תקראו את זה סופר דחוף !!!

Super Chuly

New member
../images/Emo45.gif תודה רבה!

מה שאת אומרת חשוב וצודק מאוד! אני שמחה שהילד שלך לא נאלץ לסבול מאפי! כל מי שצריך להגיד משהו, כל מי שנפגע- לכו לתחנת המשטרה! ליהי :(
 

ba r2 0 1 0

New member
הכל נכון../images/Emo45.gif ../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

כל הכבוד קודם כל על תשומת הלב, שכפי שנוכחנו לדעת חשפה מקרים רבים של אותם המעשים, והביאה בוודאי למניעת מקרים דומים נוספים. כל מה שאמרת חשוב ונכון, ועכשיו, אחרי המקרה הזה, נראה לי חשוב מאוד לדבר שוב ושוב ושוב ושוב על הנושא הזה בבתי-הספר
הידע שלי לנושא היה אחד הגורמים שמנעו פגישה איתו (הוא הרי רצה להיפגש פה עם כמה מכותבי הפורום...). שתהיה לכולנו שנה טובה, ושהצדק ינצח
 
קודם כל אני מקווה שבנך בסדר.

אני כל יום מברכת את ההורים שלי על כך שהזהירו אותי ואמרו לי שוב ושוב לא להפגש עם זרים מהאינטרנט. בעבר הייתי חושבת שהם סתם לחוצים ושהם אומרים זאת רק כי הם ההורים שלי והיום אני כל כך שמחה על כך שהם עשו זאת. תודה לך על חשיפת העניין ומצטרפת לבקשה, כל מידע הוא חיוני. והכי חשוב- לכו דברו עם הוריכם לפני.
 
תגובות בוגרות

כל היום אני עוקבת אחרי תגובות לכל הפירסומים על"אפי",ואני מבינה שיש בפורומים של תפוז ילדים מבינים ובוגרים,לא מפליא אותי שזיהיתם את "אפי" כסוטה,אולי הייתם צריכים לדווח על כך מזמן,בכל אופן כל הכבוד שאתם יודעים להישמר,המשיכו כך לשמור על עצמכם.
 

Adidason326655

New member
טוב אז :

קצת קשה לדווח על מישהו כשלא יודעים דברים מסויימים בודעות ולצערי אף אחד אף פעם לא יעשה את הצעד הראשון הזה בבטחון מלא. אני יודע שכמה מחברי לחיים ולפורום שנמצאים כאן דיווחו בהקדם להנהלת הפורומים ואם תשימי לב, ביטלנו את כל הפגישות של הפורום. עכשיו הכל מתחבר ואני ממליץ לכולם לחכות כמה ימים כדי לעקל את הדבר ואז נוכל לדבר על זה. רק בבקשה : בלי להוציא דיבה, שמו של החשוד (והוא עדיין חשוד לפי המשטרה) עדיין לא הותר לפרסום. אל תתיחסו אל האדם בשמו הפרטי וכן לא בשם המשפחה. ובאמת אם למישהו יש בעיה, שיפנה לליאור (לא כי אז אני אוכל להכנס למחשב שלה שהיא לא נמצאת ולשבש את הפורום) והיא תעזור לו.
 

shirly adda

New member
לי זה כמעט קרה קלטו!!

שהוא הציע לחלק פלאיירים תמורת תשלום זה היה נראה לי ממש סבבה ושלחתי לו מסר ואפילו קבענו יום... ואז הוא רצה שאני אבוא אליו לשתות משו (!!!!!!!!!!!!!!!! חחה חה) וברגע האחרון אמרתי לו ש"עזוב וזה... " דיי איזה פחד
 
מה רק איתי הוא לא התחיל

כנראה שאני לא מתאפק מספיק טוב בשבילו
ואני דווקא הייתי עושה מזה צחוקים.. בכל מקרה.. מהרושם הכללי שקיבלתי הוא לא מזיק במיוחד ביחס לעברייני מין אחרים הוא רק צריך טיפול
 

Double U

New member
האדישות שלך מפתיעה אותי כל יום מחדש

אתה בכלל קראת את הכתבות? ראית איך הוא ניצל את הילדים? תדע לך שזה בכלל לא מצחיק ובכלל לא נושא לבדיחה. רבים כאן מהפורום יכלו ליפול לו קורבן לעבירות המין החמורות ואתה: "דווקא הייתי עושה מזה צחוקים"
 
חייזרים יקירי

למיטב הבנתי היו גם נגיעות פיזיות באנשים באברים אינטיימים. ניצול סמכות וגיל בכדי להוציא מילד קטן משהו בשביל הנאה מינית ברורה זה לא מעשה פשוט, בטח שלא כלפי אותם ילדים. קלות הדעת שלך מפתיע אותי מאוד.
 
אני יגיד לך מה..

העבירה עצמה של נגיעה בילדים , היא חמורה מאד. וכל בנאדם שעושה את זה צריך להענש. אם זאת , אני לא בטוח ב 100 אחוז שאפי היה מודע למעכשיו בצורה כזאת שהוא ידע שזאת עבירה פלילית. יש דבר כזה שנקרא אישיות ילדותית , דיי ברור שהוא לוקה בזה. אבל זה ניתן למשטרה להכריע.
 

Double U

New member
אין ספק שהבן אדם חולה נפש.

ואם הוא לא יהיה מאחורי הסורגים או בבית הבראה, אני לא אהיה שקט!
 
למיטב הבנתי

עורכי הדין שלו טוענים למחלת נפש, שאגב זה לא משהו טוב כי זה אומר שהוא יקבל כמה שפחות בכלא.
 
אני לא חושב שהוא צריך לשבת בכלא

זה מקרה מובהק שהכלא זה לא המקום וכמה שנים במוסד סגור יהיו עונש ראוי הוא לא השתמש באלימות נגד הקורבנות , זה גם יש לקחת בחשבון. שאחריהם אולי הוא יכול לחזור לחברה.
 
אבל יש לציין

שאני לא מכיר את כל פרטי הפרשה ואני לא מכיר אותו אישית. אז יש מצב גדול שאני בכלל טועה. והוא כן סוטה וידע היטב מה הוא עושה. אז כמובן כלא.
 
הבעיה היא

שאני לא בטוח שהוא ישרוד בכלא.. ואני לא יודע אם מגיע לו למות על מה שהוא עשה העונש צריך להיות בפרופרציות למעשים ולבנאדם עצמו תוך התחשבות מלאה כמובן בנזק שנגרם לקורבנות.
 
להרתיע אי אפשר..

פדופילים ועברייני מין פועלים לפי אינסטנקטים ויצרים וגם כשהם יודעים שהם גם יכולים להיכנס לכלא להרבה זמן. לשקם? הייתי מעדיף שכן , עם הפיקוח הנכון הוא יכול להיות אדם נורמטיבי , חבל שיהיה נטל על משלם המיסים בכלא. לנקום ברור שלא. אין בארץ הזאת חוקי נקמה ועין תחת עין. להעניש , ברור. עד כמה להעניש? אין לי אפילו רעיון..
 

Super Chuly

New member
../images/Emo128.gif!!!

פדופיליות הינה תופעה כימית במוח, שום שיקום, פרט לסירוס כימי שמדכא את היצר המיני, יכול לפתור את הבעיה. ליהי :(
 
למעלה