סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

mal1

New member
על אותו משקל של קולומביה - NYU

הבכור שלי שהה שם (לפני מספר שנים) כשהיה במצב דומה - אינטרנשיפ קיץ בניו יורק
 


 

debby12

New member
מנהל
ממשיכה את ההודעה הנ"ל (המימשק מעצבן היום)

לא הצלחתי למצוא מה היתה ההחלטה הסופית של בית המשפט בעניינו של מוריס דיוויס. באופן כללי עובדי ציבור יש להם יותר מגבלות מלאנשים שאינם - למשל, עיתונאים יכולים לקבל את המיילים שלהם תחת FOIA (קרה לידיד פרופ' שלי), הם מוגבלים ביכולת להתנדב בקמפיינים פוליטיים גם מחוץ לשעות העבודה וכו'.
 
ה-ACLU סייע לו והוא ניצח

וקיבל פיצויים.
https://www.aclu.org/news/col-morri...ent-lawsuit-speaking-out-about-gitmo-military
&nbsp
וכן, האי-מייל של מקום העבודה הוא לא באמת פרטי, וחשוף במיוחד כשמדובר במוסדות ציבור, כמו שכתבת. במקרה הזה, אם ג׳ראר היתה משתמשת בפלטפורמה של המוסד אולי היא היתה נחשפת לענישה כלשהי, אבל היא השתמשה בכלי פרטי לגמריי.
 

debby12

New member
מנהל
יפה! "כבוד" ל- ACLU

לגבי ג'ראר, לדעתי הנפגעת העיקרית היא המעסיקה שלה האונ' בפרזנו - זה גורם לי לתחושה שזו מוסד שמלמד בו אספסוף - לא מקום שהייתי שוקלת לשלוח אליו אף אחד מבני משפחתי.... (טוב נו - אולי גם לא הייתי שוקלת את זה עוד לפני שנתוודעתי וירטואלית לגב' ג'ראר האנינה והג'ורה שיוצאת לה מהמקלדת. אבל הבנתם את כוונתי)
 

debby12

New member
מנהל
ראיתם את ההצגה/מצגת של ביבי?

אמא שלי התקשרה שאדליק מחשב ואראה כי היא סברה, כמו חצי מהמדינה כנראה, שהוא עומד להכריז מלחמה על איראן. אז ראיתי

הנתונים נראו לי חזקים/מועילים אבל רמת הדרמטיות היתה בעיני של הצגה בגן שולה. כולל הסרה דרמטית של סדינים שחורים מעל המימצאים.

חברי בארה"ב לא ממש מודעים/שמעו על כל העניין.
 

danakama10

New member
יכול מאוד להיות שהניתוח על ביבי שם נכון. אז מה?

מדובר בהישג אדיר. עכשיו יש הוכחות שאפשר להראות לעולם שישראל/ביבי לא ניסה להפחיד כדי לשמור על הכסא שלו, אלא שבאמת היתה/ישנה בעיה אמיתית. עד עכשיו אולי כולם ידעו (בעיקר בזכות המוסד) אבל לא היו הוכחות חותכות.
עכשיו יש.
מותר לביבי לעשות מזה הפקה. כראש הממשלה בוודאי שגם לא יש חלק בהצלחה הזו, וכל עוד ראשי הביטחון החליטו שאין בעיה בלפרסם את המידע (וזה מה שהוחלט), מותר לו לעשות מזה חגיגה. שנים התקיפו אותו שהוא מזמר על איראן כדי לשמור על הכסא. אז כל המזמרים מוזמנים לשבת בשקט.
 

Ani15

New member
גן שולה?

אני חשבתי שזה היה "בנוסח טראמפ", למד מהמאסטר.
הנתונים לגמרי לא חדשים. חזקים או לא, ידועים מזמן (לא פורמלית אבל ידועים).
גם לגבי החצי מדינה אני חולקת, ראיתי את הנאום בחדשות הלילה וגם זה רק כי ראיתי את התכנית שלפני תוך כדי גיהוץ. לדעתי גם רוב הסובבים אותי כך, אם בכלל. זה לא ממש סטטיסטיקה מסודרת (אבל גם אמא שלך לא).
 

metm98

New member
מסיפורי אבו נימר

אנשים שמעו צעקות הלכו ראו אחד קאדי זקן בתוך באר עמוק, שאלו - נפלת או דחפו אותך? אמר להם - מה זה משנה? קודם תוציאו אותי מהבור.
 

ranshe

New member
שנים (אף פעם?) לא ראיתי רפרנס לאבו-נימר

חשבתי שרק לי יש את הספר!
 

debby12

New member
מנהל


לא מכירה את סיפורי אבו נימר. הכי קרוב שהגעתי לזה זה אולי הסידרה "סיפורי אבו חליל" בטלויזיה הלימודית בילדותי (עם בסאם זועמאט), או סיפורי הרשל'ה האוסטרופולי (את הספר הזה כן היה לי בילדותי)

לא הבנתי את הנמשל עד הסוף
 
למעלה