שימו לב,

G o v e rn o r

New member
אגלה לך סוד, דלעת170 יקירי,

יש לי word ´97, איני מסוגל כלל לקרוא את קבצי ה- doc שלך, ואני חושד שעוד רבים וטובים אינם קוראים אותם, כיוון שלא משנה מה כתוב שם...
 

דוד170

New member
ספר המדות

הרהורים על ידי ענוה ינצל מהרהורי עבודה זרה: ספר המדות הרהורים א´ רעים: שם י´´ח מי שיושב בין אנשי נאוף או במקום שהיה בו נאוף, על ידי זה בא להרהורים מי שיש לו הרהורי עבודה זרה, אל ישא אצלו שום זהב: שםכ´´ז על ידי שכרות בא הרהורי עבודה זרה: שם כ´´ח עבודה זרה: שם ל´ על ידי המחלקת באים הרהורי עבודה זרה גם בית, שיש בו מחלקת, יהיה בית המחשבות זרות: שם ל´´א כשבאים לאדם מחשבות זרות, יגביה קולו, כאלו הוא בוכה, ובזה יסורו ממנו על ידי שבועות וקללות באים מחשבות רעות: שם ל´´ב על ידי בטחון לא יבואו לך מחשבות רעות: שם ל´´ג חריקת השנים היא סגלה לבטל מחשבות רעות: שם ל´´ד מסכת ידים היא סגלה לבטל מחשבות רעות: שם ל´´ו הציצית הם גדר לערוה: שם מ´ מי שנשמר מהרהורי עבודה זרה, זוכה בכל פעם לבטחון, עד שאינו דואג מה יאכל למחר, והוא במדרגת "ברוך ה´ יום יום", ועל ידי זה הקדוש ברוך הוא לא הביט און ולא ראה עמל בו, וכל הנוגע בו, כאלו נוגע בבבת עינו: שם חלק ב´: ב´ על ידי מעשר נתבטלים הרהורי זנות: שם חלק ב´: י´ לפעמים עולה במחשבתו של אדם, וחושב באיזהו חולאת, וזה סבה מאת השם יתברך, כדי שיזכר את עצמו לתקן המחשבה רעה, שהחולאת באה על ידו: שם חלק ב´: י´´א הסתכלות למזרח מבטל הרהורי זנות: שם חלק ב´: י´´ז העקר - לשמר מחו שלא יחמץ, שלא יהרהר בהרהורים רעים ובתאוות, שהם סטרא דמותא וצריך לגער באלו המחשבות, שהם סטרין אחרנין, ולגרשם מדעתו ומחשבתו שלא יתקרבו אליו, כי הם מטמטמין מחו, ועל ידי זה אינו יכול להתפלל ואי אפשר לו לשמח על כן צריכין לזהר בהם במשהו, כי הם עקר החמץ והשאור שבעסה, שצריכים לבערם בבל יראה ובבל ימצא ולטהר ולפנות את המח מהם לקוטי עצות מחשבות א´ כשבאים על מחשבתו הרהורי זנות, והוא משבר תאותו ומסיח דעתו מהם, זהו עקר תשובתו ותקונו על פגם הברית שפגם מקדם, כל אחד כפי ענינו, כי זהו בחינת תשובת המשקל ממש על כן אל יפל בדעתו כשרואה שמתגברים עליו הרהורים רעים ומגנים מאד, כי אדרבא זהו דיקא תקונו ותשובתו, כי דיקא על ידי זה שבאים עליו עתה אלו ההרהורים והוא מתגבר עליהם, על ידי זה דיקא הוא עקר תקונו ותשובתו כנ"ל, ובזה הוא מוציא ניצוצי הקדשה שנפלו על ידי פגם הברית, ואז זוכה לתקון הברית, ועל ידי זה זוכה להזדכך החכמה והקול וכו´ , וזוכה לשלום, שעל ידי זה יכולין למשך כל העולם לעבודתו יתברך שם ב´ הכלל, שאי אפשר בשום אפן שיהיו שני מחשבות ביחד בפעם אחד על כן בקל יכולין לגרש המחשבות רעות רק בשב ואל תעשה, דהינו שלא לחשב אותה המחשבה, רק לחשב איזה מחשבה אחרת בתורה ועבודה, או אפילו משא ומתן וכיוצא בזה, שימשך מחשבתו לאיזה מחשבה אחרת, ועל ידי זה יפטר ממילא מהרהורים והמחשבה רעה שבאין עליו, כי אי אפשר שיהיו שני מחשבות ביחד בשום אפן וכבר מבאר, שאין צריכין לנענע ראשו הנה והנה כדי לגרשה מחשבות רעות, כי אין זה מועיל כלל, רק יחשב מחשבה אחרת כנ"ל, ואל יסתכל לאחריו כלל, וכנזכר לעיל שם י´´א המחשבה גבוה מאד ומי שרוצה לחשב מחשבות קדושות, לעלות לעולם המחשבה, אזי הוא צריך לשתק לגמרי, כי אפילו אם ידבר אז דבור הגון, הוא מפסיד המחשבה אך אפילו אם ישתק לגמרי, עדין יש בלבולים הרבה שמבלבלין המחשבה, ועל זה צריכין טהרת המחשבה, וזה זוכין על ידי ספורי מעשיות מצדיקים אמתיים שם י´´ב
 

vizini

New member
שמת לב שאלקים ו- לא קים זה אותו

הדבר בגימטריא? ועוד שאלה - האם המשפט "אלוהים לא קיים" מופיע בתורה בדילוגים?
 

Alcharzor

New member
כל ספר גדול(פיזית) אפשר

למצוא בו כל מיני דברים מוצפנים עם לחפס. לדוגמה ראיתי פרטים מוצפנים על אירועים שונים בהיסתוריה בספר "מלחמה ושלום" של תולסתוי אתה רוצה להגיד לי שתולסתוי היה אלוהים?
 

דוד170

New member
ספר מלחמה ושלום הוא ספר עבה

יחסית לספר התורה. והדילוגים שמוצאים בספר הממימד הנוסף הם רק בספר בראשית שהוא ספר דק. מספר הדילוגים שמצאו בספר מלחמה ושלום קטן מאוד. בספר הממימד הנוסף יש מעל למאה ושישים דילוגים מצולבים בדילוג הכי נמוך. מצורף קובץ.
 

עמלק

New member
לא נכון

אין לך שום נתונים על כמות הדילוגים שנמצאים באף אחד מהספרים המדוברים, ואגב, חוץ ממלחמה ושלום יש עוד הרבה מאוד ספרים שלא הזכרת. אז נלך עם הספרים שכן הזכרת : 1. כמה דילוגים יש בתנ"ך ? 2. כמה דילוגים יש במלחמה ושלום ? עד שלא תראה במספרים מדויקים ולאחר מחקר מסודר כי התיאוריה שלך נכונה - אתה רק ממציא דברים ומציג אותם באופן מטעה.
 

דוד170

New member
אם אתה יודע מה הכמות של הדילוגים

תציג אתה. אתה צריך להפריך את הטענה שלי לא אני. אני טוען שמצאו רק מספר קטן של דילוגים בספר מלחמה ושלום. ועוד יותר אני טוען שבספר בראשית בלבד אם משנים את הדילוג באותו ספר מספר הדילוגים יורד פלאים.אני מצרף קובץ קצר יותר מהקובץ השני שיהיה יותר קל לקרוא. אתה חייב לקרוא את ההסבר בקובץ בכדי להבין אותי.
 

עמלק

New member
אם אני אומר

שאחותך ז*נה, האם אני צריך להוכיח או אתה ? אתה טוען טענה שקרית - ואתה הוא זה שצריך להוכיח את זה. אני טוען שלא אתה ולא אני יודעים כמה דילוגים יש בכל ספר ואתה מודה בכך מכל הלב - על כן, טענתך הקודמת כי בתורה יש יותר דילוגים היא טענה שיקרית - ואתה ש-ק-ר-ן ומודה בזה. אז קח את עליבותך, בורותך ושקריך ותירשם לבית הספר התיכון - הפעם, תשתדל לסיים את חוק לימודיך.
 

דוד170

New member
עמלק

בס"ד בספר ישן המימד הנוסף יש 179 דילוגים רק בספר בראשית , מאז מצאו עוד הרבה דילוגים חדשים. ובאתר הידברות אתה יכול לספור בעצמך. נא להכנס לאתר ותספור. http://www.hidabroot.org/codes/codes_main.htm מצורף קובץ
 

G o v e r no r

New member
לא התיחסת לנקודות שהעליתי, ולכן אני

שב ומעלה אותן בתקווה שלא תתעלם מהן הפעם, לבל יסברו הכל שאתה חסר מענה: קיימים לתורה שבעה נסחים מנוקדים השונים זה מזה ב- 43 הבדלים בספר בראשית לבדו. כל שבעה נסחים יוקרתיים אלה שייכים למעגל מסורה _מוכח_. מטריצות הדילוגים משתנות מנסח אחד למשנהו עקב ההבדלים בין הנסחים. אתה תופש זאת? שבעה נסחים _שונים_! הנוסח הלא מנוקד (הקונסוננטי) אינו מאפשר להראות _שום_ "דלוג" שכן אינו מכיל די תנועות. אתה תופש זאת? אינו מכיל די תנועות! _איננו_ יודעים מהו הנוסח הקונסוננטי ש"ירד" מ"הר-סיני", שכן לפני כאלפיים שנה היו _כמה_ נסחים קונסוננטיים, שהואחדו ע"י פשרות בין זרמים ביהדות, או ע"י מדיניות "הרוב קובע" (majority rules). אתה תופש זאת? היו נסחים מרובים לטקסט הקונסוננטי! הבט, אתה יכול להתעלם מהפרכותי, ואולי אינך מבין את מילה ממשפטי הפשוטים, אולם מתביש להודות, אבל, למשתתפי הפורום עיניים בראשם (אהם, כך אני מקווה). וכרגיל, דווח עדכני על מצב הממצאים הארכיאולוגיים...
 

G o v e r no r

New member
קיימים לתורה שבעה נסחים מנוקדים

השונים זה מזה ב- 43 הבדלים בספר בראשית לבדו. כל שבעה נסחים יוקרתיים אלה שייכים למעגל מסורה _מוכח_. מטריצות הדילוגים משתנות מנסח אחד למשנהו עקב ההבדלים בין הנסחים. אתה תופש זאת? שבעה נסחים _שונים_! הנוסח הלא מנוקד (הקונסוננטי) אינו מאפשר להראות _שום_ "דלוג" שכן אינו מכיל די תנועות. אתה תופש זאת? אינו מכיל די תנועות! _איננו_ יודעים מהו הנוסח הקונסוננטי ש"ירד" מ"הר-סיני", שכן לפני כאלפיים שנה היו _כמה_ נסחים קונסוננטיים, שהואחדו ע"י פשרות בין זרמים ביהדות, או ע"י מדיניות "הרוב קובע" (majority rules). אתה תופש זאת? היו נסחים מרובים לטקסט הקונסוננטי! הבט, אתה יכול להתעלם מהפרכותי, ואולי אינך מבין אף מילה ממשפטי הפשוטים, אולם מתביש להודות, אבל, למשתתפי הפורום עיניים בראשם (אהם, כך אני מקווה). וכרגיל, דווח עדכני על מצב הממצאים הארכיאולוגיים...
 

דוד170

New member
Governor שלום,

Governor שלום, ידידנו דוד ביקש ממני לקרוא תגובה ספיציפית שלך בפורום ולהגיב עליה.אני מנהל את מדור קודים בתורה שבאתר הידברות אותו הצגת כמבדר ומעורר חמלה. ראשית, תפיסתי האישית היא שזה יהיה בזבוז זמן להשיב לך וזאת מתוך בחינת סגנון הכתיבה שלך. אני מקבל כל ביקורת על שיטת הדילוגים כלגיטימית ונובעת מתוך רצון לחקור את האמת לאשורה ,אבל מסגנון הכתיבה שלך המשלב ביטויים כמו "אידיוטים ואימבצילים" מוכח בעליל, כי קבעת בנפשך שאין צודק בלתך - ולכן כל תשובה שאמציא לך בנדון - כלל לא תשנה את הנחת יסוד זו. הסיבה שאני כותב תגובה זו היא לא בעבורך כלל ועיקר, אלא עבור שאר הקוראים המסתייגים אולי מצורת הכתיבה שלך, אך אינם יודעים תשובות ל"עובדות" אותן אתה מציב. לענין סעיף 1: לאמר שהסיבה שהמחקר על הדילוגים מתבסס על נוסח "קורן" רק משום שזה הנוסח היחידי הממוחשב, היא הנחה שכל בר-דעת ימצא את עצמו תמה מאוד למשמעה !ואידך זיל גמור. לענין סעיף 2: לגבי כרונולוגיה של מועד כתיבת התורה - אין זה מעיסוקי, יש מספיק הוכחות שהתורה אוטנטית מיום מעמד הר-סיני.לגבי התיאור המדומיין והמעלה חיוכים של צוות המחקר המעלה נוסח מוצלח ומתחיל להריע ולילל יללות שמחה, אני נותן את הקרדיט לכותב שהוא אמר זאת בבדיחות הדעת, ואתייחס לתהליך המחקר האמיתי:תהליך המחקר מאוד מוגדר, החוקר מאפיין מספר מילים הקשורות ישירות לאירוע שנחקר, לדוגמא: אסון התאומים - נבחרו המילים : "מגדלי" ו - "התאומים".לאחר מכן התוכנה מדרגת כל דילוג שנמצא, לפי מידת המינימליות שלו בתורה.ובשלב האחרון - התוכנה מחפשת מפגש מינימלי בין הדילוגים - כאשר בקוד התוכנה מוגדר מראש מפתח המקנה ציונים למפגשים הנמצאים - לפי מידת מינימליות ומידת הקרבה בין הביטויים. המפגש שמקבל את הציון הגבוה ביותר נקרא: "המפגש המינימלי".רוב הדוגמאות שאנו מציגים באתר הם המפגש המינימלי , או במקרה הגרוע מבחינתנו - קרוב ביותר למינימלי.מעניין מבחינתך, איך אפשר לתרץ שדוקא מסביב למפגשים המינימליים הנ"ל - מופיעים פעם אחר פעם , רמזים נוספים הקשורים ישירות לאירוע שאותו אנו חוקרים ? היות והתייחסת ל"תחמושת אורניום מדולל" - והצעת הצעות מרחיקות לכת לגבי "תחמושת פלוטוניום מדולל" או "צזיום מועשר" - אני מאוד שמח שבחרת דוקא בדוגמא זאת -היות ודוגמא זאת היא הוכחה חותכת לנכונות דברי הקודמים:במקרה ספציפי זה , צוות החוקרים למד לראשונה על הנושא מכתבה מעניינת באתר דבקה ( DEBKA ) העוסקת בנושא.הכתבה בדבקה שאגב מצוטטת חלקית בהסבר שאנו מצרפים לממצא באתר: http://www.hidabroot.org/codes/hesber_uranium.htm כותבת בפרוש שהסיבה למה שנקרא: "סנדרום המפרץ" - נובעת משמוש בתחמושת אורנים מדולל. אולי לפי ההגיון שלך - אנו צריכים לחפש כעת את המילים: "תחמושת פלוטוניום מדולל" או "צזיום מועשר" .לפי ההגיון שלנו אנחנו צריכים לחפש את המילים "תחמושת אורניום מדולל" - וכך אכן עשינו ,והממצא שמוצג באתר - הוא המפגש המינימלי של מילים אלו !ותודה שוב על בחירת הדוגמא הנ"ל - אכן כיוונת לדברי חכמים ! סכום ביניים: שיטת הדילוגים בתורה עובדת !! לגבי דברי הכותב על מחקר רשימת 31 הרבנים, אם הכותב חושב שהוא יכול להסתפק בכמה שורות מלל סתמיות וחסרות כל תוכן עניני המתיימרות לפרוך מחקר מדעי המתפרש על שנים רבות - יבושם לו ואולי תהיה לו גם הרגשה טובה שמישהו מתייחס לדבריו. אני אישית סובר כי כל מי שמעט בינה בקודקודו,יבקש הסברים מעמיקים יותר מדוע לפסול מחקר זה.הרשו לי לציין כי בנושא זה קיים אתר מרתק ( האתר של דורון ויצטום ( המציג את הויכוח המדעי של מתנגדי המחקר עם צוות המחקר,את הטענות של מתנגדי המחקר ואיך צוות המחקר מפיל בעקביות כל טענה כזו,בחתירתו להוכיח את צדקת המחקר. הנושא מרתק וכל מי שימצא בו ענין מוזמן לקפוץ למים העמוקים בכתובת: http://www.torahcodes.co.il/ סכום ביניים: תחפש לך אויבים אחרים, אנחנו לא האויבים שלך, אנחנו האוהבים הכי גדולים שלך שתוכל למצוא ביקום ! בברכה, בועז מצגר צוות הידברות
 

G o v e r no r

New member
חבל על זמננו. אענה מיידית בתשובה

קצרה. תשובה לנקודותיך, אחת לאחת, תבוא בשעה מאוחרת יותר. אתן לך דוגמא ל- fiddling שאתה עושה בגלוי לעיני כל בלא להתבושש. בדף זה http://www.hidabroot.org/codes/aktualy.htm אתה מציג, בין היתר, שני מופתים: מופת "תחמושת אורניום מדולל" מחד, ומופת "תפסו ספינת תחמשת" מאידך. את "תחמושת" הראשון כתבת בכתיב מלא. את "תחמשת" השני בכתיב חסר. בא (בוא) נתערב שאחת התחמושות לא "יצאה" כל כך מוצלחת ונאלצת להטות קמעא את השלחן (שולחן) כדי ש"הקוביות תתישבנה כרצונך". כנ"ל "ירו קאסם, מאים ערפת" ו- "י.ערפאת והמוקטעה" האינך מתביש?
 

G o v e r no r

New member
אהם, התשובה נועדה להעברה אל

בעז (בועז) מצגר, צוות הדברות (הידברות). דלעת170 ידידי, נא העבר תשובתי לעיל לבעז (בועז) ידידך (הוא, לפחות, מכנה אותך "ידידנו")... "אנחנו האוהבים הכי גדולים שלך שתוכל למצוא" אני משתעשע ברעיון להכניס את ה- string "אוהבך הגדול ביותר, Governor" ל- signature שלי בפורום. זה יהיה צעד מחוכם לשפור תדמיתי היציבה (אין לה עוד לאן להידרדר)...
 

דוד170

New member
האם אתה חושב שאפשר למצוא בדילוגים

לא שווים, ממצאים כמו שמוצאים בדילוגים שווים באותו ספר. במקום דילוג שווה תן דילוג עולה. הדילוג הראשון x השני x+1 השלישי x+2 וכו´.?
 

G o v e r no r

New member
לא הבנתי את הקשקוש שלך.

בקשתי שתשאל את ידידך, בעז (בועז) מצגר מדוע מופיע באתר מופתי הקודים של הדברות (הידברות) מופת "תחמושת אורניום מדולל" מחד, ומופת "תפסו ספינת תחמשת" מאידך, וכן מופת "ירו קאסם, מאים ערפת" מחד ו- "י.ערפאת והמוקטעה" מאידך. מדוע שני איותים שונים לתחמשת ולערפת? הלשונות הרעות טוענות שנסה (ניסה) "לשחק" עם נסוחים (ניסוחים) אלטרנטיביים שונים עד ש"יצאה" מטריצה מרשימה. יתכן שניסה את שיח´ יאסין תחילה, אולם לא יאסין ולא יסין הפיקו מטריצה מרשימה. לא נדע, כי העסק אינו מבוקר (ע"ע במלון [מילון]). אם לא יחלץ ידידך לנמק את החלטותיו, ניאלץ להסכים עם הלשונות הרעות וידידך יוקע כנוכל פאגאן מסיונר חרדי אשר הכחש/כזב/רמיה/הטעיה הם כאזור למתניו וכעור שני לגופו, בדומה לכל בני מינו. אה, אגב, האם וידוי זה נכון? האם זו הסבה (סיבה) שאתה "מושקע" בדלוגים כאילו חייך תלויים להם מנגד?
 

דוד170

New member
G o v e r no r

בס"ד. אתה תבין מה כתבתי לא כתבתי משהו מסובך. עם ראש שלך אתה תבין. אני פשוט לא רוצה שתענה לי ביום שבת. אני בלי נדר יסביר לך במוצאי שבת. תנסה להבין אני בטוח שתצליח.
 

G o v e r no r

New member
אין לי את התכנה ואיני מחפש דלוגים.

אם נצטט את בעז מצגר, "מדען" הדלוגים של הידברות, אזי, לדבריו: החוקר מאפיין מספר מילים הקשורות ישירות לאירוע שנחקר, לדוגמא: אסון התאומים - נבחרו המילים: "מגדלי" ו - "התאומים". לאחר מכן התוכנה מדרגת כל דילוג שנמצא, לפי מידת המינימליות שלו בתורה. ובשלב האחרון - התוכנה מחפשת מפגש מינימלי בין הדילוגים - כאשר בקוד התוכנה מוגדר מראש מפתח המקנה ציונים למפגשים הנמצאים - לפי מידת מינימליות ומידת הקרבה בין הביטויים. המפגש שמקבל את הציון הגבוה ביותר נקרא: "המפגש המינימלי". רוב הדוגמאות שאנו מציגים באתר הם המפגש המינימלי, או במקרה הגרוע מבחינתנו - קרוב ביותר למינימלי. ----- סוף צטוט ----- פנה אליו והצג לו את שאלותיך, ובהזדמנות בה אתה שואל אותו, הפנה שימת לבו לשתי תשובותי: התשובה המידית והתשובה הכוללת, ובקש את התיחסותו. הפנה אותו גם לקריאת תשובתי התלויה ועומדת זמן רב מבלי שנמצא מאן דהוא שיוכל לערערה. אה, אגב, מיהו דוד125? האתה הוא זה, חמודי? האם השטות של הדלוגים החזירה אתכם בתשובה? יופי. העליתם את ה- IQ הממוצע במחנה החלוני והשפלתם את זה של המחנה החרדי. ישר כוח, חזק וברוך, תזכה לצאצאים תלמידי חכמים (לשם שנוי). שים לב: כדי למנוע סחבת בויכוחים יהיה על ה"מדען" להגיב על קושיותי המפורטות לעיל בתוך עשרה ימים, עד נובמבר 25, או לבקש ארכה מבעוד מועד, שאם לא כן ינעל הויכוח בתבוסה למצדדי הדלוגים הפאגאניים...
 
למעלה