקור האבן בהרים בעבר הירדן המזרחי. הגיל כ- 2800 שנה הפאטינה והמשקעים על פני הכתובית נוצרו במהלך השנים בהליכים טבעיים ולא פוברקו לאחרונה. זהו. הגיל מתאים לתקופת מלכות יואש (835 עד 796 לפנה"ס)...
 

amirjak

New member
נו הזמן עובר

וכבר נמצאה הוכחה לקיום בית המקדש הראשון
 

G o v er n o r

New member
אני מציע לך לדחות בינתיים את הפגישה

עם החייט, ולא לגשת לתפירת חליפות...
 

amirjak

New member
חבל שלא קראתי את ההודעה שלך מקודם

כבר תפרו לי חליפה....
 

G o v er n o r

New member
´לא היה צורך לתאר את המיקום של

בית המקדש מאחר והוא מקום כ"כ מוכר´ טעות. לא היה צורך לתאר את מקום המקדש מכיוון שהמקדש המחוזי היה מוכר לכל וכל תושב המחוז התיחס רק אל המקדש שלו. "חוץ מזה את רשמת שלא ניתן להתייחס לממצאים ארכיאולוגים שהם מתקופה מסוימת" ???? היכן? מי? מתי? אמרתי כי הארכאולוגים המקצועיים יודעים כולם שאין ראיות ארכאולוגיות למעשיות המקרא בכל הנוגע למה שקדם למאה ה- 9/10 לפנה"ס. בזאת מודה אפילו ארכאולוג שאינו חשוד בנטיה להכחשת המקרא (פרופ´ אדם זרטל). "ייתכן והמצרים מחקו..." חזור ובדוק דעת ארכאולוגים מקצועיים. "כל ההוכחות לקיומו של בית המקדש נהרסות ברגע זה ע"י הוואקף המוסלמי" חפירות ארכאולוגיות בהר הבית נערכו גם ע"י משלחות זרות בימי שלטון המנדט הבריטי והשלטון הירדני שלאחריו. דבר לא נמצא. "למה אבותינו הקימו בית מקדש שני" הראשון הוקם באגדות. השני במציאות. זהו פשוט רצף מאגדה למציאות. זו הדרך לאחד אוסף נוודים וללכדו לעם סביב מיתוס "אבות" נאפד הוד, אפוף תהילה וספורי גבורה. "הפיסיקה של ניוטון שהאכסיומה שלה..." הפיסיקה של ניוטון אמנם נזקקה לתקון רלטיביסטי, אולם לא נזרקה לפח. "בקרוב מאד כשיבוא אליהו הנביא להכריז על בואו של משיח בן דוד, אני מקווה שתודו בטעותכם" מה תעשה כאשר יתברר סופית שהענין הוא רק הזיה? האם תודה בטעותך ותכיר שכל אורח חייך התובעני היה סתם מצערת מלאה בהלוך סרק? קבל ממני שאלהים זו רק הזיה בין אזניך. יהיה לך הרבה יותר פשוט...
 

masorti

New member
שוב התחלת לשקר?

"אמרתי כי הארכאולוגים המקצועיים יודעים כולם שאין ראיות ארכאולוגיות למעשיות המקרא בכל הנוגע למה שקדם למאה ה- 9/10 לפנה"ס. בזאת מודה אפילו ארכאולוג שאינו חשוד בנטיה להכחשת המקרא (פרופ´ אדם זרטל)." לי דווקא היה נדמה שאדם זרטל טוען שמצא ראיות ארכיאולוגיות למסלול ההתיישבות של העברים ולמזבח יהושע. וכל הנ"ל מתוארך במאות 13-11 לפנה"ס. אז כנראה שאדם זרטל דווקא טוען שיש ראייה ארכיאולוגית ל"מעשייה" אחת לפחות של המקרא, שקרתה במאה ה-13 לפנה"ס. (עיין ערך "מזבח יהושע") אבל אם אפשר לדחוף בלופים בתוך רצף המלל, אז למה לדבוק באמת.....
 

דוד1000

New member
לא תוסיפו על הדבר אשר אנכי מצווה את

אתייחס לטענת הכופרים שטוענים שבמשך זמן ארוך בתהליך הדרגתי הלכה התורה והתגבשה. טענה זו נטענה כבר על ידי "מבקרי המקרא" היסודות ל"מדע" המכונה "ביקורת המקרא" הונחו על ידי תיאולוגים גרמניים שהתורה לא עברה באומתם, ותורה אי אפשר ללמוד ללא המפתחות העוברים בקבלה העוברת מדור לדור. קל מאוד להראות עד כמה דבריהם משוללי הגיון 1.הן היום בו נחתמה התורה חייב היה להיזכר וכיצד נעלם? 2.כיצד נעלמו מהזיכרון הלאומי כל אותם "שלבי התהוות" מדומים"? 3.בספר דברים נאמר "לא תוסיפו על הדבר אשר אנכי מצווה אתכם ולא תגרעו ממנו" דברים `ד פסוק ב` אחר שפסוק זה נכתב לא הייתה כל אפשרות להוסיף מאומה על מצוות התורה. שכן כל מי שינסה להוסיף, מייד יידחה על ידי ההמונים.דומה הדבר לתכונת "הגנת המסמך" הקיימת ברוב תוכנות המחשב המודרניות, כשמפעילים תכונה זו המסמך ננעל בפני שינויים, אחר שהופעלה תכונה זו אין כל אפשרות לבצע שינוי כלשהו במסמך. פסוק מעין זה האמור לעיל מונע אפשרות של שינויים ותוספות של מצוות או פרטיהן. 4.שושלת הדורות הרציפה בה עברה התורה מדור לדור מהווה הוכחה שאין לערער על אחידותה, שכן באותה מערכת תמסורת הועברו כל פרטי הפרטים הקשורים לדקדוקי המצוות, ושבאמצעותה יודעים אנו על כל מיצוה ומיצוה, מה ממנה מדאורייתא ומה מדרבנן, באיזו תקופה התווסף פרט זה ובאיזו נוסף פרט נוסף.ישנן גם תקנות שנוהגים על פיהן מזמן מתן תורה ואף על פי כן אינן נחשבות כדיני תורה כמו קריאת התורה בשבת שתיקן משה רבנו... כיון שיש מסורת מדויקת על כל פרט וזמן התחלתו ודרכי התהוותו, אם אכן מאן דהו הביא את התורה בזמן השונה מהמקובל, כיצד קרה שמייחסים את כל התורה כולה למשה מסיני, אם חלילה התהוותה התורה במהלך הדורות כיצד נעלם הידע הזה? כיצד הצליחו להעלימו לאורך כל ההיסטוריה? הערה:אין סתירה בין נקודה 3 שבו מובא הפסוק "לא תוסיפו על הדבר הזה אשר אנכי מצווה אתכם ולא תגרעו ממנו" למה שהוסיפו החכמים במהלך השנים אסורים נוספים.לדוגמא: האם אדם יכול לומר :"הוספתי לביתי מכונית" או "הוספתי לחדר האמבטיה מכונת כביסה"? לבית מוסיפים חדר, מכונית או מכונת כביסה אינן תוספת לבית, הם משהו אחר. החכמים אינם "מוסיפים" הם פועלים בכוח סמכות שניתנה להם לחדש גזרות ותקנות שאינן דומות כלל לאיסורי התורה, יודעים אנו זה אלפי שנים מה אסור מהתורה,ומה אסור מדברי חכמים. אסור לקצוץ ענף מאילן בשבת מן התורה ומותר לשבת עליו, חכמים באו וגזרו, לבל נשתמש באילן בשבת כלל. לו היו אומרים, כי איסור השימוש באילן הנו איסור מן התורה, זהה לאיסורי תורה אחרים, היו עוברים בכך על איסור "לא תוסיף", אבל כיון שלא אמרו כן, וכל שאמרו הנו, שיצרו תוך ניצול סמכות שהואצלה להם, כמבואר להלן איסור מסוג חדש השונה מכל זווית ראיה מאיסורי התורה וגם עונש העובר עליו שונה מהעונש הניתן לעובר על איסורי תורה הרי אין כאן תוספת. ************************************************************************ ******** קיימים אירועים שהתרחשו בעבר או אישים שחיו בעבר, שאנו יכולים להתייחס אליהם כעובדות היסטוריות, כגון אלכסנדר מוקדון או מלחמות נפולאון.כיצד יודעים ההיסטוריונים כי אירוע הנחשב לעובדה היסטורית אכן היה? טול את הודאי שבאירועים, אותו אירוע שההיסטוריונים רואים בו עובדה היסטורית בלתי ניתנת לערעור, ונתח את הסיבות שבעטיין אנשי המדע משוכנעים, כי אכן האירוע הנדון אכן היה. מנה את הקריטריונים שאירוע היסטורי חייב להצטייד בהם כדי להיחשב כעובדה ודאית, והנני מתחייב לעשות שלשה דברים:
 
בבקשה...

טענתו של אמנון יצחק: מוכרח להיות שיש בורא מאחר שלא יכול להיות שכל הדברים בראו את עצמם. הפרכה: לא מוכרח להיות שיש בורא מאחר שיתכן והחומר הראשוני פשוט קיים. בדיוק כמו שיתכן שאלוהים פשוט קיים מעצמו בלי שבראו אותו, כך יתכן שהחומר הראשוני פשוט קיים מעצמו בלי שבראו אותו. אף שאלוהים נחשב ישות רוחנית, עדיין מדובר בישות כלשהי. ולא יתכן שישות תהיה קיימת מעצמה בלי שיבראו אותה. והנה הסבר על ההמשך...
 
ואולי היקום תמיד היה... ../images/Emo163.gif

אולי היקום תמיד הייתה ולכן היא לא נבראה. מהטענה של אמנון יצחק עצמו לאשר להגיע למסקנה שהעולם תמיד היה, כי אם מישהו ברא את היקום אז נשאלת השאלה מי ברא את הבורא?
 
למעלה