אני מכיר את הנושא קצת יותר ממך!
אני עובד בדברים שקשורים לתחום.
 
המקרה הספציפי של אובר מדגים מצוין את הבעיה:
הנהג שישב ברכב לא היה מאומן ולא מרוכז - דבר שהוא חובה בניסויים כאלה.
הטכנולוגיה של הרכב לא היית בשלה - היא לא הגיבה.
הסרטון שאובר שחררו, לא תואם לסרטונים שגורמים אחרים בלתי תלויים צילמו באותו מיקום באותם שעות, כך שנראה שבהחלט היה ניתן למנוע את התואנה.
 
אבל החשוב מכל - אתה פשוט מסרב להבין את הטענה שלי, וכמו ילד קטן מתלהם על "לחיות במערה".
 
אני לא אומר שצריך להפסיק ניסויים של רכב אוטונומי, אני אומר שצריך לעשות אותם במקומות שמיועדים לכך, ולא בכל מקום שחברה מסוימת תרצה לנסוע.
 
הזכרת את ענף הבניה - אתה יודע כמה תקנות יש להם חייב לציית קבלן בניה?
אתה ידע שיש פקחים שיכולים לסגור כל אתר ולעצור בניה של כל בית, מבית פרטי עד מגדל רב קומות, אם לא עובדים שם בדיוק בצורה הנכונה?
 
ואתה יודע מה קורה למי שחותך פינות בתחום הבניה, כמו אלה שאחראים על גשר המכביעדה?
הם הולכים לכלא!
זוכר את הנברשת שנפלה בעולם אירועים?
זה אפילו לא בניה - סתם תליית תאורה, ועדיין, ראה מה עשו למי שהיה אחראי על זה:
https://news.walla.co.il/item/3008132
אגב, אם מערכת המשפט בישראל לא היית כ"כ רופפת וסלחנית, הם היו מקבלים עונש יותר חמור, כי החוק מאפשר לתת הרבה יותר מ-6 חודשי שירות.
 
בקיצור - הנקודה היא שחלק מהעבודה של המחוקק הוא להסדיר תחומים בהם יש סכנה לחיי אדם, להעמיד סדרה של תקנות ומנגנון פיקוח, כדי שתחומים כאלה ינהלו תוך כמה שפחות סיכוי.
 
הזכרת רפואה?
רפואה היום היית אולי הרבה יותר מתקדמת, אם כמו דוקטור מנגלה, כל רופא יכול היה לעשות כל ניסוי שהוא רוצה על בני אדם.
מה לעשות, שחוק בכל מדינה בעולם אוסר זאת, ולוקח המון זמן ובדיקות עד שתרופה או תהליך רפואי כלשהו מגיע להיבדק על בני אדם.
 
משום מה, אתה האדם הראשון שפגשתי שטוען שיש בעיה עם הזהירות הזו.
אני תוהה אם היית מנדב את גופך למדע...