aryeh201444
New member
למה אתה מניח שזו ברירת המחדל?
ניתן להניח ברירת מחדל רק אם היא הגיונית. טיעון לא יכול להפוך לברירת מחדל אם אין בו הגיון. אם אתה מניח כברירת מחדל שהמחשב הזה נוצר באופן טבעי פירושו של דבר שלשיטתך האפשרות שהאובייקט הזה נוצר בצורה אקראית היא ריאלית לחלוטין והגיונית, למרות שהוא מורכב ומתוחכם יותר מכל מחשב שקיים בעולם. האם אתה באמת סובר כך? שהאפשרות שהאובייקט הזה נוצר בצורה אקראית מכל מיני חלקיקים שבמקרה התאספו למקום אחד? היא ריאלית?
אני מבקש ממך לא להשתמש בדיון הזה בביטויים "טבעי" "ומלאכותי" כי אין לנו הסכמה לגבי הפירוש של המושגים הללו ולא ניתן לקיים כך דיון. אני מבקש שתשתמש בביטויים "נוצר ללא תכנון תבוני בצורה אקראית" לעומת "נוצר על ידי מתכנן תבוני" כך יהיה סינכרון בין המושגים.
כאמור, אני מסכים בהחלט שהעולם הוא טבעי ולא מלאכותי (כי מלאכותי פירושו נוצר ביד אדם דווקא) אבל אני בהחלט סובר שהוא נוצר ביד תבונית כך שאתה רואה שאנחנו מפרשים את המושגים באופן שונה וזה שיח של חרשים.
ניתן להניח ברירת מחדל רק אם היא הגיונית. טיעון לא יכול להפוך לברירת מחדל אם אין בו הגיון. אם אתה מניח כברירת מחדל שהמחשב הזה נוצר באופן טבעי פירושו של דבר שלשיטתך האפשרות שהאובייקט הזה נוצר בצורה אקראית היא ריאלית לחלוטין והגיונית, למרות שהוא מורכב ומתוחכם יותר מכל מחשב שקיים בעולם. האם אתה באמת סובר כך? שהאפשרות שהאובייקט הזה נוצר בצורה אקראית מכל מיני חלקיקים שבמקרה התאספו למקום אחד? היא ריאלית?
אני מבקש ממך לא להשתמש בדיון הזה בביטויים "טבעי" "ומלאכותי" כי אין לנו הסכמה לגבי הפירוש של המושגים הללו ולא ניתן לקיים כך דיון. אני מבקש שתשתמש בביטויים "נוצר ללא תכנון תבוני בצורה אקראית" לעומת "נוצר על ידי מתכנן תבוני" כך יהיה סינכרון בין המושגים.
כאמור, אני מסכים בהחלט שהעולם הוא טבעי ולא מלאכותי (כי מלאכותי פירושו נוצר ביד אדם דווקא) אבל אני בהחלט סובר שהוא נוצר ביד תבונית כך שאתה רואה שאנחנו מפרשים את המושגים באופן שונה וזה שיח של חרשים.