החיפוש הייחודי של Gרר

אספרסו2

New member
אבל יום ראשון לאחר חופשת הקייץ

אולי לקח זמן להביא את המטבח והצוות לכושר
 
שוב- תגובה לא לעניין

כפי שנרשם- אכלנו בהרבה מסעדות במשך הטיול-
ובאף מסעדה לא חיכינו מעל שעה לקבל את המנות הראשונות.
זה לא מקובל ולא בסדר בשופ סטנדרט
זה לא הטיול הראשון שלנו מחוץ לישראל
זאת לא המסעדה הראשונה שאנחנו אוכלם בה.
חבל לי שאתה מנסה לצייר אותנו "כישראלים" חסרי סבלנות שפשוט מחפשים על מה להתלונן.
תגובה לא ראויה ולא קשורה למציאות המתוארת
 

אספרסו2

New member
אבל זה באמת כך

כשאת אורחת במקום מסוים כבדי את מנהגי המקום.
אלפי תיירים גרמנים מזועזעים לראות בארץ דלפקים עמוסים בסלטים מסוגים שונים ואנשים נוברים בהם בידיים חשופות מבלי להקפיד על תנאיי היגיינה מינימלים.
&nbsp
אבל הם לא חושבים שהם ישנו את המצב הנתון.
 
למה החלטת שזה מנהגי המקום?

אם אנחנו מסבירים שזאת המסעדה היחידה בכל הטיול שאילצה אותנו לחכות שעה(!!) עד לקבלת מנה ראשונה.
זה באמת נראה לך הגיוני?
זאת ההודעה האחרונה שארשום לך כתגובה- כי לא זאת מטרת השרשור ונראה לי שאתה סתם רושם כדיי להתווכח
לא ברורים לי הדברים כפי שאתה מנסה להציג אותם.
כל טוב
 

אספרסו2

New member
מי שמנסה להתווכח זאת את

ואני מציג לך את העובדה שזה לא כל כך נורא כמו אופן ההצגה שלכם.
&nbsp
בשביל להיות בטוח שאלתי את אשתי כמה זמן חיכינו להגשה במסעדת שלושה כוכבי מישלן שבה היינו כאן לפני כמה חודשים וגם שם לקחו את הזמן,לא ראיתי בכך טעם לפגם,נהפוך הוא.
&nbsp
ישראלים רוצים הכל כאן ועכשיו .זאת בעיה כשיוצאים לעולם הגדול.
 

החתולית

New member
אתה מציג את מה שאתה אומר כעובדה

אבל זה לא מספיק כדי להפוך את הדברים לעובדה.
&nbsp
כשאוכלים בכמה מסעדות באזור מסויים, ורק באחת מהן השירות אינו טוב, אין הדבר מעיד על האזור או על הלקוחות, אלא על המסעדה.
&nbsp
זו לא הפעם הראשונה שאתה פונה בטרוניות לישראלים, וטוען שהם לא בסדר. חוסר החיבה שלך לישראל ולישראלים מוכר, מהפורום שלנו ומפורומים אחרים.
&nbsp
&nbsp
 

אספרסו2

New member
השירות מצוין

בקנה מידה מקומי.
התגובה שלי עניינית ואין לה שום קשר רגשי בניגוד לתגובה האישית שלך .
 

החתולית

New member
התגובה שלך אינה עניינית

משום שהיא מתייחסת לאזרחותם של הכותבים.
&nbsp
בהתנהלות שלך מול Gרר ואישתו, וגם בתגובתך אלי, הבהרת שאין טעם לנהל איתך דיון ענייני.
&nbsp
 

אספרסו2

New member
בתגובותייך

את מוכיחה שהאובייקטיביות ממך והלאה.
&nbsp
ופערי תרבות הם עינייניים לחלוטין.
 

YosMan1

New member
חבל על העצבים שלכם, אספרסו פשוט נהנה לחרחר ריב, תתעלמו.

 

אספרסו2

New member
אתה מתענה להתעמת עם עובדות

חרחר את פירפורי הגסיסה הלא מקצועיים בעצות האחיתופל שאתה משחרר.
 
למה חרחור ריב? התגובה הראשונה של אספרסו הייתה עניינית

לחלוטין בעיני. דיבר על אי הבנה והסביר על מה זה מבוסס. אינני מכירה את אספרסו אך הרושם שקיבלתי עם השנים שהוא חי באזור [גרמניה?] וגם עוסק/מקורב למקצוע המסעדנות. אולי אני טועה, אבל אם זה נכון, בהחלט היה מקום לנסיונו להבהיר את הדברים.
 
בתגובות הבאות הוא הגיב לטענות נגדו. כמו בכל דיון.

לטעמי, הוא הותקף אישית ותגובותיו לא היו אישיות.
 

YosMan1

New member
ולטעמי המשך תגובותיו היו התקפות אישיות ולא עניניות, אבל

בניגוד לאספרסו אני חושב שדעתך לגיטימית וזה בסדר גמור ששני אנשים לא מסכימים על משהו.
 
האמן לי, קראתי פעמיים את הדיון, ושוב עכשיו, ואני עדיין חושבת

שהוויכוח היה לגיטימי וכמו שאמרת, זה בסדר גמור ששני אנשים לא מסכימים על משהו. זה גם לגיטימי לאספרסו. אולי באת טעון עליו מפורומים אחרים כי תגובתך נתנה תחושה של חוסר אובייקטיביות. בכל מקרה - מקבלת לגמרי שלא חייבים להסכים והכל בסדר.
 

אספרסו2

New member
בריונות וסתימת הפיות לדעת מיעוט

מאד חבל שלא יודעים להתייחס עניינית ומתנפלים בצורה כזאת ותודה לך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מצא מין את מינו... הנשמות הטובות בפורום שמסבירות לך למה טעית

והביקורת שלך מגוחכת ולא לגיטימית. לא חווית חלילה שירות רע, התעלמות של מלצר או מנה מפוקששת; חווית מסעדה אותנטית רצינית! ואם אינך יודע להעריך זאת, זו אשמתך המלאה, ישראלי פרובינציאלי בור וחסר סבלנות שפשוט לא מבין את דרכי המקום המופלאות והנסתרות (לייבש ולבאס את הלקוחות). המלך אינו עירום, מה פתאום; הוא לבוש בגדי מלכות שרק יודעי דבר מסוגלים לראות.
 
למעלה