שומן רווי , פעילות גופנית , סוכר , LDL

אני רוצה להבהיר משהו -

מרב ויכוחים עם "אדםהגיוני" נראה לי שכל מילה נגד או בעד מזון/אב מזון כלשהו מתפרשת אוטומטית כ"כן" או "לא" מוחלט. לא אמרתי שלדעתי אסור לאכול חלבון. אמרתי שכמות מוגזמת יכולה להזיק. זה נכון לגבי כל דבר - פחמימות, שומנים וגם חלבונים. זה לא אומר שאני מנסה לטעון כי יש להמנע מצריכה של כל אחד מאבות המזון.
 

m0sh3

New member
ברור שחובה לצרוך חלבון

השאלה היא באמת מה מוגזם ואם צריכה מוגזמת באמת מקושרת לעניין הזה. אני לא מצאתי , באמת מעניין אותי לראות. אני חושב ששמעתי על זה בהקשר של אריאל שרון אבל כמובן שחדשות ערוץ 2 זה לא רפרנס.
 

אלי ו.

New member
הבנתי, ונסיתי לדייק

דיאטה עתירת חלבון אינה פוגעת בכליות של אנשים שתפקודי הכליות שלהם תקינים אלא באנשים שתפקודי הכליות שלהם לקויים מראש (אפילו באופן שולי). זו הסיבה שמומלץ לכל מי ששוקל דיאטה עתירת חלבון להתייעץ עם הרופא ולעשות תפקודי כליות.
 
מה שפוגע זאת דיאטה עשירה בסוכר ולא בחלבון.

אגב , אם מחליפים את המילה שומן במילה יותר יפה תסכים לנסות את מה שאני מציע ?
 

m0sh3

New member
חלבון תמיד נחשב לחיוני

ותמיד יחשב לכזה. אין בו סכנות אם אין בעיות בריאותיות שמונעות צריכה של כמויות גבוהות שלו.
 

pattos

New member
לעולם לא אכרות ברית עם ה ../images/Emo190.gif !

אני בכלל לא תומך באכילת שומן מרובה. אני תומך באכילת פחממות דלה, יש הבדל... אם זה דיאטה למטרת הרזיה אני בכלל תומך בדיאטה דלת פחממות, ודלת שומן! אם זו דיאטה למטרת עליה במשקל לפי דעתי צריך לאכול מאוזן (משהו כמו דיאטת ZONE) ולא דל שומן ולא דל פחממות. רוב השומן לא בא משומן רווי, אפשר לאכול שומנים צמחיים וחלבונים רזים.
 
zone , זה סתם דיאטה אופנתית

שנהנית מכל העולמות גם קצת שומן וגם קצת פחממות. לדעתי זה בולשיט התאוריות האלה של הסופר כאילו ההומו ספינס ידע להפיק שמנים מהצומח לפני אלפי שנים ולאכול בשר דל שומן . תעשה לי טובה.
 

pattos

New member
רק מה? ההומו ספיאנס

חי ב2 תקופות עיקריות: תקופת רעב, ותקופת שפע. בתקופת הרעב הוא היה בגרעון קלורי, ואכל מעט פחממות והרבה שומן (גם רווי). בתקופת השפע הוא אכל הרבה פחממות ופחות שומן, והשמין לקראת תקופת הרעב הבאה. אל תשכח את הפעילות הגופנית, הוא בניגוד אליך עשה הרבה הרבה פעילות גופנית. אם אני לא טועה, פעילות גופנית עוזרת למנוע מחלות לב.
 
הוא לא עשה פעילות גופנית.

ללכת לצוד זה לא פעילות גופנית זה בעיקר חוכמה של לתפוס חייה :) פעילות גופנית גורמת להתקפי לב.
 

Orrza

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif אדיר!!!

שכחת מה זה אומר ללכת עד לחייה...
הם לא לקחו אוטובוס לספארי, הם צעדו כמה שעות. בא לך להעלות תמונה שלך?
אני חייב לראות איך נראה אדם שממליץ על שומנים ומזהיר מפני פעילות גופנית
 

pattos

New member
הם גם לא הרגו אותה בחניתות או במלכודות שחפרו

הם הרגו חיות בעזרת רובים
העמיסו על הטנדר, נסעו חזרה עד למערה שלהם, שמו במיקרו וחממו את החיה והגישו בתיאבון!
 
מי שאוכל 70 אחוז שומן לפי

שיטת הזון ואומר לכולם להימנע משומן עדיף בכלל שלא ידבר יותר מדי. בעת צייד לא צרייך לרוץ יותר מדי אלה להיתחבא כי אדם צד עם השכל ולא עם הרגלים.
 

m0sh3

New member
ZONE זה שליש מכל אב מזון. תלמד לקרוא.

האדם הקדמון לא צד עם השכל , הוא צד עם הרגליים. יש לנו בתור בני אדם יתרון ביומכני שנובע מההליכה הזקופה , אנחנו כמעט ולא משקיעים אנרגיה בזמן שאנחנו צועדים כיוון שאנחנו "נופלים" קדימה ולא מזיזים את עצמנו באופן אקטיבי כמו הולכים על 4. כך שהאדם הקדום היה עוקב במתינות ובעקביות אחרי החיה הנצודה עד שהיה תופס אותה.
 
zone זה...

גרם פחממה , גרם חלבון , גרם שומן בעת פעילות גופנית צריך להכפיל את כמות השומן. כלומר ! 50 אחוז שומן באופן רגיל ו 70 בעת פעילות גופנית.
 
יותר טוב ממי שממליץ על פחממות.

שומן נתפס כמזיק אבל הוא לא מזיק . מה מזיק זה פחממות. אגב,בעת צייד לא צרייך לרוץ יותר מדי אלה להיתחבא כי אדם צד עם השכל ולא עם הרגלים.
 
למעלה