הנבצר האחרון
New member
לא הבנת את הכוונה.
"זה קשור לשאלה האם האינפורמציה על רגע עתידי מסוים קיימת איפשהו או שאינה קיימת." ואתה עונה על זה ב-"אתם שוב טועים כשאתם מנסים להבין מתי הקב"ה ידע או לא ידע על מחשבה מסויימת. כי לגבי הקב"ה אין את "הרגע העתידי" שעליו דיבר מסורתי. הוא רואה הכל באותו רגע באותה שניה (אם אפשר לומר כך) ולא לפני שחשבת או אחרי... וכיו"ב!"-השאלה היא לא מתי הוא יודע על זה. השאלה היא האם בכלל הוא יודע על זה, האם אותו ידע מסויים קיים או לא קיים-ללא קשר לזמן. אני ממליץ לך לקרוא שוב את הודעתו של מסורתי...
"זה קשור לשאלה האם האינפורמציה על רגע עתידי מסוים קיימת איפשהו או שאינה קיימת." ואתה עונה על זה ב-"אתם שוב טועים כשאתם מנסים להבין מתי הקב"ה ידע או לא ידע על מחשבה מסויימת. כי לגבי הקב"ה אין את "הרגע העתידי" שעליו דיבר מסורתי. הוא רואה הכל באותו רגע באותה שניה (אם אפשר לומר כך) ולא לפני שחשבת או אחרי... וכיו"ב!"-השאלה היא לא מתי הוא יודע על זה. השאלה היא האם בכלל הוא יודע על זה, האם אותו ידע מסויים קיים או לא קיים-ללא קשר לזמן. אני ממליץ לך לקרוא שוב את הודעתו של מסורתי...