אותי הרג מצחוק שFar cry 4 ברשימה ובאיזה מקום גבוה הוא
כאילו באמת פאר קרי 4 מעל באטמן ארקהם נייט? הם מסתלבטים או מה? מעל המכשף 3? מעל סופר מיט בוי? לא מספיק שהכניסו ת'חרא הזה הם שמו אותו הרבה מעל משחקי קלאסיקה.
אני ממש אוהב את זה שגם היפנים וגם המערב מתחילים לבחור משחקים חדשים, כולנו כבר יודעים שסופר מריו זו קלאסיקה נצחית, כולנו יודעים כמה GTA3 היה משמעותי, כולנו יכולים לדקלם בעל פה איזה משחקים עשו היסטוריה.
טוב שהגענו לשלב שהרשימות מפסיקות לנסות לספר לנו את ההיסטוריה שכולנו חיינו אותה. ומתמקדים בהווה,
באמת זוועה שמגס5 נמצא ברשימה ואף אחד מהמשחקים הקלאסים לא, אולי זה קשור לסיבה שפאר קרי 4 ברשימה אולי הם אוהבים שם עולמות פתוחים
עדיין לא לעשות כבוד למשחקים הקלאסים ההם שהגדירו בבת אחת התגנבות מה היא וקולנועיות מה היא, קצת .... מעצבן.
אני גם כן עובר על הרשימה ובודק איזה משחקים מודרניים לא שיחקתי ומה יכול לעניין אותי.
הייתי מת למשל לנסות את העד על סמך המקום הגבוה מאוד שלו ברשימה אבל אני יודע כמה הוא יתסכל אותי, הפאזלים שלו נראים ממש מגניבים אבל אני יודע שתגיע השעה שאתחרפן.
בכללי אני חושב שהם באמת עשו עבודה טובה בלהכניס את האינדים הבולטים ששווים התייחסות בשנים האחרונות.
מזל שקיבלתי את Tearaway בפלוס, אמנם של סוני אבל עדיין מרגיש אינדי.
באופן אישי אני די מרגיש כמוהם לגבי הוריזון מול סקיירים והמכשף. שניהם גם המכשף וגם סקיירים טובים מהוריזון כמשחקי תפקידים, הם עושים את זה יותר טוב והעולמות של שניהם טובים ומרשימים יותר לחקירה.
אבל וזה אבל גדול בעיני, כמשחק הוריזון הוא חוויה מרשימה יותר, כייפית יותר, וכמו שאמר יוצר סמאש.
"הוריזון זה כייף טהור זלדה לפעמים מרגיש כמו עבודה"
לול ושזה בא מנינטנדו אתה יודע שיש בזה משהו.
זה פשוט משחק שכייף לשחק אותו ומשחק שהוא חוויה ויזואלית קולית וגיימפלי wise, בטופ.
ברור שהוריזון כל כך גבוה כי הוא כל כך טרי בזיכרון של המבקרים, אבל לדעתי
הוא בהחלט אחד ממשחקי הAAA שיזכרו גם בעתיד כ"היילייט" של הדור.
יותר מבאטמן ארקהם נייט לדעתי, שעוד אפשר יהיה להתעלות עליו בסדרת ארקהם בעתיד, ובטח שיותר מהfar cry 4 הזה.
או טיטאנפול 2, טיטאנפול 2 אני בטוח שהוא אדיר אבל כמעט כל דור יש משחק FPS סיינגל ממש טוב.הוריזון יזכר כגדול מזה.
בנוגע למורשת של מייק, הם עשו הרבה דברים טובים דווקא, הם די הביאו את מהפכת האינדים בקונסולות ונגיד סופר מיט בוי, ומפתחי טרנזיסטור התחילו את דרכם אצל מייק.
הבעיה של מייק שאף אחד לא יזכור לה את הדבר הטוב הזה שהיא עשתה כי בדור הזה סוני ונינטנדו נתנו לאינדים הרבה יותר ממה שמייק נתנה
אם זה הדגש המטורף שסוני שמה על אינדים בתחילת דור הPS4 סוני פרסמה אותם מקיר לקיר בכל תערוכה. או כל יוזמת ה Nindie שנינטנדו עושה וחותמת איתם על אקסקלוסיביות זמנית כאילו זה כותרי AAA.
האינדים לא שוכחים את זה למייק ונינטנדו.
והנה שוב טרנזיסטור וPyre אקסקלוסיבים לסוני כתוצאה מהמרמור של המפתחים על מייק.
בקטע של האקסקלוסיבים, באופן אישי, אני זוכר שקצת קינאתי בבעלי הבוקס המקורית כשהיה לי פס2, על זה שהיה להם נינג'ה גאיידן בלאק.
(שעד היום אין לו פורט אמיתי לקונסולות)
וקינאתי בהם שיש להם אקסקלוסיבים כמו המשחקים של צוות Oddworld.
כמו Stranger ומשחק ABE בלעדי.
הם התחילו ממש טוב את תחילת הדרך שלהם בקונסולות, אבל הם לא טיפחו שום דבר.
אם הם היו ממשיכים לטפח את הצוות של Oddworld וממשיכים להשקיע בנינג'ה גאיידן כIP יכול להיות שהתמונה היתה שונה אחי.
כרגע, אני מסכים איתך מורשת אפסית ולא יזכרו להם את המעט שהם כן עשו.