הספקנים נגד רפואה משלימה...

לא.

ראשית, אם את כבר מצטטת, ועוד מהתנ"ך, בבקשה בלי שגיאות. הציטוט הנכון הוא: "הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו".

שנית, הנביא עמוס מביא את השאלה הרטורית הזו כדוגמא לכך שאין מקריות בדברים ויש גורל - אם הולכים שני אנשים יחדיו, ברור שהם קבעו מראש. לא ברור לי מה ההשלכה של זה לרופאים. את טוענת שאלוהים גזר על רופאים להיות גרועים?
 
אדרבה, זה מראה שאני מצטטת מהראש

בכל מקרה, אני לא מתווכחת לשם הויכוח
יש בחירה חופשית
 
ואם כבר

הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו!? כלומר: אם שניים הולכים יחד – זה מוכיח שהם נועדו (התוועדו) לפני-כן והסכימו על שיתוף-פעולה
 

Markup

New member
לא, זה לא מוכיח. במאה ה-21 דרוש יותר

ממראה עיניים לצורך הוכחת טיעון.
 

zlp

New member
לא, זו תגובה עניינית

גדולי הרבנים מעיינים קודם בספרים לפני שהם מצטטים, למרות שעברו עליהם לעיתים מאות פעמים.

אם טעית בציטוט את לא צריכה להתפאר בכך שציטטת מהראש ולכן טעית, אלא לומר תודה ולקבל להבא לבדוק את המקורות שעליהם את מסתמכת.

זה הכל.
 

deathcaster

New member


 
מאוד עניינית

מדהים אותי תמיד מחדש איך אתם אוהבים להתפלפל על קוצי י' חסרי טעם וריח, צדקנות עקרה
תודה תודה תודה על התיקון, מה היינו עושים לולא אותה ה' השאלה,

"אומרים לאילני מאכל: למה אין קולכם הולך? אומרים להם: אין אנו צריכין, פירותינו מעידין עלינו. אומרים לאילני סרק: למה קולכם הולך? אומרים להם: הלוואי נשמע קולנו ונראה. אמר רב הונא: לא מטעם הזה, אלא אילני מאכל על ידי שהם כבדים בפירותיהן, לפיכך אין קולם הולך, אילני סרק על ידי שהם קלין קולם הולך, הדא הוא דכתיב: "כנוע עצי יער מפני רוח".
 

Markup

New member
כנראה שספקנים ואנשים שחיים לפי

תפיסות עולם מדעיות משתדלים להיות מדויקים בדבריהם אז זה מפריע להם, בניגוד למשל לאנשים שחיים לפי תפיסות עולם מיסטיות ששם ההבדלים בין אמת ושקר, מציאות ודימיון, דיוק ועירפול, הם פחות חשובים ובעלי משמעות פחותה..

לא עניין של "התפלפלות", עניין של דיוק..
 
מדויקים?

יש אנשים נפלאים כאלו, הם סובלים מהקשת האוטיסטית, אספרגר... הם מאוד מדויקים
הדיון הזה מתחיל להיות גובל
 

Markup

New member
מדויקים בעובדות וציטוטים, לא בחישובי

מספרי ענק בראש. אם כבר את מנצלת אוטיסטים לצורך תעמולה אנטי מדעית, לפחות שהדוגמא שלך תהיה רלוונטית.
 
זה לא רק מספרי הענק

אלא התמקדות צרה במספר, בצורה, בדיוק בלי ראיית מכלול הפן החברתי
לפתוח שרשור שלם על האות ה' זוהי בעיה
 

squalus

New member
במדע, קוצו של י

יכול להיות ההבדל בין חיים למוות. אז כן, מי שהולך לפי השיטה המדעית, "אוהב" להתפלפל על קוצי י', שלטעם בורים ושרלטנים הם חסרי טעם וריח.
גם ההבדל בין גליקוגן לגלוקגון הוא קוצו של י', אבל עדיין הסטודנטים שלי יקבלו אפס במבחן אם הם יתנו לי אחד במקום השני.
 

deathcaster

New member
לא רק במדע

דוגמה לפרוטוקול משפטי:

א. השופט: "לא, הוא אשם"

ב. השופט: "לא הוא אשם"


איך פסיק אחד קטן יכול לחרוץ דינו של אדם.
 
יפה אט אט אתם

מתחילים להבין את הרעיון ההומיאופתי

השאלה האם במשפט שציינתי תוכלו למצא את ההבדל
א. הילכו שניים יחדיו הבלתי אם נועדו
ב. הילכו שניים יחדיו בלתי עם נועדו
שבשבילו שפכתם בייטים רבים
 

deathcaster

New member
אין קשר לרעיון ההומיאופטי

מים זה מים.
ושוב טעית
המשפט הנכון הוא:
ג. "הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו"

אגב, אם מפריע לך ששופכים בייטים רבים, את מוזמנת להפסיק כי את שותפה מלאה לכך בעוד שהתגובות שלי בשרשור זה- מספרן אפסי.
 
למעלה