שאלה לאלון בנוגע לתשלום בדייט

Thumpers

New member
אבל את מבינה ש...

הרבה נשים כופות את המצב הזה על גברים?! זה פשוט אבסורד!!! נשים כופות שובניזם! והקטע המגוחך עוד יותר, זה שהן לא מודעות לזה אפילו.
 

innocence

New member
לצערי אני מכירה את המצב..

אחרי הפרק הזה ביפה והחנון יצא לי לדבר עם חברים על זה ואחת מהן אמרה שאצלה זה סימן מאוד חשוב, ושאם הוא לא מציע לשלם אז מבחינתה הוא גמור, ואני הייתי בהלם כי לא ידעתי שיש בנות שבאמת קובעות, אחרי דייט מוצלח ונחמד, את עתיד הקשר (פרידה) בגלל שהוא לא הציע לשלם/שילם עליה. הייתי המומה, אבל מסתבר שזה קיים בצורה די נרחבת...
 

Thumpers

New member
תזכירי לי באיזה פרק מדובר?

אני לא לגמרי מאופסת על הפרקים :p תראי - זה שהתופעה נרחבת, אני יודעת - אבל זה עדיין לא עושה את זה בסדר מבחינתי. מה לעשות. :p גם צפייה ב"אח הגדול" הינה תופעה שכיחה ביותר וגם את זה אני לא עושה ;)
 

innocence

New member
אני חושבת שזה אחד הראשונים,

אם לא הראשון. אם כי את השיחה הזו ניהלתי די הרבה אחרי השידור של הפרק:) אני מסכימה איתך, רק הופתעתי כי לדעתי זה כל כך "לא בסדר".
 

Thumpers

New member
לא יאומן!

יש עוד נשים נורמליות בעולם?! רגע, אני לא באמת נחשבת נורמלית. לא משנה :( *Sulks and walks away*
 

elcool

New member
זה הפרק הראשון

במקום העבודה שלי עד לא מזמן פתאום עלתה השיחה הזאת, בלי הקשר לתוכנית. הקשבתי לשיחת בנות שהתקיימה בסביבתי ולא התערבתי. אחת מהן סיפרה על פעם שהבחור לא התכוון להזמין אותה לקפה של הדייט הראשון, אז היא אמרה שהיא הולכת רגע לשרותים, ופשוט ברחה הביתה בלי להגיד לו. שזה נראה לי בין הדברים הכי מגעילים שניתן איי פעם לעשות. אולי זה דוגמה קיצונית, אבל הווייב של השיחה היה הסכמה כללית לכך שהן מצפות שהגבר ישלם בדייט הראשון ויהי מה. גבר שלא משלם לא שווה את זה. לא מדובר על נשים מהסוג ה"יפה" הסטראוטיפי של התוכנית... 3 נשים ממוצעות עם עבודה ממוצעת ושום חוסר בממון.
 
כן, אלו התגובות הנפוצות ביותר שגם אני מקבל.

ומה שהכי מצחיק הוא שאם תדבר עם הנשים האלו על שיוויון, הן יצהירו בתוקף שהן מאמינות שצריך להיות שיוויון מלא בין גברים לנשים. צביעות לשמה, לטעמי.
 

Thumpers

New member
*ממלמלת דברי זעם*

אני נורא רוצה להגיד לנשים כאלו "תחזרו למטבח, בהמות" - אבל אני לא בטוחה שהן יבינו את רוח הדברים.
 

Thumpers

New member
מזל שאני מעדיפה גברים.

הלוואי שהיה באמירה זו אפילו שמץ ציניות.
 

Slow Cheetah

New member
למה שאני אאלף גבר?

לא הייתי רוצה שיאלפו אותי
 

Thumpers

New member
עוברים לי בראש

דברים שלא מתאימים לפורום שאינו למבוגרים בלבד. :p
 
למעלה