שב"י - יום ההזדהות עם בע"ח במשקים

Shani Naor

New member
כל מה שכתבתי נכון.

באמת. אני אוהבת בעלי חיים, וממש לא בתוך הבטן שלי. :)
 

enbalush

New member
שי, רק רציתי להגיד שבדיוק../images/Emo141.gif

לפני 3 שנים בעקבות עצרת באותו יום הזדהות עם חיות המשק, ראיתי את הסרטים ואנשים שחיים בלי לאכול בשר, חלב וביצים באושר ובריאות ובעקבות העצרת הפכתי לטבעונית (כבר 3 שנים), מי שרואה את השחיטה, העינויים, התרנגולות שסובלות, הפרות שמפרפרות אחרי שהסכין חותכת להם את הגרון ומסביבן דם ובטח יש שם ריח של רצח ודם לא יאכל יותר בעלי חיים ומוצרי לוואי, כל מי שכתב בשרשור דברים נגד סבל של בע"ח, הוא אטום ולא אתפלא אם הוא בן אדם בודד, כי מי שאטום ריגשית לסבל של בע"ח, בטח שאטום לכל אחד אחר. חוץ מזה שאני מרחמת עליהם, זה מעציב אותי.
 

פרם שי

New member
../images/Emo142.gif תודה, והלוואי שגם האנשים

היקרים שפה, יפתחו את ראשם ולבם, ולא ייאטמו לסבל הנורא, שכל כך קל להפסיק לגרום, לפחת במעגל האישי שלנו.
 

Double U

New member
אני בכלל לא אטום לסבל שלהם!

להפך, אמרתי בתחילת השרשור שיש לשפר את היחס אל בעלי החיים שעתידם על הצלחת שלי. אני לא חושב שיש כאן משהו שצריך לשנות, הכל הוא חלק משרשרת המזון שבסופה בהרבה מהמקרים, נמצא האדם.
 

Double U

New member
שום אטימות ובטח שלא תירוץ.

ואני מודע לסבל של בעלי החיים וחושב שבהחלט יש מקום לשפר, אך בכל זאת לא אפסיק לאכול בשר.
 

Super Chuly

New member
../images/Emo45.gif מסכימה!

"אטומים"... "תשכיל קצת" לרגע ממש נשמע כאילו אנחנו לא יודעים כלום מהחיים שלנו... אז הרשו לי לחדש לכם, ואולי גם אתם תוכלו להשכיל מעט: אנחנו לא אטומים, ואנחנו לא חסרי השכלה, ואנחנו כן מודעים למה שקורה לבעלי חיים סביבנו. אך אנחנו- בנוסף לכך נהנים לחיות את חיינו בדרך במתאימה לנו, וזה גם כולל לאכול את מה שאנחנו רוצים לאכול, לכן- ההתקפה שלכם נגד כל אוכלי הבשר (או שמא-"רודפי דמוקרטיה מלוכלכים שבוחרים לפעול כפי רצונם") היא לא במקום, יהיה הרבה יותר פשוט אם תפנו אותה כנגד המוסדות שמפריעים לכם. אה, והם לא אנחנו...
 

enbalush

New member
מזל שאת מוגנת אכשהו מאונס ורצח

כי יש אנשים שהיו שמחים לחיות כך את חייהם. לחיות חיים בדרך שמתאימה לך לא אמורה לכלול סבל של האחר! את אותם "המוסדות" שאת מדברת עליהם את וחבריך מממנים אותם, כל עוד תמשיכי לצרוך גוויות בע"ח למאכל כך ימשיכו להתעלל בבע"ח כל הדרך עד לצלחת שלך. ידעת שאם תהפכי לצמחונית את תצילי 4000 בעלי חיים? כל אחד אחראי ל4000 בעלי חיים שנרצחים במהלך חייו בסבל רב.
 

פרם שי

New member
למה את מתגוננת?

ליהי, בורות אינה קללה (יש שואמרים שהיא ברכה). כן, רוב המגיבים פה בשרשור, ובציבור בכלל, בורים בנושא זה. איש מעולם לא סיפר את המידע הזה לכם, אז איך תדעו? בורות אינה מלה גסה. כן, רוה הקוראים פה חסרי השכלה בתחום המסוים הזה. בדיוק כמו שאני חסר השכלה בפילוסופיה מזרחית, לדוגמא. אני בור בנושא. זה לא דבר מעליב להגיד, זה פשוט משהו, שאם מענין אותי או חשוב לי, אני אפעל לשנותו. אלמד ואבדוק, כדי שאף אחד לא יוכל להאביס אותי בשקרים שלו, וליצור לי אשללית מציאות, כדי שהוא יוכל להמשיך ולהרוויח מיליונים על חשבון סבל של אחרים. דמוקרטיה? דמוקרטיה זו צורת שלטון ובחירה, זה לא הענין. אני מניח שהתכוונת לחלק החירות בדמוקרטיה. והעקרון מספר אחד בחירות, הוא שחירות עוצרת במקום בו זה בא על חשבון חירות האחר. במקום בו מישהו נפגע, החירות כבר אינה חירות. אנו פועלים נגד המוסדות (בטח שמעת על המאבק בקסטרו ובמאבק נגד פיטום האווזים), אבל מודעים לכך שהציבור הצרכני, בני האדם ה"פשוטים", הם אלו שקובעים מה יקרה בשוק. את ואני נקבע אם יענו בעלי חיים וירצחו אותם, או לא. לכן, החיים שלהם, בידיים שלנו.
 
אז אני אטומה ובודדה.

חשבת על זה שלפעמים דברים נובעים מבורות? לפעמים לדברים לוקח זמן? לפעמים דרוש קצת יותר עומק? העיקר לצאת בהצהרות גדולות ומפוצצות. כאלו שגורמות לי להתעלם לחלוטין מכל הדברים שרשמת עכשיו. כמו שאמרתי לשי- אם את באה להסביר אל תבואי עם הפרובוקציות. עלי זה ממש לא עובד. אותי זה אוטם. כנראה שאשאר בודדה לנצח.
 

enbalush

New member
דווקא את נשמעת רגישה לסבל

ואני יודעת שדברים כאלה נובעים מבעיה יותר עמוקה של החברה והחינוך, התגובות שלי הופנו לאלו שבשירשור אמרו שלא אכפת להם מסבל של בע"ח, אין לי שום דבר נגד אנשים, אני בעצמי אכלתי תרנגולות בעבר בעוד שהיו לי תרנגולות מחמד בחצר, איזה אבסורד, אה? אבל להיות נגד צמחונות זו כבר אטימות, להגיד שלא אכפת לי מבעלי חיים במשקים המתועשים אלא רק מחושי הטעם שלי זו אכזריות.
 
אכפת לי. וכואב לי.

ולראות סרטים כאלו כל פעם מזעזע אותי מחדש. ואני מעודדת צבחונות וטבעונות וחייתי באורח חיים טבעוני במשך שנה. והיום אני אוכלת בשר, לא מתלהבת ממנו אבל אוכלת אותו. וזה לא עושה אותי שום דבר פחות ממך חוץ מאוכלת בשר.
 

enbalush

New member
מה גרם לך להשבר? הרי זה כל כך נורא

לאכול גוויות של בעלי חיים מתובלות...אם היו מספיק תחליפים היית הופכת שוב לצמחונית/טבעונית? האם זה בגלל החברה/משפחה שלוחצת לכוון הקרניבורי?
 
למעלה