הוא דייק: "כל משיח שבא הוא משיח שקר. המשיח יבוא ולעולם יבוא"
עמדתו הייתה ברורה, במיוחד בזכות הרישא: "כל משיח שבא הוא משיח שקר", אבל גם הסיפא מלמדת בצורה ברורה שהוא מאמין רק במשיח שעדין לא בא (שזו למעשה המשמעות המיידית של "לעולם" יבוא). מה שאין כן לגבי אמונתו בקיומו של השם, לא תפסנו אותו באמירה ברורה מסוג: "כל אלוהים אונטולוגי הוא אלוהי שקר", ואפילו לא תפסנו אותו באמירה מתונה יותר מטיפוס "אני מאמין רק באלוהים אפיסטמולוגי", או לפחות "אלוהים הוא לעולם-ועד אפיסטמולוגי", וכל כיוצא בכך. מה שרק מצאנו, זה ששגיא שואל אותו "האם השם קיים בשבילך", ואז ליבוביץ בורח לסיגריה, וגם כשדוחקים אותו לפינה - ומבהירים לו שהשאלה המקורית התייחסה לקיום אונטולוגי של השם, הוא שוב בורח ל"קטגוריות" - במקום להתייחס ספציפית להשם.