בהמשך לדוד אני אעזור לך עוד קצת לצמצם את האתגר.
אתה הרי אומר בעצם שמה שנחשב טבעי (או לפחות חלק ממה שנחשב טבעי) הוא למעשה מלאכותי. בלשונך - "נברא".
אתה לוקח דברים שכולם מסכימים שהם מלאכותיים ורוצה לעשות הקבלה לדברים שנחשבים טבעיים.
בנקודה הזאת עושים לך ת'מוות ואומרים שעל מנת לקבוע שדבר הוא מלאכותי אתה משתמש בידע קודם - ידע על תכליות של בני אדם. כמו "שעון" למשל - שהוא מכשיר לתכלית של מדידת זמן.
מה שיספיק הוא - שתפריך את הטענה הזאת.
קרי - שתראה שאתה יכול לקבוע שדבר הוא מלאכותי - למשל שהוא "שעון" - בלי שום ידע קודם.
בלי ידע על תכליות של בני אדם, בלי ידע על מאפיינים של טכנולוגיה של בני אדם, למעשה בלי ידע שיש בכלל בני אדם.
מקווה שעזרתי.
אתה הרי אומר בעצם שמה שנחשב טבעי (או לפחות חלק ממה שנחשב טבעי) הוא למעשה מלאכותי. בלשונך - "נברא".
אתה לוקח דברים שכולם מסכימים שהם מלאכותיים ורוצה לעשות הקבלה לדברים שנחשבים טבעיים.
בנקודה הזאת עושים לך ת'מוות ואומרים שעל מנת לקבוע שדבר הוא מלאכותי אתה משתמש בידע קודם - ידע על תכליות של בני אדם. כמו "שעון" למשל - שהוא מכשיר לתכלית של מדידת זמן.
מה שיספיק הוא - שתפריך את הטענה הזאת.
קרי - שתראה שאתה יכול לקבוע שדבר הוא מלאכותי - למשל שהוא "שעון" - בלי שום ידע קודם.
בלי ידע על תכליות של בני אדם, בלי ידע על מאפיינים של טכנולוגיה של בני אדם, למעשה בלי ידע שיש בכלל בני אדם.
מקווה שעזרתי.