למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

שמע.. זה לא צחוק..

זה משהו שאנחנו לא מכירים... אני לא מצליח לדמיין איך זה לחיות בתור הצד השני, הצד היותר, איך נקרא לזה.. פאסיבי. כגבר אתה יודע, שאף אחת לא תקפוץ עליך ברחוב (חוץ ממקרים חריגים מאוד), אף אחת לא תשרוק לך, לא תעשה לך קולות של מציצה, תטריד אותך, תבהה לך בתחת, תרייר עליך, או תשלח אליך איזה ליטופון.... במוח הגברי זה אפילו נשמע כמו איזה פנטזיה שזיונים רבים בצידה, אבל ברור שזה רחוק מזה.. אין פלא שבחורות כל-כך שונות.. אפילו הסתובבות פשוטה ברחוב היא כל-כך שונה. (ואגב, אין פלא שבחורות גם מתייחסות ללבוש שלהם כל-כך אחרת, החל מחשוף כדי למשוך תשומת לב, וכלה בצנוע יותר כדי להימנע מכל מיני בהיות...) פשוט עולם אחר. סתם דוגמה. תראו לי אישה שתעז לגרבץ בטבעיות ברחוב כמו הגברבר הממוצע. אני מניאק אם כל הרחוב לא ייעצר ויהיה לו מה להגיד/לרייר/להציע עזרה..
 
יחי ההבדל הקטן

בחורה יכולה להשיג סקס תוך דקות מרגע שבה לה ובחינם. גבר צריך להיות בר מזל או להזמין שירותי ליווי. תחשוב שנותנים לבן ובחורה 5 דקות להשיג בן זוג למיטה. ושניכם נראים טוב. הבחורה תצא לרחוב ואני מאמין שתמצא די מהר בן זוג. ומה איתך? אם לא יזמינו משטרה שתעצור אותך אז יהיה לך מזל.. מסקנה : לבנות יש חיים יותר קלים בתחום הסקס.
 
דווקא אם יזמינו לי משטרה

אני מאמין שאני אשיג סקס תוך דקות. גם אם יקראו לו בוריס, הוא גדול, חרמן, ועצור כבר שבועיים... עדיין סקס כנראה יהיה לי.....
 

Old Girl

New member
ותיהנה מזה בדיוק באותה מידה

כמו שאני איהנה מאותו סקס שאני יכולה להשיג בשתי דקות
 
אני לא בטוח...

אותך יזרקו מהבית אחרי הסקס. אני אשאר מכורבל בזרועותיו של בוריס עד לספירת בוקר. אצלך זה סתם סקס, אצלי זו אינטימיות צרופה.
 
הגזמתם קצת לא ?:)

כל מקרה לגופו תכלס..לא עם כל הבנות מתחילים ולא על כל הבנות מסתכלים , לא כל הבנות יפות... כן יש הרבה יותר בחורות יפות מבחורים יפים בארצנו הקטנטונת חח כי לבנות יותר קל לטפח את עצמן -איפור ,פן,בגדים וכו'.. גבר חתיך אם יש לו פנים יפות וגוף סבבה, לא צריך מעבר לזה..בחורה יכולה למשוך הרבה מבטים גם עם היא תהייה ממש מכוערת ,אבל גוף פצצה . הערבים \ ערסים \ ונהגי משאיות משתוללים מכל פיסת גוף קטנה וכל בחורה בערך ..משהו דוחה ממש.בחורה שתלך פה עם מכנס קצר והיא נראת טוב(טוב ממוצע..לא משהו מדהים) לא תוכל לעבור את הרחוב,לעומת זאת באילת בטיילת אף אחד לא יסתכל לכיוון שלה , ככה זה... כן בחורה תמיד יכולה להשיג סקס אבל השאלה עם מי ,ואיך ... לעומת זאת גבר שנראה טוב יכול ת-מ-י-ד להשיג בחורה. ובגלל זה 90% מהחתיכים אוהבים את עצמם כ"כ, הם יודעים שהם יכולים להשיג לעצמם איזה בחורה שירצו.... כי הבנים היפים במיעוט, והבנות היפות - לא,יש המון בכל מקום . בכל מקרה... אין דבר יותר חמוד ממציקים כדי להבהיר לזוג הנאהב כמה הם נאמנים. הוא מקנא והיא "אל תדאג מאמי אני רק שלך.. " :) ככה שיש בזה משהו חיובי. אוישששש חחח אני שונאת אתכם .בא לי גם בכל מקרה...לא צריך לייחס לזה חשיבות רבה מידי כל עוד זה לא עובר את הגבול , ואם זה עובר את הגבול לטפל בזה בהתאם.... (לא ללכת לבד מאוחר ,כמובן לא להתייחס לקריאות ושריקות וכו' ... שתדע לשמור על עצמה גם לבד,עד כמה שאפשר) לילה טוב
 

crystal method

New member
מה כל כך קשה לדמיין?

זה בסך הכל ערסים, הם מציקים גם לגברים רק בדרכים אחרות :) אם בא לך אני מוכנה להתחיל איתך ברחוב, אבל את כל התהליך קומפלט, כולל שאתה מסרב ואני אומרת לך "לך לך מי ירצה אותך, יא תולעת". חחח
 
ילד רע, אתה יודע מה ?

חשבתי על זה ואל נראה לי היית אוהבת את זה כי תחשוב , הנהגי משאיות / ערבים/ערסים - הם לא חתיכים...............הם רחוקים מזה ותחשוב שהבחורות האלה שישרקו לך ויקפצו עליך מכול כיוון זה נשים זקנות עם קמטים ושמונים מהלכים והדבר הכי לא מושך עדיין היית מזיין בלא הרף? אה, תחשוב על זה..;)
 

אקסיומה

New member
חחחח קרעת אותי ../images/Emo6.gif

נהגות משאיות ופרחות שיושבות על הברזלים ושולחות קריצות ונשיקות לא נשמע שוס בכלל, אבל כלאחד ומה שעושה לו את זה...
 
היי חשבתי שאני חייבת להגיב

יש לי חבר עוד מעט 10 חודשים ויש אחד אצלי בעבודה שמתחיל איתי אבל הסיפור העיקרי הוא שהוא חושב שאני שמה עליו בכלל.
הוא עושה לי כמה אפשר להיות עם אותו גבר צריך להחליף כמוני כול יום מישהי אחרת מבלה איתי את הלילה(למה זה אמור לעניין אותי?) אז אחרי כמה פעמים שהוא בא אלי ביציאה שכזאת אמרתי אתה יודע מה זה פוליגמיה?(למי שלא יודע http://he.wikipedia.org/wiki/פוליגמיהזה מה שאתה אני בעד מוגנמיה הסתובבתי והלכתי. מעצבן אותי שבחורים שיודעים שיש לי חבר מנסים לנסות לתת חומר למחשבה מיותר שהם יותר טובים.אני בחרתי להיות עם בן זוגי היות והוא הכי טוב ואני לא הולכת להחליף אותו בשביל לוזר כמו הזה בעבודה.
 

cobainos

New member
סלחו לי, אבל פרנויה לא תוביל אתכם רחוק

קראתי הרבה תגובות פה...אני מעיין כאן לפעמים ועכשיו ראיתי את ההודעה בדף הראשי ואני רוצה לומר לכם, כמי שנכווה פעם מ"חבר" שהיה "ידיד נפש" של החברה לשעבר ובסוף הם נהיו זוג מתחת לאף שלי שלא כל ידיד הוא נחש ותחמן ולא כל מי שמפרגן ומשבח זאת דרך אחרת. יש אנשים טובים באמת, לא צריך לפקפק בכולם ולהיות קנאי 24 שעות ביממה...כי זה סתם מוסיף לכם עול בלב וכאב ראש. צריך לדעת לסמוך על בת\בן הזוג ובמקביל להיות עירניים אבל לא לחשוד, לנבוח ולגרש כל מי שמתקרב. לפחות לא מהחבר'ה שלכם או מחברי הילדות...רק לפקוח עיניים.
 
למעלה