ות

evilplate

New member
גם לטיילטייל יש זיכיון על שומרי הגלאקסיה

לא כל כך מכיר את הדיפנדרס הזה, אבל סכ״ה מרוצה מהגישה של מארוול שהיא מציגה בריאיון הזה, נשמע שבאמת הם רוצים להביא את המשחקים שלהם לרמה של הסרטים שלהם, גם הרעיון לתת לאינדים לעשות משהו עם המותגים נשמע טוב.
&nbsp
הלוואי ושיהיה להם בהצלחה, אני מת על הז׳אנר והסגנון של ארקהם ומבחינתי כמה שיותר כאלה (כמובן לא סתם העתקים חיוורים אלא שיהיה לכל משחק את הייחוד שלו) אז יותר טוב, הלוואי ומארוול תעשה המון כסף ממשחקי וידאו ורק תעודד יותר ויותר השקעות בתחום הזה של ה AAA והאינדים.
&nbsp
אה ונקווה שקצת ילך להם פחות טוב בסלולר ככה שיותר משאבים יופנו כלפי דברים נורמלים P:
 
חחחח גם לי אין שמץ מהדיפנדרס הזה.

אבל כמו שאמרת גם אני ממש מרוצה מהגישה שלהם, מאז שנחשף ספיידרמן אני מרגיש שהם כנים ומנסים ככל שהם יכולים, לעשות משחקים איכותים ברמה הכי גבוהה בשוק זה נראה שהם לא רוצים לרדת ממשחקים של 9+

אני אומר ככל שהם יכולים כי הם עדיין לא מפתחים את המשחקים בעצמם וממה שהבנתי הם גם לא ממנים כספית את המשחקים.

הם כן שולטים באיכות דרך זה שהם בוחרים בפינצטה את המפתחות/את ההצעות שהם מקבלים. וזה שהם הביאו מפיק מפאקינג בליזארד

(שבמערב אין שני להם בלטיוש ואיכות) מראה שהם עושים כל מה שאפשר
כחברה שאין לה צוותי פיתוח משלה, אבל כן עושה הכל כדי להביא רק את האנשים שהכי מבינים במשחקים לעשות בשבילה את העבודה.

שיטת העבודה של מארוול גם דואגת לזה שכל מפיצה תתן את ההכי טוב שלה.
סקוור למשל, הם יתנו את הכי the best שלהם על הנוקמים, זה IP מטורף מבחינת אהבת הקהל ואם סקוור יעשו אותם משחקים של 9+ ויזכו באמון של

מארוול אז הם בעצם סללו לעצמם את ההצלחה המערבית שהם תמיד חיכו לה.
וכסף ברמה כזו שלדעתי יוכל להחזיר לא רק את דאוס אקס וכו' אלא גם לשפר
את כל המשחקים שלהם.וחברות שלא יעמדו בסטנדרט המטורף של מארוול
פשוט לא יקבלו יותר רשות להשתמש בIP ככה, רק הרייבוטים המוצלחים יהיו בשוק :)

גם אני מת על הסגנון של ארקהם, אף פעם לא ימאס לי ממערכת הקרבות שלו
ודווקא ההרגשה שלי היא שוורנר לא מצליחה לשחזר את ההצלחה של באטמן
עם שאר הIP שלהם למרות שיש להם נוסחא מנצחת,אז יהיה מדהים אם מארוול
תירש אותם ותתן לנו מה שוורנר היתה צריכה לתת.

גם הבחירה של מארוול בגיבורי על פחות מוכרים כמו הדיפנדרס האלה ובאויבים פחות מוכרים של ספיידרמן וכו' זה מעולה, כי יהיה מגניב לשם שינוי להכיר גיבורי על מסדרת משחקים ואז ללכת לראות עליהם סרט בקולנוע.

וזה מה שהבנתי שבדיוק מארוול חותרים לעשות, שנכיר גיבורי על פחות מוכרים שלהם דרך המשחקים.

והם אפילו נתנו כדוגמא את ant man שהם אומרים שלפני הסרטים היה גיבור על שלא הרבה אנשים הכירו והסרטים הפכו אותו לאהוב על המון אנשים.
 

evilplate

New member
לא חושב שיש לך עוד ה לצפות מדאוס אקס בכלל

גם אם סקוור תעשה המון כסף ממשחקי מארבל, הם יעדיפו להשקיע את זה או ב ip מוכח או אפילו במשהו חדש, אבל אין סיבה שישקיעו במשהו שלא הוכיח את עצמו מספיק כריווחי.
&nbsp
ראינו איך העיפה את המפתחים של היטמן אחי וזה אחרי שהיה להם אולי את השנה הכי טובה אי פעם מבחינת הכנסות בעיקר בזכות FFXV שהפציץ, אז אם בשנה כזו הם שיחררו את המפתחים האלה אז לא קשה לדמיין מהו גורלו של דאוס אקס לפחות לכמה שנים הקרובות...
&nbsp
חוץ מזה מסכים עם שאר ההודעה והיה מעניין לקרוא :)
&nbsp
&nbsp
 
עם כמה שאני אוהב את היטמן ודאוס אקס. (וזה כידוע המון)

גם כשאיידוס היתה עצמאית היא לא הצליחה לשרוד עם הסדרות האלו. לא שאני חושב שסקוור עשו החלטות מדהימות עם היטמן ודאוס אקס.

אבל אני חושב שגם אם לא היה מודל אפיזודי להיטמן ואם היה דאוס אקס עם תקציב גבוה, זו כנראה לא סדרה שיכולה לשרוד באקלים של היום עם גיימרים שכבר פחות ופחות יודעים להעריך משחקים לינארים שמעוצבים ביד אמן.

במקרה של IO בגלל שהם דנמרקים ויוקר המחייה שם מטורף אז הצוות הזה לפי מה שדלף עולה לסקוור יותר מרוב הצוותים המערביים.

עדיין קצת מציק לי שסקוור שיחררו אותם בלי לתת להם צאנס בIP חדש ופחות נישתי.

גם העובדה שלא מייק לא נינטנדו, לא בטסדה לא EA (שעשו עם IO את פריידום פייטרס) אף מפתחת אחרת לא קנתה אותם.
כנראה שהם באמת ממש יקרים לעומת הערך של היטמן.

עדיין עצוב שסקוור הופכים את עצמם בעיקר לטומב ריידר ומארוול. זה לפחות גם אומר שסקוור יתנו את הנשמה שלהם במארוול אם זה הולך להיות 90% מהליינאפ המערבי.
 

evilplate

New member
זה באמת קצת עצוב

לסקוור היה אחלה גיוון בליינאפ שלה עם טומב ריידר, דאוס אקס, היטמן וכמובן כל המשחקים שפיתחה בעצמה, עכשיו עם זה שחתכה מהיטמן ודאוס אקס היא באמת הפכה למכונת מארבל וטומב ריידר. אפשר רק לקוות שאולי הם יצליחו ליצור גיוון מעניין עם מותגי מארבל השונים, שזה לא ירגיש כמו איזה פס ייצור אלא שכל משחק יהיה ממש ייחודי ואולי אפילו במבנה וסגנון שונים (לא חייבים שכולם יהיו נגיד עולמות פתוחים בהכרח וכו׳)
 
לפחות הם יצאו גברים שהם לא שמרו את היטמן אצלם.

הם יכלו לתת לסדרה הזו למות בארכיון של הIP המתים שלהם. או לעשות איזה משחק גנרי על המותג כמו מה שקונאמי עושים עם "" metal gear survive
משחק שרק הולך לבזות את המותג שלו.

הגענו למצב שהסרט שעושים על מטאל גיר יותר מעניין ממשחק חדש.

כן אין ספק שלא כל המשחקים של סקוור ומארוול יהיו עולם פתוח.
כאילו, כן יהיו סביבות גדולות כמו נגיד טומב ריידר וכאלה, כי הם מביאים
את המפתחים של טומב ריידר לעשות את הנוקמים.

אבל זה לא נראה שלסקוור יש רצון להוציא איזה 3 משחקי עולם פתוח על מארוול. במיוחד שלפי מה שנאמר הם ממנים את המשחקים ולא מארוול.

כאילו הם חבר'ה אולטרא זהירים והכישלון של סליפינג דוגס עדיין מהדהד להם.

הנוקמים זה כמובן IP כל כך ענק שהוא יכול כמובן להצדיק עולם פתוח ולהפוך ללהיט ענק. אבל שומרי הגלקסיה לא נראה כמו משחק שסווקר יתנו לו עולם פתוח, יותר RPG כזה בסקאלה של דאוס אקס בטח.
 
האוסף של קראש בנדיקוט מקבל ממוצע 82


הרוב מסכימים שהמשחק נראה פשוט גורג'ס
כל השלושה.יש הסכמה כמעט גורפת אצל המבקרים שהמשחק השני הוא הכי טוב וגם עבר את מבחן הזמן הכי טוב, בגלל שיש בו את האיזון הכי טוב בין קושי לכייף טהור.

לי אישית יש הכי הרבה זכרונות מהמשחק השלישי :) הייתי חורש לו החיים.
הקרב נגד הרובוט הכי זכור לי.

מה שכן אני לא חושב שכילד הייתי נוהג לאסוף את כל הקריסטלים וכל הitmes הסודיים וכו' אז יש הרבה מה לעשות במשחק הזה שיגיע ל50 שקל בערך :)



 

evilplate

New member
כמוך - קנייה חובה כשיגיע לסייל טוב

זו סדרה אומנם לא הכי מתוחכמת וברור שכבר אז היתה קצת מיושנת ביחס למאריו אבל זו נוסטלגיה ואני בטוח שגם היום היא כיפית מאוד, חובה קנייה בשבילי :)
&nbsp
דרך אגב עברתי בת׳רד של המשחק בגאף והמוון בוכים שם עד כמה הוא קשה, אני בזמנו סיימתי את המשחק הראשון וכן די ירקתי דם בשביל זה אבל הייתי ילד קטן, מוזר לי שגם היום הוא ככה נחשב קשה לאנשים בוגרים. אז או שהגיימרים של היום רגילים יותר מדי למשחקים ידידותיים יותר שמחזיקים להם את היד (בספק, בכל זאת זה גאף, לא בדיוק קז׳ואלס) או שכילד הייתי תותח יחסית וגם היום זה יהיה לי ממש קשה :)
 
חחחח תזכור שגם הלך לך יחסית בסדר עם הקופים במלך האריות

שלב שאני לא הצלחתי לעבור כילד ושברתי איזה שלט.
נראה שגם היית ממש טוב, אני לא זוכר כלום מהמשחק הראשון ואם שיחקתי בו זה בטח היה באיזו עמדת הדגמה או אצל חברים,אבל כן הוא נחשב קשה גם היום וגם אז :)

אני חושב שזה שבאת מרקע של משחקי 2D (מלך האריות, וכו' ) בזמנו
די עשה אותך ליגה בזה, תוסיף את זה שכילד בטח היתה לך הרבה יותר סבלנות
לקושי מאשר היום, שאז בקושי היו לך דאגות ו300 משחקים אחרים לפרוש אליהם, ותוסיף את זה שילדים לומדים דברים חדשים דווקא יותר טוב ממבוגרים.
(שפות, שליטה על טכנולוגיה חדשה)

ודווקא לא מפתיע אותי שהיית תותח :) כמובן זה שאפשר להסביר למה היית טוב
בצורה רציונאלית לא מוריד מזה, שבאמת מגיע לך שאפו על זה
.

אם יש משחק פלטפורמה קשה רצח שראיתי שGAF באמת עפים עליו זה הדונקי קונג האחרון טרופיקל פרייז.לא שיחקתי בו או משהו אבל הוא נחשב קשה בטירוף
גם לשחקנים אלופים בפלטפורמה ונראה שהוא פותח בראש ובראשונה בשביל אתגר.

אז אם GAF אומרים שהקראש הזה מאתגר זה כנראה לא סתם חח.
קראש 3 זכור לי קלי קלות אבל גם עכשיו אני רואה שמדברים עליו כהכי קל בסדרה אז זה לא מעיד על כלום חח.

מחכה לשני הראשונים עכשיו עוד יותר.

אני חושב שכמובן יש אמת גם בקטע של הבכיינות על משחקים קשים, גם בתוך GAF, והנה גיימספוט קטלו את האוסף של קראש על קושי.ויש על זה הרבה דיבורים שוב ושוב במלא מקומות אז למרות שGAF דווקאא מתבכיינים לעיתים על קושי נראה לי שהפעם המשחק באמת קשה.

ויש את יוצר TLG שדיבר על שליטה קלה יותר שלדעתו צריכה להיות במשחקים
ושהיא קשה מדי היום לדעתו ושמתי את זה כמובן בשרשור.
 

evilplate

New member
כנראה שאתה צודק

בתכלס זה לא משחק שדרש יותר מדי חשיבה או מורכבות כמו התמצאות במפה גדולה וכו׳ שאז כילד קטן בטח הייתי נתקע, הוא די אינסטינקטיבי, פשוט ומבוסס על ומהירות תגובה ובעיקר סבלנות וחרישה, ואלו תכונות שיש בשפע לילד קטן :)
&nbsp
אני זוכר ששיחקתי בזה ביחד עם אחי הגדול וחברה שלו והם לא ממש הסתדרו ואני זה שעברתי את השלבים הבעיתיים, אבל זה לא שהיה לי קל, אני זוכר איך ירקתי דם בעיקר בשלב של הגשר המתפרק, הם כבר הרימו ידיים ורק הסתכלו עלי לראות אם אני מצליח לעבור את זה כבר וחגגנו כולנו כשהצלחתי בסוף.
&nbsp
סתם זיכרון ילדות שעלה לי :)
&nbsp
יש מצב שהיום אני גם אולי יכול להגיע למצב של לשבור שלט כמו חלק מהמבקרים והאנשים ב GAF אבל אני רוצה להאמין שלא P:
עוד סיבה טובה לקנות את האוסף כשירד במחיר.
 
לדעתי דווקא יש חשיבה בקראש ומשחקים כמוהו אחי :)

בגלל זה, זה מרשים בעיני גם כן לא פחות ממשחקים אחרים ואולי אפילו יותר.
החשיבה פשוט מהירה מאוד, חשיבה On the fly. אותו סוג מהיר של קבלת החלטות וחשיבה שיש נגיד במשחקים כמו טניס, ובגלל שהחשיבה כל כך מהירה ומחליטים

מהר אז החשיבה נראת כאילו היא מבוססת על אינסטינקטים :)

תחשוב שבקטע הזה של הגשר המתפרק יש:
1. זיהוי של דפוסים ותבנית שחוזרת על עצמה, והחלטה מהירה איך להתמודד איתם.
זיכרון, מתי להשתמש בידע הזה.
זיכרון מוטורי להפעיל את השרירים בדיוק בזמן.

וזיהוי של דפוסים וקבלת החלטות איך להתנהג בהם זה בתכלס הסקיל הכי גדול שמשחקים יכולים להציע לדעתי במשחקים גם במולטיפלייר וגם בסינגל פלייר.

קיצר מאחורי כל החפירה שלי אני מנסה להגיד שלדעתי זה מרשים :)
כי הסקיל שקראש דורש/מפתח אלה הסקילים שצריך למשחקים תחרותים, רוב המשחקים של היום, עושים לנו כל כך הרבה הקלות ב3 התחומים האלה.


בקיצור, יא תותח. בימים ההם לעבור שלבים תכלס היה סיבה לחגיגה לא היה יוטיוב ודרך אחרת לראות שלבים חדשים.
לילדים יש יכולות מדהימות, נגיד ללמוד הרבה שפות בגיל הילדות, ולהגיע לרמת שליטה חסרת תקדים.
הלוואי עלינו נגיד.

נראה לי שעדיין תהיה תותח בקראש, כי כמו רכיבה על אופניים, ברגע שיש לך את הזיכרון שריר אתה לא צריך הרבה זמן כדי להפעיל אותו :)
 

evilplate

New member
כן אבל הסוג חשיבה הזו היא סוג של חשיבה רפלקסיבית

או אינסטנקטיבית כזו, זו לא חשיבה של לפתור פאזל במשחק שבזה כמעט כל הילדים היו נתקעים כי אין לרובם רבדים מספיק עמוקים, אלא זה יותר חשיבה יצרית שכזו שנראה לי שילדים באמת אלופים בה.
&nbsp
אבל אני אקבל את החמאות בכל מקרה P:
 
Ueda מדבר על המשחק הבא שלו ועל הריימיק של שאדו.

בנוגע לריימיק של שאדו, Ueda אמר שהוא שלח לצוות שעושה את הריימיק, ערמה ענקית של הצעות של כל מיני שינוים ושידרוגים שהוא רוצה לראות במשחק. גם שיפורים בגיימפלי וגם שינוים לתוכן והוספה של תוכן, אבל הוא לא יודע איזה

מההצעות שלו יגיעו למוצר הסופי, אז הוא לא רוצה להבטיח לנו דברים שבסוף לא יהיו במשחק :)

בסוני אמרו ששיפורים ומודרניזציה של הגיימפלי יהיה כמובן בריימיק אבל בנוגע לתוכן הם לא פירטו.

בכל זאת, די מרגיע אותי שאפילו עם Udea הוא לא הבמאי, הוא דווקא כן מעורב במשחק אפילו אם זה בעיקר בקטע של הצעות ופיידבק, ושזה לא כמו שסוני הציגה את זה שאין לו שום חלק במשחק.

בכל זאת הריימיק בטוח יהיה שווה! במיוחד שהחברה שעושה את הריימיק זו החברה שעומדת גם מאחורי הרימאסטר לPS3 ככה שהם מכירים את המשחק היטב, ובטח ממש אוהבים אותו וישקיעו בריימיק שלו ויכבדו את UEDA וההצעות שלו.

בנוגע למשחק הבא שלו, הוא אמר שזה משחק מאוד שונה מהמשחקים הקודמים שלו שיצאו לו לדבריו מאוד דומים אחד לשני.

אבל הוא גם מסייג את הדברים האלה ואומר, שגם שהוא פיתח את ICO שאדו וTLG הוא היה בטוח שהם משחקים שונים בתכלית אחד מהשני.

אז הוא בעצמו אומר "אני לא יכול להגיד אם בסוף הוא יהיה שונה מהם " :)
בעבר הוא אמר שבא לו לעשות משחק שכל אחד יכול לשחק, משחק שלא ירתיע שחקנים לשחק, אבל הוא מדגיש שהוא לא מדבר על משחקים קאזואלים או איזה
משהו בסגנון הזה, אז הוא לא רוצה שיפרשו את מה שהוא אמר ככה, פשוט חשוב לו שהשליטה תהיה טובה ולא תכביד על השחקן כמו המשחקים של היום לדבריו.
 

evilplate

New member
זה לא צריך להרגיע אותך

עד שאתה לא יודע אם הם קיבלו את ההצעות שלו אי אפשר לקרוא לו מעורב באמת.
&nbsp
יכול להיות שהם בשלב מתקדם יחסית וההצעות שלו לא ניתנות ליישום, או שהם סתם העדיפו להתעלם, אי אפשר לדעת אבל הלוואי וכן הוא יצליח להשפיע על הפיתוח בצורה משמעותית.
&nbsp
מאוד מסוקרן לגבי הפרויקט הבא שלו אגב, מקווה שיהיה בז׳אנר הרפתקאות ולא איזה משהו נישתי מדי.
 
גם אם זה יהיה משחק בהיקף של inside או העד :)

אני אהיה מעוניין לשחק בזה :) החדשות הכי טובות הן שגם בלי סוני הוא לא נעלם לנו מהאופק ואולי דווקא עכשיו נקבל ממנו יותר משחקים ממה שאנחנו רגילים אחי :)

נ.ב סתם חשבתי שיעניין אותך לראות שGAF פתחו שרשור על רמת הקושי של קראש חחחח.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1400277
הם ממש מפתים אותי לקנות את זה בקרוב, לא ידעתי שזה יהיה משחק מאתגר
כל זה נחת עלי בהפתעה גמורה (כי כאמור קראש 3 זכור לי כקלי קלות חח)
 

evilplate

New member
חחח כן ראיתי את השרשור

יש שם גם אנשים כמוני שאומרים שכילדים הם דווקא הסתדרו איתו והם תוהים אם היום הוא יקרע להם את הצורה.
&nbsp
מצחיק שככה הרבה יורקים דם עליו, רק מסקרן אותי יותר לנסות אותו מהר :)
 
כן, אם הייתי יודע שהוא יציע כזה אתגר

הייתי קונה אותו במקום האוסף של מגה מן (כן אוסף של משחקי מגסון!) שקניתי לפס4 רק בשביל שימלא לי את התפקיד של "פלטפורמר מאתגר בPS4 "
אין לי מזל בחיים אחי אני אומר לך.

נו טוב נקווה שייצא מהר.

אנשים שם אשכרה מציעים (בצדק גמור) להתחיל לקרוא לדארק סולס הקראש בנדיקוט של משחקי התפקידים


ובצדק כי יצא כבר מהתחת הנארטיב הזה של משחק X הוא הדארק סולס של....
אנשים (וחלקם מהדור שלנו!) אשכרה ממציאים לעצמם נארטיב שדארק סולס הוא איזה משחק קשה שהמציא משחקים קשים.
 
למעלה