סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

debby12

New member
מנהל
אצלנו אין שבועיים חופש בקריסמס לצערי

פחות מזה. לאחרונה האריכו את חופשת הקיץ לאור הפצרות המלונאים.... וכדי לאזן, קיצרו את חופשת החורף/קריסמס ואת חופשת האביב/פסח/איסטר

וגם, כשהילדים קצת גדלים כבר אי אפשר "לעגל פינות" עם הימים כי הם נכנסים להיסטריה מהפסד ימי לימודים ובית הספר מוריד להם ציונים על זה.

הפתרון שלנו הוא ליסוע באזור ה-12 ביוני- ביום שבו נגמרת שנת הלימודים. אבל אפילו אז כבר חם מדי בישראל, וגם פה מפסידים מזג אוויר נורמלי
 

iris mom of two

New member
הפתרון שלי לזה

היה שהם סיימו בית ספר....
&nbsp
באוניברסיטה יש חודש חופש בכריסטמס
 

Midriff

New member
הפעם היינו בארץ באמצע סוף יוני

והבעיה עם זה שמגיע לתקופת סוף שנה של הבני דודים כשכולם רצים ממסיבת סיום אחת לשניה מה שמוריד משמעותית את הזמן איתם. דווקא לאור השנה אני נוטה לדחות את הביקור בשנה הבאה
 

debby12

New member
מנהל
מצד שני יש את היתרון ההפוך...

אפשר לקחת את הילדות לבריכה או הים בבוקר ושקט שם כי ילדי ישראל עדיין בבית הספר <כתבה המיזנטרופית>
 

iris mom of two

New member
אני לא עובדת

אבל בקיץ אוכלים יותר על הדאק. אני אוהבת לטפס בחוץ, לרכב על אופניים, ולצאת על הקיאק רצוי עם מקום שאפשר גם לשחות בו.
&nbsp
אוכלים המון על האש, והמון סלטים.
 

Anat Shemer RDI

New member
במילה אחת - סיוט

ביותר מילים - חום אימים ולחות, יתושים (שבאים רק אלי), יותר מידי גשם אחר-הצהריים שמפריע לריצה. מה שנשאר זה להתנחם בסרטים:
1. הרוקיז ב- PBS
https://www.pbs.org/video/rockies-8ixqo4/
2. סרט מקסים בעיני עם משחק משובח ומוסיקה נפלאה. לא שמתי לב בדיוק איפה זה - נראה כמו מונטנה או משהו. אל תצפו להתרחשויות מסעירות - הן קורות בעיקר בתוך הלב והנפש של הגיבורים
https://www.netflix.com/watch/80097...401,2ccc9f71-08e2-495b-8743-fb6258e3cbeb_ROOT
3.כשילוסטון מתחיל להפשיר...
https://www.netflix.com/watch/80204...77:971b14ea145cb2eb20b442d1582b94aa2253183e,,
4.אלסקה הפראית
https://www.netflix.com/watch/80173...dd:250814450f4a2fd015e70ce80b1b910cb17c7e0d,,
 

ranshe

New member
פה (דרום קליפורניה) אכן בד"כ נעים, ועדיין לקיץ יש יתרונות

בעיקר כשהמים מתחממים מעל 70 פרנהייט ואפשר לשחות בלי חליפה!
החסרון הוא שהחנייה בחופים נהיית סיוט.
&nbsp
לאחרונה התקנתי מערכת סולאר על הגג, אז עכשיו אפשר גם להפעיל מזגן בלי נקיפות מצפון, בכלל סבבה.
 

debby12

New member
מנהל
מערכת סולארית על גג הרכב?


נשמע רעיון גאוני. בישראל עם השמש הקופחת בכלל אפשר להשתמש בזה במקום דלק

ספר עוד - איזה סוג קנית? אתה מרוצה? כמה זמן לקח להתקין את זה? זה מפעיל רק את המזגן או עוד דברים (חוסך בדלק)? אני מניחה שזה מועיל לסביבה (?)
 
הקיץ זו העונה שבה יש לי הכי הרבה

גמישות מבחינת הזמן שלי, אז זו העונה שאני הכי נהנה ממנה, ולא באמת משנה מזג האויר. יש לי גם יותר זמן להתעסק בפרוייקטים שלי, גם ליסוע יותר, וגם לבלות יותר עם המשפחה באופן כללי ועם הבן הגדל במהירות שלי במיוחד.
&nbsp
משחקים יותר משחקי כדור בחצר, אני מפקח על עבודות כיסוח הדשא שלו (עבורינו ועבור חברים שלנו), ואנחנו גם צופים בטלוויזיה יותר מבמהלך שנת הלימודים.
&nbsp
ד"א, אני צופה איתו בקומדיה מטופשת שנקראת ה-GOLDBERGS, שכביכול מתרחשת בשנות ה-80, ולמרות שזה לא אחד לאחד עם הילדות שלי בישראל, זה עדיין כייף להיזכר בכל מיני דברים שהיו כשאני גדלתי (טייפ-קאסט, ווקמן, מוזיקה של האייטיז, וכו') ולדבר על זה עם הילד שלך בקונטקסט של סדרה שמצולמת עבור קהל של המאה ה-21.
 

gidishemer

New member
או, שאלה טובה!

בגדול, אני שונא חום ושונא לחות והשילוב ביניהם גורם לי להיכנס לדכאון כמעט קליני מחדש כל פעם שחודש מאי מפציע לו.
השנה עשיתי החלטה ובינתיים אני עומד בה לא רע. זה לא שאני פתאום אוהב את החום אבל החלטתי לא לתת למזג האויר להרוס לי יותר מדי את החיים. פשוט לקחת את זה בקלות. זה עובד עם הרבה שכנוע עצמי אבל זה עובד ואני יותר עמיד מנטלית.
בצד הלא מנטלי, הפיזי, זה עדיין מאתגר, אבל סך הכל מוצאים את האלטרנטיבות. אני אוהב לרוץ אבל לא מסוגל לרוץ בחום ולא אוהב לרוץ בחדר כושר אז אני שוחה בבריכה ולאחרונה נדבקתי בחיידק הקייאק, אז יוצא מוקדם בבוקר או מאוחר בערב לחתירה עוד לפני שהמזג אויר מראה לי מה הוא יודע לעשות.
מבחינת עבודה, יש לי יותר גמישות והורדת מהלך בקיץ אז זה דווקא נחמד.

פעם הייתי מכוון את הנסיעה השנתית לישראל (לטובת ביקור הורים) לאוגוסט בגלל התקופה הפחות לחוצה בעבודה. אחרי מספר נסיעות החלטתי שאין שום סיבה בעולם שכל ביקור יהפוך לסיוט והעברתי את הביקורים לדצמבר. זה יותר לחוץ ומלחיץ לי גם את הסימסטרים שלפני ואחרי אבל הופך את הביקור להרבה יותר כיפי

וכיף ספציפי זה שהבת הגדולה חזרה אחרי שנה בישראל, הצעירה חזרה משלשה שבועות בישראל והאמצעית פה. אמנם הן מתפזרות כבר לעבודות השונות שלהן, אבל זה בכל זאת מספיק קרוב וכיפי לראות את כל הגוזלים ליד הקן
 

John the Savage

New member
אני גר כרגע באחד המקומות הבודדים בארה"ב

בהם נשאר קריר אפילו בזמן גל החום הנוכחי. אפילו כרגע כשכמעט כל ארה"ב מתבשלת בטמפרטורות שמגיעות ל-90F ומעלה, אצלינו לא עובר את ה-70F. אז אין לי שום תלונות לגבי הקיץ.

ומצד שני, החורף כאן ארוך ומבאס. השנה החורף התחיל בינואר ונמשך עד מאי. אמנם לא קפוא אצלינו, אבל במהלך החורף קר וגשום. והאמת, אחרי שעברתי חורפים קפואים ומושלגים בפילדלפיה, אני יכול לומר ללא היסוס שאני מעדיף טמפרטורות קפואות ושלג על פני גשם שלא נגמר וכמה חודשים טובים בהם בקושי רואים את השמש.

אז כן, זה לימד אותי להעריך את הקיץ. אבל עדיין אני לא מתגעגע לקיץ החם והלח במישור החוף בישראל (היינו שם בחודש שעבר).
 

KallaGLP

New member
על הכרמל דווקא הרבה פחות סבלנו מלחות,

במיוחד בהשוואה למישור, אבל עדיין היה לי קשה עם החום.
 

ron1222

New member
בהחלט השתנה היחס למזג האויר

מאז שהגענו לניו ג׳רזי, עם חורף קפוא ומושלג, למדתי על עצמי כמה שאני שונאת קיץ. שונאת שמש, שונאת חום, שונאת להזיע. השמש היא רק מטרד ששורף את בעלי הג׳ינג׳י וילדי שירשו ממנו את צבע העור. ערפל, גשם, עננים, ושלג עושים אותי מאושרת, שמש מסנוורת, מחממת ועושה לי מגרנות.
הדבר היחיד שטוב בקיץ זה שאני מורה והילדים בחופש וסוף סוף אפשר להתפנק עם הילדים שעות על שעות.
וים- רק בישראל, ורק אחרי שהשמש כבר כמעט שוקעת ולתוך שעות הלילה המוקדמות. וזה כבר גן עדן.
 
אני שומרת את הזכות שלי לקטר לפברואר

הקור המר הורג אותי, עם חום אפשר להתרטב ואז זה אפילו נחמד.
חוץ מזה אין אצלנו בבית מריבות בקיץ וזה התענוג הכי גדול בעולם... אין מריבות עם הילד על שעורי בית, אין מריבות על השעה שבה הולכים לישון בלילה, אין מריבות על לקום בבוקר... עם מתבגרים החופש הגדול הוא ת-ע-נ-ו-ג (מראה לי רק כמה לחץ ביה"ס מוסיף לחיים שלנו) פתאום מתחילים ממש להנות מהם, ולדבר על כל מיני נושאים שבמשך השנה הלחץ דוחק הצידה.... יש נסיעה באוגוסט לישראל, אבל שוב, לקטר נקטר בחורף בקור המר, עם החום והלחות אני יכולה לחיות, בערך, רוב הזמן ...
היו אצלנו שורת אורחים ולקחנו אותם לבלות במקומות תיירותיים והיה ממש כיף... כרגע נרגע, עד הנסיעה לישראל...

קיץ זה כיף


אבל סדרת אלסקה נשמע כמו רעיון נפלא - תודה
 

placid1

New member
אני בסדר עם כל העונות, שכנעתי את עצמי

שכל עונה היא לא יותר משלושה חודשים בממוצע וביחס לגילי המופלג שלושה חודשים זה זמן קצר ולכן עד שמתרגלים לעונה החדשה היא כבר בעיצומה ועומדת להיגמר. אנחנו גרים ליד האגם כך שמזג האויר בקיץ וגם בחורף מתון יותר בהשוואה לאזורים אחרים של העיר, תודות ללייק אפקט. הקיץ פה מצוין, למרות שגם יכול להיות חם ולח נורא (כמו שחווינו בשבועיים האחרונים), אבל בניגוד לארץ זה אף פעם לא נמשך יותר משבוע -שבוע וחצי ואז יש סופת ברקים אימתנית ומרגשת שמנקה את האויר ושומרת על כל הירוק.
הקיץ פה משמח אותי יותר מהחורף בעיקר כי אפשר לעבוד בגינה, משהו שלא ממש עסקתי בו בארץ ופה הפך לאהבה גדולה מאד.
האביב והסתיו גם נהדרים. החורף גם לא נורא כ״כ, נטו יש גג 3-4 שבועות של שלג או קור מוגזם ובשנים האחרונות גם זה כבר לא קורה... בשאר הזמן סתם אפרורי, חשוך ויותר מסורבל משאר העונות, אבל עד כריסטמס אין ממש חורף, אז אנחנו נוסעים לשבועיים וחצי לישראל וכשחוזרים בינואר נשארו רק חודשיים של חורף ואז כבר מתחיל האביב :)
לישראל אנחנו נוסעים בחורף או באביב, לא מתכננת להגיע לשם בקיץ מרצוני.
 

danakama10

New member
בזכות הילדים

חיבתי לקיץ גדלה (אם כי לעולם לא באמת אשמח כשחם). כי קיץ זה לא רק חום, זה גם יותר שעות שמש/משחק ביממה, חופש גדול בו אפשר לטייל ואין לחץ של בית ספר, והרבה אפשרויות לילדים להיות ילדים - לשחק בחוץ עם חברים, לרכב יחד על אופניים, להיות יחד בבריכות של חברים. כייף גדול. גם את הים גיליתי מחדש בזכות הילדים.
 

KallaGLP

New member
מעולם לא הייתי חובבת חום גדולה,

אך מאז עזבתי את קליפורניה ועברתי לאזור סיאטל, הבנתי עד כמה אני מעדיפה טמפרטורות יחסית מתונות ובעיקר פחות שמש ישירה שקופחת על הראש. עכשיו כשהשמש יוצאת אני מרגישה שזה ממש מפריע לי פיזית. כן, הרבה גשם זה לא תמיד כיף (עדיף סתם שמיים קצת מעוננים), אבל עדיף בהרבה מאשר השמש הקופחת 8 חודשים בשנה. אנחנו בדיוק היינו עכשיו בקליפורניה כדי לחדש דרכונים לילדים ונורא סבלתי מהחום, ובעיקר מהשמש. זה לא שזה לא קורה בוושינגטון, אך פחות. ועיקר היתרון של אקלים גשום יותר - היופי הירוק וכמויות המים. כשראיתי עכשיו את הצהוב הקליפורני היבש הבנתי (בפעם האלף) כמה זה נעים לעין ולהרגשה שאצלנו הכל ירוק, רענן ועסיסי כל הזמן.
 

KallaGLP

New member
אגב, מאז שעברנו אני מטיילת בחוץ הרבה יותר כי יותר נעים לי.

גם מבחינת מזג אוויר וגם הרבה יותר נוח לטייל באזור המגורים שלנו.
 
למעלה