תורות שעמדו במאות ואלפי מבחנים נסיוניים
בשנת 1905 איישטיין הצליח לייצור תאוריה מהפכנית שקראה אתגר על המכניקה הקלאסית של ניוטון.וזה נכון שבזמן הזה היה לו תואר שני בפיסיקה מהמכון הפוליטכני של מינכן.הטענה שלי שהזמנים השתנו,הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת גישה למקורות הידע האקדמי מהרמה הגבוה ביותר לאנשים הפשוטים ביותר.הדבר הזה לא היה קיים ב1905.ויש על זה השפעה עצומה על הקידום המדעי.היום ילדים בני שבע יודעים נושאים בפיסיקה תאורטית יותר טוב מהפרופסורים באוניברסיטאות.וזה נכון שהתאוריות החדשות צריכות לעבור בדיקה מחמירה של הקהילה המדעית ובדיקה ניסוית.אך זה לא אומר שאם הם לא עברו את המבחן הזה צריך לפסול אותם על הסף.בקשר להכרה האקדמית,לדעתי האוניברסיטאות בארץ הם ממש מיושנות,הם לא הפנימו את השינוים העצומים שמתחוללים בנגישות לידע בכל העולם. לכן לדעתי להיות מוכר בקהיליה המדעית זה דבר שיותר קשור לקשרים האישיים,ליכולת להשתייך לאיזשהוא קבוצה מסויימת,מנוכרת ומצומצמת,מאשר מאשר הרמה המדעית האמיתית של התאוריות שמבקש הכרה מהקהילה הזאת מציג. הפורום "תאוריות החדשות" מיעוד גם לאנשים כאלה.
בשנת 1905 איישטיין הצליח לייצור תאוריה מהפכנית שקראה אתגר על המכניקה הקלאסית של ניוטון.וזה נכון שבזמן הזה היה לו תואר שני בפיסיקה מהמכון הפוליטכני של מינכן.הטענה שלי שהזמנים השתנו,הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת גישה למקורות הידע האקדמי מהרמה הגבוה ביותר לאנשים הפשוטים ביותר.הדבר הזה לא היה קיים ב1905.ויש על זה השפעה עצומה על הקידום המדעי.היום ילדים בני שבע יודעים נושאים בפיסיקה תאורטית יותר טוב מהפרופסורים באוניברסיטאות.וזה נכון שהתאוריות החדשות צריכות לעבור בדיקה מחמירה של הקהילה המדעית ובדיקה ניסוית.אך זה לא אומר שאם הם לא עברו את המבחן הזה צריך לפסול אותם על הסף.בקשר להכרה האקדמית,לדעתי האוניברסיטאות בארץ הם ממש מיושנות,הם לא הפנימו את השינוים העצומים שמתחוללים בנגישות לידע בכל העולם. לכן לדעתי להיות מוכר בקהיליה המדעית זה דבר שיותר קשור לקשרים האישיים,ליכולת להשתייך לאיזשהוא קבוצה מסויימת,מנוכרת ומצומצמת,מאשר מאשר הרמה המדעית האמיתית של התאוריות שמבקש הכרה מהקהילה הזאת מציג. הפורום "תאוריות החדשות" מיעוד גם לאנשים כאלה.