אה אוקיי אחי, לא הבנתי אותך נכון בכלל.
חשבתי משום מה שאתה מתכוון שאתה רוצה את AC בעיקר בערים אירופיות "מודרניות" יחסית. ושיש לך בעיה עם המראה המצרי.
אני כמובן מסכים איתך שAC שייך לעיר עם כמה שזה מרענן לחקור מדברים ופרמידות.
ברור שהעיר המצרית (אלכסנדריה?) נראת מדהים. כאחד שמשוגע על מוטיבים מזרח תיכוניים לא יכול להיות יותר מאושר ממני מהשחזור הנפלא הזה של העיר.
הם ממש השתדלו לעשות שחזור טוב שאפו.
גם אני חושב שהוא יהיה מהטובים בסדרה. אם לא הכי טוב בתאכלס.
הסיבה שלדעתי מגיע לו 79-80 היא בדיוק זה שהוא לא מהפכני לסדרה, ולהביא לו 85 זה לשים אותו קרוב מדי להוריזון.
אני לא רוצה שיובי ירגישו שהם יכולים להעתיק כל שנה את הדברים הכי חמים בשוק (במקרה הזה החץ ואלמנטים של RPG אפילו שאני אוהב את זה)
ויכולים לברוח עם זה לאזור ה85
ומצד אחד שני לתת לו את אזור ה82-85. זה כמו שאמרתי להכניס אצבע לעין
של נינג'ה Theory שהביאו פה משחק מקורי עם עלילה טובה ורצינית.
וקיבלו על זה רק 82.
אין לי בעיה שהם העתיקו את החץ וקשת בפני עצמה.
כי משחקים מתקדמים כשמפתחים מעתיקים אחד מהשני רעיונות מוצלחים ומשחיזים אותם עוד יותר.
הבעיה שלי היא שיובי לא כל כך עשו הרבה לשאר הנוסחא.
אז נכון הסייד קווסטים מגוונים יותר ועושים בהם יותר דברים מאשר פעם.
אבל AC לוקה באותן בעיות שכל משחק עולם פתוח (שהוא לא GTA ) לוקה בהם.
עיצוב המשימות שבלוני ותמיד המשימה היא וריאנט של איזה רעיון נדוש.
לרדוף אחרי מישהו להגן על מישהו להרוג את X בלי להתגלות וכו'
מה שהם צריכים זה שהקמפיין יהיה מורכב ממשימות יותר מורכבות מהשיט הזה
יש לשיט הזה מקום בסייד קווסטים.