sony התערוכה בפריז

evilplate

New member
חס וחלילה P:

אבל קשה לי להאשים אותך שאתה חושש מזה, זה לא שסאקר פאנץ׳ מייצרים משחקי עולם פתוח הרבה יותר טובים ממה שיובי עושה עם AC בוא נאמר את האמת, הם לא בדיוק מצטיינים במשימות מדהימות במיוחד ובכלל בלדחוף תוכן איכותי ומשמעותי וגם הם חוטאים בהמון collectibles ופעילויות מעפנות.
&nbsp
אבל בכל זאת אני מקווה שכמו שקרה עם גרילה גם פה הם יחליפו למותג ולקונספט חדש והפעם הם יפציצו בסוג של משחק חלומות שלהם שיש להם תשוקה אליו ולא עוד אינפיימס שצריך למהר לדחוף להשקה.
&nbsp
זה בין המשחקים שהכי מסקרן לראות מהם גיימפליי, יש מצב שזה אפילו המשחק הכי מסקרן כי קשה לנו לדעת למה לצפות והאם סאקר יפתיעו כמו שגרילה עשתה. אני מקוטה שנזכה לראות משהו קונקרטי מספיק ב PSX כי אם לא אז זה אומר שנחכה עד E3 בשביל החשיפת גיימפליי.
&nbsp
אני לא אאשים את סוני אם היא תרצה לשמור קצת תחמושת ל E3 והיא תעדיף להתרכז ב PSX במשחקים היותר מידיים כמו ספיידרמן, GOW, דטרויט ו Days Gone, זה יהיה לגמרי מובן הרי יש גבול כמה דברים היא יכולה להראות בשנה ועדיין לשמור מספיק הפתעות בו זמנית, ועדיין... יהיה נחמד לראות את זה בPSX :)
 
כן, אני מצד אחד שמח שהם לא הלכו על האק אנד סלאש סטייל DMC

או Nier כי זה משהו שצריך להשאיר לפלטיניום וקפקום לפי דעתי, שזו גם הסיבה שאני מאוד שמח שסנטה מוניקה מתרחקת מהז'אנר והופכת למין משחק אקשן הרפתקאות כללי.

כאילו המשחק של סאקר פאנץ נראה כמו איזה משהו שצועק להיות האק אנד סלאש
אבל אני די בטוח שאם הוא היה, הוא לא היה מתקרב לציפיות, גם אם הוא היה נשאר בעולם פתוח.

סאקר פאנץ אנחנו יודעים שהם מאוד אוהבים עולמות פתוחים אז כן הם עושים פרויקט תשוקה אחי פרויקט חלומות מבחינתם.

אני די בטוח שגם את infamous הם מאוד אהבו לעשות. בניגוד לגרילה שהורכבה בשביל להיות Halo killer ואף פעם לא היה לה צאנס לעשות משהו אחר.

עם סאקר פאנץ אנחנו יודעים מהם, שכל עוד הם ישארו בז'אנר העולם הפתוח זה מה שהם רוצים לעשות ושם

כאילו אני די בטוח שהם יעדיפו לחזור לאיינפימוס על לעשות איזה שוטר סינימטי מגוף שלישי או איזה משחק שירות או משהו כזה.

ערכי ההפקה נראים משהו לא מהעולם אחי, אבל כמו שאתה אומר מהגיימפלי קשה להבין מה אנחנו הולכים לקבל חוץ מזה שזה לא הולך להיות האק אנד סלאש.

אני אפילו יכול להיות סלחני כלפיהם, שהמשימות יהיו חרא מצדי, אבל שימצאו איזה גיימיק להבדיל את עצמם מAC כי אם זה ירגיש כמו משחק של יובי מה הרווחנו? הרי יובי מתישהו תגיע לתקופה הזו.

אם הם ילכו למשל על עולם קטן אבל אמין היסטורית יחסית, זה יהיה ממש מגניב., אם הם יאמצו את מערכת הקרב של באטמן מתי שאתה כבר חייב להילחם או מתי שעשו עליך אמבוש אז זה יהיה אדיר, כי אחת החולשות של AC היא שמערכת הקרב שם אף פעם לא הגיעה לגדולה של באטמן.

עוד דבר, אם הם יקחו את מערכת הנמסיס משאדו זה גם יהיה אדיר.
כי מערכת נמסיס כזו מאוד מתאימה לעולם היפני העתיק שמבוסס על כבוד ובושה, וזה מאוד הגיוני שסמוראי ירצה לנקום בך, זו מערכת שתפורה למשחק כמו כפפה ליד.

כאילו יהיה אדיר אם במשימות הראשיות עצמן הם ימצאו דרכים לחייב אנשים להתגנב פרופר, אבל בעולם הפתוח יסתובבו כל מיני סמוראים שרוצים לנקום בך
ושם הקרבות פתוחים יותר.

עוד חולשה של AC שהם יכולים להתעלות עליה זה כמובן הסיפור, עכשיו שדאוס אקס, מטאל גיר סוליד ורוב משחקי ההתגנבות מבוססי הסיפור כבר לא קיימים,אז הם יכולים למלא את החסר.

כן, ברןר שכמעט כל משחק שני היום מכיל התגנבות אפילו בהוריזון וUncharted 4 אפשר להתגנב, אבל אתה יודע לא ממש כייף לשחק את המשחקים האלה ככה :)

לא יזיק לנו משחקי התגנבות פרופר שבאמת נבנו בראש ובראשונה לגיימפלי הזה.

ראיתי באינטרנט שאנשים ביקשו, בלי מפלצות ושדים וכל מיני יצורים מיתים ואני מסכים, שישאירו את הדברים האלה ליפנים.שיתנו לנו סיפור טוב מדויק היסטורית מרגש, עם קרבות נמסיס/קרבות בוס שיגוונו קצת את ההתגנבות.

אני אפילו לא נגד אם יכניסו איזה 2-3 set piece עם קטעי פלטפורמה QTE בקתות שרופות וקטעי קישור, סתם בשביל לשבור שגרה.

יש הרבה מה לעשות במשחק הזה, הם רק צריכים להיזהר לא ליפול במלכודות של יובי או שאדו של שר הטבעות.

מצדי שלא יעשו מערכת קרב כמו של באטמן אפילו, אבל שלא ילכו על קרבות סטיל סולס/nioh וכאלה, עם מד סיבולת מעפן רק לא זה, אין לי כוח לזה. זה תמיד דופק את הזרימה.

ואם הם לא הולכים על משהו סטיל באטמן אז שימצאו לעצמם גימיק אחר אני בעד, העיקר שירעננו את הז'אנר ויהיו שם דברים שמבדיילים אותו מAC ושאדו תוך כדי שהוא לוקח מהם את כל הרעיונות הטובים שלהם.
 

evilplate

New member
אנחנו יודעים על הגיימפליי שלא יהיה בו האק אנ סלאש?

למרות שנראה שבמשחק תהיה התגנבות והרבה אני משער שגם יהיו הרבה קרבות חרבות, אז כן ברור שזה לא יהיה עכשיו GOW או DMC שזה נטו אקשן בלתי פוסק, אבל אחד הדברים המרגשים זה שנקבל משחק סמוראים עם קרבות של חרבות בעולם פתוח, ולא בקטע של להיות סופר הארדקורי כמו NIOH או בלאדבורן, אלא כמשחק סינמטי מבוסס סיפור ועם גיימפליי זורם וכיפי.
&nbsp
לא זוכר מתי בכלל עשו משחק כזה, בגלל זה אני מאוד סקרן לראות אבל חבל שלפי מה שהבנתי PSX השנה יהיה ממש מעפן ולא תהיה בכלל מסיבה מרכזית ככה שלא נראה כנראה גיימפליי מהמשחק הזה ובטח גם מרוב הגדולים האחרים לפי איך שסוני הציגה את זה.
&nbsp
מה שכן אנחנו כן נלמד פרטים חדשים על המשחק הזה וגם על אחרים כי יהיו פאנלים עם המפתחים שיענו על שאלות אבל זה עדיין מאכזב.
&nbsp
אהבתי אגב מאוד את רעיון מערכת הנמסיס למשחק הזה, צריך איכשהו לשלב את המערכת הזו במשחק שיש בו גם עולם וסיפור נורמלים וגם משימות ראשיות ברמה גבוהה ולא שכל מה שטוב במשחק יהיה נטו סביב המערכת הזו כמו במשחקי שאדו, אלא שאשכרה המערכת תהיה עוד פאזל מסויים במשחק שתורם לגיימפליי ואולי גם מצליח להשפיע ברמה מסויימת על הסיפור בקמפיין הראשי אבל לא שמשתלטת על הכל ברמה כזו שחוץ ממנה המשחק יהיה בינוני.
&nbsp
אני לא חושב שיצא להם AC בעולם של סמוראים, סאקר פאנץ׳ לרוב יוצרים מכניקות טובות וכיפיות אז לפחות מהבחינה הזו זה יתעלה על יובי, הבעיה היא שהם יוצרים עולמות פתוחים די דלים שלא ממש מדגדגים את הרמה של יובי אבל לא יודע אם זה עניין של תקציב או כישרון (או גם וגם), אני מקווה שאם זה בעיקר תקציב אז שסוני מפנקת אותם בתקציב גבוה שבאמת יתן להם להוציא לפועל את כל הכישרון שלהם.
&nbsp
ואני גם בעד משחק ״רציני״ ללא כל מני יצורים מיתולוגיים.
 
בגלל זה אמרתי שלדעתי זה יהיה ac.

כי זו הדרך היחידה לדעתי לשלב בין סוג של האק אנד סלאש להתגנבות. כאילו כמו שac מאפשר לך לסיים משימות בהתגנבות או בטבח המוני.

הבעיה בac שאף אחד מהאלמנטים לא מוצלח לא הקרבות ולא ההתגנבות.

שאמרתי שהוא לא יהיה האתר אנד סלאש התכוונתי בעיקר שזה לא nier או dmc.

אם המשחק היה רק התגנבות אז כמובן לא היה טעם לעשות אותו משחק סמוראים.

אני מקווה שכמו שאמרתי המעניקות יהיו טובות ושסוני תתן להם תקציב ככה שיתעלו על יוסי מחכה כבר לpsx. :)
 

מישהו 2

New member
נראה כמו משחק חדש, עשו עבודה טובה

מעולם לא שיחקתי במקורי, אז חדשות טובות בשבילי
 
אני שיחקתי קצת, אבל גם בשבילי הוא חדש לגמרי, זכינו.

למרות שיש אנשים (פסיכים ) שאומרים שגרסת הפס2 יותר יפה אנחנו הרווחנו, נראה מטורף, והפסקול הפסקול של המשחק הזה תמיד ממיס לי את הלב שזה מוזר כי כאמור לא סיימתי אותו או משהו, בשבילנו זה אקסקלוסיבי חדש :)
 

evilplate

New member
מהמם

אני מבין שיש כמה שמאוכזבים שחסרה האווירה המיוחדת של טים איקו, הארט סטייל הייחודי שיש להם ושזה כאילו נקי מדי לעומת המשחק הישן אבל וואלה זה פשוט יפהיפה ובטח שעומד במבחן הזמן טוב יותר מאשר ההוצאה המקורית, לא מבין איל ניתן להשוות.
&nbsp
והמוזיקה המדהימה של המשחק המקורי לבדה שווה את זה שנשחק אותו שוב בעתיד
 
מבחינתי טיים אקו חרשו על bloom

לפני שזה היא באופנה לחרוש עליו. אני יכול להסכים שהאפקט נותן למשחקים שלהם הרגשה של חלום אבל לא רק שהפס2 נחנק מזה זה כבר יצא מהאף אחי :)

כן תשחק בזה שוב יהיה מגניב! חבל מאוד שהם לא מוסיפים ענקים חדשים. ואם אין להם ביטחון להוסיף שהיו מבקשים מהיוצר ככה שיהיה גם למעריצים כמוך משהו חדש לראות. אבל כך או אחרת.

אני בטוח שלא סיימת אותו 700 פעמים ואם ככה הוא שווה משחק שוב.
 

evilplate

New member
כן אבל הם חרשו עליו בצורה טובה :)

בניגוד להרבה מפתחות שסתם התלהבו ממנו כמו ילד שגילה אפקט חדש בפוטושופ.
&nbsp
באמת חבל שלא ניצלו את ההזדמנות לעשות רימייק אמיתי ומשמעותי יותר כמו רזי הראשון שהוא עד היום בית ספר לאיך לעשות רימייק למשחק ישן, היה יכול להיות עם ערך והייפ גבוהים בהרבה.
&nbsp
לא סיימתי אותו הרבה פעמים, אתה יודע שאני כמעט תמיד מסיים משחק ועובר הלאה, ברור שנשחק בו שוב עם הגראפיקה הזו :)
 
מסכים עם כל מילה ומיקאמי הלך רק דור קדימה

פה יש להם את היתרון של שתי דורות קדימה, אבל היתרון של מיקאמי ושל קפקום היה שאותם אנשים שפיתחו את המשחק המקורי עשו את הריימיק וזה תמיד הדבר הכי טוב שיכול להיות כי אף אחד חוץ ממיקאמי לא היה יכול לעשות את העבודה הזו.

תשווה למשל לריימיק של מטאל גיר סוליד 1 שהיה צולע בגלל שהוא לא של קוג'ימה.
מנגד הריימיק של R&C 1 שנעשה על ידי הצוותת המקורי והוא גם נראה מדהים וגם מתעלה על המקור בכל פרמטר למרות שהוא די זהה 1 ל1.
 

evilplate

New member
אין מה לעשות בסופו של דבר בלו פוינט היא חברת פורטים

ורימאסטרים כנראה הכי טובה ומוכשרת בתעשייה אבל יוצרי משחקים הם לא, בגלל זה הרימייק הוא נטו קוסמטיקה בלי כמעט שום תוספת או שיפוץ לגיימפליי.
&nbsp
צריך פשוט לבוא בציפיות המתאימות ולהנות ממנו כמו שהוא.
 
מונסטר האנטר world מקבל בטא בלעדית לPS4 ב9 בדצמבר

כולל קרוסאובר עם הוריזון.

 

evilplate

New member
לא הכי הסגנון שלי אבל יש המון הייפ כלפי המשחק הזה

ויש סיכוי טוב שקאפקום יצליחו איתו להכנס לשוק המערבי ולהפוך אותו ללהיט גם שם.
&nbsp
מקווה שאכן יצליח כמו שנראה שהוא הולך, מגיע לקאפקום קצת נחת בדור הזה.
 
כן נקווה שילך להם טוב עם זה.

הרי בשביל היפנים מונסטר האנטר זה משחק נייד אנחנו יכולים להיות בטוחים שהם לא ימותו על המשחק הזה.

נקווה שאחרי שתצא הארקיד אדישן של SF5 קפקום כבר יוכלו להרגיש שהם סיימו את הסאגה הזו של SF5 ויוכלו להראות לנו כבר את רזי 2 רימיק/רזי 8.

זה ברור שאם קפקום רוצים לעלות על הגל הם צריכים רזי חדש.
 

evilplate

New member
הם צריכים אולי רזי חדש וטוב בסגנון של 4

כדי באמת לעלות על הגל, ברור לנו שגם אם יביאו רזי מעולה בסגנון של אימה הישרדות זה לא ממש ישבור קופות באקלים של התעשייה היום, אפילו לא בטוח שרזי אקשן מעולה יעשה את זה.
&nbsp
הם בטח צריכים להוציא איזה רזי 8 בעולם פתוח כשהורגים שם זומבים ביחד עם חברים שלך תוך שיטוט במפות גדולות עם אינספור fetch quest.:/
 

מישהו 2

New member
Concrete Genie -


המשחק הזה הצליח לעשות עליי רושם, כאילו זה היה פשוט יפיפה כזה.
אבל במחשבה שנייה לא ברור מה המשחקיות שלו ואולי זה יהיה רק משחק יצירתי יפה כזה.

 
בהתחלה חשבתי שזה ריימיק של כרונו כרוס


זה נראה פצצה של משחק, אבל גם אני לא בדיוק הבנתי אם זה משחק סינגל רגיל או משחק "פיטר מולינו " או וויל רייט שכזה, שמציירים בו מפלצות שמתעוררות לחיים.

כך או אחרת נראה לי משחק שונה ומיוחד מספיק שיהיה שווה לנו לנסות גם אם הוא
"משחק צעצוע" כמו סימס או "black and white" או סתם "the movies"
 

evilplate

New member
ממש אהבתי את הקונספט

נראה מגניב ברמות לפתור ככה פאזלים עם הציורים, גם אהבתי את הסגנון האומנותי, נראה משחק מאוד מיוחד ומקורי.
 
למעלה