לא דנתי בהגדרתך המושגית ל"השם", אלא בהגדרתך המושגית ל"דתי".
הרי גם אני היסכמתי שמהגדרות לא נובע קיום. אני רק טענתי שאם מגדירים את X ע"י Y, אז מההגדרה הזאת נובע, שאם יש X יש Y. למשל, אם מגדירים את ה"סוציאליסט" בתור מי שחותר לביטול הפער שבין עניים לעשירים, אז מזה נובע שאם יש סוציאליסט אז [הוא חושב כי] יש עניים ויש עשירים ויש פער ביניהם. אותו דבר לגבי "דתי". אתה בזמנו היגדרת את ה"דתי" בתור מי שחותר לביטול הפער שבין האדם לבין השם, אז אמרתי לך שמזה נובע, שאם יש "דתי", אז [הוא חושב כי] יש אדם ויש השם ויש פער ביניהם. זה לוגיקה אלמנטארית.
ולמותר לציין, את מה שכבר היבהרתי יותר מפעם אחת, שבכך לא התכוונתי להיכנס לשאלה האחרת - האם הקיום הנ"ל הוא אונטולוגי או רק אפיסטמולוגי-מושגי. שאלה זו נדונה בתגובותי האחרות, שבהן היבהרתי שמתוך דברי ליבוביץ לא ניתן להכריע מה חשב בסוגיה זו.