אני מקווה שהרצפה מחוזקת
מגילת אסתר היא סיפור מאוחר שהושתל בקאנון. אם יצא לך לעיין בדובנוב, "דברי ימי עם עולם" כרך ב' היית מגלה שמגילת אסתר היא בעצם סיפור הלניסטי מתקופת שלטון הסורים ביהודה (מאה שלישית עד מאה ראשונה לפנה"ס). הזיהוי כפי שמופיע במגילה הוא אתני כפי שאמרת ואכן זה מחזק את מה שאמרתי. בין המאה התשיעית לפנה"ס עד המאה הרביעית לספה"נ, יהודי זוהה כבן ממלכת יהודה או פרובינקיית יהודה, האם אתה סובל מהבנת הנקרא בנוסף לסניליות מתקדמת ? האם בכותרת להודעתך התכוונת שבכית כל כך שדמעותיך השקיעו את הרצפה ? "אפילו כסיל כמוך לא יטען שמגילת אסתר חוברה אחרי ועידת ניקאה. מה שאומר שהרבה לפני המאה ה-4 לספירה המונח יהודי שימש במשמעותו המודרנית." האם אתה קורא למה שאתה מגיב או שמא זכות התגובה האוטומטית מטומטמת ככל שתהא גוברת אצלך על כל שיקול ? הרבה לפני המאה הרביעית לספירה המונח יהודי ציין עם. וזה בדיוק מה שהבאת, המשך לחזק אותי אתה עושה לי שירות טוב. "ואילו לא היית כזה גולם, לא היית מסתפק באיזכור "בית עמרי" אלא מביא את האיזכור של "אחאב הישראלי" במונוליט מכורח. מה שלא מוכיח כלום חוץ מזה שבתקופה האשורית אכן "יהודי" הוגדר כ"תושב יהודה" ו"ישראלי" השתייך לממלכת ישראל" אני שמח שאתה מסכים שהתקיימה הפרדה בין יהודה לישראל. מודה ועוזב ירוחם. וכי מה טענת קודם ? המצאת איזו מילה חדשה, "יהודאים" על מנת "לסתור" את מה שאמרתי על הפרדת ישראלים ויהודים. אז נסכם אם כן, יהודה מופיעה בכתבי אשור, ישראל מופיעה בכתבי אשור שתיהן כממלכות נפרדות. טענת ונפנפת במושגים מכל מיני סוגים. הפלצת את מינוחיך, סובבת סביב ובסופו של דבר הגעת למסקנה הפשוטה, ישראלים נפרדו מיהודים, end of story. ועוד דבר שוטה קטן שלי, העלית את הטענה שהמושג יהודה הופיע לראשונה בכתובות פרסיות. הראיתי לך שלא כך הדבר, אלא שזה מופיע בכתובות אשוריות. ועכשיו סובבת זאת שאני מסיק משהו מכתובות אשוריות על כתובות פרסיות. האם אין גבול לכחש שבו תסובב את הקהל ? עד הוא הפורום להתפתלויותיך ולכחש שאתה נוהג. בוש לך.
מגילת אסתר היא סיפור מאוחר שהושתל בקאנון. אם יצא לך לעיין בדובנוב, "דברי ימי עם עולם" כרך ב' היית מגלה שמגילת אסתר היא בעצם סיפור הלניסטי מתקופת שלטון הסורים ביהודה (מאה שלישית עד מאה ראשונה לפנה"ס). הזיהוי כפי שמופיע במגילה הוא אתני כפי שאמרת ואכן זה מחזק את מה שאמרתי. בין המאה התשיעית לפנה"ס עד המאה הרביעית לספה"נ, יהודי זוהה כבן ממלכת יהודה או פרובינקיית יהודה, האם אתה סובל מהבנת הנקרא בנוסף לסניליות מתקדמת ? האם בכותרת להודעתך התכוונת שבכית כל כך שדמעותיך השקיעו את הרצפה ? "אפילו כסיל כמוך לא יטען שמגילת אסתר חוברה אחרי ועידת ניקאה. מה שאומר שהרבה לפני המאה ה-4 לספירה המונח יהודי שימש במשמעותו המודרנית." האם אתה קורא למה שאתה מגיב או שמא זכות התגובה האוטומטית מטומטמת ככל שתהא גוברת אצלך על כל שיקול ? הרבה לפני המאה הרביעית לספירה המונח יהודי ציין עם. וזה בדיוק מה שהבאת, המשך לחזק אותי אתה עושה לי שירות טוב. "ואילו לא היית כזה גולם, לא היית מסתפק באיזכור "בית עמרי" אלא מביא את האיזכור של "אחאב הישראלי" במונוליט מכורח. מה שלא מוכיח כלום חוץ מזה שבתקופה האשורית אכן "יהודי" הוגדר כ"תושב יהודה" ו"ישראלי" השתייך לממלכת ישראל" אני שמח שאתה מסכים שהתקיימה הפרדה בין יהודה לישראל. מודה ועוזב ירוחם. וכי מה טענת קודם ? המצאת איזו מילה חדשה, "יהודאים" על מנת "לסתור" את מה שאמרתי על הפרדת ישראלים ויהודים. אז נסכם אם כן, יהודה מופיעה בכתבי אשור, ישראל מופיעה בכתבי אשור שתיהן כממלכות נפרדות. טענת ונפנפת במושגים מכל מיני סוגים. הפלצת את מינוחיך, סובבת סביב ובסופו של דבר הגעת למסקנה הפשוטה, ישראלים נפרדו מיהודים, end of story. ועוד דבר שוטה קטן שלי, העלית את הטענה שהמושג יהודה הופיע לראשונה בכתובות פרסיות. הראיתי לך שלא כך הדבר, אלא שזה מופיע בכתובות אשוריות. ועכשיו סובבת זאת שאני מסיק משהו מכתובות אשוריות על כתובות פרסיות. האם אין גבול לכחש שבו תסובב את הקהל ? עד הוא הפורום להתפתלויותיך ולכחש שאתה נוהג. בוש לך.