Gamescom
- Live from Xbox

חחחח גבר אתה הראשון שאומר שדיוויד קייג' עדיף.

אני לא שיחקתי הרבה בLIfe is strange אבל הוא הרגיש לי פי 300 יותר מעניין מהמשחקים של קייג.אני צריך לחזור אליו..

דווקא ראיתי שאפשר לבחור הרבה דברים מגניבים וגם לשכתב בחירות.
אולי אין את התקציב של קייג אבל אף פעם לא שמעתי אנשים שמאוכזבים בצורה הזו מהמשחק.
 

מישהו 2

New member
כי אנשים רגשניים מידי

כמו שאמרתי, כל הבחירות יחד עם כל העניין של להחזיר את הזמן אחורה, משמעות אפסית.
אז .. זה או שאתה נהנה מהסרט או שלא, יחד עם אשליה שאתה משפיע על משהו
 
מה זאת אומרת אנשים רגשניים מדי?

זה או שהכתיבה טובה ואז הם יכולים לקחת את הסיפור ברצינות, להתייחס לדמויות כאנשים אמיתים ולחוש אמפתייה ולהתחבר אליהם רגשית

המשחקים של דוויד קייג מעוררים לעג זה טראש ובגלל זה רוב האנשים לא לוקחים אותם ברצינות.

אני מעדיף בהרבה משחקים עם עלילה טובה עם חופש בחירה אפסי מאשר חופש בחירה מורחב ועלילה שלא שווה את הזמן שאנחנו מבזבזים עליה.
 

מישהו 2

New member
לטעמי האישי עלילת המשחק הייתה קיטשית

אני כמובן לא אפרט בכלום כדי לא לעשות ספוילרים. זאת אומרת, בהחלט היה שם ניסיון ליצור אמפתיה כלפי חלק מהדמויות וליצור חיבור רגשי. אני גם יכול להבין אנשים שזה תפס אותם. אותי פשוט זה לגמרי פספס ולא הצליח לקנות. המשחק מרמה אותך ממש טוב לכל אורך הדרך שאתה יכול להשפיע על כמה דברים מאוד מהותיים בעלילה ובסוף זה הרגיש כאילו זרקו אצבע משולשת חח...
&nbsp
אני מסכים עם המשפט השלישי שכתבת, למעשה מדובר כנראה ברוב המוחלט של המשחקים. רוב המשחקים בנויים כך שיש איזושהי עלילה ראשית ללא יכולת לשכתב אותה בנוסף לגיימפליי - שהוא החלק החשוב במשחק.
אם ישאלו אותי מה התכונה הכי חשובה של משחק מחשב, אני כמובן אחשוב דבר ראשון על גיימפליי - וכמה שיותר ממכר, מגניב וטוב.
&nbsp
עם זאת כאשר אנחנו מדברים על ז'אנר שכל כולו מוקדש להעברת סיפור לשחקנים, כאשר הגיימפליי מושתת על חופש בחירה של השחקן, אני לא רק מצפה לעלילה מעניינת וטובה יותר ממשחקים רגילים אחרים, אני רוצה שההחלטות שלי יבואו לידי ביטוי בצורה הכי קיצונית שיש, אחרת אין טעם ואני פשוט אחפש לצפות באיזה סרט וזהו.
&nbsp
אני לא חובב גדול של הז'אנר באופן כללי, אני לא באמת מכיר את דיוויד קייג', אני רק יודע ש- heavy rain עשה את העבודה בצורה די מוצלחת ותוכל לראות שהוא קיבל ציונים די טובים. גם until dawn שקיבלנו בפלוס היה די אחלה יחסית למשחק כזה.
אבל אולי שפטתי את דיוויד קייג' מהר מידי על סמך משחק אחד שהוא ידוע בו.. לא נראה שיש לו מעריצים רבים ברשת חח
 
אני פעם גם לא הייתי חובב גדול של הז'אנר הזה.

אבל מאז ששיחקתי בזאב שבנינו (שחק אם לא שיחקת) אז פתאום המשחקים האלה באו לי בטוב.

יש משהו נחמד בלשרוף סופש על המשחקים האלה כמו צפיית בינג, חוויה פאסיבית מרגיעה כזו.

דיוויד קייג' הוא חרא לא צריך לשחק ביותר מדי משחקים שלו או לשחק בהם בכלל כדי להבין את זה, צפייה ביוטיוב והבנת כל מה שיש להבין עליו.

הוא פשוט בן אדם שעשה משחקים בסגנון הזה עוד בדור הPS2 לפני שזה הפך לטרנד והוא בנה לעצמו שם ומותג בתחום הזה.

נגיד נאמקו או סקוור שעכשיו הן משתפות פעולה עם יוצרי life is strange במשחקים כאלה, פעם דבר כזה לא היה, היה לך רק את דיוויד קייג והשאר היו קווסטים ניישתים של פוינט אנד קליק.

חבל שסוני ממשיכים לתמוך בו.

בנוגע לLIS הרגשתי חיבור מידי והרגשתי שיש לי די והותר בחירה במשחק כזה ושאלה דברים משמעותים.

אבל אני מניח שאנשים אחרים כאן ששיחקו בזה כמו איוול, עמית ואורלי יכולים לנהל על זה דיון יותר מעמיק.

נדבר על זה זה פעם באיזה סשן דרגון בול חח.
 

evilplate

New member
אני דווקא אהבתי מאוד את LiS

אבל זה באמת אינדיבידואלי כי זה נטו החיבור שלך לאווירה, לעולם ולדמויות, אני חושב שהם קלעו בזה ונהניתי לקרוא את כל הפרטים הקטנים שיש בעולם והכל.
&nbsp
מסכים שהכתיבה לפעמים לא הכי הכי ושגם יש קטעים ממש מעפנים אבל בסופו של דבר הוא אחלה חוויה ואחד הטובים בז׳אנר אם נשווה אותו לרוב הדברים שטיילטייל עושה.
&nbsp
גם אהבתי את המכניקה והדברים שמסביב לשליטה בזמן למרות שכמו שאמרת זה לא באמת משפיע בצורה מהותית, זה עדיין היה כיף להתעסק בזה ולהתנסות בכל מני אופציות.
&nbsp
אני מסכים גם איתך וגם עם כרונו בדיון הזה, אתה צודק זה באמת מאכזב שחופש הבחירה במשחק הזה וגם במשחקי טיילטייל הוא מוגבל ומבחינת ההשפעה הממשית שלך על העולם זה יותר סרט מאשר משחק, דייויד קייג׳ באמת מציע חופש ענקי בהאבי ריין והמשחק יכול להתפצל למיליון תסריטים וזה אחד מהיתרונות הגדולים שלו, גם כל העניין שיש כמה דמויות ושכולן יכולות למות תורם מאוד לאינטרקטיביות שלו.
יש אשכרה מתח בגיימפליי שם ואתה חושש לפשל בניגוד למה שהולך במשחקי טיילטייל וגם ב LiS.
&nbsp
מצד שני העלילה והכתיבה של האבי ריין היא באמת די טראשית, בזה כרונו צודק ולכן אני יכול להבין את ההעדפה שלו לאין חופש שבא עם עלילה טובה שטיילטייל מציעה מאשר דייויד קייג׳, אבל אני לא מסכים עם השלילה המוחלטת שלו של דייויד קייג׳ וההישג בעלילה כזו אינטרקטיבית.
&nbsp
למרות שאני מכיר בחולשה של הסיפור של האבי ריין החוויה בזמנו התעלתה מעל הכל, החוויה הזו נבעה בעיקר בגלל החופש הרב שהיה במשחק וזה משהו שאין במשחקים אחרים. לכל סגנון יש את היתרונות והחסרונות שלו ואפשר להבין למה מישהו יעדיף משהו אחד על אחר אבל מבחינתי האבי ריין היה מהחוויות הכי זכירות וחזקות של אותו הדור, לא משהו שאני יכול לאמר על 95% מהדברים ששיחקתי של טיילטייל.
 
קרב בוס משאדו אוף וור.

בגדול מסכים עם הבחור מיורוגיימר שזה לא קרב מעניין ומאותם סיבות שהוא חושב את זה.



 

evilplate

New member
יחסית לזוועה של הבוסים מהראשון זה עוד שיפור חחח

אבל כן מסכים שזה לא נראה קרב מלהיב במיוחד, המשחק תלוי בהצלחה של מערכת הנמסיס יותר מהכל, כי חוץ ממנה הוא די גנרי בסך הכל.
&nbsp
אישית הוא לא מעניין אותי מספיק, הראשון היה בסדר לזמנו למחיר ששילמתי עליו ולתקופת היובש אבל היום זה לא מעניין אותי גם אם ההמשך יצא משופר מאוד.
 
כן, חחחח ובכל זאת הנה גם המשחק הזה נראה גן עדן לעומת

המשחק עם הפנדה, וכן אני יודע שאני מאנייק כלפיהם ולא פייר כי הם אינדים, אבל פאקינג שהיו עושים פחות אויבים בכל זירה אבל יותר גדולים ויותר משמעותים.
 
חחחחמזמן לא צלבתי ככה משחק, מתי היתה הפעם האחרונה? האורדר

נראה לי :) חייב כל פעם שיהיה לי משחק להוציא עליו קיטור ככה זה.
 
Dragon quest 11 חודש שלם בצמרת היפנית. הסוויץ מקבל מכה

נו מה, כאילו לא ידעתם שיהיה לנו עדכון דרגון קווסט שבועי :)

המשחק חודש שלם בצמרת היפנית ושוב גם בדיגיטלי וגם בפיזי, גרסת הPS4 עדיין מוכרת הכי טוב באופן כללי והפער בינהן מתעצם עוד יותר השבוע תודות למכירות הדיגיטליות בפס4.

השבוע גם דרגון קווסט 10 הMMO של הסדרה הגיע לפס4 ותופס גם הוא מקום מכובד.

קיצר, הפס4 הפכה את עצמה לבית החדש של הסדרה. ידעתי שבחרתי נכון.
אמן שנראה DQ12 עוד על הפס4 אבל אני יודע שזה יהיה רק בפס5&סוויץ.

הסוויץ חוטף מכה רצינית השבוע. שבוע שעבר הוא מכר ביפן מעל 87 אלף יחידות והשבוע קצת מעל 22 אלף יחידות.

הפאנבוים של נינטנדו כבר שלפו חרבות ואומרים שזה הכל עניין של חוסר במלאי וסטוקים.

אבל לפי זה שה3DS והפס4 בצמרת אולי אנשים עדיין בהייפ על DQ11 והעדיפו לרכוש את אחת הקונסולות בשבילו השבוע במקום סוויץ.

באופן כללי מאז ההשקה הסוויץ מכר ביפן כמעט 1.5M יחידות.
http://www.siliconera.com/2017/08/23/week-sales-dragon-quest-xi-top-fourth-week-straight/
 
כמה יפנים את חושבת שרוצים ספלטון ? :)

לא יותר מיפנים שרוצים דרגון קווסט זה בדוק :) גם אם כל מי שקנה סוויץ ביפן יקנה מחר ספלטון DQ עדיין מכר יותר מזה.

סביר להניח שאנשים חוסכים כסף לPS4 עם DQ11 או קונים 3DS לשחק אותו.
מי שרצה סוויץ וספלטון קנה ונהנה.

המחסורים לדעתי מבויימים. זה נכון שאי אפשר למצוא סוויץ כי נינטנדו דואגת לייצר קצת בכוונה (לפחות ככה אני חושב)

אבל גם אין הרבה אנשים כמו ההזויים ששמת שמחפשים סוויץ, מי שרצה כבר קנה.

אין ליפנים מה לשחק על הסוויץ בכלל, מה הם יעשו יסתכלו עליו וישחקו טטריס? :) הם לא חושבים שלינק סקסי כמוך :)
 

sapir aloud555

New member
יותר ממיליון, מסתבר.

מכירות השבוע:
1. [PS4] Everybody’s Golf – 100,719 / NEW
2. [NSW] Splatoon 2 – 52,320 / 1,056,500
3. [3DS] Etrian Mystery Dungeon 2 – 29,887 / NEW
4. [NSW] Monster Hunter XX – 27,120 / 111,396
5. [3DS] Dragon Quest XI – 22,846 / 1,693,913
6. [PS4] Nights of Azure 2 – 18,207 / NEW
7. [PS4] Dragon Quest XI – 14,053 / 1,328,455
8. [NSW] Mario Kart 8 Deluxe – 12,474 / 672,688
9. [3DS] The Snack World – 10,098 / 148,070
10. [PS4] Residnet Evil Revelations – 9,260 / NEW
11. [PSV] Nights of Azure 2 – 7,168 / NEW
12. [3DS] Jake Hunter Detective Story: Ghost of the Dusk – 6,132 / NEW
13. [NSW] ARMS – 5,183 / 214,400
14. [PSV] Yomawari: Midnight Shadows – 4,943 / 13,009
15. [NSW] Zelda: Breath of the Wild – 4,904 / 576,067
16. [NSW] Nights of Azure 2 – 4,463 / NEW
17. [3DS] Animal Crossing: New Leaf – Welcome amiibo – 4,008 / 232,410
18. [PS4] Dragon Quest X: All in One Package – 3,829 / 22,184
19. [PSV] Yomawari: Midnight Shadows – 3,647 / 11,902
20. [PS4] Megadimension Neptunia VIIR – 3,346 / 19,122

Switch - 50,074
PS4 - 26,384
3DS - 26,268
Vita - 3,975
WiiU - 116
PS3 - 85
Xbox One - 78

שים לב שאין משחק חדש אבל ספלטון והסוויץ' מכרו 50 אלף. המספר עלה גם שבוע שעבר כי הוציאו באנדל סוויץ' + MH.
 

evilplate

New member
סקוור כבר עשו את הכסף שלהם מיפן לבד

זה לא משנה בכלל אם המשחק יכשל במערב בשלב הזה, כל מכירה נוספת זה בונוס.
&nbsp
ואני חושב שהאמת בנוגע לסטוק של הסוויץ׳ היא באמצע, הסטוק אכן מוגבל יחסית אבל גם ההיסטריה שככה לדעתי, ברור שהמכשיר לא יהיה כישלון כמו ה WiiU ואני חוזה לו הצלחה סבירה אבל מי שחושב שברגע שיהיה מלאי נורמלי תהיה פה איזו היסטריית Wii חי פה בסרט לדעתי.
 
תכלס זה נכון כרגע פשוט כפאנבוי.

אני רוצה לראות אם המשחק יעקוף את השיא של DQ9 שיושב על 4.2M לפחות יגיע לשיא השני של DQ7 לפס1 עם 4.1M ביפן.

עוד דבר שאני רוצה זה שהמשחק יעקוף את פוקימון ביפן שיושב כרגע על 3.6M
נראה לי שהוא עקף אותו כי הגרסאות הפיזיות של DQ11 מכרו עד עכשיו 2.9M
ועם כל הדיבורים על המכירות המטורפות בדיגיטלי סביר להניח שהוא או צמוד עם פוקימון או עקף אותו.

אבל אני עדיין מחכה ל4M כדי שזה יהיה וודאי.

כן, חח זה כמו לאהוד קבוצת כדורגל או להיות בעד הPS4.


בנוגע לסוויץ מסכים איתך בנושא הזה כרגיל אחי.לדעתי החוסרים האלה זה טריק של נינטנדו הם פשוט לא מייצרים מספיק בכוונה לדעתי.לא מאמין שהמחסור
הזה נובע כי הם לא יכולים לעמוד בביקוש.

אני אמרתי כבר בעבר שלדעתי אם הסוויץ אכן יקבל פוקימון ראשי
(ולפי הכרזה רשמית של נינטנדו מפותח לו כרגע משחק ראשי)

אז הקונסולה תגיע ל32M או גג גג 40M בתסריט הכי טוב.

אבל כמו שכבר דיברנו בעבר, לדעתי הציפיות האמיתיות של נינטנדו היא להגיע לפחות לאיזה 73M אם לא יותר.

כל הדיבורים שלהם גורמים לי להרגיש שהמנימום שהם מצפים לו זה 60M והחלום הרטוב שלהם זה באמת משהו שמתקרב לWII או לפחות 73M

ולמה? ה3DS מכר 60.7M. איזו חברה תהיה מרוצה אם הנייד החדש ימכור פחות?
הWII U מכר 13M איך נינטנדו תהיה מרוצה אם הקונסולה הנייחת שלה תמכור פחות?

אם הסוויץ היא באמת הניידת והנייחת ביחד (ועכשיו זה כבר נראה ככה לחלוטין)

אז חייב להיות שהיא מצפה שכל מי שמתעניין בקונסולות שלה יקנה אותה.

אז גם אם הסוויץ תהיה הצלחה של 32M-40M איך זו תוכל להיות הצלחה אמיתית מצד נינטנדו כשהיא לא מדגדגת את ה3DS ואת השאיפות הגדולות והחלומות שהם בטח רוקמים לעצמם שם.
 
למעלה