חייל עובד צהל
New member
הוא מדבר על ראית הערווה בלידה.
וגם שם הוא אומר במפורש שאין איסור דווקא לדעת הרמב"ם וסיעתו. אבל ודאי שלדעת הפוסקים שפסקו שאסור, הרי שיש איסור. ועדיין הוא אומר ש"אבל כשיש עוד צדדים להקל...". אתה החלטת בצורה חסרת ביסוס לומר שמה שטוב לאשתך זו סיבה טובה להקל. מכיוון שאינך פוסק, וגם מכיון שהסיבות שאתה מביא להקל (זה מספק את אשתי, היא מותרת לי אז למה לאסור) הן סברות כרס חסרות הגיון הלכתי פשוט, הרי שאין שום סיבה גם לדעתו להתיר את הראיה בזמן שאינו לידה (או "צדדים נוספים להקל" - שוודאי החשק שלי אינו אחד מהם). אתה יכול להגיב, אבל אם תחזור על עצמך אני מפסיק כאן... אם יש לך ראיות ומקורות שלא תלויים בראיה שלך את המציאות וההלכה, אלא אומרים במפורש אחד מאלו: 1. שמותר לראות את הערווה מתי שרוצים. 2. שהחשק שלי או של אשתי זו סיבה מספיק טובה להתיר איסורים שנפסקו להלכה. 3. שהאיסורים הללו אינם איסורים אלא רק "חומרות" שרק אדמו"רים ופראיירים אחרים צריכים לשמור, אבל לא מי ש"לא בא לו" - רק אם יש לך אחד מאלו במפורש, יש מה להמשיך... בכל מקרה אם ממשיכים זה יהיה בדף הראשי ולא מאחורי הקלעים.
וגם שם הוא אומר במפורש שאין איסור דווקא לדעת הרמב"ם וסיעתו. אבל ודאי שלדעת הפוסקים שפסקו שאסור, הרי שיש איסור. ועדיין הוא אומר ש"אבל כשיש עוד צדדים להקל...". אתה החלטת בצורה חסרת ביסוס לומר שמה שטוב לאשתך זו סיבה טובה להקל. מכיוון שאינך פוסק, וגם מכיון שהסיבות שאתה מביא להקל (זה מספק את אשתי, היא מותרת לי אז למה לאסור) הן סברות כרס חסרות הגיון הלכתי פשוט, הרי שאין שום סיבה גם לדעתו להתיר את הראיה בזמן שאינו לידה (או "צדדים נוספים להקל" - שוודאי החשק שלי אינו אחד מהם). אתה יכול להגיב, אבל אם תחזור על עצמך אני מפסיק כאן... אם יש לך ראיות ומקורות שלא תלויים בראיה שלך את המציאות וההלכה, אלא אומרים במפורש אחד מאלו: 1. שמותר לראות את הערווה מתי שרוצים. 2. שהחשק שלי או של אשתי זו סיבה מספיק טובה להתיר איסורים שנפסקו להלכה. 3. שהאיסורים הללו אינם איסורים אלא רק "חומרות" שרק אדמו"רים ופראיירים אחרים צריכים לשמור, אבל לא מי ש"לא בא לו" - רק אם יש לך אחד מאלו במפורש, יש מה להמשיך... בכל מקרה אם ממשיכים זה יהיה בדף הראשי ולא מאחורי הקלעים.