חדשות

evilplate

New member
יופי עכשיו ביאסת אותי שהם לא עשו את זה P:

הפולאאוט שלהם נחשב לאחד הטובים בסדרה אז אם הכוונה היתה לעשות משהו בשיתוף בת׳סדה ובסגנון פולאאוט וגאס אז יש מצב שהיה פה פספוס לא קטן.
 
Dead Rising 4 מקבל תאריך יציאה לPS4 וטריילר

המשחק יוצא ב5 בדצמבר 2017 שנה לאחר שיצא לאקסבוקס וואן. כמו שאפשר לראות בטריילר המשחק הולך להגיע לPS4 עם המון פארודיה על סטריט פיייטר
.

 

evilplate

New member
לא בדיוק מרגש

נחשב למשחק הגרוע בסדרה, נכשל גם במכירות. מסוג הבלעדיים שהיה עדיף שישארו על הבוקס...
 
Dragon Quest 3 כובש את יפן בPS4 (טבלה די מעניינת)

Dragon Quest III
Undertale
Dragon Quest X: All-in-One Package
Dragon Quest II
Dragon Quest XI
Rainbow Six Siege
Minecraft: PlayStation 4 Edition
Yomawari: Midnight Shadows
Dragon Quest
Mega Man Legacy Collection
Hitman: The Complete First Season
Megadimension Neptunia VIIR
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Mega Man Legacy Collection 2
Get Eeven
Sonic Mania
Summer Lesson: Hikari Miyamoto Seven Days Room
Horizon Zero Dawn
Titanfall 2 Ultimate Edition
Earth Defense Force 4.1: The Shadow of New Despair

לפנינו 20 המשחקים הנמכרים ביותר ביפן (דיגיטלית) בשבוע האחרון, אז כמובן יש שליטה מוחלטת של DQ3 ובכלל שליטה דרגון קווסטית מוחלטת אם תרצו.
זו הפעם הראשונה שDQ3 זמין בפלייסטישן כלשהו, אז הוא ישלוט הרבה זמן לדעתי.
אבל מעבר לזה יש כמה דברים די מעניינים. היטמן 6 נראה לי כמו איזה סמאש היט ביפן, אני רואה אותו יחסית הרבה זמן בטבלה של היפנים מאז שהוא יצא. אני שמח בשביל IO. בדרך כלל אצל היפנים משחקים חדשים צונחים מהר.

שנית, מה ריינבו סיקס עושה כל כך גבוה ברשימה? היפנים מפתיעים.
וכמובן 3 המשחקים שהפתיעו אותי.

קראש, סוניק מאניה, והוריזון. תשמעו להיות בטופ 20, בטבלה כזו אצל היפנים זה כבוד ענק, קראש מוכיח שהיפנים עדיין אוהבים אותו והוא עומד יפה בתחרות הקשה הזו (אין לי ספק כבר שנראה המשכים לקראש)

סוניק מאניה, עומד ממש יפה עם המשחקים הכבדים האלה אני ממש מקווה שמישהו יתן לנו נתונים מספריים לכמה שהוא מכר גלובלית,אני רוצה שסגה תתן אור ירוק להמשך כמה שיותר מהר.

וכמובן הוריזון, פאקינג מגיע לגרילה, אני מאמין שעד מרץ 2018 הם יהיו ב4M+
 

evilplate

New member
מעניין מאוד

היפנים פתוחים יותר לדברים מערביים, מצד שני קהל הגיימינג די הצטמצם שם מחוץ לדרגון קווסט אז יכול להיות יש יותר גרעין קשה של שחקנים שמטבעו פתוח יותר למשחקים מערביים ולכן יש להם יותר נוכחות בטבלה מבעבר.
&nbsp
עדיין מוזר לראות משחקים כמו ריינבאו סיקס, טיטאנפול והוריזון נמכרים יפה ביפן :)
 
תכלס זה נכון.

יכול מאוד להיות שבגלל שמדובר בהארדקור שבגלל אותה הארדקוריות שמשחקים בהכל הם מנסים גם משחקים מערביים.

אבל זה גם טוב כי הארדקורים האלה יכולים למשוך ולהשפיע על הקהל הרחב.

אני מאמין שהיפנים יכולים לחזור לקונסולות, אני פשוט חושב שלא נתנו להם סיבות טובות.

עכשיו שיש משחקים כמו דרגון קווסט שחזר לקונסולות וNIER ובעזרת השם
RE8 נורמלי ומשחק של קוג'ימה תהיה ליפנים סיבה להיות שוב בקונסולות.

הם רק צריכים את המשחקים שהם אוהבים :)
והיטמן אחי היטמן! תמיד אמרתי שיש לי טעם יפני אבל אפילו אני לא ידעתי כמה אני מדייק בזה :)
 

evilplate

New member
אינשאללה שיחזרו הלוואי :)

סמארטפונים זה דרעק ובחיים לא יוכל להחליף חוויה של קונסולות (אלא אם כן אתה מדבר על חזון של עוד עשרות שנים שהם בעוצמה של מחשב על ומוציאים איזו הולגרמה באיכות 8K עם ג׳ויסטיקים מיוחדים אלחוטיים שמתחברים וכו׳ אבל לפחות עשרים שנה לא), מבחינתי זה יהיה אסון אם כולם יישרו קו עם יפן בעניין הזה.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא מאמין שזה יגיע אי פעם.

כי זה לא קל לשים רכיבים חזקים בפלאפונים האלה וגם להצליח לקרר אותם.
ואם אנחנו מדברים על מחשבי על שיעשו את החישובים בענן בלה בלה.

ניהלנו על זה דיונים בעבר והיינו באותה דעה שזה לא יקרה עוד הרבה הרבה זמן.
(אני מאמין שהענן תמיד יפגר באיזה דור שניים מול קונסולות מסורתיות)

יענו שהענן יוכל להפעיל משחקי PS4 באופן סביר אבל לא PS5.
יוכל להפעיל באופן סביר משחקי PS5 אבל לא PS6 וכן הלאה.

אולי אני טועה, אבל לפחות מנכל יובי מסכים איתנו שבמנימיום של המינימום
דור הPS5 לפחות יהיה דור קונסולות רגיל מסורתי בלי שום ענן.

ומכל ה"לפחות" שהוא אמר אני חושב שגם הוא די בטוח שדור הPS5 הוא לא הדור המסורתי האחרון.

אני חושב שאחרי המכירות של DQ11 זה ברור שאם תביא ליפנים את אותו המשחק 1:1 בנייד מול משחק AAA הם ילכו עם גרסת הAAA.
 

evilplate

New member
הלוואי באמת ויחזיקו עוד זמן רב

לא שאני מתנגד תיאורתית לרעיון של ענן שעובד מושלם או סלולרים עם כח של מחשב על אבל זה לא משהו שיקרה בקרוב ולא בא לי שיעשו מעברים קיצוניים מהקונסולות המסורתיות לפני שהזמן נכון, לא רוצה לסבול דור מגראפיקה נחותה כי הם חושבים שהיא מספיק טובה בשביל ההמונים או משהו.
 
מייק: בקרוב תראו משחקים שתומכים בעכבר ומקלדת בבוקס.

לדברי מייק הם לא שכחו מהתמיכה בעכבר ומקלדת באקס בוקס ובקרוב הם יכריזו על משחקים שיתמכו בזה. לדברי מייק המפתחים יצטרכו להיות חכמים ביישום של העכבר והמקלדת ולתת לשחקנים להחליט אם הם רוצים להחליט לשחק בקבוצות נפרדות. (רק עכבר ומקלדת, רק גיימפד או גם וגם)

שמסתכלים על הדברים שמייק אומרת, נראה שהם לא עד כדי כך טיפשים כמו שחשבנו, age of empires 4 לא הוכרז עדיין לבוקס אבל זה נראה כאילו הוא יוכרז בקרוב ביחד עם משחקים נוספים שיתמכו.

(אם הוא לא יוכרז מייק יוכיחו שהם לא קשורים למציאות)
לדברי מייק הם לא יכולים לפרט מה זה אומר שנראה את המשחקים שייתמכו בעכבר ומקלדת בקרוב, אבל שזה בהחלט יהיה בקרוב.
https://www.windowscentral.com/first-games-xbox-keyboard-and-mouse-gameplay-support-coming-soon
 
אני שמח בשבילך :) זה כייף לכתוב דברים טובים על מייק לשם

שינוי. בדרך כלל הם לא נותנים לנו סיבות לכתוב עליהם מילה טובה, אבל הפעם באמת שאין תלונות (בהנחה ויוכרז)

אם אתה תשחק ברשת (או אפילו ברמות קשות בסינגל פלייר) אז זו תהיה קנייה מאד משתלמת עבורך לדעתי.כי יהיה למשחק אורך חיים עצום.

במיוחד אם יש לך גם עניין בקוונטום ברייק, היילו ופורצה :)
 

amithas190

New member
אין לי עניין באף אחד מהם אבל אני בטוח שההצלחה עם משחק

אסטרטגיה אחד תעורר את הליצנים שם למעלה ומיד אחריהם יביאו את שאר סדרות האסטרטגיה.
&nbsp
בדיוק כמו שנפל לאקטיויז'ן האסימון לחזור למקורות של קול אוף דיוטי אחרי ההצלחה של בטלפילד1.
 
אתה הולך להתאכזב אחי.

את רוב הסיבות למה זה לא יקרה כתבתי בהודעה לאיוול.
אבל בכללי, שים לב שהיום כשיש משחקים קאזואלים כמו DOTA 2 ודומיו הם די אכלו את הארוחה של משחקי הRTS וגנבו להם את הקהל.

אלה משחקים יותר קאזואלים יותר נגישים וחברתיים שונים לגמרי מהתחרותיות המלחיצה של משחק כמו AOE.

אני יודע שאתה לא מסכים איתי בנושא זכותך, אבל אני לא רואה את הז'אנר מתאושש עד שבליזארד תביא איזה משחק נגיש ומזמין לז'אנר.
 

evilplate

New member
DOTA 2 זה קז׳ואל אחי?

לא מבין בתחום הרבה אבל לפי מה שהבנתי DOTA 2 זה אחד המשחקים הכי מסובכים שיש, כדי ללמוד אותו אתה צריך לעשות חתיכת עבודה, לצפות בטוטוריאלס, לקרוא מדריכים וכו׳
&nbsp
משחק ממש מסובך לפי מה שאני יודע.

חוץ מהעניין הזה אני מסכים עם כל ההודעות שלך בנוגע לנושא הזה של אסטרטגיה על המחשב והקונסולות :)
 
אחי אני טעיתי לDOTA 2 יש מעל 900 אלף שחקנים

אם זה לא משחק קאזואלי אז אני לא יודע מה כן :) אין לי ספק שהוא משחק מסובך מאין כמוהו ברמות גבוהות מול קבוצה טובה אבל תסכים איתי שרוב השחקנים שלו, תקועים בליגות הנמוכות ורובם בכלל לא מגיעים לרמות התחכום המסובכות שהזכרת.

לשם השוואה בSF5 רוב השחקנים תקועים בליגת ה"טירונים" ו"ברונזה"
שההסכמה הגורפת היא שרק אם אתה שחקן פלטיניום ומעלה
אתה מתחיל לתפוס קצת מה זה רמה גבוהה.

מניח שזה ככה גם בDOTA 2 ובכל משחק תחרותי אחר.

אתה יודע איך זה תמיד יהיו דרדסים ברמות הנמוכות.
מי שלא יודע דרדסים, זה שחקנים ברמה תחרותית גבוהה או סבירה שמתחזים לנובים ומתעללים בשחקנים ברמה נמוכה בשביל הנאה סאדיסטית.

גם אם 10% מליגת הנובים והמתחילים זה דרדסים עדיין הרוב המוחלט בליגה הנמוכה ומשחקים בצורה קאזואלית בDOTA2 ככה אני מסביר את זה שבשביל הרוב זה משחק קאזואלי.

קח למשל את סטארקראפט 2. אני לא משחק בזה, אבל מאנשים שכן משחקים אני יודע שאם בליזארד קולטים שאתה שחקן ברמה סבירה, הם ישר לא מאפשרים לך לשחק נגד נובים, אחרי איזה 10 משחקים.
 

evilplate

New member
לפי איך שהבנתי

אפילו ברמות הכי בסיסיות בקטע של להבין מה המשחק רוצה ממך בכלל הוא די מסובך (בניגוד לסטריט שקל להבין שהוא רוצה ממך שתקרע את היריב שממול במכות :)), אבל אין לי באמת ידע מספיק כדי לקבוע.
&nbsp
&nbsp
 
אתה צודק שזה משחק מורכב אבל עדיין יש את האלמנט הקבוצתי.

אתה משחק עם קבוצה שעוזרת לך ואם אתה משחק עם חברים חזקים הם גם יכולים לנצח בשבילך, כלומר אתה יכול להיות על הפנים בDOTA 2 ודומיו ועדיין להנות כהוגן מהמשחק בגלל שהנטל מתחלק בין חברי הקבוצה.

בסטריט ומשחקי אסטרטגיה כל הנטל הוא עליך. זה נכון שיש משחקים קבוצתיים בRTS אבל הסגנון המסורתי הוא עדיין 1 על 1. וזה הרבה יותר מרתיע מDOTA.

סטריט פייטר אולי על פניו מביא רעיון שקל לתפוס כמו "תפוצץ במכות"
אבל הוא דורש כל כך הרבה מיומנות פסיכולוגית והבנה כל כך גדולה בנפש האדם
(אני לא צוחק בחיי :)

אתה צריך להבין ממש טוב לא רק מי האדם הספציפי שמולך מה שובר אותו ומי הוא, אתה גם צריך להבין מה זה בני אדם בכללי ומה מניע אותם לעשות את מה שהם עושים/יעשו.

והמטלה הזאת אני מאמין שהיא נמצאת גם במשחקי RTS ושאין לך חברי צוות
שמשתתפים איתך בפיענוח וכל הנטל על הצוואר שלך אז לדעתי נוצרת ההפרדה בין משחק קאזואלי כמו משחקי RTS למשחק קאזואלי כמו DOTA2.

ובגלל זה אנשים נרתעים לדעתי גם ממשחקי RTS הנטל הכבד הזה של 1 נגד 1
ההרגשה הלא נעימה הזו של תבוסה מתמשכת, לרוב גם בלי להבין למה זה קורה לך.

צריך לדעתי חוזק מנטלי למשחקים האלה ברמה שDOTA 2 עם כל הקשקושים שלו לא דורש מהשחקנים.

זה דומה קצת למה שדיברנו על אנשים כמונו מול טוקידו ודייאגו.

אולי אם אני ואתה נקדיש שנים מהחיים שלנו בסוף נגיע למצב שאנחנו יכולים
לעשות קומבואים סופר קשים בSF4 על דברים כאלה אפשר לעבוד.

אבל מה הסיכוי שנדע לקרוא אנשים כמו טוקידו ודאייגו?
מה הסיכוי שנדע לגרום לשחקן X לחשוב שהוא עושה את מה שהוא רוצה אבל הוא בעצם עושה את מה שהוא עושה כי אנחנו דחפנו אותו לשם פסיכולוגית בלי שהוא יודע, ואנחנו מחכים לנצל את ההזדמנות ולהעניש אותו?

אלה מיומניות פסיכולוגית שיש גם בשחמט וRTS שהוא בעצם שחמט
ואלה לא דברים קלים שאפשר ללמוד בקלות וזה מה שמרתיע אנשים.
 
למעלה