ראיה לאמיתות התורה.

דווקא היו

היו לא מעט שרלטנים בהיסטרויה שניסו לטעון שהם אלים. יש אפילו משל מאד יפה בהינדו על אחד שניסה לטעון שהוא נארינה (הבורא לפי ההינדו).
 

דוד1000

New member
זה לא מספיק. צריך שיראה נסים

שמראים שהוא שולט בבריאה. אין דת עם נסים ברמה שכתובים בתורה.
 
תראה לי נס

שמוכיח שהאל שלך שולט בבריאה. אני רוצה נס ממש ולא טענה כי נס כזה כבר קרה הרבה לפני שנולדתי
 

דוד1000

New member
תתפלל לבורא העולם

בס"ד תתפלל לבורא העולם שיראה לך שהוא קיים. אני אומר לך שאתה תדבר אחרת לאחר שתעשה זאת. פתח פתח כחודו של מחט. מסביר הרבי מקוצק שבדרך כלל אדם מקבל עזרה מהקב"ה לפי מעשיו, אם מעט -- מעט, ואם הרבה -- הרבה, אך שונה הדבר בעם ישראל שנאמר בו "פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם פתח כפתחו של אולם." אין פרופורציה בין מה שנדרש מהאדם לעשות לבין הסייעתא דשמיא לה הוא זוכה, ואין פה כלל "לפום צערא אגרא," וזה מה שבלעם התפעל כ"כ בעם ישראל. "פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם פתח כפתחו של אולם." צריך לפתוח פתח כחודו של מחט ואז מקבלים ראיות מבורא העולם שהוא קיים אלא צריך לעשות מאמץ ולפתוח . בכדי לראות במאה אחוז שבורא העולם קיים, צריך פשוט לרצות להתחיל לפתוח פתח כחודו של מחט. http://www.kby.org.il/chochmat-yavne/chagim/pesach/earot-bagada.htm http://www.arachim.org/Articles/Article.asp?ArticleID=234 http://www.shevanet.org.il/15/15-16.htm http://haemet.net/Tshuva/Why_I.html סיפורו הדרמטי http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=6858 וידויו של רופא http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=6669 הרב אמנון יצחק הרסת לי את החיים ! http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=4999 http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=19897&blogcode=382235 תפילות http://www.mohorosh.org/likutei_tefilos/lt102.html
 

gwizard

New member
תתפלל למלך האלים

תתפלל למלך האלים, זאוס, שיראה לך שהוא קיים. אני אומר לך שאתה תדבר אחרת לאחר שתעשה זאת. פתח פתח כחודו של מחט. מסביר הכהן הגדול שבדרך כלל אדם מקבל עזרה מהאלים לפי מעשיו, אם מעט -- מעט, ואם הרבה -- הרבה, אך שונה הדבר בוויקה שנאמר בה "עשו כרצונכם כל עוד אינכם פוגעים בנפש חיה" וזה מה שטוב כל כך בדת הוויקה כי אתה חופשי. צריך לפתוח פתח כחודו של מחט ואז מקבלים ראיות ממלך האלים שהוא קיים אלא צריך לעשות מאמץ ולפתוח. הבנת את זה, ברוך ?
 

דוד1000

New member
אין במיתולוגיה הזאת ניסים שמראים

שליטה בבריאה לעיני עם ואין הסכמה של העם שאכן הם רואים ניסים כאלה. קרא בעצמך.
 

gwizard

New member
לא אכפת לי מניסים

אתה תשאר עם הניסים שלך ואני אאמין בדת שמאפרת לי להתפתח. כבש.
 
איך אתה יודע?

שלא התפללתי? לידיעתך גם אני פעם היתי דתי בדת היהדות והתפללתי לאל היהודי. וגם אני אז חשבתי שאפשר להוכיח את אמיתות היהדות ואפילו השתמשתי בחלק מהטיעונים שאתה כעת מביא. וגם את יד לאחים אני מכיר. אח שלי סיים ישיבת מיר כך שלא חסר לי ידע ביהדות. וכן, אפשר לקבל ניסים על ידי תפילה לאל היהודי. אבל אפשר גם לקבל ניסים על ידי תפילה לאל אחר. ואפשר גם ללמוד מאגיה ולעשות "ניסים" בעצמך. נס ברמה של שליטה מוחלטת בבריאה לא ראיתי. וכיום הכוח המאגי שלי אישית גדול יותר ממה שדרוש כדי לבצע את "ניסים" שראיתי. נשאלת השאלה, האם אתה עסקת במאגיה ובדקת גם את הצד השני?
 

דוד1000

New member
לא ענית על זה.

. אין אף דת (פרט ליהדות) שיש בה סיפור על בורא שעושה ניסים ברמה שהיו בעשר המכות וארבעים שנה במדבר ואומר זאת לעם. 2. נותן התורה ידע שאין אף דת כזאת מאז בריאת העולם בכל היקום ובכל הגלקסיות, זאת ידיעה שלא היה יכול לדעת בן אדם. אפילו לפני אלף שנה. 3. זה לא הגיוני שהוא ניחש זאת, כי לא יתכן שהוא יאמר דבר שעלול להפריך לו את התורה.וגם כי אמירה זאת לא נועדה לאנשים שהיו בזמן נתינת התורה, אלא נאמרו לצורך התקופה שלנו. 4. אדם לא יכול לשכנע אנשים להחדיר ספר כזה, כי יאמרו לו תראה לנו שאתה שולט בבריאה. 5. אם התורה הוחדרה על ידי אדם, מדוע אין עוד אחד שהחדיר ספר דומה בתקופה כל כך ארוכה? הרי לפי דעתכם העולם קיים מיליארדי שנים. כל אחד היה רוצה שיחשבו שהוא ברא את העולם. ורק אחד הצליח להחדיר ספר כזה. מתוך כל האנשים בכל הדורות ידוע רק על אחד והוא ידע שאין עוד כמוהו אין סוף זמן אחורה וקדימה ובכל היקום ובכל הכוכבים. זה מראה שזה הוא. אין עוד הוכחה כזאת ברורה בכל העולם. אין דת (מלבד היהדות) עם בורא וניסים שמראים שליטה בבריאה, ארבעים שנה מן, מים ועמוד אש לעיני מיליוני אנשים.
 
בבקשה אל תעשה העתק הדבק

של אותו דבר בכל מקום. ראית את מה שכתבת גם מקודם. בנוסף, אני עדיין לא קיבלתי ממך תשובה לטיעונים שלי מלבד העתק הדבק של אותו דבר. אני שואל את עצמי האם קראת את מה שכתבתי? 1) תן לי קריטריון ברור למה אתה מגדיר בתור נס גדול יותר מנס אחר. נתתי לך כבר נס שמבחינתי גדול יותר מזה של היהדות וגם הוא בוצע במעמד המוני. 2) אני לא טענתי שהוא אדם. אני אמרתי שהוא לא האל היחיד. תביא לי הוכחה לחוסר קיומם של אלים אחרים. אני לא סותר את העובדה שהאל היהודי קיים. אלים מסוגלים לדעת דברים שלבני אדם קשה לעיתים לגלות. אבל זה לא אומר שקיים רק אל אחד. 3) ראה 2) 4) מכשף חזק יכול גם להביא הוכחות לכוחו ובזכות זה להחדיר ספר שיאמינו בו. אדם כריזמתי יכול למשוך אחריו קהל ולהפוך אותו לצבא של זומבים שמאמינים בו בפאנטיות דתית (ראה ערך היטלר). 5) הוודות מרשימות אותי לא פחות מהתנ"ך. ויש עוד ספרים רבים נוספים. התנ"ך הוא לא ספר הקודש היחיד. 4)
 

דוד1000

New member
הניסים לפני עם.

בס"ד אנחנו לא מקבלים את התורה בגלל שהרבה אנשים מאמינים בה אלא בגלל שהרבה אנשים היו צריכים לקבל אותה בזמן נתינתה! "בעוד הדתות מספרות לנו על איזה רופא אליל/ישו/בודהה ששמע את הבורא באיזה מערה - היהדות נותנת לנו עדות של מיליונים אשר נכחו במאורע ושמיעת השם הגדול והנורא. ובאותו ספר כתוב שהוא ניתן לאנשים שראו את הנסים הללו. זה מה שלא מצאנו בשום דת אחרת, ולזה אין תקדים בהיסטוריה האנושית.הגנה : הפירמידה: משל: פירמידה הנה מבנה יציב ביותר אולם אם נהפוך אותה והיא תעמוד על קדקודה, היא תהיה מבנה חסר יציבות ממש כמו מגדל קלפים. הנמשל: היהדות טוענת שכל העם ראה את התגלות הבורא ובאותו מעמד קיבל את התורה ומשם הדת התפשטה ע"י העם עצמו כלומר התגלות ותפוצה רחבת בסיס כמו בפירמידה. לעומת זאת בנצרות, באיסלאם ובשאר הדתות מדובר על פירמידה הפוכה, כלומר אדם אחד או קבוצה קטנה שטוענים להתגלות האלוקים לאיש מסוים ומשם התפשטה דתם בתפוצה הולכת ומתרחבת (לרוב בכוח הזרוע), כך שאפילו אם אמנם מייסדי הדתות היו קיימים, מי ערב שהם לא דמיינו או בדו מליבם התגלות?! לעולם לא ניתן להוכיח זאת חד משמעית וכבר אמרה התורה: בעיניך ראית, העבר לבניך: "רק הישמר לך ושמור נפשך מאוד פן תשכח את הדברים אשר ראו עיניך ופן יסורו מלבבך כל ימי חייך והודעתם לבניך ולבני בניך: יום אשר עמדת לפני ה' אלוקיך בחורב." (דברים ג): "וזכרת כי עבד היית בארץ מצריים ויוציאך ה' אלוקיך משם ביד חזקה ובזרוע נטויה, על כן ציוה ה' אלוקיך לעשות את יום השבת." (דברים, ב). לא את אבותנו כרת ה´ את הברית הזאת, כי אתנו אנחנו אלה פה היום כולנו חיים, פנים בפנים דיבר ה´ אליכם בהר מתוך האש.* כאן יש דבר מעניין ביותר: פנים בפנים, משמע שהייתה להם הרגשה שעומדים בפני ה´, ויש עוד כמה פסוקים חשובים ביותר. את הדברים האלה דיבר ה´ אל כל קהלכם, בהר מתוך האש, הענן והערפל, קול גדול ולא יסף. ויכתבם על שני לוחות הברית ויתנם אלי. ויהי כשמעכם את הקול מתוך החושך וההר בוער באש ותקרבון אלי כל ראשי שבטיכם וזקניכם ותאמרו הן הראנו ה´ אלוקינו את כבודו ואת גודלו אם כן מבואר כאן בפשטות שמשה חוזר על תגובת העם לגילוי האלוקי ובתגובה מבואר שזכו לראות את כבודו ואת גודלו. "ואת קולו שמענו מתוך האש" - היום הזה ראינו כי ידבר אלקים את האדם וחי...דברים פרק ה' פסוק ג'. נא לראות בקישורים הללו על הדתות שאמורת לפי דעתך להפריך את הראיה. אין בסיפורים שם נסים ברמה שכתובים בתורה, אין מסירת הספור לעם שרואה את האירועים. http://haemet.net/haemet.net_non_ssl/Amitut/Sinai/B1.HTM http://truesearch.org/4.htm http://index.nana.co.il/category.asp?cat=944&gr=1 http://mikranet.cet.ac.il/pages/item.asp?item=8040 עשרת המכות מתחלקות לשלוש קבוצות: דצ"ך - דם, צפרדע, כנים; עד"ש - ערוב, דבר, שחין; באח"ב - ברד, ארבה, חושך, בכורות. מכות אלו מהוות הוכחה לעליונותו של ה' על הבריאה כולה, כלומר, שהוא יכול לעשות בה כרצונו. עם העומד על גדת ים סוף, לקראתו מתקרבים כל סוס פרעה ורכבו הבאים להורגו, ואין מוצא להינצל. בייאושו פונה העם אל אלוקיו, והנה - אחר קריאה זו משתנים סדרי הטבע לחלוטין: הים נבקע ומימיו נערמים כשתי חומות מוצקות, קרקעיתו מתיבשת ונוצקת תוך שניות לכביש, עליו מדשדשים כל המוני העם עד לגדה השניה. ולפתע - בתזמון מדויק ומפליא - ברגע בו עלתה מן הים הרגל היהודית האחרונה בעוד הצבא המצרי נמצא בלב הים בעקבותם, חוזר הטבע לנוהגו הקבוע, חומות המים נופלות, הים זורם בכיוון הטבעי, ואי שם בקרקעיתו צולל צבא סדיר אדיר, על כל ציודו. העם נודד ארבעים שנה במדבר. כיצד משקים מליונים במקום צחיח זה לאורך שנים כה רבות- העם מבקש מים ולפתע מופיעה לידו באר, המתגלגלת עמו לאורך כל הדרך, ארבעים שנה. לפני כן הם הגיעו למעין טבעי במדבר שמימיו היו מרים, ולא יכלו לשתותם. הם פונים לה' ומקבלים הוראה: קחו פיסת עץ זו, השליכו למעין - וימתקו המים. כך היו פני הדברים גם באשר למזונם. מדי בוקר מופיעה על הארץ, בכל מקום חדש בו מתמקם העם בחנייתו בנדודיו, שכבת טל, מעליה שכבת המזון המיוחד - "מן" - ומעליה עוד שכבת טל. ה"כריך" הזה מחזיק מעמד רק זמן קצר, ובזרוח השמש נמס האוכל ונעלם. מדי בוקר העם יוצא לאסוף מן, ולמרבית הפלא כמות המזון הנצברת אינה תלויה במאמצים שכל אחד השקיע, לפי כוחו, באיסוף המן כי אם במספר הנפשות במשפחה. לכל אחד יש "עומר לגולגולת מספר נפשותיכם... ולא העדיף המרבה, והממעיט לא החסיר" (שמות ט"ז 17-18.) למרות הבטחתו של משה שנס זה יתמיד, ושעל כן אין צורך להותיר אוכל למחר, יש אנשים שקשה להם לסמוך על כך, הם משאירים קצת למחר - והאוכל מתליע ומתקלקל. ביום שישי מודיע ה': לאסוף גם עבור מחר - יום השבת - בו לא יופיע המן. הפעם האוכל מחזיק מעמד שתי יממות, ולא מתליע בשבת. בשבוע הראשון היו שחשבו שאם המן הפסיק, ודאי כבר לא יתחדש, והותירו אוכל ליום א'. ביום א' בבוקר - האוכל התליע. וכך חוזר חלילה ארבעים שנה. עמוד ענן סוכך עליהם יומיום, לאורך כל היום, ונודד עמהם כשהוא מצל מפני החמה ומגן מפני הגשמים. עם רדת החשיכה תופס את מקומו עמוד האש המאיר בלילה, וחוזר חלילה. בגדיהם לא זו בלבד שאינם מתבלים במשך ארבעים שנה, כי אם גדלים עמהם. אם נניח שהחליפו ביניהם בגדים, ושבתנאי הלחות במדבר האריגים לא מתבלים, מה נאמר על נעליים שצועדים עמהן בחולות ארבעים שנה ואינם מתבלות, ועל רגליים שאינן מתיבלות- הרשימה ארוכה ומפורטת בחומש. http://www.netaim.co.il/katavot/begova/pbegova152.asp http://www.arachim.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=948&CategoryID=54 http://www.herzog.ac.il/main/alatar/3cohen.html http://www.mechon-mamre.org/i/t/k/k0209.htm
 

דוד1000

New member
אין עוד מלבדו

בס"ד אנחנו לא מקבלים את התורה בגלל שהרבה אנשים מאמינים בה אלא בגלל שהרבה אנשים היו צריכים לקבל אותה בזמן נתינתה! "בעוד הדתות מספרות לנו על איזה רופא אליל/ישו/בודהה ששמע את הבורא באיזה מערה - היהדות נותנת לנו עדות של מיליונים אשר נכחו במאורע ושמיעת השם הגדול והנורא. ובאותו ספר כתוב שהוא ניתן לאנשים שראו את הנסים הללו. זה מה שלא מצאנו בשום דת אחרת, ולזה אין תקדים בהיסטוריה האנושית.הגנה : הפירמידה: משל: פירמידה הנה מבנה יציב ביותר אולם אם נהפוך אותה והיא תעמוד על קדקודה, היא תהיה מבנה חסר יציבות ממש כמו מגדל קלפים. הנמשל: היהדות טוענת שכל העם ראה את התגלות הבורא ובאותו מעמד קיבל את התורה ומשם הדת התפשטה ע"י העם עצמו כלומר התגלות ותפוצה רחבת בסיס כמו בפירמידה. לעומת זאת בנצרות, באיסלאם ובשאר הדתות מדובר על פירמידה הפוכה, כלומר אדם אחד או קבוצה קטנה שטוענים להתגלות האלוקים לאיש מסוים ומשם התפשטה דתם בתפוצה הולכת ומתרחבת (לרוב בכוח הזרוע), כך שאפילו אם אמנם מייסדי הדתות היו קיימים, מי ערב שהם לא דמיינו או בדו מליבם התגלות?! לעולם לא ניתן להוכיח זאת חד משמעית וכבר אמרה התורה: בעיניך ראית, העבר לבניך: "רק הישמר לך ושמור נפשך מאוד פן תשכח את הדברים אשר ראו עיניך ופן יסורו מלבבך כל ימי חייך והודעתם לבניך ולבני בניך: יום אשר עמדת לפני ה' אלוקיך בחורב." (דברים ג): "וזכרת כי עבד היית בארץ מצריים ויוציאך ה' אלוקיך משם ביד חזקה ובזרוע נטויה, על כן ציוה ה' אלוקיך לעשות את יום השבת." (דברים, ב). לא את אבותנו כרת ה´ את הברית הזאת, כי אתנו אנחנו אלה פה היום כולנו חיים, פנים בפנים דיבר ה´ אליכם בהר מתוך האש.* כאן יש דבר מעניין ביותר: פנים בפנים, משמע שהייתה להם הרגשה שעומדים בפני ה´, ויש עוד כמה פסוקים חשובים ביותר. את הדברים האלה דיבר ה´ אל כל קהלכם, בהר מתוך האש, הענן והערפל, קול גדול ולא יסף. ויכתבם על שני לוחות הברית ויתנם אלי. ויהי כשמעכם את הקול מתוך החושך וההר בוער באש ותקרבון אלי כל ראשי שבטיכם וזקניכם ותאמרו הן הראנו ה´ אלוקינו את כבודו ואת גודלו אם כן מבואר כאן בפשטות שמשה חוזר על תגובת העם לגילוי האלוקי ובתגובה מבואר שזכו לראות את כבודו ואת גודלו. "ואת קולו שמענו מתוך האש" - היום הזה ראינו כי ידבר אלקים את האדם וחי...דברים פרק ה' פסוק ג'. http://haemet.net/haemet.net_non_ssl/Amitut/Sinai/B1.HTM http://truesearch.org/4.htm עשרת המכות מתחלקות לשלוש קבוצות: דצ"ך - דם, צפרדע, כנים; עד"ש - ערוב, דבר, שחין; באח"ב - ברד, ארבה, חושך, בכורות. מכות אלו מהוות הוכחה לעליונותו של ה' על הבריאה כולה, כלומר, שהוא יכול לעשות בה כרצונו. עם העומד על גדת ים סוף, לקראתו מתקרבים כל סוס פרעה ורכבו הבאים להורגו, ואין מוצא להינצל. בייאושו פונה העם אל אלוקיו, והנה - אחר קריאה זו משתנים סדרי הטבע לחלוטין: הים נבקע ומימיו נערמים כשתי חומות מוצקות, קרקעיתו מתיבשת ונוצקת תוך שניות לכביש, עליו מדשדשים כל המוני העם עד לגדה השניה. ולפתע - בתזמון מדויק ומפליא - ברגע בו עלתה מן הים הרגל היהודית האחרונה בעוד הצבא המצרי נמצא בלב הים בעקבותם, חוזר הטבע לנוהגו הקבוע, חומות המים נופלות, הים זורם בכיוון הטבעי, ואי שם בקרקעיתו צולל צבא סדיר אדיר, על כל ציודו. העם נודד ארבעים שנה במדבר. כיצד משקים מליונים במקום צחיח זה לאורך שנים כה רבות- העם מבקש מים ולפתע מופיעה לידו באר, המתגלגלת עמו לאורך כל הדרך, ארבעים שנה. לפני כן הם הגיעו למעין טבעי במדבר שמימיו היו מרים, ולא יכלו לשתותם. הם פונים לה' ומקבלים הוראה: קחו פיסת עץ זו, השליכו למעין - וימתקו המים. כך היו פני הדברים גם באשר למזונם. מדי בוקר מופיעה על הארץ, בכל מקום חדש בו מתמקם העם בחנייתו בנדודיו, שכבת טל, מעליה שכבת המזון המיוחד - "מן" - ומעליה עוד שכבת טל. ה"כריך" הזה מחזיק מעמד רק זמן קצר, ובזרוח השמש נמס האוכל ונעלם. מדי בוקר העם יוצא לאסוף מן, ולמרבית הפלא כמות המזון הנצברת אינה תלויה במאמצים שכל אחד השקיע, לפי כוחו, באיסוף המן כי אם במספר הנפשות במשפחה. לכל אחד יש "עומר לגולגולת מספר נפשותיכם... ולא העדיף המרבה, והממעיט לא החסיר" (שמות ט"ז 17-18.) למרות הבטחתו של משה שנס זה יתמיד, ושעל כן אין צורך להותיר אוכל למחר, יש אנשים שקשה להם לסמוך על כך, הם משאירים קצת למחר - והאוכל מתליע ומתקלקל. ביום שישי מודיע ה': לאסוף גם עבור מחר - יום השבת - בו לא יופיע המן. הפעם האוכל מחזיק מעמד שתי יממות, ולא מתליע בשבת. בשבוע הראשון היו שחשבו שאם המן הפסיק, ודאי כבר לא יתחדש, והותירו אוכל ליום א'. ביום א' בבוקר - האוכל התליע. וכך חוזר חלילה ארבעים שנה. עמוד ענן סוכך עליהם יומיום, לאורך כל היום, ונודד עמהם כשהוא מצל מפני החמה ומגן מפני הגשמים. עם רדת החשיכה תופס את מקומו עמוד האש המאיר בלילה, וחוזר חלילה. בגדיהם לא זו בלבד שאינם מתבלים במשך ארבעים שנה, כי אם גדלים עמהם. אם נניח שהחליפו ביניהם בגדים, ושבתנאי הלחות במדבר האריגים לא מתבלים, מה נאמר על נעליים שצועדים עמהן בחולות ארבעים שנה ואינם מתבלות, ועל רגליים שאינן מתיבלות- הרשימה ארוכה ומפורטת בחומש. http://www.netaim.co.il/katavot/begova/pbegova152.asp http://www.arachim.co.il/Articles/Article.asp?ArticleID=948&CategoryID=54 http://www.herzog.ac.il/main/alatar/3cohen.html http://www.mechon-mamre.org/i/t/k/k0209.htm ויהי ככלות משה, לכתוב את-דברי התורה-הזאת--על-ספר: עד, תומם. כה ויצו משה את-הלויים, נושאי ארון ברית-ה' לאמור. כו לקוח, את ספר התורה הזה, ושמתם אותו, מצד ארון ברית-ה' אלוקיכם; והיה-שם בך, לעד. אין בוודות משפט שאומר שהסיפור נמסר לאלא שראו את האירועים שכתובים בו. גם ביתר הדתות אין את כל התנאים שכתובים בתורה. http://mikranet.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7960
 
בקשתי ממך כבר

לא לעשות העתק הדבק לדברים שאינם קשורים ישירות למה שאמרתי. אם אתה רוצה להתווכח אז בסדר. אבל אני מתווכח עם אנשים לא עם משיבונים אוטומטיים. אם תמשיך להביא ציטוטים לא קשורים ולהתעלם מהטיעונים שלי אני פשוט אפסיק להגיב כי זה חסר טעם. אני מציע לך לקרוא שוב את הודעתי הקודמת ולנסות להבין אותה. אם עוד לא הבנת את זה: אותי משכנעים טיעונים לוגיים מבוססים לא ציטוטים וטענות בלתי מבוססות. אני עניתי לך כבר בהודעותי הקודמות כי ההנחה שלך שגויה. יש התגלויות גם בדתות אחרות שמשתוות ואולי אפילו מתעלות על ההתגלות בתורה. וכן גם הן לפני כל העם ולפעמים אפילו לפני כל העולם. והניסים שם לא פחות מרשימים. אתה פשוט לא מוכן להקשיב לזה ומביא כל מיני כתבות שקריות של אנשים שאין להם שמץ של מושג אמיתי על הינדו. אז הנה כמה עובדות: 1) יש התגלויות שעומדות בתנאים לא רק שווים אלה אפילו מחמירים מאלה של התורה 2) מה שכתוב בתורה לא מהווה הוכחה היסטורית. הדת שלי מתבססת על למידה והתפתחות שאותה אני אישית יכול לחוות. התורה דורשת ממני להבין מבלי להוכיח לי כלום. זה שמי שכתב אותה יכול לנבא את העתיד לא מרשים אותי. אני מכיר לא מעט אנשים שיכולים. 3) אני לא מאמין באחדותו של האל. מבחינתי יש לא מעט אלים בעולם הזה וזה שאתה מוכיח לי שהאל שלך אמיתי לא מוכיח לי כלום. הטיעונים שלך מותאמים לוויכוחים עם אתאיסטים או מונטאיסטים ולא פאגניים. אם אתה רוצה להתווכח עם פאגניים תחקור קצת קודם על מה זה בכלל פאגניזם. ואם אתה רוצה להתווכח איתי תחקור קודם קצת על מה זה ההינדו. ואני לא ממליץ לך להסתמך על כתבות שנכתבו על ידי יהודים מאמינים בשביל זה. אם אתה רוצה מידע אמיתי לגבי מה זה הינדו, תפנה להינדים. אם יש לך מה לענות על זה תענה. אם תביא ציטוטים מהאתר או דברים שכבר ראיתי בדיון הזה והגבתי להם ולא תייחס לטענותי מבחינתי אני מספיק את הוויכוח כי אין בו טעם של ממש.
 

דוד1000

New member
נתינת הדת הייתה במופתים שאין באף דת

בס"ד " יש התגלויות גם בדתות אחרות שמשתוות ואולי אפילו מתעלות על ההתגלות בתורה." ת. אם לא הצגת קישור, לא הפרכת אלא חיזקת את הראיה. בכדי שנקבל את דבריך את צריך להביא קישור שמתאר את הדברים. "וכן גם הן לפני כל העם ולפעמים אפילו לפני כל העולם. " ת. שוב חיזקת את הראיה. בעצמך אתה אומר שכתוב שהניסים היו לפני עם ואתה לא אומר שהספר נמסר לעם שראה את הנסים. זה רק מחזק את הראיה. אני מחפש סיפור שמחליש את הראיה ולא מחזק. אם לא כתוב בספר שלהם שהוא נמסר לאלה שראו את הנסים, חיזקת את הראיה. אנחנו לא מקבלים את התורה בגלל שהרבה אנשים מאמינים בה אלא בגלל שהרבה אנשים קיבלו אותה בזמן נתינתה! "בעוד הדתות מספרות לנו על איזה רופא אליל/ישו/בודהה ששמע את הבורא באיזה מערה - היהדות נותנת לנו עדות של מיליונים אשר נכחו במאורע ושמיעת השם הגדול והנורא. ובאותו ספר כתוב שהוא ניתן לאנשים שראו את הנסים הללו. זה מה שלא מצאנו בשום דת אחרת, ולזה אין תקדים בהיסטוריה האנושית.הגנה : הפירמידה: משל: פירמידה הנה מבנה יציב ביותר אולם אם נהפוך אותה והיא תעמוד על קדקודה, היא תהיה מבנה חסר יציבות ממש כמו מגדל קלפים. הנמשל: היהדות טוענת שכל העם ראה את התגלות הבורא ובאותו מעמד קיבל את התורה ומשם הדת התפשטה ע"י העם עצמו כלומר התגלות ותפוצה רחבת בסיס כמו בפירמידה. לעומת זאת בנצרות, באיסלאם ובשאר הדתות מדובר על פירמידה הפוכה, כלומר אדם אחד או קבוצה קטנה שטוענים להתגלות האלוקים לאיש מסוים ומשם התפשטה דתם בתפוצה הולכת ומתרחבת (לרוב בכוח הזרוע), כך שאפילו אם אמנם מייסדי הדתות היו קיימים, מי ערב שהם לא דמיינו או בדו מליבם התגלות?! לעולם לא ניתן להוכיח זאת חד משמעית וכבר אמרה התורה: בעיניך ראית, העבר לבניך: "רק הישמר לך ושמור נפשך מאוד פן תשכח את הדברים אשר ראו עיניך ופן יסורו מלבבך כל ימי חייך והודעתם לבניך ולבני בניך: יום אשר עמדת לפני ה' אלוקיך בחורב." (דברים ג): "וזכרת כי עבד היית בארץ מצריים ויוציאך ה' אלוקיך משם ביד חזקה ובזרוע נטויה, על כן ציוה ה' אלוקיך לעשות את יום השבת." (דברים, ב). לא את אבותנו כרת ה´ את הברית הזאת, כי אתנו אנחנו אלה פה היום כולנו חיים, פנים בפנים דיבר ה´ אליכם בהר מתוך האש.* כאן יש דבר מעניין ביותר: פנים בפנים, משמע שהייתה להם הרגשה שעומדים בפני ה´, ויש עוד כמה פסוקים חשובים ביותר. את הדברים האלה דיבר ה´ אל כל קהלכם, בהר מתוך האש, הענן והערפל, קול גדול ולא יסף. ויכתבם על שני לוחות הברית ויתנם אלי. ויהי כשמעכם את הקול מתוך החושך וההר בוער באש ותקרבון אלי כל ראשי שבטיכם וזקניכם ותאמרו הן הראנו ה´ אלוקינו את כבודו ואת גודלו אם כן מבואר כאן בפשטות שמשה חוזר על תגובת העם לגילוי האלוקי ובתגובה מבואר שזכו לראות את כבודו ואת גודלו. "ואת קולו שמענו מתוך האש" - היום הזה ראינו כי ידבר אלקים את האדם וחי...דברים פרק ה' פסוק ג'. אתה רואה שהכתוב מדבר בגוף שני. http://haemet.net/haemet.net_non_ssl/Amitut/Sinai/B1.HTM http://truesearch.org/4.htm "מושג אמיתי על הינדו." ת. נראה לי שלך אין מושג. כי לא הבאת קישור שמאשר את דבריך. בבקשה קישורים על הינדו. תראה לי בכל הקישורים אם יש בהם משפטים שאומרים שהעם מקבל את הספר שכתובים בו "הניסים" שמתוארים בו. הדת ההינדית מאמר מקיף ,הכולל מידע אודות הדת על מרכיביה השונים, אלים ,ספרות הודית ומושגים שונים. http://www.bazz.co.il/cat.phtml?leaf=2102 http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%90%D7%99%D7%96%D7%9D אנומה אליש http://mikranet.cet.ac.il/pages/item.asp?item=7960 בספר בראשית פרק כה` פסוקים א-ו מסופר כי לאחר מותה של שרה אמנו וקבורתה במערת המכפלה ולאחר חתונת יצחק עם רבקה. " ויסף אברהם ויקח אישה ושמה קטורה: ותלד לו את זמרן ואת ישקן ואת מדן ואת מדין ואת ישבק ואת ושח: וישקן ילד את שבא ואת דדן ובני דדן היו אשורים ולטושים ולאומים: ובני מדין, עייפה ועפר וחנך ואבידע ואלדעה, כל אלה בני קטורה: ויתן אברהם את כל אשר לו ליצחק: ולבני הפלגשים אשר לאברהם נתן אברהם מתנות וישלחם מעל יצחק בנו בעודנו חי קדמה אל ארץ קדם. רש"י בפירושו על הפסוק כותב: שמות טומאה נתן להם. ובמסכת סנהדרין דף צ"א עמוד א` נשאלת השאלה כיצד יכול היה אברהם אבינו למסור לבניו שמות טומאה בעוד כשוף אסור מהתורה (ולפי כמה דעות גם לבני נח אסור היה לעסוק בכישוף) הרשב"ץ (רבי שמעון בן צמח) השיב כי שם טומאה אינו כשוף ממש, אלא הוא שייך לחוכמות הנוגעות בכשפים, שאותם מותר ללמוד ולדעת. הגור אריה פירש שנתן להם סגולות ומצוות כיצד לגרש מעצמם כוחות טומאה וכיצד מושלים בכוחות הטומאה. ואילו בספר מעשה ה` הכתב והקבלה נאמר: שלמדם ענייני טומאה כדי שידעו להבחין בין עבודה זרה ועבודת ה` וישמרו מכוחות הטומאה ומשמותיהם. הוודות הנם ארבעה ספרים הינדים קדושים שאותם כתב לפי המסורת בראמה. בראמה קיבל את ההארה שלו בסביבות 1800 לפני הספירה. אולם במסורת היהודית ישנו ספר הנקרא "ספר היצירה" המיוחס לאברהם אבינו שחי בסביבות 1800 לפני הספירה (1948 לבריאת העולם לפי ספירתנו) שמתחיל כך: בשלושים ושתיים נתיבות חוכמה.. אנו רואים הן בוודות והן במקורותינו את שלושים ושתיים הסמלים מאותה תקופה היסטורית. האם בראמה ואברהם היו אחד? אולי כך נסביר את ה"מקריות" של בראמה ואברהם בדמיון גם את העובדה כי הודי ויהודי נשמעים קרובים ללא ה"יוד" וסרהסווטי שפירושו גברת שרה ובית ספר נקרא אשרם כלומר אושר רם, טבע נקרא דבע ועוד דמיון רב בין הסנסקריט לעברית אפילו של ימינו. וכך המתנות שניתנו על ידי אברהם לבניו לארץ קדם חוזרים לארץ מוצאם ומוצאים את כוונתם העמוקה של הסמלים והשמות ודרכי פעולתם. מסקנה ברורה על פי רוב הפוסקים כי ניתנו על ידי אברהם מתנות רוחניים לבניו שיבחינו בין טוב לרע. 2)" מה שכתוב בתורה לא מהווה הוכחה היסטורית." ת. כתוב בה ידע על אנושי. והיא יחידה ומיוחדת ואין דומה לה. נותן הספר שהוא לכל הדעות חכם יותר מאיתנו טוען שזה כן מהווה הוכחה. "הדת שלי מתבססת על למידה והתפתחות שאותה אני אישית יכול לחוות. התורה דורשת ממני להבין מבלי להוכיח לי כלום." ת. על מה מדובר? "זה שמי שכתב אותה יכול לנבא את העתיד לא מרשים אותי." ת. זה לא רק נבואה זה ידע על אנושי וזה הוכחה לאמיתות התורה. "אני מכיר לא מעט אנשים שיכולים." ת. אדם יכול לנחש אף אדם לא יכול לנבא אם הוא לא קיבל זאת מבורא העולם. זה לא הגיוני שהשם ניחש זאת, כי לא יתכן שהוא יאמר דבר שעלול להפריך לו את התורה. 3) "אני לא מאמין באחדותו של האל. מבחינתי יש לא מעט אלים בעולם הזה" ת. לא זאת הטענה שלנו. אנחנו טוענים שאין עוד דת עם נסים כאלה ושיש בהם עדות של עם שלו ניתנה התורה. "תפנה להינדים." ת. בכדי להפריך אתה צריך לפנות ולהוכיח שיש בדת הזאת עדות והספר שלהם נמסר לאלא שראו את הנסים הכתובים בה ושהניסים מראים שליטה בבריאה וכו'. אנחנו מקבלים את התורה בגלל שהרבה אנשים קיבלו אותה, והנתינה הייתה באותות ומופתים שאין באף דת!
 
אוקי

אין בעיה. עכשיו אנחנו כבר מדברים לעניין. ההפניה שלי היא כזו: "גדולתו של סטורן" פרק שני, תיאורם של ראכו וקאטו. שם מתוארת אגדת האימריטה ממנה הבאת את הדוגמא שלי. ציטוטים נוספים: This instance of all of the gods, mortals and demons worshipping Shiva," "for the act of saving the Universe from the dreaded poison מתוך: http://www.templenet.com/beliefs/ksheera.htm כאן מתואר מקרה נוסף שבו האל שיווה ביצע נס לפני העולם כולו וכתוב שכך התחילה סגידה של כל בני האנוש לשיווה. או באנולוגיה למילים שלך: שיווה התגלה בפני העולם, ביצע נס, ואז כולם ראו את הנס והכירו בנס והתחילו לסגוד לשיווה. אנולוגיה מדויקת למקרה של הר סיני. שני מקרים אלה מתארים התגלויות העונות על הקרטריונים שקבעת. לגבי חוסר אנושיותו של כותב התורה: אני חושב שלא הבנת את הטענה שלי. מי אני? אני אדם שעוסק במאגיה. אני אדם שחוקר את ראית הנולד לא כמשהו שרק כוח על אנושי יכול לבצע אלה כמשהו שמבצעים על ידי אימונים והתפתחות אישית ורוחנית. אני מכיר לא מעט אנשים שכן מסוגלים לראות את העתיד. איך אני יודע שזה לא ניחוש? כי הם צודקים בדיוק שלא ניתן לניחוש ולא נופל ואולי אף עולה על זה של התורה. בגלל זה לא מרשים אותי שכותב התורה יכל לנבא עתידות. זה כמו שתבוא לטבח ותגיד לו: ראיתי ארוחה שמישהו בישל ומכיוון שבני אנוש לא יכולים לבשל אז זה כנראה ארוחה משמיים. אז לא. בני אנוש כן יכולים לראות את העתיד. לכן זה שכותב התורה גם ראה את העתיד לא מוכיח לי כלום. מה זאת אומרת התפתחות אישית שאני יכול לחוות? זאת אומרת שאני יודע על מה אני מדבר מניסיון. זאת אומרת שקראתי בזוהר. למדתי קבלה. קראתי בוודות. למדתי אלכימיה ולמדתי גם תורות כישוף רבות נוספות. ושאני מכיר את האל שאתה מתפלל אליו. וגם אלים אחרים. זאת אומרת שאני מסוגל לחוות על בשרי את עובדת קיומם של אלים אחרים. אני יכול לדבר איתם, לפנות אליהם ולראות את ההתגשמותם. בתור אדם שעוסק במאגיה אני לא צריך: "נעשה ונשמע". כי אני יכול פשוט לפנות לעום ולבדוק. או לזמן שד שיספר לי.
 

RainBird

New member
סליחה אתה צודק. הפסיכולוג גורם לך לחשוב על חייך, והרופא מציע טיפול. אף אחד מהם לא נותן הוראה או מכתיב לך את הדרך הנכונה. הרבה יותר קל לקבל טיפול מרב. אתה צודק.
 
למעלה