בבקשה תן לי הוכחות,אם כבר זה מה שאמרו לך,אני פעם ראשונה שומע את זה.
זה מה שאמרו לשנינו כי אנשים מפגרים מידי מכדי להבדיל בין גאון למפגר, כמוכח על-ידי מספר אנשים רק בשרשור זה.
אין מה להוכיח. זה ידע כללי. תיכנס לאינטרנט או תקרא את "איינשטיין: חייו והיקום שלו" של וולטר אייזקסון, ששימש אותי לכתיבת "הטעויות של איינשטיין".
חשבתי שהתכוונת מפגר יותר ברמה של קללה מאשר אבחנה קלינית.
+
נו הנה אז אני צודק מפגר ברמה של קללה התכוונת,לא מי שיש לו בעיה אורגנית במוח שניתן לזהות בכלים רפואיים של היום.
לא היה ברור על מה
אתה מדבר. היה נדמה שאתה אומר "מפגר" כקללה ואז היה נראה שאולי אתה מדבר על המצב הרפואי. זה לא היה מספיק ברור שם.
אני כשדיברתי על איך שחשבו שאיינשטיין מפגר, ואיך שאתה
והדגנרט מפגרים, התכוונתי למילה הזאת כקללה, כן, אבל כשעניתי לך שכמה דברים שכתבת לא גורמים לפיגור, חשבתי שאולי עברת לדבר על המצב הרפואי ועניתי בהתאם.
ז"א מישהו שמאוד מאוד טיפש - אם אתה חושב שאני ככה אז בשביל מה אתה מדבר איתי?
זה יהיה כמו לדבר לקיר.
לדבר איתך זה באמת כמו לדבר לקיר.
אבל יש לנו תחום עניין משותף משמעותי אחד.
אני.
אין כאן הוכחה זה הכל סוביקטיבי.
לא. אתם פשוט טיפשים ברמה של "עיניים להם ולא יראו", ומכאן החתימה שלי.
מי שלא טיפש ברמה של "עיניים להם ולא יראו", מכאן עשרות המעריצים שלי.
תעודה של בית-ספר זה משהו ששווה לתחת. ציונים הם לא מדד אמין לא לשכל ולא לשום דבר אחר, תורת המבחנים עצמה שגויה ולא יודעים לבחון, ציונים בכל מקרה מושפעים מכמה פקטורים, ומורים הם אנשים טיפשים במקרה הרע עד ממוצעים בשכלם במקרה הטוב שההלכה למעשה נכשלו בחיים ושמביאים הביתה שכר של בין 6.5 ל-7.5 אלף שקל בחודש ככה שמה שהם חושבים והציונים שהם חושבים שנכון לתת לא שווים כלום.
אף תעודת בית-ספר של אף בן-אדם בעולם לא שווה שום דבר כולל שלי.
תעודות שלי עם ציונים גבוהים, תעודות שלי עם ציונים נמוכים. שום דבר מכל זה לא שווה כלום ולא עדות לשום דבר.
תעודות זה אובייקטיבי? למדע יש עוד כמה דרישות.
למה שלא נדבר גם על המהימנות והתוקף שלהן?
המהימנות? נמוכה.
התוקף? עוד יותר.
ואני אומר את זה בתור מי ששובץ לכיתות של תלמידים "חכמים" עם ציונים גבוהים שמונה שנים ברציפות מכיתה א' ועד ח' ואז קיבל תעודה עם שבע מצטיינים במחצית א' של כיתה ט', ככה שתעודות בית-ספר גם החמיאו לי לא מעט לאורך השנים, אז אם אני אומר, אז עדיף שכולם יסתמו את הפה שלהם וישבו.
אדם שלישי החווה דעתו(אפילו לא זה הרבה אנשים שאמונים על הערכה במקצוע שלהם).
בקיצור כתבו עליך דברים לא נעימים.
אתה יכול לטשטש מה שאמרו ולהשאיר רק את הציונים הסופיים.
לא כתבו עליי דברים לא נעימים. גם אם כן, עדיין זה לא היה משנה שום דבר ועדיין לא היה לזה שום ערך. כדאי שתחזור כמה שורות לאחור ותקרא שוב פעם מי האנשים שאנחנו מדברים עליהם, מה הם שווים, כמה כסף הם הביאו הביתה, כמה רחוק הם הגיעו בחיים, ומה רמת השכל שלהם.
אני לא רואה הבדל מיוחד ביניהם לבין המורה בבית-ספר של איינשטיין שאמר שהוא כלב עצלן שלא יצא ממנו כלום, ואני אומר את זה גם על המורים שחשבו שאני גאון.
אני לא מראה לכם את התעודה בגלל כמה סיבות, העיקרית והחשובה שביניהם זה שהראיתי לכם מספיק דברים במשך מספיק זמן, ובשלב הזה עדיף שתפסיקו להיות כל-כך טיפשים כל הזמן, ותתחילו להפעיל את הראש כדי להגיע לתוצאות ומסקנות במקום לפתח תלות חולנית ועלובה בהוכחות כמו הסוגד
SupermanZW.
אני גם לא באמת-באמת מונע מכם את התעודה שלי. היא תפורסם באוטוביוגרפיה שלי (הראשונה) ביחד עם כל שאר התעודות, למרות שכאמור, התעודות שלי, כמו כל שאר התעודות של כל שאר האנשים, חסרות ערך, והדבר יוכח היטב כאשר עם השחרור הבו-זמני של כל 24 התעודות יהיה ניתן לראות כיצד כל התעודות סותרות אחת את השנייה וכל אחת גם סותרת את עצמה בתוך עצמה.
תעודות בית-ספר לא שוות כלום, לא היו, ולא יהיו גם, אלא אם כן תוכנית הלימודים הפזית שכתבתי בגיל 17 תיושם ברחבי העולם.
בכל מקרה, ואם כל-כך מעניין אתכם, תוכלו לקנות ולקרוא את האוטוביוגרפיה המדוברת.
אז שוב,בשביל מה אתה מדבר איתי?
מה זה אומר עלייך?
גם אני, וגם אתה, נורא אוהבים אותי, ונורא אוהבים לדבר עליי ולעסוק בי. איך אני יכול לוותר עליך? אתה לא רואה את זה? אתה לא רואה את מה שאני רואה?
אתה משלים אותי.
רק בשביל להשתחצן מול שאר האנשים בפורום?
אני לא משתחצן.
לא הגיוני,השתחצנת בלי הוכחות.
יש הוכחות. מההוכחות עשרות המעריצים שלי. מי שעדיין מתנגד, או מקנא, או מפגר, או גם וגם.
אפילו אם נניח שאתה עשיר ויפה כמו שאתה אומר - בדברים האלה קל יותר לבחון בצורה אוביקטיבית,
אין לך הוכחות לשאר הדברים.
לא מעניין אותי לספר לכם שאני עשיר ויפה. שאלתם אותי שאלות? עניתי לכם.
כן יש לי הוכחות לשאר הדברים.
לא היו דברים מעולם? זה קרה עשרות פעמים. לא פחות. אתה פשוט לא יודע/לא זוכר/לא שמת לב/זה לא הותיר בך רושם/זה לא שקע.
וזאת בדיוק הפסיכופתולוגיה של הטיפשות.
כיום ובפסיכולוגיה הטרום-פזית נהוג להאמין שהפסיכופתולוגיה של הטיפשות, היא שלאנשים טיפשים היו משמעותית פחות חוויות או גירויים מאנשים חכמים יותר, שזאת כמובן שטות מוחלטת, בטח ובטח שהיום, בעידן המודרני עמוס הגירויים והחוויות, שבו הגירויים והחוויות עשו את דרכם גם אל מעוטי היכולת, והנה עובדה שעדיין יש אנשים טיפשים בעולם.
כפי מה שאני מסביר בתיאוריית האישיות הקוגניטיבית, העבודה החשובה ביותר בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה ושאותה כתבתי בגיל 16, הפסיכולוגים הטרום-פזים המפגרים טעו (כהרגלם
) והפסיכופתולוגיה האמיתית של הטיפשות היא שאנשים טיפשים, כמו הסוגד
SupermanZW וסבא של כיפה אדומה, וטיפשים ברמה קיצונית, כמוך, כמו
פולגאר וכמו
הדגנרט, היו להם בדיוק את אותה הכמות או רק קצת פחות של חוויות וגירויים, והבעיה שלהם זה שזה "מחליק מעליהם" מבלי לשקוע בפנים ולהותיר רשמים.
באיזשהו מקום, עדיף היה שהתיאוריה הפסיכולוגית הטרום-פזית של הטיפשות הייתה הנכונה, כי אז התשובות פשוטות להפליא. טיפשות נגרמת מעוני שגורם לפחות חוויות וגירויים. תפתרו את העוני? תפתרו את בעיית כמות החוויות והגירויים. תפתרו את בעיית כמות החוויות והגירויים? פתרתם את הטיפשות.
במקרה של התיאוריה שלי על הטיפשות האנושית, בנוגע ללמה יש אנשים שהידע, החוויות והגירויים מחליקים מעליהם במקום להותיר רושם, ואיך לפתור את זה, שם התשובות קצת יותר מסובכות, ואני מעדיף שלא להיכנס לזה כרגע. התשובות ב"תיאוריית האישיות הקוגניטיבית", העבודה החשובה ביותר בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה ושאותה כתבתי בגיל 16.
לא סותר,אפשר בינתיים לעשות כרך אחד גדול או שניים או להוציא את כל הספרים בבת אחת.
למה אתה מחכה בדיוק.
אם יש לך כ"כ כסף כמו שאתה אומר זה "אחת שתיים" להוציא את הכל מהר.
העבודות המדעיות והספרותיות החשובות ביותר בהיסטוריה ראויות לקצת יותר כבוד מזה. תודה.
אוקי,חשפת במקרה מידע חשוב.
אני חשבתי שרצית לעשות מחקר על האנשים הטיפשים שנמצאים שם,
אבל בעצם רצית לחקור למה אנשים שלא הצליחו בלמידה רגילה גם לא יצליחו? בלמידה למתקשים.
בגלל שהם לא יודעים ללמוד/לא מלמדים אותם ללמוד?
מעדיף שלא לפתוח פה על המחקר המדובר יותר מידי. הכול יצא לאור בצורה מסודרת ובבוא הזמן.
בכל זאת וכדי לספק את סקרנותך, בעיקרון, חקרתי את הלמידה ותהליך הלמידה שלהם, וחקרתי מה בלמידה שלהם לא עובד, ככה שהם לא מצליחים ללמוד.
היו בערך-בערך 20 תלמידים בכיתה. אחרי פעילותו ולמידתו של כל תלמיד עקבתי במשך חמש שעות לימוד. על כל שעת לימוד על כל תלמיד כתבתי דו"ח ותיעוד בזמן אמיתי במחברות שלי, כולל האינטראקציה עם התלמידים האחרים, המורים ועוזרי ההוראה.
על תלמידים כושלים במיוחד וטובים במיוחד עקבתי וכתבתי במשך עשר שעות לימוד.
כתבתי גם על המורים ועוזרי ההוראה כדי לחקור את הלימוד, כי הלמידה לא קיימת אל מחוץ ללימוד של המלמד, היא מתקיימת בתוך ההקשר, ולכן גם הלימוד חשוב כדי להבין את התמונה השלמה.
אחרי מורים ועוזרי הוראה כושלים במיוחד וטובים במיוחד עקבתי במשך עשר שעות.
בהערכה גסה יש בין 100 ל-150 דוחו"ת שכאלו.
כל התחזיות כשלו ואתה לא מודה בזה = שקרן.
אני לא בדיוק-בדיוק אומר שהן הצליחו, אבל זה גם לא נכון מה שאתם עושים כשאתם אומרים שהן נכשלו. התחזיות שלא פשוט הצליחו וזהו זה, הצליחו למחצה, וזאת טענתי האמיתית, ועל כן אין פה שום שקר. זה לא כאילו שאני אומר "הצלחתי" וזהו.
אני אומר "חצי הצלחתי וחצי לא" (כי זה מה שקרה כשלא הצלחתי וזהו) ואז נותן את כל הכוכביות הקטנות בצד של במה הצלחתי ובמה לא הצלחתי.
היית בכיתת "טיפשים" ואתה לא מראה תעודה מחציון ראשון של ט' שהצטיינת בו לטענתך,
+העבודות שלך זה זבל אבל אתה אומר שאתה הכי גאון בעולם = שקרן.
זאת לא הוכחה שאני שקרן. אתה פשוט מסיק שאני משקר בנוגע לתעודה כי אני לא מוצא לנכון להראות אותה (למרות שהיא בדיוק כמו מה שאני אומר שהיא), ואתה גם מסיק שהעבודות שלי זבל למרות שהן העבודות הטובות ביותר והחשובות ביותר בהיסטוריה, כי פשוט לא ראית אותן.
זאת בדיוק הבעיה של המתנגדים. התבונה שלכם, החשיבה העצמאית שלכם, יכולת הסקת המסקנות שלכם והיכולת האינטלקטואלית שלכם כולם לוקים בחסר. זה למה אני לא מראה לכם את התעודה. כדי שתתחילו להפעיל את הראש ולהבין דברים בכוחות עצמכם במקום להיתלות בצורה כל-כך עלובה בראיות חיצוניות, כדי שאולי סוף-סוף תתפתח לכם קצת התבונה, החשיבה העצמאית, יכולת הסקת המסקנות, והיכולת האינטלקטואלית.
בינתיים אני רואה שלא עובד, ובדיוק כמצופה מאנשים טיפשים כמוכם, בהיעדר ראיות והוכחות, וכאשר זה היה תלוי בתבונה שלכם, בחשיבה העצמאית שלכם, ביכולת הסקת המסקנות שלכם ובשכל שלכם, הגעתם אל המסקנות הלא נכונות.
בהחלט ייתכן שאתם מקרה אבוד.