סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

iris mom of two

New member
ואני חושבת ממש הפוך

שאין שום סיבה שלבים מחונכים לא יהיו בכל מקום. יש אנשים שלא אוהבים שילד נתקע בהם, או מורח עליהם את הסמחטה שלו, ועדיין לא ראיתיודע הרבה מקומות שאומרים ילדים. ילדים גם עשויים להיות מלוכלכים ולהעביר מחלות.
ואני לא מדברת על ילדי צרחנים שהופכים בלוי במסעדה לסיוט.
&nbsp
כלב מחונך לא ייבדק לאף אחד. בעל כלבים מתורגל יראה את הפחד של אנשים מסביב ויבילוי את הכלב. חוץ מזה שיותר חשיפה לכלבים דווקא טובה לסביבה.
 

danakama10

New member
אני בכלל נגד האנשת בע"ח

אנשים בכלל יכולים להיות מרגיזים רעשנים ולהעביר מחלות. זו עדיין לא סיבה לאפשר לשאר האורגניזם בעולם את הפריווילגיות שיש לאדם. וזו אחת מהצרות של בעלי כלבים, הם בטוחים שהוא כל כך חמוד ולכן יש להם זכות טבעית לקחת אותו איתם לכל מקום. ראיתי כלבים שהבעלים שלהם נותנים להם להתגלש במגלשה (איחס!!!), נותנים להם ללקק אנשים גם כשהאנשים מבקשים שיקחו את הכלב (הם עונים - הוא חברותי!), וכמובן, משחררים את הכלבים בחצרות בתי הספר (למרות מספר שלטים המפוזרים שם).
את חושבת שאין סיבה שכלבים מחונכים לא יהיו בכל מקום. אחר חושב שאין סיבה שחתולים מחונכים או קופים מחונכים או ציפורים מחונכות או סוסים מחונכים לא יהיו בכל מקום. אז טוב שיש חוקים שמגנים על כלל החברה, וחבל גם בעלי כלבים וגם בעלי עסקים שמתעלמים (ועוד לא דיברתי על תופעת ה- emotional support animals הנוראית).
 

KallaGLP

New member
סניף ההום דיפו המקומי שלנו

הוא ממש מקום למפגש כלבים, ומשום מה מגיעים לשם דווקא הרבה כלבי ענק. כבר צילמתי שם לפחות שני אייריש וולפהאונד, שזה גזע שדי נדיר לראות. בכלל, וושינגטון היא מדינה ידידותית לכלבים, לפחות בהשוואה לקליפורניה.
 

Boston Guy

New member
יש לנו וולפהאונדית בשכונה... אבל היא הפסיקה לבוא לפארק

היתה מאוד נחמדה ורגועה, דווקא. נראה שלבעלים שלה כבר אין לוח זמנים עם גמישות שמאפשרת להגיע לפארק הכלבים בשעות אנושיות.
מכון האילוף שבו הכלב שלי למד להיות ממושמע משתמש בסניף ה Lowes וה HD של האזור ההוא כאתר תירגול - ללמד את הכלבים להיות רגועים ומרוכזים בבעלים במקום שבו יש הרבה אנשים, רעשים מפחידים של ברזלים נופלים וכיוצ"ב.
הכלב שלי קיבל לפני כחצי שנה סרטיפיקצייה מאירגון של כלבי תראפייה ומאז הוא הולך כל שבוע להתנדב למשמרת בבתי אבות סיעודיים שם הזקנים מתפנקים איתו. אחרי שנה או שנתיים של סטאז' אנחנו מקווים שהוא יתקבל לעבודה בצ'ילדרנ'ס הוספיטל של בוסטון.
 
תודה!

זו אחת הסיבות שאני שואל. קראתי את הידיעות על כך שהסקול דיסטריקט לא אישר את חידוש הסטטוס של הצ'ארטר אבל מבית הספר אמרו אז שהם מתכוונים לערער על ההחלטה, וממה שאני רואה הם מנהלים את הליך ההרשמה לשנה הקרובה כרגיל.
 

נחמנית

New member
ספרים מומלצים לילדים

הילד סוף כל סוף נכנס לקטע של ספרייה. עד עכשיו הוא רצה שהספרים יהיו שלו וישארו בבית אז עכשיו אפשר להתחיל לענות ממציאת אוצרות בספריה. אני מחפשת המלצות לקורא המתחיל (בית ספר יסודי). רק כדי לתת כיוון כללי על מה הוא אהב עד עכשיו עברנו את יומנו של חנון, עולמו של נייט, נרניה, ועכשיו קורא את מסביב לעולם ב-80 יום.
את הארי פוטר הקראנו/קראנו ביחד באנגלית. את שר הטבעות הוא קרא עם אבא שלו כבר לפני כמה שנים. חשבנו שבגלל שהספרים כל כך ארוכים והקצב קריאה שלו עדיין מתפתח, הספרים עלולים לתסכל אותו אז קראנו ביחד, אבל אין לו בעיה עם רמת המורכבות של הסיפור או התכנים. קורא רק באנגלית.
 

Midriff

New member
כמה

ג'רונימו סטילטון - קריאה קלה אבל ספרים מוצלחים וקלילים
פרסי ג'קסון, והסדרות האחרות של Rick Riorden
 
עוד כמה

סדרת המג'יק טרי האוס של מרי פופ אוסבורן
תמות דומות אבל עם הומור, אז יותר מתוחכם: סדרת ה-TIME WARP TRIO של ג'ון שסקה
עם הומור מסוג אחר: סיריז אוף אנפורצ'נט איבנטס של למוני סניקט (דניאל הנדלר)
&nbsp
ואולי לקצת יותר מתקדמים, (קשה להבין מרשימת הספרים שנתת בן כמה הילד) הספרים המעולים של הסופרת הגרמניה קורנליה פונקה. The Thief Lord משובח במיוחד (את זה עוד קראנו ביחד), וגם האחרים הלכו מעולה.
 

נחמנית

New member
תודה לשניכם

הילד בן 8 אבל ידע לדגלם את שר הטבעות בגיל 4. יש פער בין מה שמעניין אותו והוא מסוגל להתעמק בו לבין מה שהוא מסוגל טכנית לקרוא עצמאית.

בזכות התגובה הראשונה גיליתי שיש בקומון סנס גם רשימות ספרים.
טרי האוס הוא מאוד אהב וקרא את חלק גדול מהסדרה (הגיע ל-40 ומשהו). נתחיל לעבור על ההמלצות. הרבה דברים נראים שווים.

תוך כדי חיפוש חשבתי על להביא את חבורת כס"ח מישראל להקריא לו בעברית וגיליתי ששינו לזה את השם. משעשע.
 

nogala1

New member
לגבי הפער בין היכולת הטכנית של הקריאה לרמת הספרים

אנחנו פתרנו את זה בהאזנה לאודיו בוקס והילד (בזמנו) אהב את הספרים של Christopher Paul Curtis
 

iris mom of two

New member
הילדים שלי

קראו בכייף את the day my butt went missing. ספר טיפה יותר מורכב לאוהבי ההומור הילדותית על חלקי גוף.
&nbsp
 

10utb

New member
מה עם קלאסיקות

כמו אי המטמון? הקלברי פין (אם כי כנראה חייבים את טום סוייר לפניו, למרות שהקלברי הרבה יותר מוצלח בעיני)? רוניה בת השודד של אסטריד לינדגרן?
האם אלו כבר ילודתיים מידי עבורו?
&nbsp
 

נחמנית

New member
לגמרי לא

בדיוק בגלל זה בחרתי בשבילו את מסביב לעולם ב80 יום לאחרונה. בדיוק כמו שבין כל הסרטים שהוא רואה דחפנו גם את הסיפור שלא נגמר, הנסיכה הקסומה ואי.טי.

אני בגישת ה"מה שלא יועיל לא יזיק". היום נלך לספרייה ונקח כמה.

תודה
 

debby12

New member
מנהל
שרשור קיץ


כשהייתי ילדה, בישראל, הקיץ נמשך 11 חודשים בשנה (טוב, נו, בירושלים אולי 10 חודשים; מתקזז עם "באילת כל השנה"). מה שאומר ש"קיץ" לא היה משהו מיוחד.

אבא שלי, התחתן אחרי גירושי הורי עם אישה אנגלוסקסית מאזור אקלים אחר, שתמיד היתה אומרת לילדיה: "צאו לשחק בחוץ! תראו איזה יום יפה היום - השמש זורחת והשמים כחולים!". ואף פעם לא הבנתי מה הגליק הגדול בזה שהשמש זורחת והשמיים תכולים. כאילו דההההה. ככה זה כל יום בערך בישראל. רק עכשיו אני מבינה...

אז, לאלה מכם שלא גרים בפלורידה / אריזונה / דרום קליפורניה... האם אתם "מעריכים" את הקיץ יותר כיום מבעבר? מה אתם אוהבים לעשות בקיץ? האם הצטרפתם לאלה שנוטים לקחת חופש או לצאת מוקדם בימי שישי בקיץ? (במקום העבודה של בן זוגי יוצאים ב-1:00 בין ממוריאל דיי ללייבור דיי- הא!). הרהורים אחרים שנוגעים לקיץ?
 

debby12

New member
מנהל
אני אתחיל בהרהור נוגה...

רבאק, עד שכבר מגיע פה הקיץ, שנמשך כמו שעון יוני-יולי-אוגוסט וזהו (לפני תמיד קר מדי, אחרי - גם כן...), ונהיה פה נעים וכיפי, אז צריך ליסוע לבקר את המשפחה בישראל ומפספסים כמה שבועות יקרי מציאות מהקיץ. ומה ש"מרוויחים" שם זה ממש לא אותו הדבר כי שם חם כמו כבשן עד כדי כך שכל יציאה החוצה היא סיוט.

ואי אפשר ליסוע במועדים אחרים כי תלויים בחופשות מבית הספר...
 

iris mom of two

New member
לכן תמיד נסעתי בחופשת כריסטמס

יש שבועיים חופש, ואפשר להוסיף כמה ימים מכל צד
 
למעלה