סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

יש שוב הרגשה של חיים ששווים יותר מול חיים ששווים פחות

אחרי פארקלנד המדינה הייתה מזועזעת לפחות שבוע, וכל מהדורות החדשות נפתחו בסיפור הזה. כאן החתונה המלכותית הורידה את זה לגמרי מסדר היום תוך פחות מיממה אחת...

נראה שמחאת פארקלנד השתתקה ושכחה... חבל...
 

mal1

New member
ממש לא השתתקה. ממשיכה לפעול בהמון חזיתות

גם קבוצת הילדים ישירות וגם דרך ארגוני הורים כמו אמהות דורשות פעולה, ההורים של הילדים שנרצחו וארגונים קהילתיים: למשל - ההפגנה המתוכננת בשיקגו ב-15 ביוני, יום כתום ב-2 ביוני, ההחרמה של Publix שתופסת תאוצה, הרשמה של בני נוער להצביע וכו.

אבל מסכימה שמבחינת התקשורת הארצית זה ירד מסדר היום. חי ונושם ברשתות החברתיות

הוביל לשינוי מסויים בחקיקה בפלורידה. קטן מדי אבל התחלה. והלחץ המסחרי? אכן עובד
 

mal1

New member
מפסיקים לקנות בפאבליקס

זה לא קל בהתחשב שבפארקלד למשל יש רק סופרמרקט אחד - פאבליקס. בקורל ספרינגס הסמוכה יש מספר סניפי פאבליקס אבל יש גם פרש מרקט (יקר) והאולפודס (יקר).
עם זאת - נכון לעכשיו הענות לא רעה וזה רק פורסם השבוע.
פאבליקס היא רשת בבעלות עובדים (נוכחיים ועובדים שפרשו). הנהלת הקואופרטיב יצאה בהצהרה שתומכת בפוטמן, רפובליקאי, כרגע שר החקלאות של פלורידה - רץ למשרת המושל - שמתנגד נחרצות לפיקוח כלשהו על הנשק (משהו בסגנון "הדלתות אשמות" של טקסס).
בנתיים - עובדי הפאבליקסים בקורל ספרינגס ופארקלנד הודיעו שהם מצטרפים למאבק ומחר מתוכנן die-in הפגנה מחוץ לפאבליקסים המקומיים בשעה מסויימת בכולם. העובדים הודיעו שיצטרפו.
 

debby12

New member
מנהל
קי"ה: הוט טאב בגינה?


למישהו מכם יש נסיון, התנסות, דיעה, על הוט טאב חיצוני?

לאבא שלי היה כשהייתי נערה, וזה זכור לי ככיפי. משיחה איתו הוא המליץ בחום, ואמר שלדעתו כיום זה כבר דורש פחות כלור וכימיקלים כי עושה שימוש בקרני UV להשמדת החיידקים

מזג האוויר אצלנו פחות קר/קיצוני מבניו אינגלנד (אזור וושינגטון הבירה)

אשמח לשמוע דיעות ותובנות - החל מ"אל תעזי - טעות איומה" (
מנחשת ממי תהיה תובנה כזו), דרך "לא משהו - אבל אם כבר את הולכת על זה אז היזהרי מ- X, Y, Z ומעצי הבאובב" וכלה ב"כן - אחלה - לכי על זה"

<אין בבית תינוקות וילדים קטנים>
 

iris mom of two

New member
אנחנו קנינו בית שהיה בו

בשבילנו זה היה בזבוז נוראי. אנחנו לא אנשי הוט טאב. אבל מכירה אנשים שאוהבים. הדבר היחיד, זה שאם אתם מאד רוצים ובאמת תשתמשו הרבה, קחו אחד גדול. לפחות לשמונה אנשים, רצוי יותר.
 

debby12

New member
מנהל
תודה! נדמה לי שהכי גדול שיש באתר של קוסטקו הוא של 6 אנשים

וגם כמות המקום המיועד בגינה מוגבלת. איזה גודל היה לשלכם? למה זה הרגיש קטן מדי? (ארחתם שם אורחים?)

תודה!!
 

iris mom of two

New member
דווקא מה שהיה היה גדול

וזה היה נוח. רגליים לא נתקלו, היו מספיק ג'טים לכל הרוחצים. לנו לא היו אורחים, ואישית אני לא אהבתי כי אני לא ממש אוהבת את הקונספט. אני יודעת שאף אחד שאני מכירה לא התחרט על הוט טאב גדול מדי, כן התחרטו על קטן מדי. לגיסתי יש מובנה כחלק מהבריכה ובאמת כשכולנו שם אין מקום לכולם לשבת. גיסי שם אחד ענק כחלק מהבדיקה שלו, וכבר היינו שם 10 איש.
&nbsp
מצד שני כשמדובר על המשפחה של בעלי הם אוהבים מה שעות מרווח
 

debby12

New member
מנהל
כי זה כמו בריכה

זה לא שמחליפים את המים בכל פעם שמשתמשים - יש בזה מים שעומדים הרבה ימים/חודשים. אז כמו שמחטאים בריכה... מלבד חידקים נדמה לי שגם צומחות בזה כל מיני אצות ועובש אם לא מחטאים
 

BigMatilda

New member
עניין של אופי

אם היה לנו, בעלי היה יושב בזה הרבה ואני אולי פעם בשנה. בדיוק חזרתי מנסיעה בה גרנו באייר בינבי שהיה לו הוט טאב, ולא ניסיתי אפילו...
 

debby12

New member
מנהל
אכן. אני "לטאה" ידועה - בעלת דם קר וחובבת מקורות מים חמים

וכך גם ילדות הבית.
 

mavor

New member
יש לנו מתנפח

אני ממש לא מחבב אותו אבל הילדים נהנים ממנו בקיץ יש לנו את ה "4~6" וזה מתאים לשני מבוגרים ושני ילדים 6 מבוגרים בגודל נורמלי לא יכנסו
החברה הממולצת בזמנו היתה Coleman והמחירים הם ב400~300$ (תלוי במיבצע) לסדר את כול העסק זה 15 דקות ואחרי זה יום למים להתחמם לפרק זה 20 דקות (שהרוב זה לתת למים לצאת)
 

debby12

New member
מנהל
תודה רבה! לא ידעתי שיש מתנפחים

מעניין שהמים החמים לא ממיסים/מרככים את הפלסטיק של זה.

רק לא הבנתי - איפה המנוע נמצא - מתחת לפלסטיק הרך? וזה מחמם את המים לבד?

על הפרטים
 

mavor

New member
you get unit on the side

if you look at the link, you can see the unit on the side
it can get up to 37C, and I know some people keep it running all summer long we even put it one week on the winter in the basement for the kids if you search it in youtube you can see a lot of reviews I get it after "Barnacules Nerdgasm" review and until now it's working nice (I just put it out and fill it up today for the weekend)
 
למעלה