לימוד האבולוציה בבית הספר

אממ.. תגובה...

אגב, המודעה הזאת הייתה בשער של תפוז.. בכל אופן, לפי מה שאני יודע, (ואני דורש שתתקנו אותי במידה ואני טועה, כי המקור שלי לא הכי אובייקטיבי) ישראל היא דווקא המדינה היחידה בה כן מלמדים את תורת האבולוציה, על-אף שזה רק למרחיבי מגמת ביולוגיה.לפי מה שאני שמעתי, באירופה סתרו כבר את תורת האבולוציה בגין סבירות נמוכה מדי. אגב, אני -כן- תומך נלהב של דארווין, פשוט אלה נתונים שקיבלתי.
 
כן?? איך כבודו יודע? אני...

אני למדתי בחו"ל עד כיתה ט` ואפילו לא שמעתי על דרווין ועל "תורתו" כשעלינו לארץ שמעתי... קצת אבל קצת חקרתי את העינין לעומק והמסקנה שאני הגעתי זה שאין שום מקור אמיתי מוסמך ל-"תורה" של דרווין ומקורביו...לכן הינני חושב שצריך ללמד כזו תורה בארצנו...
 

Wolverchenus

New member
עניתי לך למטה ונקודתית אני אוסיף

שלא ציינת איפה למדת, אבל זה שלמדת שם בוודאי לא משקף את שאר העולם כן? בניגוד לסברה הישראלית הנפוצה, ישראל זה לא אי שסביבו יש 'חו"ל' ששם הכל אותו דבר כי זה פשוט "בחוץ"
 

LiRs Lullaby

New member
למרות שתודה שאם ישראל הייתה קצת

מתנתקת מאזורי הספר אז היה נחמד לנו קצת יותר. פחות מחבלים, פחות מעבר-לקו-הירוקים. ואולי גם פחות בריאתנים?
 
אתה לא חושב שמגיעה לו תשובה טיפה

יותר מעמיקה? אולי מדובר בטרול מוסווה, אבל בין כה וכה, ולו רק למען הקוראים הפאסיבים, ראוי להתייחס אליו כאילו אין הוא כזה כל עוד לא הוכח אחרת.
 
אחותך טרול ../images/Emo3.gif

אני שונא שחושבים שאני טרול.
בכל-אופן, אני אסביר: אני חילוני, ואף מגריד את עצמי אתאיסט, ולפיכך הגיוני שאתמוך בדארווין. אחי הגדול, לעומת זאת, חזר בתשובה, עכשיו הוא דוס, ובניסיונותיו הבלתי פוסקים להחזירני בתשובה, הוא ניסה לדבר בשפה שלי, וסיפר לי אודות מערכת החינוך באירופה. עם-זאת, אני נוטה להאמין שהוא לא באמת חקר את העניין לעומק, וסיפר לי סיפורים של הרב שלו בלי לגמרי לאמת את העניין.
 

nightbird

New member
אני לא רואה סתירה

האבולוציה היא תאוריה לגיטימית. היא לא סותרת את קיומו של בורא עולם, כי אף אחד עוד לא הצליח לתת תשובה לשאלה ממה זה התחיל. גבינה מצמיחה עובש, אז מה? אפשר ללמד את זה בשיעורי טבע בבית הספר, בלי לנסות ולטעון שהעולם התחיל מגבינה.
 

misipipi

New member
מדענים במחלוקת

ואם כבר אז את זה כנראה באמת שכחו במערכת החינוך, לדוגמא(במיוחד לאלה שמפחדים מגוגל...) חפשו בגוגל את המילים הבסיסיות הבאות : evolution Science אתם כמובן יכולים להוסיף מילים, או לעיין אפילו בעמודי התוצאות.
 

nightbird

New member
אז הם יבואו עם תאוריות אחרות

מה שאני אומר זה שזה לא משנה. תאוריית האבולוציה או כל רעיון אחר, יכולים לכל היותר להסביר טיפה קטנה ביקום, הרף עין בזמן, במונחים שאנחנו מסוגלים להבין. בריאת העולם זה משהו עצום שאין לו ממדים, משהו שנמצא מעבר לתפיסה שלנו.
 

SilentMike

New member
אין שום מחלוקת.

סתם הרבה כסף נוצרי שקנה כמה "מדענים" (ספורים ממש. מתי מעט) מתחומים שבד"כ אינם קשורים לביולוגיה, והרבה אתרי אינטרנט שהם עלבון לאינטלגנציה. אלה אולי יוצרים מראית עין של ויכוח מדעי אמיתי, אבל זה אינו המצב. אלו הם אירגונים פסוודו מדעיים. בפקולטות הרלוונטיות אין ויכוח אמיתי בשאלת עצם התרחשותה של האבולוציה; הגורמים הדתיים שופכים הרבה כסף כדי ליצור מראית עין של אופוזיציה מדעית לתורת האבולוציה, ואח"כ מנסים להפעיל את דעת הקהל באמריקה נגד תורת האבולוציה. אגב, יש לך מושג איזה מין אתרים תקבל אם תכניס לגוגל jew ו-control? נסה. אולי אז לא תמהר כל-כך להאמין לגוגל.
 
למעלה