אם היית מבינה מהו גילגול נשמות
ואיך מתבצע לא היית אומרת את דברייך. ראשית: ילד מתחת לגי 13 שנרצח - זה תיקון על גילגול קודם שהוא עצמו רצח מעל גיל 13 - אדם העובר על איסורים שהתורה מענישה עליהם עונש מוות כגון:סקילה ,שריפה,הרג חנק וכרת בידי שמיים ככל שהאדם מרבה לעשות עבירות אלו הוא מקצר את חייו יותר ויותר ואז שואלים בתמיהה על אחד שמת בגיל 22 למשל: מסכן! לא מגיע לו! הוא צעיר מאוד? מה הוא עשה שהוא צריך למות" התורה אומרת: הצור תמים פעולו וצידקתו עומדת לעד אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא - התורה אומרת אף אדם לא מת סתם כך. ה´ לא עושה עוול עם אף אחד ועוד מרבה לעשות עימו חסדים - אף שאדם רשע שמגיע לו מוות הוא חונן אותו כי קרוביו לא חייבים עליו צער של מיתה לכן לא הורג אותו עד שכל משפחתו, חבריו , ומכריו ניגמרים להם הזכויות ורק אז אותו אדם ניפטר - ועל כך נאמר אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא. לכן אל לנו ליתמוה על ה´ כאשר אדם צעיר ניפטר חשבונותיו של ה´ ישרים ותמימים ועד נותן לרשע הזדמנויות לחזור בתשובה אך כשמסתיים הזמן-כבר אין מה לעשות ה´ ארך אפים- מאריך ומאריך עד שמגיע הזמן הסופי ולא ניתן כבר לשנות את מה שניגזר. אז ליתמוה על ה´ שלא משגיח או שיודע על רצח שעומד להתבצע ולא עושה כלום? חס ושלום - אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא. למשל: אדם חילוני גמור בן 40 בא לרב אומר לו: אישתי חולה בסרטן. למה זה מגיע לה? למה דווקא היא? הרב שואל אותו:שבת אתם שומרים? אומר לו:לא. טהרת המשפחה אתם שומרים? אומר לו:לא. ביום הכיפורים אתם צמים ומתחרטים על העבירות? אומר לו: לא. אז הרב אומר לו: אני מתפלא בכלל שהיא חיה עד עכשיו. עם העבירות שעשיתם ה´ מזמן אמור היה לקחת אותה. ואתה עכשיו בדרך. אז ליתמוה על ה´? חס ושלום! "אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא"
ואיך מתבצע לא היית אומרת את דברייך. ראשית: ילד מתחת לגי 13 שנרצח - זה תיקון על גילגול קודם שהוא עצמו רצח מעל גיל 13 - אדם העובר על איסורים שהתורה מענישה עליהם עונש מוות כגון:סקילה ,שריפה,הרג חנק וכרת בידי שמיים ככל שהאדם מרבה לעשות עבירות אלו הוא מקצר את חייו יותר ויותר ואז שואלים בתמיהה על אחד שמת בגיל 22 למשל: מסכן! לא מגיע לו! הוא צעיר מאוד? מה הוא עשה שהוא צריך למות" התורה אומרת: הצור תמים פעולו וצידקתו עומדת לעד אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא - התורה אומרת אף אדם לא מת סתם כך. ה´ לא עושה עוול עם אף אחד ועוד מרבה לעשות עימו חסדים - אף שאדם רשע שמגיע לו מוות הוא חונן אותו כי קרוביו לא חייבים עליו צער של מיתה לכן לא הורג אותו עד שכל משפחתו, חבריו , ומכריו ניגמרים להם הזכויות ורק אז אותו אדם ניפטר - ועל כך נאמר אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא. לכן אל לנו ליתמוה על ה´ כאשר אדם צעיר ניפטר חשבונותיו של ה´ ישרים ותמימים ועד נותן לרשע הזדמנויות לחזור בתשובה אך כשמסתיים הזמן-כבר אין מה לעשות ה´ ארך אפים- מאריך ומאריך עד שמגיע הזמן הסופי ולא ניתן כבר לשנות את מה שניגזר. אז ליתמוה על ה´ שלא משגיח או שיודע על רצח שעומד להתבצע ולא עושה כלום? חס ושלום - אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא. למשל: אדם חילוני גמור בן 40 בא לרב אומר לו: אישתי חולה בסרטן. למה זה מגיע לה? למה דווקא היא? הרב שואל אותו:שבת אתם שומרים? אומר לו:לא. טהרת המשפחה אתם שומרים? אומר לו:לא. ביום הכיפורים אתם צמים ומתחרטים על העבירות? אומר לו: לא. אז הרב אומר לו: אני מתפלא בכלל שהיא חיה עד עכשיו. עם העבירות שעשיתם ה´ מזמן אמור היה לקחת אותה. ואתה עכשיו בדרך. אז ליתמוה על ה´? חס ושלום! "אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא"