אין קשר
שוטרים ורופאים צרכים להיות בלי שום קשר לכמה אנשים נוסעים במכונית. וקצת קשה לי להאמין עם כל הכבוד שביום שבת יש יותר תנועה מאשר באמצע שבוע. יותר תנועה גורמת ליותר תאונות, מה שאני כן מסכים הוא שיכול להיות שנגרמות יותר תאונות משכרות של אספסוף ברברי.
זה קצת לא הגיוני לומר שהתנועה תקטן במוצ"ש ושישי בצהרים כי היא נגרמת בעיקר בגלל שהעסקים פתוחים ואנשים עושים קניות. אלא, אם תרצו לפתוח את כל העסקים בשבת. יכול להיות שבמוצ"ש יהיה קצת פחות עומס.
מעניין שתמיד טוענים שלהפעיל תחבורה ציבורית בשבת זה דבר מאוד סוציאלי שיעזור חלשים בעוד שכל אלה הנאלצים לעבוד בשבת הם תמיד ממעמד סוציו אקונומי בינוני- נמוך.
אין קשרשוב באוטובוס אחד נכנסים יותר אנשים מבמוניות
כמות תאונות הדרכים תקטן בהתאם כי יהיו פחות כלי רכב על הכביש.
ולכן פחות שוטרי תנועה ופחות רופאים\חובשים ונהגי אמבולנס יצטרכו לעבוד בשבת. בנוסף תקטן התנועה במוצש ושישי בצהורים כך שנהגים יוכלו אז לקחת חופש.
וכמו שרשמו לך מגיע לכל עובד יום חופש לאו דווקא בשבת. אני מסכים איתך שאם לא יהיו נהגים שירצו לעבוד בשבת אז שיקטינו תדירות.
רק תמיד יהיו כי יש מספיק נהגים חילונים ולא יהודים שישמחו לעבוד בשבת.
שוטרים ורופאים צרכים להיות בלי שום קשר לכמה אנשים נוסעים במכונית. וקצת קשה לי להאמין עם כל הכבוד שביום שבת יש יותר תנועה מאשר באמצע שבוע. יותר תנועה גורמת ליותר תאונות, מה שאני כן מסכים הוא שיכול להיות שנגרמות יותר תאונות משכרות של אספסוף ברברי.
זה קצת לא הגיוני לומר שהתנועה תקטן במוצ"ש ושישי בצהרים כי היא נגרמת בעיקר בגלל שהעסקים פתוחים ואנשים עושים קניות. אלא, אם תרצו לפתוח את כל העסקים בשבת. יכול להיות שבמוצ"ש יהיה קצת פחות עומס.
מעניין שתמיד טוענים שלהפעיל תחבורה ציבורית בשבת זה דבר מאוד סוציאלי שיעזור חלשים בעוד שכל אלה הנאלצים לעבוד בשבת הם תמיד ממעמד סוציו אקונומי בינוני- נמוך.