שרשור שאלות גשום לסופ"ש

ועוד שאלה, קצת פחות שגרתית

וגם לא הכי קשורה לאופנה, אבל: מישהי זוכרת חברה בשם VIRGIN שמכרה כלמיני משקאות מוגזים בצבעים וטעמים מוזרים משהו? היה די נפוץ פה לפני כמה שנים. בכל אופן - אני ממש מחפשת משקה שלהם בטעם וניל, הבקבוק היה לבן-צהבהב כזה אאל"ט וזה היה די לא משהו,למען האמת, אבל אם מישהי יודעת איפה אני עדיין יכולה להשיג את זה או כל סודה-בטעם-וניל אחרת, זה יהיה נפלא ממש.
 

just gaya

New member
חצאית טוטו,איפה יש?

תמונה להמחשה-----> כמו החצאית הורודה שיש לאישה בתמונה/לבנה
 

MissVixen

New member
ראיתי במשביר O:

אם את קטנה יחסית אז היה לא מזמן במשביר במחלקת ילדים במלא צבעים ..
 

LiLy 14

New member
בדנאס שופ

נידמלי 80 שקל והיא במידות קטנות אבל היא נימתחת
 

MissVixen

New member
הסווצ'ר היפה הזה מריבולבר ;___;

זה שפה בתמונה- לקחתי לאחת הבנות, מישהי יודעת איזה חברה הוא? כאילו אם אני לא טועה אז ריבולבר זה לא מותג אלא הם מייבאים? אז אני ממש מאוהבת בסווצ'ר הזה ואני רוצה לחפש את החברה שמייצרת אותו לראות אם אפשר להשיג, או באיביי איכשהו. טנקס :]
 

hooly5

New member
וואי ../images/Emo6.gif

חחח עכשיו ראיתי קליפ שהזמרת לובשת אותו ואני שומעת אותו עכשיו
- לא קשור הקשור- ממש אהבתי אותוO: יש אותו בריבולבר?
 

Hall Of Mirrors

New member
אתמול ראיתי אותו בתחנה מרכזית החדשה בת"א

בקומה ארבע. עלה נראה לי משהו בכיוון 200-350
 

hooly5

New member
כה ראיתי אותו ../images/Emo122.gif גם אתמול../images/Emo12.gif

הוא נראה ענק מידי
 

Drain Bramaged

New member
ראיתי אותו איפשו בתחנה המרכזית

נראה לי באיזה חנות ספורט אם אנלא טועה
 
איפה יש גרביונים

מצמר בכל מיני צבעים (כמו סגול. למרות שגםאפור יהייה טוב.)? וכמה אמור לעלות?
 

stupid F R O G

New member
אפור יש בH&O../images/Emo105.gif

אני ראיתי בסניף של קניון מלחה [אין בכל סניף] והוא עולה סביבות ה30-40 שקל אם את מעוניינת, יש בH&O גם בצבעים שחור, חום, כחול כהה...
 

tali289

New member
שאלה למי שהייתה בתאילנד|כוכב|

אבא טס בקרוב. אמר שלא יקנה כלום אם לא אעשה לו דפים עם התמונות של כל הדברים שאני רוצה. שמתי כבר המון תמונות של טוקידוקי ואמרתי לו לקנות איזה 2-3 שונים..חח. מישי יכולה לומר לי איזה עוד דברים שווים יש שם? כמובן שיש שם הכל. אבל הוא לא יכול להחזיר איתו את כל תאילנד. אני נורא בקטע של קיטשי,צבועני וכאלה שטויות. תודה למי שתענהכ..:)
 

הדרקולה

New member
הייתי לפני שנתיים.. אז ככה:

דבר ראשון אני צריכה להזהיר אותך ש80% ממה שאבא שלך יקנה יתפרק תוך שבוע. כמעט כל הבגדים והחיקויים שקניתי שם התפרקו או נהרסו לי, כי זה חרא איכות. יש שם פשמינות שזה מין שאל-צעיף כזה ממש נעים בכל הצבעים ממש בזול. זה הדבר הכי שווה שאפשר למצוא שם... יש שם צמידים צבעוניים כאלו כמו שמוכרים באילת אבל בכמויות מטורפות ובמחירים מצחיקים! יש שעונים עם כל מיני צורות וצבעים - דובדבנים, כוכבים, הכל - רק שוב קחי בחשבון שהם מתקלקלים די מהר. חיקויים של כל דבר אפשרי. כל מיני קישוטים מגניבים לפלאפון וכאלה... יש שם די הכל וממש מגניב אבל שוב אני אחזור על זה - בחרא איכות. ואגב אם הוא טס לבנגקוק, תגידי לו שילך לקניון עצום (8 קומות!!!!111) שקוראים לו MBK. זה משהו מטורף וחוויית קניות מטורפת.
 

tali289

New member
תודה רבה:)

ישלי כמה פשמינות ואני מזה אוהבת אותם..הבחלט אומר לו שיביא לי ולאחותי עוד כאלו. כן..הוא טס גם לבנגקוק יחד עם כל האזורים שהוא הולך להיות(3 שבועות) וכבר אני יודעת על האמביקיי....כבר הודעתי לו מראש. וגם כל האנשים שכבר היו בתאילנד אמרו לו על זה. תודה רבה...שוב.
 
למעלה