יש עבירה
מספיק שאתה מבצע את ההוצאה של העבירה מתיכנון אישי למעשים. עמוד 58 על הדין בפלילים (קדמי).(חלק ראשון עידכון והשלמה). "ב.1. מן היסוד העובדתי מוצג הניסיון בלשון תמציתית האומרת : "אדם מנסה לעבור עבירה אם... עשה מעשה שאין בו הכנה בלבד והעבירה לא הושלמה": כאשר דיברי ההסבר שבהצעת התיקון ורחיבים ואומרים: המדובר בעדשית "מעשה המהווה וליה בשרשרת המעשים לקראת ביצוע העבירה שאין בו משום הכנה בלבד וגם לא משום השלמת הביצוע". 2. על- פי לשונה, משקפת ההגדרה הנוכחית את ההלכה הפסוקה בדבר ההבחנה: בין מעשה שאינו חורג ממסגרת הכנה לקראת ביצוע העבירה, ועל כן אינו מהווה ניסיון: לבין מעשה שיש בו תחילת ביצוע של המעשה ועל כן מהווה ניסיון". ברור לי שהפרקליטות רועדת. היא תמיד רועדת שיש נאשם שהוא לא טיפש ולא מודה או שיש טענה מישפטית. אבל אין אפשרות לשים בחורות בנות 13 על המחשב, פשוט טכנית אתה לא יכול. ולכן אין ברירה אלא להביא את האישה הבוגרת. אם לא אותם אנשים לעולם לא יתפסו. אם התיק יוגש אזי, בית מישפט לא יזכה. האם הפרקליטות תיקח את התיק לבית המישפט ? לא בטוח שיש לה ברירה כיום אלא לקחת את התיק לבית המישפט. אישון. חוות דעת פלילית.
מספיק שאתה מבצע את ההוצאה של העבירה מתיכנון אישי למעשים. עמוד 58 על הדין בפלילים (קדמי).(חלק ראשון עידכון והשלמה). "ב.1. מן היסוד העובדתי מוצג הניסיון בלשון תמציתית האומרת : "אדם מנסה לעבור עבירה אם... עשה מעשה שאין בו הכנה בלבד והעבירה לא הושלמה": כאשר דיברי ההסבר שבהצעת התיקון ורחיבים ואומרים: המדובר בעדשית "מעשה המהווה וליה בשרשרת המעשים לקראת ביצוע העבירה שאין בו משום הכנה בלבד וגם לא משום השלמת הביצוע". 2. על- פי לשונה, משקפת ההגדרה הנוכחית את ההלכה הפסוקה בדבר ההבחנה: בין מעשה שאינו חורג ממסגרת הכנה לקראת ביצוע העבירה, ועל כן אינו מהווה ניסיון: לבין מעשה שיש בו תחילת ביצוע של המעשה ועל כן מהווה ניסיון". ברור לי שהפרקליטות רועדת. היא תמיד רועדת שיש נאשם שהוא לא טיפש ולא מודה או שיש טענה מישפטית. אבל אין אפשרות לשים בחורות בנות 13 על המחשב, פשוט טכנית אתה לא יכול. ולכן אין ברירה אלא להביא את האישה הבוגרת. אם לא אותם אנשים לעולם לא יתפסו. אם התיק יוגש אזי, בית מישפט לא יזכה. האם הפרקליטות תיקח את התיק לבית המישפט ? לא בטוח שיש לה ברירה כיום אלא לקחת את התיק לבית המישפט. אישון. חוות דעת פלילית.