ססטיסטיקת פשיעה של המסתננים מאפריקה

dude101

New member
תשובות, לפי הסדר:

1. כן.
2. מצרים.
3. כי זאת המדינה הכי קרובה בה לא אונסים אותם, יורים בהם ובוזזים את הגופות.
4. כי במדינות השכנות יורים אונסים אותם, יורים בהם ובוזזים את הגופות.
5. כי הם לא רוצים שיאנסו אותם. ירו בהם ויבזזו את הגופות.
6. כי אנחנו מעדיפים שלא יאנסו אותם, ירו בהם ויבזזו את הגופות, אפילו אם הם חצו את הגבול שלא כדין ובלי דרכון (אנחנו מניחים שאולי לא היה להם זמן להוציא דרכון כי הם היו עסוקים מדי בלחמוק מאונס, ירי ובזיזת גופות).
&nbsp
מקווה שהצלחתי להבהיר כמה נקודות שאולי נראו לך לא ברורות.
 

big ass blue

New member
זה לא מה שהוא רומז

הוא רומז שבראבו
א. מחרטט
ב. מחרטט עוד קצת
ג. לא מפסיק לחרטט
ד. ואתה קונה את החרטה הזו
 
Where everything is made up and the points don't matter.

זיהיתי, אבל ferugee הטעה אותי אז לחצתי על הלינק כדי לוודא.
100 נקודות אם תזכור את שם המשפחה של הקרח מהתוכנית.
 

dude101

New member
The points do metter

דרו קרי פשוט אמר להם שהנקודות לא חשובות כדי שיוכל לגנוב את כולן לעצמו.
אחרת למה נראה לך שהוא הוריד נקודות לקולין מוקרי כל פעם שהיו צריכים לכייל מחדש את המצלמות כדי להתאים אותן לכמות האור שהוחזרה מהמצח שלו?
 

BravoMan

Active member
סימוכין בבקשה לטענות 3 ו-4

5. מסכים חלקית, לא בטוח אם אכפת להם מה קורה לגופות אחרי שרצחו אותם.
6. דבר בשם עצמך, לי אין שום העדפה בעניין.
&nbsp
בעצם יש לי העדפה - אני מעדיף שחיילים ששומרים על הגבול שלנו ירו בכל אחד שמנסה לחצות אותו ללא רשות.
בין אם זה מחבל במסווה של מפגין מעזה, ובין אם זה פולש מסווה של פליט ממדינה זרה כלשהי.
&nbsp
דרכון, אינו מקנה זכות כניסה חוקית למדינה כלשהי, למעט אולי מדינה שהדרכון הוא שלה.
 

dude101

New member
לא רוצה

אתה זה שפתח בשרשור וששואל שאלות. אני לא מנסה לשכנע אותך בשום דבר.
אם אתה שואל מתוך רצון כן ללמוד ולהבין, אתה יכול לחפש בעצמך.
&nbsp
6. נו, יפה, לך לא אכפת אם יאנסו וירו בהם ולאחרים כן (הנה, גם נתתי לך הנחה על בזיזת הגופות). נראה שהבנת את שורש המחלוקת בינך לבין כמעט כל מי שהגיב לך בשרשור הזה. ברכותיי על שהגעת לתובנה החדשה הזאת.
 

BravoMan

Active member
מה שלמדתי בינתיים זה שאתה אוהב להכליל...

קבעת ממה אכפת לכולם בפורום ומה המניעים שלהם להגיב לי איך שהגיבו, ועל הדרך קבעת שמצריים, מדינה גדולה משמעותית מישראל הן בשטח והן באוכלוסיה, מלאה באופן כמעת בלעדי ברוצחים, אנסים, ובוזזי גופות.
&nbsp
נכ"ל לגבי ערב הסעודיה, ועוד כמה מדינות אפריקאיות "זניחות" שיש להן גבול משותף עם אריתריאה וסודן.
&nbsp
לא יודע מה אתה כן מנסה לעשות, אבל זה לא מוציא אותך באור חיובי במיוחד...
 

dude101

New member
תגיד, שאלה כנה,

אתה באמת לא קולט שאתה מעוות את מה שאני אומר, או שזאת הדרך שלך לנהל שיחה?
הרבה פעמים במהלך שיחה בינינו מגיע שלב בו אתה לוקח משהו שאמרתי ומעוות אותו כמעט ללא היכר. זה קורה לא מעט גם עם משתתפים אחרים. אם זה נעשה בתמימות, הייתי חושב שבנקודה מסויימת לפחות תשאל אם לזאת הכוונה לפני שאתה קופץ מהצוק למסקנות.
&nbsp
כדי שיהיה לך תמריץ לענות (אפשר גם במסר פרטי, אם אתה לא רוצה על גבי הפורום), בתגובה אשתדל להסביר לך מה אני מנסה לעשות. רק קח בחשבון שהתשובה אולי לא תמצא חן בעיניך.
 

BravoMan

Active member
נסיתי לשאול אותך כמה פעמים "מה הכוונה"

רק בשרשור הזה, אבל נראה שאתה מעדיף לנהל את רוב הדיונים בפורם, ואת זה ספציפי, ברמיזות קצרות, שניתן בקלות לפרש כסרקסטיות ומתנשאות, ושלא באמת מבטאות עמדה, אלא משאירות לבן שיחתך לנחש מה אתה רוצה ממנו.
&nbsp
אז קיבלת ממני יחס בדיוק בהתאם לצורת הכתיבה שלך.
&nbsp
ותפסיק כבר לדבר בשם כל הפורם!
לאף אחד אחר אין את הבעיה של "לקחת את דברי כמשהו אחר".
אפילו טריליאן שממש מבחילה אותה העמדה שלי בנושא הגשת תלונות על אונס, ועונה לי בצורה ממש עצבנית, לא טוענת שאני מעוות את דבריה.
&nbsp
ואם יש להם - הם יכולים לומר לי את זה בפנים (הווירטואליות) שלי, ללא עזרתך!
 

dude101

New member
אתה מנסה לומר שהבנת אותי בכוונה לא נכון כדי ללמד אותי לקח?

רק שאבין אם אני חייב לך תשובה או לא.
&nbsp
לגבי ההודעה השניה - זה לא היה ניסיון להביא סימוכין, אלא דוגמא שנתקלתי בה בטעות.
אפשר היה להבין את זה כי כתבתי "ורק כי נתקלתי בזה היום, הנה דוגמא", ובהודעה קודמת אמרתי שאני לא רוצה להביא לך סימוכין. הדברים נאמרו באופן מפורש, ללא רמיזות או טון סרקסטי.
 

BravoMan

Active member
לא, אני מנסה לומר לך, שהבנתי את מה שכתבת

כפי שכל אדם סביר מבין דברים שהוא קורא - לפי התוכן שלהם.
&nbsp
אני אפילו לא יודע איך אפשר בכלל "להבין משהו בכוונה בצורה מסוימת"

&nbsp
לגבי ההודעה השנייה, אני לא מתיימר להכיר את כל אפשרויות ההבנה שלה, אבל היות והיא משורשרת למקום בו ביקשתי סימוכין לטענה שלך שאונסים פליטים בכמויות, הנחתי שזה מאין ניסיון להביא סימוכין כזה בלי להתאמץ יותר מידי.
&nbsp
נכון, אמרת שאתה לא רוצה, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול לשנות את דעתך, נכון?
איך בדיוק אני אמור להבין "הנה דוגמא" בקונטקסט בו רשמת את זה?
 

dude101

New member
אה, אז לדעתך הדרך הסבירה לפרש

"כי במדינות השכנות יורים אונסים אותם, יורים בהם ובוזזים את הגופות." היא "המדינות השכנות מלאות באופן כמעת בלעדי ברוצחים, אנסים, ובוזזי גופות"?
זה אפילו לא חוסר הבנה של שפה, זה היעדר יכולות לוגיות ברמה בסיסית.
&nbsp
"להבין משהו בכוונה בצורה מסוימת" היא הדרך הכי מנומסת שיכלתי לחשוב עליה לומר "מעמיד פנים שהבנת משהו בצורה מסויימת, כשבפועל אתה מבין שלא לזאת הכוונה".
&nbsp
מכל מקום, כי אני חייב לך תשובה - הסיבה שאתה לא מבין מה העמדה שלי היא שאתה מניח שיש לי עמדה, ואני מנסה לשכנע אותך לקבל אותה או להראות שאתה טיפש אם אתה לא מקבל אותה.
מה שאני מנסה לעשות בפועל זה להבין אם מה שאתה אומר נובע מטיפשות, עקשנות או סיבה אחרת.
בד"כ הייתי מניח שזה נובע מטיפשות. הקטע איתך הוא שמדי פעם אתה מראה שאתה מסוגל לנהל שיחה נורמלית, ואתה נראה כמו בנאדם משכיל ואינטלגנטי באופן כללי. רק שבפעמים אחרות יכולות החשיבה שלך הן... נו, כמו שהן בדיון הזה.
אני אפילו לא חושב שאתה מעמיד פני לא מבין כדי לא להודות בטעות. כאן, נניח, לא הייתה לך סיבה להעמיד פנים. אפשר להכיר בסבל של הפליטים ועדיין להאמין שצריך לגרש אותם (או לשים אותם במתקן ייעודי). אבל במקום זה קפצת לבורות (לא להבין למה שמישהו ירצה לאפשר לפליטים להגיע ארצה), היעדר אנושיות מוחלטת (חוסר אכפתיות מה יקרה להם) ו-נו-טיפשות (להבין "במצרים יעשו להם X" כ"כמעט כל תושבי מצרים עושים X").
זה כאילו שאתה לא מסוגל לסבול עמימות מוסרית, או שיש נושאים מסויימים שמוציאים אותך מדעתך באופן כמעט מיידי.
 

BravoMan

Active member
אני מציע בחום שתפסיק לנסות להיות מנומס ותענה לי בצורה כמה

שיותר ישירה - אני מעדיף דיבור מעליב אך מובן, מצורת ההתבטאות העקומה שלך!
ואם כבר, אין באמת משהו שתוכל לומר כאן ע"ג הפורום שיעליב אותי...
&nbsp
וכן - אמירה לא מסויגת בכמות "כי במדינות השכנות יורים אונסים אותם, יורים בהם ובוזזים את הגופות." סביר מבחינתי לפרש אותה כמהלך רגיל של דברים באותה מדינה, כלומר משהו שמקובל ומבוצע ע"י הרוב בה.
&nbsp
ואם זו אינה תופעה רווחת, למה הזכרת אותה כאן בצורה כזו?
&nbsp
אתה לא חייב לי כלום, גם לא תשובות, אבל מצחיק אותי לראות אותך, בטוח כולך בעליונות המוסרית שלך, כותב דבר והיפוכו בשני משפטים עוקבים:
&nbsp
אתה טוען שאין לך עמדה בנושא, אבל מיד יוצא עלי שאני מדבר מבורות או טיפשות - כלומר יש לך עמדה, והיא מנוגדת בצורה קוטבית לשלי.
אדם שאין לו עמדה בנושא מסוים, לא יקבע נחרצות שמי שכן מחזיק עמדה מסוימת באותו נושא, עושה זאת מסיבות שליליות ולא לגיטימיות.
הרי המשמעות היא שהעמדה הזו פסולה.
&nbsp
אם רצית לדעת למה אני מחזיק בעמדה שאני מחזיק, יכולת פשוט לשאול.
אלא אם על הדרך גם הנחת שאני שקרן ולא תוכל לקבל ממני תשובה ישירה...
&nbsp
בשום מקום בשרשור הזה לא כתבתי שהמסתננים לא סובלים בארצם.
למעשה, אפילו לא כתבתי שהם לא סובלים בארץ.
&nbsp
כתבתי שזה לא מעניין אותי!
&nbsp
כן, הם סובלים, אבל הסבל שלהם אינו הצדקה לאפשר להם לגרום לסבל של אחרים.
וזו העמדה האמתית שלי.
&nbsp
כבר כתבתי את זה - פעם הרגשתי אמפתיה כלפי המסתננים וחשבתי שזה אכן חובתנו המוסרית לעזור להם.
חשבתי שאפילו שהם יכולים להיות נכס למדינה - במקום לייבא לכאן עובדים זרים, ניתן לפליטים לעשות את העבודות שאזרחי המדינה לא מעוניינים בהם.
הפליטים יוכלו להתפרנס בכבוד, ואנחנו נקבל את כוח העבודה שהמדינה שלנו צריכה כדי לתפקד.
&nbsp
הרי היו מקרים של חקלאים בערבה שחסמו בגופם את משטרת ההגירה שבאה לקחת להם את הפועלים. אז הנה פתרון.
&nbsp
התעמקות בנושא גרמה לי להבין שטעיתי, ולכן שיניתי את דעתי בנושא והגעתי למסקנה שהם לא רוצים או לא יכולים להשתלב בחברה שלנו, ולכן לא ראויים לעזרה שלנו, ואין לנו שום חובה מוסרית כלפיהם.
להפך - יש לממשלה שלנו חובה מוסרית להגן על אזרחי המדינה ע"י גירוש מסתננים, והגנה על גבולות בכל דרך, כולל כוח קטלני, כדי למנוע חדירה של מסתננים נוספים.
&nbsp
אני אכן לא אוהב עמימות מוסרית, כי לרוב עמימות מוסרית משמשת תירוץ לאנשים להתנהגות לא מוסרית בעליל.
&nbsp
אני מודע היטב שבמציאות רוב הדברים אינם שחור ולבן מבחינה מוסרית, אבל בסוף צריך להחליט לצד זה או אחר.
&nbsp
חוסר החלטיות יכול להיות הרבה פחות מוסרי מכל פעולה!
אני בטוח שאתה מכיר את המשפט:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
&nbsp
אני מבין את הסיבות של אלה שרוצים להגן על המסתננים, אבל אני לא מקבל את הסיבות שלהם, לאור העוול שהם גורמים לקרבנות של אותם מסתננים.
&nbsp
עצם היותו מישהו קרבן בעצמו, אינו נותן לו הצדקה לפגוע באחר, אבל אנשים מסוימים לא תמיד רואים זאת.
אדם יכול להגיד שזה שמישהו סבל מהורה מכה לא נותן לו זכות להיות הורה מכה בעצמו ויש לקחת לו את הילדים כדי שלא יסבלו מהתעללות.
&nbsp
אבל אותו אדם לא יסכים שיש לגרש מסתנן שעושה לאזרחים שלנו את מה שעשו לו במדינת המוצא שלו.
 

dude101

New member
עדיין לא הבנת חלק גדול (אולי רוב) מהדברים אליהם אתה מגיב

מכל מקום, אם יש לך ביקורת בונה על האופן בו אני מתבטא (חוץ מ"אתה מדבר עקום"), הייתי מעוניין לשמוע אותה.
ואם מישהו אחר חושב שדבריי לא ברורים, אשמח לשמוע (על גבי הפורום או במסר פרטי, מה שאתם מעדיפים).

הנימוס, אגב, לא למענך אלא למעני. ובכל מקרה לא נראה שזה מה שמונע ממך להבין אותי.
אולי אתה מצפה לשיחה מסוג מסויים, וכשזה לא קורה, אתה מנסה לדחוף את מה שאומרים לך לתבנית לה אתה מצפה. קצת כמו בנאדם שלוקח בטעות ספר על נגרות במקום ספר מתכונים, ואז מחליט שהמתכון לעוגה שמופיע שם ממש גרוע כי היא מכילה עץ ומסמרים.
 

BravoMan

Active member
לא נראה שאתה רוצה ביקורת בונה, אבל הנה ניסיון:

אם אתה רוצה לדעת מדוע אני מחזיק בדעה מסוימת, פשוט תשאל: על איזה בסיס, ומדוע אתה מחזיק בדעה X בנושא Y?
&nbsp
אם אתה רוצה ליידע אותי במהלך שיחה שלך אין דעה בנושא X, תכתוב "לי אישית אין דעה בנושא X", אל תכתוב "אני תוהה עם דעתך בנושא X מבוססת על בורות, טיפשות או רשעות".
&nbsp
ועוד עצה לדרך:
אם אתה רואה שאני, או כל אחד אחר שאתה דן איתו בפורום כבר מספר הודעות לא מבין נכון משפט מסוים שלך, כגון זה על רצח, אונס, ובזיזה, פשוט תכתוב את הפירוש שהתכוונת אליו, במקום להאשים את בן שיחתך באג'נדה.
&nbsp
זה יעזור מאוד לקדם את השיחה!
&nbsp
ואחרון חביב:
אם אתה טוען טענה כגון "במצרים אונסים, רוצחים, ובוזזים את גופות הפליטים ולכן הם ממשיכים לישראל", אבל אינך מעוניין לספק סימוכין לטענה זו שלך, תהיה מוכן שבן שיחתך לא יקבל אותה בלי שום נימוקים, כפי שאתה לא מקבל טענות לא מבוססות בעצמך.
&nbsp
איך הולכת האמרה הזו שחוזרים עליה בפורום כל הזמן על הדרישות לפסילה של טענות לא מבוססות?
 
למעלה