ההקבלה שלך אינה נכונה בלשון המעטה:
עפ"י המקורות שהבאת האיסור הוא משום בנים שאינם מהוגנים, כמו שאסרו חכמים לאכול דג בחלב. אבל אין כאן איסור מן הדין !!! אלו איסורי הנהגות של רבנים. מי שאוכל טרף עובר על מצוות לא תעשה. מי שמחלל שבת עובר על מצוות עשה ולא תעשה. מי שמסתכל ומנשק במקום העונג של אישתו, לא רק שאינו עובר עבירה, אלא מקיים מצוות עשה של "עונה". מי שמתקדש יתר על המידה על חשבון הנאת אישתו - עובר על מצוות עשה "ועונתה לא יגרע", ובסוף גם "נופל" במראות אסורים מן התורה ובכל מיני התועבות אשר מוצאות את האדם ברגע שיוצא את סף ביתו. הרמב"ם בהלכות איסורי ביאה פרק כ"א הלכה ט' אינו סובר כהראב"ד שהרי כתב ומנשק בכל אבר שירצה עכ"ל ומשמע שגם אותו המקום בכלל ההיתר, הגם שסיים שכל זה אינו מידת חסידות ועיין בפרוש הר"י קאפח שם, וכן הוא בספר הכלבו סימן ע"ה. וביאר הרמב"ם בפרושו למשנה בסנהדרין פרק ז' וז"ל, כבר רצה אחד החכמים לקבוע שיש בזה מן הגנאי שיהא האדם עושה עם אשתו מעשים אלו וכו' כגון מה שהזכרנו משכב הפוך ונישוק מקומות מסויימים בגוף וכיצוא בזה, אמרו חולקים עליו וחכמים אומרים כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה ופסק התלמוד בזה הלכה כחכמים עכ"ל, הרי שהנישוק בכל המקומות מותר על פי דין. וכן דעת הר"א אב"ד חמיו של הראב"ד בספר האשכול חלק א' פרק כ"ו עמוד 61 שפירש שארבעת מאכלי הבשר שבמשל שהם מלוח, צלי, מבושל ושלוק הם כנגד ד' הדברים שאסר ר' יוחנן בן דהבאי, וכן הוא בספר האשכול הוצאת אלבעק חלק א' עמוד 96. גם רבנו אברהם מן ההר במסכת נדרים שם פירש שמה שאמר רבי יוחנן זו דברי ר"י בן דהבאי וכו' קאי גם על הסיפור וההסתכלות, ואף שלא הזכיר נישוק פשוט שקאי גם עליו. וכבר הבאתי דברי הסמ"ק והארחות חיים שמותר לפי שורת הדין. וכשיש צדדים נוספים להקל (כגון הגברת ההנאה לבני הזוג), פשוט לסמוך על הרמב"ם והאשכול והסמ"ק ור"א מן ההר והארחות חיים והכלבו. אם בשבילך הסתכלות באישתך היא כמו לאכול טריפות, אז אתה חוטא בחטא האדם הראשון שאסר את המותר (נגיעה בעץ) וסופו שהתיר את האסור (אכילה מעץ הדעת), ושח"ו לא יטעו לחשוב הקוראים שרשור זה, כי הרי לאכול טריפות אסור, ולהסתכל במקום הנשיות של האישה מותר.