רק מטורפים מגדלים ילדים בישראל

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
איך אני קשור לזה? מה עובר עליך?

נראה שיש כמה מושגים שאתה משתמש בהם מבלי לדעת את משמעותם:
1. אוטו-אנטישמי
2. עוכר ישראל
3. נפולת
4. נמושה
פפפחחחחחחחחחחח....
אתה חושב שאוטו-אנטישמי הוא אדם שמעביר ביקורת על ישראל, אבל זה לא אוטו-אנטישמי. אוטו-אנטישמי הוא יהודי שונא יהודים כולל את עצמו.
אני יודע שאוטו-אנטישמי זה יהודי ששונא יהודים, אבל אוטו-אנטישמי לא חייב לשנוא את עצמו. מספיקה גם עוינות דרך אגב. זאת לא חייבת להיות שנאה. אתה ו-lemner40 בהחלט עונים על הקריטריון. אתם מדברים בגנות ישראל בכל הזדמנות.
אתה חושב שעוכר ישראל הוא מי שמעודד יהודים לעזוב את ישראל, אבל זה לא עוכר ישראל. עוכר ישראל הוא מי ששונא את ישראל ושונא ישראלים, כמו כן מדובר מלכתחילה על אדם שאינו ישראלי, בניגוד לביטוי.
הנה מה זה עוכר ישראל:

__צילום מסך_12-8-2024_211834_www.milononline.net.jpeg

אתה ו-lemner40 בהחלט מזיקים לעם ישראל עם עידוד הירידה מהארץ והדיבורים בגנות ישראל.
אוטו-אנטישמי המציין יהודי ששונא את עצמו, עוכר ישראל הוא גורם חיצוני ולא חלק מישראל.
בתור יורדים מהארץ, אתם בהחלט לא חלק מישראל.
אתה חושב שנפולת זה אנשים שעזבו את מולדתם, אבל נפולת זו הגדרה פאסיבית, אלה אנשים (או עצמים) שנפלו במקום כלשהו ללא שליטתם. הגדרת מהגרים כנפולת זו שטות. רבין חיפש דרך ללעוג להם אבל גם הוא ידע שהשתמש בהגדרה לא נכונה.
אולי מה שרבין התכוון זה שהיורדים מהארץ ירדו "ללא שליטה" כי בחולשתם הם לא עמדו בקשיי החיים בארץ ונפלטו ממנה והתפזרו לכל עבר בחזרה אל הגלות בחוסר שליטה.
אתה חושב שנמושה זה מי שעוזב מקום בו קשה לו, אבל זו לא ההגדרה. נמושה זו מילה נרדפת לפחדן, בכל הקשר.
זה גם אדם חלש.
בדומה ללמנר, אני מעודד אנשים לעזוב את ישראל, אך בשונה ממנו, אני מעודד רק את אלה שהביעו עניין בכך.
זה לא הרבה יותר טוב.
איני מוצא סיבה לומר לאף אחד היכן הוא צריך לחיות, זה עניין של בחירה חופשית, דבר שאני מכבד מאוד, אבל מי שממילא מתעניין אני מנסה לעזור לו. למה? פשוט כי אני אדם טוב. בכלל אני נותן עצות למי שמבקש אם אני מוצא שאני יכול לעזור. נסה פעם, זה יעשה לך רק טוב. למד מושג חדש, אלטרואיזם, לעשות משהו למען מישהו אחר כי אתה יכול, ולא בגלל שיוצא לך משהו מזה.
לעזור לעקור את ישראל מציון ובכך לפעול כנגד העם היהודי זה לא להיות בן-אדם טוב. מצחיק לשמוע חלאה שאמר שגם אם מעשיי היו מצילים לו וללקוחותיו מיליוני שקלים, והייתי מציל את העבודה שלו ואת כל החיים שלו הוא לא היה גומל לי בדבר, מדבר על להיות בן-אדם טוב, ועוד על איזה סוג של להיות בן-אדם טוב, על אלטרואיזם. בדיחת השנה. אתה מנוול שלא רוצה לתת לאנשים את מה שהוא חייב להם מתוקף החוק המוסרי, אז אתה מדבר על לתת לאנשים דברים סתם ככה?
כתבת על שלושה תהליכים שקורים לדעתך, אך זו פרשנות לא נכונה שלך ולי ברור ממה היא נובעת.
פפפחחחחחחחחחח...
1. בשביל להגר צריך בטחון עצמי גבוה, לא נמוך. צריך לבנות את עצמך מחדש במקום חדש. רק אנשים חזקים מצליחים להגר, חלשים לא.
אנשים שחזקים בלהיות חלשים. גם זה יכול לקרות ;)
למהגרים אין בטחון עצמי נמוך, לך יש בטחון עצמי נמוך
יש לי ביטחון עצמי כל-כך גבוה שזה דוחה, תודה רבה לך :giggle:
לכן אתה מרבה לומר שאתה גאון, הכי חכם בעולם, וכו' אתה מנסה לשכנע את עצמך. לו היית מאמין בדברים שאתה כותב על עצמך לא היית מוצא צורך לציין זאת שוב ושוב.
אחרי כל ההישגים שהגעתי אליהם, אין סיבה שלא להאמין בכך. אם כבר, אז הפוך. קודם הגעתי להישגים מטורפים, ולאחר ההגעה אל ההישגים המטורפים, הבנתי על עצמי שאני גאון עצום מימדים. לאחר שאנשים אחרים התחילו לראות את ההישגים המטורפים שלי, קם לי צבא קטן של מעריצים וסוגדים, שעוד יהפוך לצבא של מיליונים, עשרות מיליונים, מאות מיליונים ומיליארדים. על צבא זה, נמנה גם אתה, הסוגד שלי סופרמן.

אני כפי מה שאני נראה:

992a6a233979481f98be0aa50c6a6279.jpeg

אני כפי מה שאתה רואה אותי בתוך הראש שלך:

Q69k9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWmpnN01EQV8vYTY2YmY4MThmMWQxZjQ2Mzk2YTZhNDA4ZDk...jpg

הסיבה שאני מציין את דבר חוכמתי, זה כי האנשים לא חכמים מספיק בשביל להעריך נכונה אנשים אחרים, ולכן צריך להסביר להם כל דבר קטן ולהאכיל אותם בכפית.

אתה הרי יודע שאני גאון עצום מימדים. הרי ראית זאת במו עיניך. עוד אתה יודע ועוד ראית במו עיניך שבשעה שמחצית האנשים חושבים שאני גאון, המחצית האחרת חושבת שאני מפגר ברמות לא נורמאליות. עוד אתה יודע וזוכר שלפני מה שהיית סוגד שלי והשתכנעת שאני גאון עצום מימדים, אתה בעצמך נמנית על אלו החושבים שאני מפגר, דבר שכיום אתה יודע יפה מאוד שמנותק לחלוטין מן המציאות.

כאשר האנשים כל-כך טיפשים, אם אני אשאיר להם לשפוט ולהגיע למסקנות בעצמם, מה בדיוק אתה מצפה שיקרה?

כבר עכשיו אני אומר "אני גאון, אני גאון" אבל חצי עדיין חושבים שאני מפגר, למרות העובדה שלא רק שאני גאון, אלא ככל הנראה האדם החכם ביותר עלי-אדמות. לא פחות. אז אם אני לא אדבר, מה אז אתה מצפה שיהיה המצב?
יהללך זר ולא פיך.
כי הזרים ממש יודעים על מה הם מדברים ולכן יש להשאיר את זה להם, נכון?

t39p0ddt.png

אנשים הם מפגרים ולא מבינים שום דבר מהחיים שלהם, בטח ובטח בכל הקשור לאנשים אחרים.

אף-אחד לא מכיר אף-אחד טוב כפי מה שהוא מכיר את עצמו, ולכן אלו צריכים להיות האנשים שמעידים על עצמם.

רוב האנשים לא שקרנים ולכן יגידו את האמת.

גם המעטים שישקרו יתביישו או יפחדו לסטות מן האמת במידה רבה מידי, והתמונה הכללית שיציגו עדיין תוכל להיות אמינה פחות או יותר.

בגלל כל זה, כמו סוקרטס לפניהם, אנשים צריכים להיות "מומחים בהצגה עצמית".

דבר שכשקסנופון אמר אותו על סוקרטס הוא התכוון אליו כביקורת, אבל לדעתי זה דבר חיובי.

__צילום מסך_12-8-2024_22107_he.wikipedia.org.jpeg
2. מי שמהגר לא כועס על מי שנשאר, אלא פשוט חי את חייו במקום אחר. אתה סבור בטעות שהוא כועס בגלל דברי הביקורת שהוא כותב ואתה סבור שאני כועס בגלל דברי הביקורת שאני כותב, אבל זה לא כך. חשבת אולי שיש לו או לי קרובי משפחה בישראל ובגלל זה אכפת לנו מה קורה שם? אם לא הייתה סיבה לא היה אכפת.
תירוץ עלוב לאוטו-אנטישמיות, עכירת הישראל שלכם ועידודכם ירידה מהארץ.
האם באמת צר עולמך כעולם נמלה?
פפפחחחחחחחח....

אני האדם הכי רחב אופקים בהיסטוריה 😂
3. מי שמהגר לא חש עלבון ממי שלא, כי אין שום סיבה לכך. עלבון חש מי שחושפים עליו דבר שניסה להסתיר, ואז תראה את הנעלב מתפרץ על החושף. הבנתך לקויה.
כתבתי מהו מקור העלבון. אני לא רואה סיבה להוסיף על מה שאמרתי.
עכשיו, קצת לגביך, כתבת שאינך מאמין באלוהים
מעולם לא כתבתי דבר כזה.
מן הסתם גם אינך מאמין ביהדות, אז מה לך ולדת? מה אתה משחק אותה? על מי אתה מנסה לעשות רושם ולמה?
בנייה על דבר שאף-פעם לא אמרתי ולכן אין טעם להתייחס.
כתבת שאתה רוסי, להבדיל ממי שכותב שהוא ממוצא רוסי, דהיינו אתה לא רואה בעצמך ישראלי, אתה רואה עצמך חלק מהעם הרוסי ועושה הצגה כאילו אתה פטריוט ישראלי, גם את עצמך אתה משקר?
אתה בישראל כי נולדת בה, לא כי אתה פטריוט ישראלי.
על בחירת סמנטיקה ניסית לבנות תיאוריה על האמונות המהותיות שלי. איש מגוחך-מגוחך שכמותך. עכשיו הבנתי למה אתה הסוגד ואני הנסגד?

אתה:

wd4cutg1.png

אני:

HD-wallpaper-the-king-animal-crown-lion-wild.jpg
ההורים שלך היגרו מרוסיה כי המצב בה יותר גרוע מבישראל, אז בשבילך זה שדרוג.
ההורים נולדו בארץ. סבתא נולדה ברוסיה. המצב עבור סבתא שלי לא היה יותר גרוע ברוסיה מאשר בישראל. סבתא הייתה אצילה בורגנית ואריסטוקרטית שהייתה רופאה במוסקבה הכבירה והמפוארת. כשנפטרה, הורישה מיליון שקל ודירה. כסף קטן ליד מה שהוריש סבא (המולטי מיליונר, לא הגיבור מלחמה), אבל מכובד למדי. אם כבר, החיים שלה היו גרועים יותר בישראל מאשר ברוסיה, אבל כנראה שלא בפער משמעותי. רופאה שם, רופאה פה, מה שבטוח זה שהיא חייתה כמו מלכה איפה שרק חייתה ומתי שחייתה.

אני נולדתי בארץ. ישראל היא לא שדרוג בשביל בהשוואה לרוסיה כי מעולם לא גרתי ברוסיה. אילו הייתי גר ברוסיה, הייתי גר במוסקבה הכבירה והמפוארת כמו סבתא שלי בזמנו ובהתאם להיותי בן האליטות.
ישראל נפלאה ביחס לרוסיה, לא ביחס למדינות נורמליות.
אם ברמת חיים ובצד החומרי עסקינן, אז נכון, ישראל היא המדינה הגרועה ביותר בעולם הראשון. מה שכן, ומבחינת רמת חיים, מוסקבה כעיר טובה יותר מישראל כמדינה, ככה שלמשפחה שלי היה טוב ברוסיה לא פחות מכפי מה שטוב לנו עכשיו בישראל. לא רמת חיים היא הסיבה למה סבתא עלתה לארץ, לא כולם שטחיים וחומריים כמוך. גם אם כן, כאליטה אנחנו חיים מצוין פה בדיוק כמו שם. ככה זה אצולה. חיים טוב בכל מקום.

800px-Napoleon_in_Coronation_Robes_by_François_Gérard.jpg
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא פחות ממדהים כמה מלל, מאמץ וכוחות, דם יזע ודמעות אתה שופך פה על אוטו-אנטישמיות, עידוד ירידה מהארץ ועכירת ישראל. מאז הסוגד שלי SupermanZW לא ראיתי אוטו-אנטישמי ועוכר ישראל כמוך. רבין מצא את המילים המדויקות בשביל לתאר אנשים כמוכם, אבל לא אחזור עליהן כאן. זה שירדת מהארץ זה דבר אחד וזה שלך, אבל איזו תועלת אתה מפיק מעידוד אחרים לרדת בעקבותיך?
איך אני קשור לזה? מה עובר עליך?

נראה שיש כמה מושגים שאתה משתמש בהם מבלי לדעת את משמעותם:
1. אוטו-אנטישמי
2. עוכר ישראל
3. נפולת
4. נמושה

אתה חושב שאוטו-אנטישמי הוא אדם שמעביר ביקורת על ישראל, אבל זה לא אוטו-אנטישמי. אוטו-אנטישמי הוא יהודי שונא יהודים כולל את עצמו.

אתה חושב שעוכר ישראל הוא מי שמעודד יהודים לעזוב את ישראל, אבל זה לא עוכר ישראל. עוכר ישראל הוא מי ששונא את ישראל ושונא ישראלים, כמו כן מדובר מלכתחילה על אדם שאינו ישראלי, בניגוד לביטוי. אוטו-אנטישמי המציין יהודי ששונא את עצמו, עוכר ישראל הוא גורם חיצוני ולא חלק מישראל.

אתה חושב שנפולת זה אנשים שעזבו את מולדתם, אבל נפולת זו הגדרה פאסיבית, אלה אנשים (או עצמים) שנפלו במקום כלשהו ללא שליטתם. הגדרת מהגרים כנפולת זו שטות. רבין חיפש דרך ללעוג להם אבל גם הוא ידע שהשתמש בהגדרה לא נכונה.

אתה חושב שנמושה זה מי שעוזב מקום בו קשה לו, אבל זו לא ההגדרה. נמושה זו מילה נרדפת לפחדן, בכל הקשר.

בדומה ללמנר, אני מעודד אנשים לעזוב את ישראל, אך בשונה ממנו, אני מעודד רק את אלה שהביעו עניין בכך. איני מוצא סיבה לומר לאף אחד היכן הוא צריך לחיות, זה עניין של בחירה חופשית, דבר שאני מכבד מאוד, אבל מי שממילא מתעניין אני מנסה לעזור לו. למה? פשוט כי אני אדם טוב. בכלל אני נותן עצות למי שמבקש אם אני מוצא שאני יכול לעזור. נסה פעם, זה יעשה לך רק טוב. למד מושג חדש, אלטרואיזם, לעשות משהו למען מישהו אחר כי אתה יכול, ולא בגלל שיוצא לך משהו מזה.
 
אוטו-אנטישמי הוא יהודי שונא יהודים כולל את עצמו.
"אוטואנטישמיות (שם נוסף: שנאה עצמית יהודית) הוא מונח המגדיר תופעה חברתית־פסיכולוגית במסגרתה אדם ממוצא יהודי מפגין עוינות אובססיבית כלפי בני עמו ודתו, באופן דומה לזו שמפתחים האנטישמים מקרב עמים אחרים ודתות אחרות."


בקיצור לא שונא את עצמו.
 

DANIAVNI

Well-known member
כי המצב הנוכחי רק יילך ויחמיר,
הפער בן החיים בעולם לחיים בישראל הולכים וגדלים
בעולם יש אולימפיאדה, תוכניות, חופש, טיולים,
אבל בישראל
אירן לא מתכוונת לתקוף חד פעמית את ישראל
אלא להפוך את זה למצב קבוע, מלחמה תמידית בישראל
החיזבללה בלבנון, בסוריה, החותים בתימן, כוחות בעירק, ימשיכו את הפעולות שלהם
ישראל לא מתכוונת להתנתק מהפלסטינאים, ולא מתכוונת להקים מדינה פלסטינאית
אז מה שהיה ב7 לאוקטובר, ימשיך כל הזמן,
מחר זה יכול לקרות בכל מקום אחר בישראל,
המאבק עם הפלסטינאים לא יפסיק ולא יירגע,
ויהפוך את החיים בישראל לבלתי אפשרים
בעיה שלא פותרים, רק הולכת ונהיית יותר חמורה
והביטחון מתרסק ,רק בישראל חייבים לבנות מקלט (ממד) בכל בית, בכל בית ספר,
טילים נופלים על הבתים, איפה זה עוד קורה בעולם ?
ילדים גדלים עם טראומות נוראיות
ואז ילדים חייבים ללכת לצבא להלחם ולמות
ואלו שלא ימותו או יפצעו, יהיו עם בעיות נפשיות חמורות
דור שלם עכשיו עם טראומות נפשיות שאף אחד לא מתחיל להבין כמה הם חמורות או נפוצות,
83 אחוז מילדי ישראל עם בעיות נפשיות,
במקביל אנחנו רואים שכל העולם הולך ומתנתק מישראל
מדינות מחרימות את ישראל
חברות תעופה לא טסות לישראל
השקל נחלש,
הכל מתייקר,
וזה עוד לפני תהליכים עולמיים של האום ושל בית הדין בהאג,
ישראל נהפכת להיות מדינה מצורעת
וזה רק יילך ויחמיר, עוד 10 שנים
תוכלו לנסוע לנופש רק בטבריה,
יותר נכון לא תוכלו, כי גם טבריה נהפכת להיות עיר חרדית, ערבית, עניה ומלוכלכת
לא לדבר על הטמפרטורה שרק עולה, 40 מעלות בטבריה זה קיץ רגיל,
שוב, לא פתרתם את הבעיות שלכם, הם לא יעלמו.
ככל שהעולם יילך ויתרחק מישראל
ככה החיים בישראל הולכים להיות יותר ויותר קשים
יותר ויותר יקרים
עגבניה עלתה 2 שח לקילו
היום היא עולה 15
ועוד 10 שנים, רק עשירים יאכלו עגבניות
המלחמה האחרונה הולכת לעלות 300 מיליארד שח
תקציב הביטחון הולך לזנק על חשבון בריאות, חינוך ורווחה.
המיסים הולכים לזנק.
ואם תהיה מלחמה עם לבנון, העלות שלה תהיה פי 2 או יותר.
ובישראל, כל הקהילות ממשיכות לשנוא אחד את השני ולהתרחק,
ישראל מתפוררת מבפנים,
קדימה, לכו תאחדו במשהו אחד את החרדים, הערבים, המתנחלים והחילונים
הם לא מסכימים על שום דבר
הדבר היחיד שמחבר אותם זה שנאה לאחר.
החיים בישראל הולכים להיות מטורפים כמו החיים בלבנון או אירן
רק מטורפים מגדלים ילדים במקום שאין בו שקט,אין בו ביטחון וגם לא יהיה
כי בעיקר לישראל אין עתיד.
למה שמישהו ירצה לגדל ילדים בשדה קרב תמידי, מטורף, חסר היגיון,
מי שאוהב את הילדים שלו, מגדל אותם במקום אחר
לכם, החיים אולי לא יהיו יותר טובים, אתם תשארו מהגרים
אבל לילדים שלכם יהיה עתיד
מה שאין בישראל.
בעולם ילדים בגיל 18 הולכים ללמוד באוניברסיטה לא הולכים למות במלחמה
אנשים מתכננים בתים חדשים ולא בונים ממדים ומקלטים
אנשים חולמים על עתיד ולא כמו בישראל בוכים על העבר.
כן, יש כאלו כמו באוקריאנה כמו בישראל שנמצאים במלחמה, אבל אצלהם זה זמני,
מתישהוא המלחמה תגמר והחיים יחזרו , בישראל לא.
כשאני רואה את גולדקנופף בטלויזיה אני מרגיש שמישהו תקע לי סכין בגב
זה לא אמיתי מה שקורה כאן
ההייטיקיסט משלם 50% מס ואפילו יותר ומה הכסף הזה מממן לכל הרוחות ??? וזה עוד בלי הביטחון .
מה אתם חושבים יקרה עם החרדים כשהפראיירים ייגמרו ?
פשוט מאוד, חלק יעבדו וחלק יעזבו מכאן .
 

lemner40

Well-known member
כשאני רואה את גולדקנופף בטלויזיה אני מרגיש שמישהו תקע לי סכין בגב
זה לא אמיתי מה שקורה כאן
ההייטיקיסט משלם 50% מס ואפילו יותר ומה הכסף הזה מממן לכל הרוחות ??? וזה עוד בלי הביטחון .
מה אתם חושבים יקרה עם החרדים כשהפראיירים ייגמרו ?
פשוט מאוד, חלק יעבדו וחלק יעזבו מכאן .
ששש...
אתה מתחיל להשמע כמו שמאלני
אתה לא יודע שימנים בעד חרדים, בעד גניבות הקופה הציבורית, נגד מערכת החוק.
כן, זה עצוב
זה היה אמור להיות הפוך,
שמאלנים אמורים להיות בעד עצמם, נגד החוק,
וימנים היו צריכים להיות בעד המדינה, בעד החוק, בעד שכולם ישרתו בצבא, כולם ישלמו מיסים
אבל זה הפוך
 

DANIAVNI

Well-known member
ששש...
אתה מתחיל להשמע כמו שמאלני
אתה לא יודע שימנים בעד חרדים, בעד גניבות הקופה הציבורית, נגד מערכת החוק.
כן, זה עצוב
זה היה אמור להיות הפוך,
שמאלנים אמורים להיות בעד עצמם, נגד החוק,
וימנים היו צריכים להיות בעד המדינה, בעד החוק, בעד שכולם ישרתו בצבא, כולם ישלמו מיסים
אבל זה הפוך
לא הבנתי בדיוק מה הקשר בין ימניות לחרדים
חוץ מזה שהם ספקים טובים של סחורה - מוכרים מנדטים בכסף לקואליציה
דרך אגב, האם אתה באמת ובתמים מאמין שהשמאל יותר טוב
מבטיח לך שתמורת קואליציה גם השמאל היה נותן להם מה שירצו .
 

מוטי חוף

Well-known member

~~ : " רק מטורפים מגדלים ילדים בישראל"​

זה בדיוק מה שאמרו לכל מי שגר ברצועת עזה נצרים וגוש קטיף , רק מטורפים חסרי אחריות מגדלים ילדים וחיים שם .
ובגלל הנסיגה מרצועת עזה נצרים וגוש קטיף חטפנו את שואת עוטף עזה,וזה מטורף וקשה לחיות ולגדל ילדים בישראל .
רק מטורפים מוסרים שטחים לאוייב הפלסטינאצי שמטרתו היא השמדת ישראל .
רק מטורפים תומכים בהקמת מדינת טרור פלסטינאצית עצמאית
.
 

lemner40

Well-known member

~~ : " רק מטורפים מגדלים ילדים בישראל"​

זה בדיוק מה שאמרו לכל מי שגר ברצועת עזה נצרים וגוש קטיף , רק מטורפים חסרי אחריות מגדלים ילדים וחיים שם .
ובגלל הנסיגה מרצועת עזה נצרים וגוש קטיף חטפנו את שואת עוטף עזה,וזה מטורף וקשה לחיות ולגדל ילדים בישראל .
רק מטורפים מוסרים שטחים לאוייב הפלסטינאצי שמטרתו היא השמדת ישראל .
רק מטורפים תומכים בהקמת מדינת טרור פלסטינאצית עצמאית
.
15 שנה כשהיו כתבות על החיים בעוטף עזה
אמרתי שהם כולם מטורפים לא אחראים,
מי שגר שם לא שפוי
ראינו איך זה נגמר שם
הממשלה אחראית על הניהול, וממשלת ישראל הימין לא אחראית, זה נכון
והדבר היחיד שיש בעוצמה יהודית זה יהודית, עוצמה אין
אבל מי שאחראי על גידול ילדים אלו ההורים שלהם
וההורים של ילדים בעוטף עזה לא היו אחראים
 
15 שנה כשהיו כתבות על החיים בעוטף עזה
אמרתי שהם כולם מטורפים לא אחראים,
מי שגר שם לא שפוי
למה צריך להגיד את זה - זה ברור.

גם בלי 7/10 - להיות במקום שפתאום יכול ליפול עליך טיל במשך שנים ואין מספיק זמן אפילו להתחבא.

רק בגלל הכסף היו שם - למצוא מקום כזה בישראל בלי טילים יעלה פי 3.
 
למעלה