סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

iris mom of two

New member
בדיוק היום

הלכתי עם הכלב במסלול הרגיל שלנו מסביב לאגם. בערך אחרי שניים וחצי מייל הבעל והכלב נטשו אותי כי לי היה חם מדי. אני ישבתי לי עם הרגליים במים להתקרר עד שהם חזרו עם האוטו.
&nbsp
בחורף, עם השלג המסלול הזה הופך לקליל. אין דבר יותר יפה מלטייל בחוץ בשלג
 

KallaGLP

New member
מניסיון, אפילו לא צריך שלג.

נדיר מאוד שיש אצלנו שלג. מספיק קצת קרירות נעימה, לפעמים אפילו רעננות קלה שמסתירה את השמש. ובהחלט אין כמו אגם צונן לטבול בו. לנו ממש מתחת לבית יש אגמצ'יק קטן, ואנשים אמנם דגים בו, אך לא ראיתי אף אחד חוץ מכלבים רוחץ בו, אז אני חוששת.
 

iris mom of two

New member
נכון

אבל כש85 מעלות וחם לי, ניסיתי לדמיין את השלג על מנת להתקרר.
&nbsp
דווקא בסתיו, עם הצבעים של השלכת... אז הכי יפה. ובאמת אם רק מחכים לשש בערב בדרך כלל נעים מספיק. אבל הנסיבות הצריכו לצאת בחום של היום.
 

KallaGLP

New member
אכן, אין על צבעי הסתיו.

הוריי התענגו עליהם במיוחד בביקורם אצלנו.
 

Mיה1

New member


 

ilanvag

New member
לא יודע אם לצחוק או לבכות...

לא ממש ברור אם כל אלו שמשתתפים בקטע באמת מבינים שזו בדיחה ומשתפים פעולה... או שהם לגמרי רציניים...
 
הם כולם "פרו-ישראלים" והוא שכנע אותם שהם מקבלים

פרס מיוחד מתחנת טלוויזיה ישראלית לכבוד 70 שנה למדינה... הם לגמריי (אידיוטים) רציניים.
&nbsp
הדמות שלו מזכירה את 'קרמבו' ממבצע סבתא...
 

nogala1

New member
sorry to bother you-הסרט הכי הזוי שראיתי ...

(עד כמה שאני זוכרת...) . הוא מתחיל כסרט אחד ונגמר כסרט אחר לגמרי . מצחיק ומעורר חשיבה לכל אורכו
 

debby12

New member
מנהל
אם כך התואר "הזוי" הוא מחמאה/המלצה בהקשר של הסרט הזה?

 

debby12

New member
מנהל
קי"ה - יש פסיכולוג/ית חתולים בקהל?


צ'מעו סיפור:

יש לנו חתול וחתולה, מאז נובמבר (עת נפרדנו מהחתול נשמה שלנו שהחדשים לא שווים את קצה שפמו בינתיים, אבל זה עניין לשרשור נפרד).

מאחר שהם גם יוצאים החוצה (יש להם דלת חתולים קטנה כזו) יש להם נטייה לצוד. כדי להפריע במאמציהם שמנו עליהן קולר עם פעמונים. הם איבדו את הקולרים פעמים רבות [כל פעם שזה נתפס במשהו זה נפתח - כדי למנוע חנק/תליה של החתול/ה]. אז עברנו למין רסן (HARNESS). ואכן מאז שיעורי ההצלחה שלהם ירדו משמעותית

במשך כמה שבועות היה נדמה לנו שהחתולה מחזיקה את יד ימין קצת מוזר/גבוה. בדקנו לה את הכפה לראות אם פצועה או יש בה קוץ או משהו - כלום. הסתכלנו גם עליה בכלל - לא ראינו שום דבר מוזר.

בסוף..... הסתבר שהרסן או שהיה מותקן עם סיבוב או שהיה הדוק מדי או שניהם (האופר והילדות שמו אותו עליה). הוא גרם לה לשפשוף/פצע מזעזע מתחתיו - הילדות ראו רק כשהרסן האדים מדם


נעבור לפרק ב': הילדות הכניסו אותה למנשא חתולים (טראומה גדולה בשבילה, לקח 45 דקות של מאבק, מדובר בחתולה מהזן החששני/פחדני). אצל הוטרינרית אובחן אכן פצע איום ומזוהם (זה נראה כמו בשר נא...
), אבל ללא צורך בתפרים. קיבלנו אנטיביוטיקה, צווארון גדול כדי להפריע לה ללקק והוראה לעשות קומפרסים חמים.

פרק ג': שבנו הביתה, הצלחנו להכניס בה שתי מנות אנטיביוטיקה (בלילה ובבוקר שלמחרת). אבל הצווארון הכניס אותה לטירוף/אמוק קיצוני. היא התחילה לרוץ בבית כמשוגעת, ובסוף.... הצליחה לצאת החוצה דרך הדלת חתולים שלה. לא ברור לנו איך כי הצווארון בבירור לא עובר בו. אולי היא הלכה אחורה - אין לי מושג.

פרק ד': ומאז.... היא לא חזרה הביתה - בערך. היציאה הדרמטית מהבית היתה ביום שלישי שעבר. מאז אנחנו רואים אותה כל לילה, היא חוששת להתקרב אלינו. היא נכנסה הביתה פעמיים - כל פעם למשך 2 דקות בערך ואז ברחה. אנחנו מצליחים לתת לה קצת אוכל - לא הרבה. כך גם נתנו לה עוד פעם אחת אנטיביוטיקה. פעם אחת היא נתנה לי ללטף אותה - בבירור היא ירדה במשקל. לא נראה לי שמישהו אחר מאכיל אותה. את הצווארון מצאה אחת השכנות בגינה שלה זה מכבר והביאה לנו. כך שהיא בלי הצווארון.

נראה שהפצע מחלים - היא לא נראית במצב גופני גוסס. היא אפילו מתגלגלת בהנאה על המדרכה - רק לא קרוב מדי אלינו

אבל מה? זהו? החתולה הזו לא תהיה יותר בבית שלנו? החתול השני מנסה לשחק איתה - הם היו בעבר די "מאוהבים" ואפילו נהגו ללקק זו את זה בראש במשך שעות (תוך שהם מחזיקים את הראש עם הכפה כדי למנוע מהמטופל/ת לזוז). אבל עכשיו נראה שהיא לא שמה אליו.

אשמח לשמוע סיפורים מנסיונכם, הצעות לשיפור המצב ושאר תובנות מה שבטוח - חתולה נקבה בחיים לא תהיה לי יותר. זו כבר הפעם השניה שיש לנו חוויה גרועה. החתולה הקודמת כזכור עזבה אותנו ועברה לגור אצל השכנים. מעולם לא היה לי חתול זכר שבחר לעזוב אותנו.

ד.

נ.ב. עוד במידע רקע: יש אצלנו פועלים בגינה במסגרת איזה פרויקט שיפור גינה גדול - אז זה יכול להיות חלק מהנאחס שלה. אבל הפועלים הם רק בגינה - לא בתוך הבית...
 
אמנם לא הוסמכתי
אך אנסה לענות

1. בשלב ראשון הייתי משאירה לה בחוץ אוכל ומים. היא לא מרגישה טוב, אז לפחות שתוכל לאכול ולהתחזק בלילה כשאתם לא שם והיא מרגישה יותר בנוח להתקרב
2. מעבר לזה, הייתי מנסה לפתות אותה עם אוכל ריחני בתקווה שתשתכנע להתקרב אליכם מחדש (זה כנראה יקח זמן, אז תתכונני נפשית. מבחינתה עשיתם לה משהו נורא ויקח זמן עד שתחזור לבטוח בכם).

אני לא יודעת להגיד לגבי אם היא תחזור להיות חתולת בית או לא, ולגבי הקשר שלה עם החתול השני.
הצווארון הזה הוא אכן איום ונורא והם מאוד סובלים ממנו. ממש לא הייתי מנסה להחזיר לה אותו, אלא לנסות לטפל בה במידת האפשר כשהיא בלי (היא לא קיבלה זריקת סטרואידים?).

בכל אופן, לא הייתי ממהרת לשפוט לגבי זכר/נקבה... היו לי חתולים וחתולות מאז שהייתי ילדה (וגם עכשיו יש חתול וחתולה בבית). יש משוגעים ומשוגעות ומדהימים ומדהימות


בהצלחה!
 

debby12

New member
מנהל
תודה רבה על כל התובנות!

אין חשש - לא נשים עליה בחיים את הצווארון הזה יותר. לא שיערנו שזה יהיה עד כדי כך טראומתי. רואים לפעמים בעלי חיים עם כזה והם לא נראים בטירוף חושים.

היא לא קיבלה זריקת סטרואידים. זה היה בבי"ח לחיות - לא אצל הרופאה הרגילה שלה שאף פעם אין לה תור בהתראה קצרה. ולדעתי נפלנו על וטרינרית לא משהו. קורה.

לגבי מין החתול, מודה שזה מתבסס על קבוצת מחקר של משהו כמו N=9. מתוך 9 חתולים שהיו לי בחיי, הזכרים כולם היו יותר נאמנים, ביתיים, אוהבים. החתולות הרבה פחות.

אעדכן איך נגמר...
 

Ani15

New member
עשרה ימים

בפעם האחרונה שהצלחתי לגרום לטראומה כזו לחתול שטיפלנו בו, זה לקח עשרה ימים עד שחזר לחצר הביתית שלו (היא היתה הרבה יותר שלו משלנו). הוטרינרית צפתה את זה ואמרה מראש שלא נצפה לראות אותו במשך עשרה ימים, ואז הוא יחזור, אם כי מן הסתם לא יתקרב אלינו (גם ככה הוא היה חתול חוץ שאירח אותנו בבית שלו למשך שנה כשהמאמצת שלו היתה בשבתון). ואכן, כך היה. בקיצור, יש מצב שבסופ"ש הקרוב היא תגיע לחצר, ואם תפנקו אותה בממרח כבד היא תתקרב.
 

debby12

New member
מנהל
תודה! ביום שישי זה יהיה 10 ימים

אינשאללה, נפתח בקבוק יין (בשבילנו) ופחית ממרח כבד (בשבילה) ונראה איך יילך
 
למעלה