טוב כמה טיפים בכל זאת
אודישנים -
יש די הרבה אודישנים ביו-טיוב. ראינו את כולם, סיווגנו אותם לפי "מוצלחים" ו"לא מוצלחים" והוצאנו נקודות משותפות טובות ורעות.
כלומר הייתה לנו רשימת "עשה" ו"אל תעשה".
אח"כ ישבנו וחשבנו על סיפורים משעשעים שקרו לנו.
אח"כ חשבנו על איזה שאלות ישאלו אותנו - ומתוך האודישנים - על איזה שאלות צריך לענות ומאיזה שאלות צריך להתחמק ולצאת מהם לסיפור מעניין - "הוק" זה נקרא.
אח"כ כתבנו תסריט גמיש - כלומר אתה מתכנן "הוקים" שמהם תצא לסיפורים מעניינים ומשעשעים.
דוגמא - לענות על השאלה של "מה אתה עושה/ מה המקצוע שלך" זה ברשימת ה"אל תעשה". אנחנו השתמשנו בשאלה הזאת בתור "הוק" לעבור לסיפור על זה שאני יוצר תקלות וטליה צריכה להחליף מנורות בעצמה כי אני מהנדס תיאורטי.
צריך לכל סיפור טוב יהיו שניים-שלושה "הוקים" כדי להגיע אליו מסיטואציות שונות.
כושר -
מאמן אישי. אין לזה תחליף. חשוב להתאמן במגוון מתארים וספציפית באיך מתגברים על נקודות שבירה. הבעיה - אסור לומר למאמן למה אתם מתאמנים.
ציוד -
השתמשנו בניסיון של קובי משביל ישראל וברשימות ציוד של "שבילי על" - חפשו "פורום שבילים ארוכים ושביל ישראל" ותודה לזמי
לדעתנו חשוב שכל הבגדים יהיו דרייפיט כי זה מאפשר להסתמך על כביסה ולסחוב פחות.
הכנה מנטלית -
לראות את כ ל הפרקים של המירוץ. בייחוד הגירסאות הבינלאומיות. זה חשוב כדי להבין איך בוחרים צומת או מי עושה איזה מחסום. זה חשוב כדי לראות "מה עובד" במערכות יחסים ואיך אסור להתנהג במירוץ (מתוך רגעי שבירה של זוגות אחרים). ואולי הכי חשוב - זה מקנה לכם ניסיון בניווט מניסיונם של אחרים.