תראה מיסטר חסדין
אתה במחילה כותב דבר והיפוכו, מודה שאין לך שמץ מושג מי היה שפינוזה, ולא קראת את ספריו, מצד שני אתה נוטה לטובת הרוב(כרגיל אצל אנשים שהם מכסים על חוסר הידיעה שלהם, בהנחה שהרוב צודק) אז לך תתעניין תקרא, ואם יהיו לך הערות על דבריי. ועל הציטטות שהבאתי מכתביו של שפינוזה, אני מוכן לשמוע בינתיים אני מסכים לרישא של דברייך, ששפינוזה היה איש מעניין, לדעתי מגדולי הפילוסופים, בעת החדשה..... מה לעשות וניסו להלביש עליו שם יהודי, ואף מצבה יהודית, ואף היו שביקשו לצרפו למבשרי הציונות. אבל מה לעשות, הוא חתר להיזכר כפילוסוף נוצרי, ניתק את קשריו עם העם היהודי, והגיע לסף ייאוש בקשר לעתיד עם ישראל... היו לו המון הברקות מדהימות, לאיש שחי במאה שלו, אבל. צריך להכיר גם בטעויות שעשה....
אתה במחילה כותב דבר והיפוכו, מודה שאין לך שמץ מושג מי היה שפינוזה, ולא קראת את ספריו, מצד שני אתה נוטה לטובת הרוב(כרגיל אצל אנשים שהם מכסים על חוסר הידיעה שלהם, בהנחה שהרוב צודק) אז לך תתעניין תקרא, ואם יהיו לך הערות על דבריי. ועל הציטטות שהבאתי מכתביו של שפינוזה, אני מוכן לשמוע בינתיים אני מסכים לרישא של דברייך, ששפינוזה היה איש מעניין, לדעתי מגדולי הפילוסופים, בעת החדשה..... מה לעשות וניסו להלביש עליו שם יהודי, ואף מצבה יהודית, ואף היו שביקשו לצרפו למבשרי הציונות. אבל מה לעשות, הוא חתר להיזכר כפילוסוף נוצרי, ניתק את קשריו עם העם היהודי, והגיע לסף ייאוש בקשר לעתיד עם ישראל... היו לו המון הברקות מדהימות, לאיש שחי במאה שלו, אבל. צריך להכיר גם בטעויות שעשה....