זקן יקר -אני לא יודע מאיזה שנה היו
הGS ובאיזה מצב תוחזקו- לי יש GS ´96 שנסע לטיול לבקעה בקייץ שעבר ביום הכי חם שהיה- (40 בצל אם אני לא טועה) ובצהריים עלינו לתצפית על הכנרת-ואופניק שלי עלה כמו גדול- וגם חזר הבייתה אחרי 11 שעות טיול- בלי שום בעייה! דווקא לאחרים עם קירור מיים היו שם בעיות-לצערי לא זוכר איזה דגם- אני אחפש את הקישור נסיעות לערבה (היינו גם באילת והייתי צמוד ל2 GPZ) אני עושה בלי מלח- ומגיע ל180 - באחד הטיולים האחרונים ברוח חזית פראית- היה איתנו CBR600F שעקפתי בגלל שהוא לא הצליח להתמודד עם הרוח (משקל והיגוי קל מדי ) יש לי גם חבר על CB500 שנשאר תמיד מאחור -מה שקובע זה קודם כל הרוכב- והכמה סוסים יתרון שיש לGPZ לא תמיד יכולים לבוא לביטוי בגלל התכונות האחרות שיש לכלי הזה ו/או בגלל הרוכב אז די- מספיק לנסות ללכלך על הGS- זה אחלה כלי ואם אתה רוצה לבחון את הדבר מקרוב אתה מוזמן...
הGS ובאיזה מצב תוחזקו- לי יש GS ´96 שנסע לטיול לבקעה בקייץ שעבר ביום הכי חם שהיה- (40 בצל אם אני לא טועה) ובצהריים עלינו לתצפית על הכנרת-ואופניק שלי עלה כמו גדול- וגם חזר הבייתה אחרי 11 שעות טיול- בלי שום בעייה! דווקא לאחרים עם קירור מיים היו שם בעיות-לצערי לא זוכר איזה דגם- אני אחפש את הקישור נסיעות לערבה (היינו גם באילת והייתי צמוד ל2 GPZ) אני עושה בלי מלח- ומגיע ל180 - באחד הטיולים האחרונים ברוח חזית פראית- היה איתנו CBR600F שעקפתי בגלל שהוא לא הצליח להתמודד עם הרוח (משקל והיגוי קל מדי ) יש לי גם חבר על CB500 שנשאר תמיד מאחור -מה שקובע זה קודם כל הרוכב- והכמה סוסים יתרון שיש לGPZ לא תמיד יכולים לבוא לביטוי בגלל התכונות האחרות שיש לכלי הזה ו/או בגלל הרוכב אז די- מספיק לנסות ללכלך על הGS- זה אחלה כלי ואם אתה רוצה לבחון את הדבר מקרוב אתה מוזמן...