סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אתה לא יודע על מה אתה מדבר

אז אתה לא יודע על מה אתה מדבר
ראש עיר, ובעיקר ראש עיר גדולה ושהוא אישיות חזקה, איש לא יכול עליו.
אלא אם כן בימ"ש יורה לו בצו לקיים זאת או שיורה על הפסקת כהונתו.
אתה לא יודע על מה אתה מדבר
דבר ראשון,הסמכות העליונה זה משרד התחבורה.

דבר שני,ראש עיר הוא לא השריף של העיריה. הוא לא זה שיקבע את מערך התחבורה הציבורית בעיר(ונתצים הם הליבה של התחבורה הציבורית,בלי זה אי אפשר בכלל לדבר על לשפר את התחבורה הציבורית) מילא אם היה מדובר באיזה עיירה שכוחת אל בנגב,אבל מדובר בעיר המרכזית ביותר בארץ ששואבת אליה רבבות מהערים שמסביב. לא יכול להיות שחולדאי יקבע גם לתושבי רמת גן ופתח תקווה וכפר סבא. למעשה תל אביב היא כבר מזמן לא עיר אלא מטרופולין שמאגד את תל אביב ואת כל הערים שמסביבה,כל כל מטרופולין אחר בעולם. לא סתם עלה הרעיון של רשות מטרופולונית(שאני לא הכי מת עליה,אבל מסיבות אחרות) אנשים הגיעו למסקנה שתל אביב היא לא עיר נפרדת שנמצאת בבועה משל עצמה אלא הליבה של גוש דן.
 

down under

New member
אין לי כח לויכוחים איתך, רק אגיד לך

אתה לא יודע על מה אתה מדבר
דבר ראשון,הסמכות העליונה זה משרד התחבורה.

דבר שני,ראש עיר הוא לא השריף של העיריה. הוא לא זה שיקבע את מערך התחבורה הציבורית בעיר(ונתצים הם הליבה של התחבורה הציבורית,בלי זה אי אפשר בכלל לדבר על לשפר את התחבורה הציבורית) מילא אם היה מדובר באיזה עיירה שכוחת אל בנגב,אבל מדובר בעיר המרכזית ביותר בארץ ששואבת אליה רבבות מהערים שמסביב. לא יכול להיות שחולדאי יקבע גם לתושבי רמת גן ופתח תקווה וכפר סבא. למעשה תל אביב היא כבר מזמן לא עיר אלא מטרופולין שמאגד את תל אביב ואת כל הערים שמסביבה,כל כל מטרופולין אחר בעולם. לא סתם עלה הרעיון של רשות מטרופולונית(שאני לא הכי מת עליה,אבל מסיבות אחרות) אנשים הגיעו למסקנה שתל אביב היא לא עיר נפרדת שנמצאת בבועה משל עצמה אלא הליבה של גוש דן.
אין לי כח לויכוחים איתך, רק אגיד לך
כך, התמרורים בתוך העיר הם בתחומי אחרויתה של ועדת התמרורים העירונית. או קיי?
תסיק מכך מה שאתה רוצה.
רמז, בכדי להכריז על נת"ץ אמורים לשים תמרור מסויים בכניסה לנתיב הזה.
 

droriko

New member
נו?

אין לי כח לויכוחים איתך, רק אגיד לך
כך, התמרורים בתוך העיר הם בתחומי אחרויתה של ועדת התמרורים העירונית. או קיי?
תסיק מכך מה שאתה רוצה.
רמז, בכדי להכריז על נת"ץ אמורים לשים תמרור מסויים בכניסה לנתיב הזה.
נו?
והמדינה יכולה להחליט שהיא מבטלת את ועדת הרמזורים העירונית ומעבירה את הסמכויות למשרד התחבורה, ככה פשוט ככה טוב. תגיד,זה נראה לך נורמלי שתל אביב זה המטרופולין היחיד בעולם המערבי(או בין היחידים) שאין בו נתצים בגלל שראש העיר לא רוצה לעצבן את בעלי הקיוסקים?
כמו שאמרתי נתצים זה הא ב' של התחבורה הציבורית, בלי נתצים משרד התחבורה יכול להפוך את הקוים 700 פעם,התח"ץ שלנו עדיין תהייה ברמה של עולם שלישי.
 

אוהד11

New member
שכחת גם לציין את החמלה שלו כלפי נגישות נכים

ברור. אופי שחצני, התנהלות מעט כוחנית
אחד שלא מביע רגשות אמפתיה לכאב הזולת.
ממה שאני זוכר ממנו עוד כנער, עת התמנה למנהל גמנסיה הרצליה בת"א אני זוכר שלא סבלתי את אופן דיבורו.
גם השנה הראשונה בקדנציה שלו נראתה כהמשך ישיר לטייסוּת השחצנית והכוחנית.
להזכירך את איסור כניסת המפרקיות למרכז ההיסטורי של ת"א?

אבל, כאן הגיע האבל המאוד גדול, תוך שנתיים שלוש העיר השתנתה, ולטובה.
יותר נקי, יותר מסודר, שבילי אופניים, שיפוץ מבנים ציבוריים, שיקום הטיילת, שיקום ושיפוץ הנמל, שיקום ושיפוץ נמל יפו,
פארק המדרון דרומית לנמל יפו, פרוייקט תל אופן,
מתחם התחנה, פארק שרונה ההולך ונבנה בעצם ימים אלו, מלא מגדלי מגורים ומשרדים (אני דוקא מחסידי המגדלים),
שיפוץ שד' רוטשילד, הנת"ץ באבן גבירול (השבוע נסעתי שם ב-18:30, לקראת סוף השעה שבה הוא כבר מתבטל ולא היו מכוניות חונות לאורך
ק"מ וחצי בכל צד! ורק מכונית פרטית אחת נסעה בו שלא כחוק והשאר רק מוניות ואוטובוסים והיה גודש תנועה בנתיבים הרגילים),
התחלת עבודות בפועל על הרכבת התחתית/קלה, הפיכת כל ת"א לאזור חניה אחד כך שלתושבים יותר קל להחנות את רכביהם (אני לא תושב ת"א אבל
יכול לזהות צעד שמקל על החיים לעומת צעד שממרר את החיים),
שיקום פארק הירקון והארכתו מזרחה לכוון קרית עתידים, שדרוג אזוה"ת של רמת החי"ל ועתידים, נטיעת עצי הדקל/תמר באי תנועה של רח' אבן גבירול והחלפת
הריצוף של הרחוב הזה ועוד כמה דברים ששכחתי כרגע.
שכחת גם לציין את החמלה שלו כלפי נגישות נכים
ולנכים יש עליו הרבה בבטן
 

down under

New member
על מה אתה מדבר?

שכחת גם לציין את החמלה שלו כלפי נגישות נכים
ולנכים יש עליו הרבה בבטן
על מה אתה מדבר?
איזו אנטי סימפטיה או אנטי אמפטיה יש לחולדאי לגבי נגישות נכים?
אני באמת שואל כי אני לא יודע.
 

kobiz99

New member
התפוח לא נפל רחוק מהעץ

כל הכבוד לך שאתה מפריד בין עניין לעניין
נדירים היום האנשים שמסוגלים להביא את עצמם לפרגן למישהו שהם אינם מסמפטים בדרך כלל.
התפוח לא נפל רחוק מהעץ
 

mister K

New member
מסכים עם כל מילה.

כל הכבוד לשר על התעקשותו.
זאת אני אומר חרף חוסר הסימפטיה שאני רוחש לו כשר תחבורה, אבל כאן מגיע לו ריספקט אמיתי.

ולהלן תמונה אחת שצילמתי לפני שבועיים בקטע המסילה הנמצא לא רחוק מכפר ברוך.
מסכים עם כל מילה.
גם אני לא מאוהדיו של ישראל כ"ץ כפוליטיקאי, בלשון המעטה... גם קטלתי אותו כאן בפורום לא פעם.
אך כשמגיע אני יודע לפרגן ולא פעם אמרתי במהלך השנתיים האחרונות שמדובר בשר תחבורה ביצועיסט מהטובים שהיו לנו פה. מן הסתם הדבר גם מושפע מהיותו מקורב מאוד לראש הממשלה.
בהחלט מגיע לו ריספקט גם על העמידה האיתנה מול האוצר. השאלה היא רק מי ימצמץ ראשון ובסופו של דבר בזה הוא ייבחן.
 

traiNir

New member
לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו

כל הכבוד לשר על התעקשותו.
זאת אני אומר חרף חוסר הסימפטיה שאני רוחש לו כשר תחבורה, אבל כאן מגיע לו ריספקט אמיתי.

ולהלן תמונה אחת שצילמתי לפני שבועיים בקטע המסילה הנמצא לא רחוק מכפר ברוך.
לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו
פשוט לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו - אחרי שכל כך הרבה כבר בוצע ונעשה כבר.
הקבלנים בוודאי לקחו אשראי מהבנקים והם נסמכים על התקבולים הצפויים מהביצוע (לפי אבני הדרך המצויינות בחוזי הביצוע איתם). נראה לי שהפיצויים שהמדינה תיאלץ לשלם על ביטולי החוזים יתקרבו בשיעורם למחירי הביצוע...
 

amirv

New member
אני מניח שמה שכבר נבחר עבורו קבלן יבוצע

לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו
פשוט לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו - אחרי שכל כך הרבה כבר בוצע ונעשה כבר.
הקבלנים בוודאי לקחו אשראי מהבנקים והם נסמכים על התקבולים הצפויים מהביצוע (לפי אבני הדרך המצויינות בחוזי הביצוע איתם). נראה לי שהפיצויים שהמדינה תיאלץ לשלם על ביטולי החוזים יתקרבו בשיעורם למחירי הביצוע...
אני מניח שמה שכבר נבחר עבורו קבלן יבוצע
אתה תקבל קו נהדר לבית שאן, אם לא אכפת לך שהקו לא יכלול חצץ, מסילות, תחנות ורכבות מכל סוג שהוא...
 

kobiz99

New member
הכנת קוו רכבת מורכב מתחתון ועליון לפי המשתמע

לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו
פשוט לא מובן לי איך יבטלו את ביצוע הקו - אחרי שכל כך הרבה כבר בוצע ונעשה כבר.
הקבלנים בוודאי לקחו אשראי מהבנקים והם נסמכים על התקבולים הצפויים מהביצוע (לפי אבני הדרך המצויינות בחוזי הביצוע איתם). נראה לי שהפיצויים שהמדינה תיאלץ לשלם על ביטולי החוזים יתקרבו בשיעורם למחירי הביצוע...
הכנת קוו רכבת מורכב מתחתון ועליון לפי המשתמע
מדברי השר כל מה שהתחילו תחתון יבוצע עד הסוף.
העליון כ- 18% מהתקציב הכולל ייעצר כלומר לא יתחילו בכלל.
 

traiNir

New member
ממש הגיון חלם!

הכנת קוו רכבת מורכב מתחתון ועליון לפי המשתמע
מדברי השר כל מה שהתחילו תחתון יבוצע עד הסוף.
העליון כ- 18% מהתקציב הכולל ייעצר כלומר לא יתחילו בכלל.
ממש הגיון חלם!
זה כמו לבנות רב קומות רק ברמת השלד - ולא להתקין חשמל, אינסטלציה וכו'...
 

S o l l y

New member
כל הכבוד לו !

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
כל הכבוד לו !
 

בועז ל

New member
השר כץ ממשיך במתקפה על האוצר.

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
השר כץ ממשיך במתקפה על האוצר.
תקופה עמוסה עוברת על השר כץ. לאחר שהפגין נוכחות פעמיים בשבוע האחרון בפרויקט A1, עלה לקו העמק להתגושש עם האוצר, שב השר כץ היום ותוקף בתכנית "מה בוער" של גל"צ את המשנה האידאולוגית והאנטי חברתית, לטעמו, של נערי האוצר. באופן לא ממש מצוי, ניתן לחוש באמפתיה שמשדר רינו צרור המראיין כלפי המאבק של כץ.
להאזנה - חלק א' של התכנית האחרונה, החל מדקה 04:00.
 

seffic

New member
צביעות של השר כץ- רק בגלל שמדובר במתחרה של

השר כץ ממשיך במתקפה על האוצר.
תקופה עמוסה עוברת על השר כץ. לאחר שהפגין נוכחות פעמיים בשבוע האחרון בפרויקט A1, עלה לקו העמק להתגושש עם האוצר, שב השר כץ היום ותוקף בתכנית "מה בוער" של גל"צ את המשנה האידאולוגית והאנטי חברתית, לטעמו, של נערי האוצר. באופן לא ממש מצוי, ניתן לחוש באמפתיה שמשדר רינו צרור המראיין כלפי המאבק של כץ.
להאזנה - חלק א' של התכנית האחרונה, החל מדקה 04:00.
צביעות של השר כץ- רק בגלל שמדובר במתחרה של
הליכוד
בקואליציה הקודמת כשביבי חשב שהוא מלך, השר עשה כדברו ללא עוררין כולל קיצוצים
 

kobiz99

New member
ספיק היקר מעט כבוד לשר לא יזיק לך אם תתן,

צביעות של השר כץ- רק בגלל שמדובר במתחרה של
הליכוד
בקואליציה הקודמת כשביבי חשב שהוא מלך, השר עשה כדברו ללא עוררין כולל קיצוצים
ספיק היקר מעט כבוד לשר לא יזיק לך אם תתן,
ולעיניין השר בדברו לפני מספר ימים וגם אתמול בסיור העיתונאים אמר וחזר על זה מספר פעמים, ברור לו שיצתרך לקצץ ולהשתתף בחלוקת הקיצוץ הוא יודע ולא בורח מאחריות אך חושב שכל מה שהושקע בשטח עד כה ירד לטימיון ויש לו חלופות אחרות בתחום משרדו, כך שהשר אינו צבוע והתבתאותך הבוטה אינה במקומה.
אני מצרף בשרשור זה מספר צילומים שצולמו לא אתמול ובאים להמחיש מה גודל ההשקעה בשטח ואיזה נזקים יגרמו אם יקפיאו הפרויקטים.
 

seffic

New member
אין כאן ענייני כבוד

ספיק היקר מעט כבוד לשר לא יזיק לך אם תתן,
ולעיניין השר בדברו לפני מספר ימים וגם אתמול בסיור העיתונאים אמר וחזר על זה מספר פעמים, ברור לו שיצתרך לקצץ ולהשתתף בחלוקת הקיצוץ הוא יודע ולא בורח מאחריות אך חושב שכל מה שהושקע בשטח עד כה ירד לטימיון ויש לו חלופות אחרות בתחום משרדו, כך שהשר אינו צבוע והתבתאותך הבוטה אינה במקומה.
אני מצרף בשרשור זה מספר צילומים שצולמו לא אתמול ובאים להמחיש מה גודל ההשקעה בשטח ואיזה נזקים יגרמו אם יקפיאו הפרויקטים.
אין כאן ענייני כבוד
קודם כל אני חושב שהשר הוא הטוב ביותר מבין השרים שעברו במשרד הזה בעשורים האחרונים, אבל עדיין הוא איש פוליטי והוא מגן על האינטרסים הפוליטיים של מפלגתו. מה לעשות כך זה עובד.

לגבי הקפאה- אני מכיר את התחום טוב מאוד. כואב אבל לא מדובר בכל הפרויקט שהולך לפח. יהיה הפסד אך תמיד ניתן להחיות ולהתניע מחדש. כך נהוג לצערי שנים רבות בהרבה פרויקטי תשתיות בארץ. מחלקים למקטעים, יש תקציב רק למקטע ראשון, ואח"כ מחכים לתקציבים נוספים. לא בריא כלל ופוגע בהמשכיות הפרנסה של עובדים רבים אבל זו מציאות חיינו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה