חרם צרכנים על רוזן & מינץ

קלוזו

New member
ומה עם הוצאות משלוח, ביטוח, עמיל ..

מכס שמארגן את כל מסמכי השחרור, הובלה בארץ? זה לא עולה כסף? היצרן הסכים בסה"כ לתת את אותו חלק בחינם אבל לא לספוג את שאר העלויות לכן צודקים מאוד רוזן&מינץ בחיוב שלהם. אם היצרן כל כך נחמד למה לא ישלח את החלק על חשבונו ישירות לאדון הנ"ל וישא בכל עלויות המשלוח במקום להעמיס אותם על הנציג בארץ?
 

nonis

New member
תסלח לי

אבל הסכום מעל ומעבר להוצאות הנ"ל שאגב מומנו ע"י NR שהיו מוכנים לשאת בכל הוצאה נוספת של RM. הסיבה שהם רצו לעבור דרך RM זה כדי להבטיח disposal של המוצר הפגום. לכן, אחרי ש-RM סירבו לעזור, הם יממנו שליחה ל-USA של המוצר הפגום. אני מקווה שזה מובן. זו הסיבה היחידה שהם רצו את המעורבות של RM. למעשה, RM התבקשו לתת שרות ל-NR ולא לי!!!
 

קלוזו

New member
,תיסלח לח אתה !!! NR העבירו ל RM רק

את החלק כדי להשלים את המלאי שלו וכך כתוב בהודעה שלך : A replacement Trail Rat system has been shipped out at no charge for you to return to your inventory כלומר, נתנו לו רק את החלק - אחד תמורת אחד - ללא תשלום. ומה עם עלות המשלוחה? ביטוח, מכס, מע"מ וכל שאר ה"ירקות"? את זה הם לא מחזירים לו. ואם הם כל כך בסדר למה שלא ישלחו אליך ישירות את החלק ויספגו את כל העלויות האלו? כניראה שגם הם לא לגמרי פריירים.
 

nonis

New member
אתה פשוט טועה

תיקרא טוב ותיראה. שום הוצאה לא נופלת עליהם. הענין פה הוא עקרוני לא כספי.
 

קלוזו

New member
תקרא אתה טוב! היצרן משפה את RM רק

בחלק חלופי דומה למלאי שלו...וזהוא!
 

Oren 32

New member
היי טיראן, לצערי כאשר אנו מקבלים

לארץ חלקים חלופיים לציוד, כל עוד לא הצגנו מסמכי יצוא לצורך תיקון אנו נאלצים לשלם מע"מ על הפריט לפי עלותו גם אם עלותו מצויינת כחסרת מחיר - 0 ניתן לשלוח אחרכך את הציד הלא תקין ולקבל החזר אולם הדבר מסורבל. כמו כן, לעיתים נדירות אנו גם צריכים לשלם בדיקת ש' של מכון התקנים על בשווי כמה מאות שקלים על פריטים שעלותם פחותה בעשרות מונים מעלות הבדיקה. לגבי הערתך על התנהגות היבואנים בארץ. שם לב כי לגופים אשר ישנה נציגות (לדוגמה: IBM ישראל - וזאת לעומת יבואן אשר גם הוא נציג) ומוצריהם נמכרים אם אחריות בן לאומית הנציג מטפל בכך כי זה חלק מהשרות אשר שלמת במיטב כספך. ליבואן אשר גם הוא נציג אין סיבה לתת לך שרות וזאת מכיון שאותו מוצר נמכר ע"י היצרן בתמחיר שונה באזורים שונים בעולם ולכן יתכן מאד שיותר זול לקנות בחול ולהביא לארץ באופן פריטי וזאת מכיון שיבוא מוצר בודד לא מחויב באותם בדיקות והטלים שיש ליבואן מוסדר. האם אתה מצפה לקבל שרות וטיפול ללא תמורה על פריט אשר לא נקנה מהיבואן בארץ ? כמובן שמחיר הטיפול והשרות נתון לויכוח אולם בתחום המחשבים היבואנים והיצרנים למדו והעלויות גבוהות במקרים אלו וזאת רק כדי למנוע יבוא עקיף/אפור . אורן
 

פפיטון

New member
לא נכון

דווקא היבואן של IBM (הראל) החליפו לי (בחינם, ומהר) DVDROM פגום, זאת למרות שהמחשב נקנה בארה"ב ללא(!) אחריות בינלאומית. תפסיקו לחפש תירוצים ולהאשים את אמנון בתחמנות. חברות בארץ צריכות להבין שגם שביעות רצון של לקוחות (ואפילו של לקוחות עתידיים) שווה הרבה מאוד כסף. חרם צרכנים נראה לי אולי טיפה מוגזם, אבל אני ללא ספק אעדיף חנות שבה אני מקבל יחס טוב.
 

drz400e

New member
ואם לא היו מחליפים לך - היית זועם?

או שהיית מבין? כלומר, זכותך לנסות לבקש את השרות, והסוחר יכול לצאת מגדרו ולעזור לך ללא רווח, באמת כדי לזכות בעוד לקוח חוזר, אבל מפה ועד לדרוש שרות, ללכלך על הסוחר אצל היצרן, ואז לבוא לפה ולקרוא לחרם צרכני הדרך מאוד מאוד ארוכה. מי צריך לקוח כזה.....?שבע רצון או לו, אני לא בטוח שאני הייתי רוצה לקוח לא הגון....
 

alonaski

New member
ורק לחיזוק דעתו של דן...

בוא נחשוב על אותה סיטואציה ב"הפוך": נגיד היית קונה את הפנס פה בארץ אצל RM. היה נשבר/מתקלקל חלק ממנו והחנות היתה אומרת שאין לה חלפים במלאי.... אני מעלה על דעתי תסריט כזה: אתה (הצרכן) היית פונה במייל לנייטריידר בארה"ב ומסביר להם שקנית אצל חנות זו וזו ואתה צריך איזה חלף לפנס... - יש סיכוי שהחברה בארה"ב שלא היתה שולחת אליך ישירות מכיוון שהיא ממילא עובדת עם יבואן פה בארץ, אז היתה שולחת לך תשובה חזרה - שהחלף היא תשלח בקרוב ליבואן. ועד שהחלף היה מגיע לחנות... ועד שפה ועד ששם... היה יכול להמרח עוד איזה פרק זמן ממושך... בקיצור, נראה לי שאם הקניה נעשית ישירות דרך היבואן פה בארץ - סיכוי קטן לקבל שירות אישי ומהיר כמו שאמנון קיבל - ישירות מהיצרן!
נקודה למחשבה, לא?...
 
אבל אם ההית קונה

כאן בארץ ובמעד הקניה היית פותחת את האריזה ומגלה תקלה אז מייד במקום היו מחליפים לך את הפנס. לקניה באינטרנט יש את הסיכונים שלה ולפני שקונים צריכים לקחת את זה בחשבון.
 

aFish

New member
הבעיה היתה בטעינה של הסוללה

זה לא ממש משהו שמזהים מיד. לפעמים מצבר דפוק "מזהה" את עצמו אחרי כמה שימושים ואז הפנס משומש וצריך חלפים...ושוב....אבל זו סתם דוגמא. השורה התחתונה היא שיכולות להיות תקלות גם בקניה ישירה שדומות מרד למצב באינטרנט. בגלל זה יצרן לוקח אחריות וזה צריך להתבטא גם בנציגים שלו.
 

alonaski

New member
או קי. אבל גדי, הפנס במקרה הזה הוא

לא הנושא העיקרי הוא רק "דוגמא סימלית" פה! אם הייתי קונה אופנים והשילדה או חלק של השילדה או חלק מהפדל/בולם/נאבה/מעביר וכד'... היה נשבר לי אחרי רכיבה או שתיים והמוכר בחנות (היבואן) היה אומר לי - "מצטער, אני לא מחזיק חלפים לתיקון המוצרים שאני מוכר, תצטרכי לחכות בסבלנות עד שאני אבצע הזמנה מסודרת מהיצרן בארה"ב ועד שהוא ישלח לי אותם"... וכד'!
אז זה היה מתברר לי כקניה מאוד לא חכמה מצידי! ולצערי, שמעתי וקראתי פה בפורום לא פעם על רוכבי "קנונדייל" שהיו בהמתנה של חודש או מספר חודשים כדי שיגיע החלף שהתקלקל להם באופנים - מארה"ב לחנות היבואן בארץ!
אני הייתי נגנבת (!!!) אם הייתי צריכה להיות מושבתת מרכיבה ומהאופנים שלי למשך תקופה כלשהי!!!
ומדי פעם נתקלים בסיפורים מסמרי שיער כאלה מפי רוכבים שונים על אופנים שונים... אני זוכרת שלפני כשלוש שנים נפל לחבר לרכיבה איזה בורג קטן מהפדל SPD שלו! בשום מקום (כולל החנות ממנה רכש אותם) לא היה בורג כזה למכור/לתת לו!!! בכל מקום רק יכלו להציע לו תוך השתתפות כנה בצערו - לרכוש זוג פדלים חדש!!!
אם זאת לא שערוריה של נותני שירות ?!?!?!!?!? וסחטנות שיווקית, אז מה כן?!?!?!
 

uziru

New member
אני באמת לא מבין מה הבעיה!!

"אמנון לא קנה את המוצר דרכנו ובכך הוא הוריד את הפדיון שלנו - אנשים כמוהו הורסים את הכלכלה במדינה בכך שהם קונים את המוצרים ישירות מהיצרן בחו"ל ולא דרך חנות בעלת מוניטין בארץ שמעסיקה עובדים ישראלים. אין שום סיבה שניתן לו שירות כלשהו וגם אם ישנה דרישה מהיצרן בחו"ל זכותנו לגבות מהלקוח כל מחיר שנחפוץ - היצרן פשוט לא מכיר את הבעיות הפנימיות בארץ!!" בעקבות מכתבו של אמנון יצרתי תוכנת ריגול מיוחדת שחדרה למחשבי RM ושלפה את התגובה שהם היו שולחים אם הם היו טורחים לעשות זאת...
אחחחחחחחחח לו היינו אמריקה......
 

קלוזו

New member
גם באמריקה גובים דמי טיפול FYI

את החלק תקבל בחינם אבל עלויות את הטיפול בו אתה תשלם לו קנית את המוצר במדינה אחרת.
 

uziru

New member
אז איך אתה מסביר את זה

שאמנון קיבל את המוצר החלופי ללא הוצאה כלשהי מצידו? מידיעה אני אומר לך שהשרות בארצות-הברית כולל החלפת מוצרים ללא כל עלות או טירחה מצד הלקוח. רק לפני כמה ימים נכנס חוק בארץ שמחייב את בעל העסק להציג את מדיניות החלפת המוצרים (לא מחייב להחליף!!! מחייב להציג את המדיניות!!!) - בארצות-הברית כל חנות מגדירה את המדיוניות על-מנת למשוך לקוחות ולא צריך חוק בשביל זה.
 

nonis

New member
לא כשהמוצר תחת אחריות

ובכל מיקרה זה לא העיניין כיוון ש-RM לא רצו בפיצוי על הוצאות אחרת היו מפרטים מהן והיו דורשים מחיר סביר. כאן זה היה עיניין של סרוב שירות עקרוני.
 

nonis

New member
לא ברור

אם התגובה הזאת משקפת באמת את דעתו של הכותב אבל בזמן הקניה לא ניתן היה לרכוש את הפנס בארץ והדיון הזה הוא תאורטי בלבד. לעצם העיניין, עסקים צריכים לעשות את ההבדל לא על ידי אי מתן שרות אלא להפך - ע"י מתן שרות שמחזק את הקשר עם הלקוח. לאחרונה קניתי כסא בסללום. הכיסא לא נימכר לחוד והורד מאופניים שנימכרו בלעדיו. המחיר ששילמתי לפי דעתי היה גבוה (במידה רבה מידי) ממחיר העלות של הכיסא אך לא אמרתי מילה כיוון שאני מאוד מרוצה מהחנות בכל המישורים האחרים. ככה בונים קהל לקוחות ולא ע"י "ענישה".
 

uziru

New member
נראה לך

שזה משקף את דעתי????????????? אחי אתה צריך לאמן את שריר הציניות שלך
 

nonis

New member
השריר מתוח

עם כל ההאשמות שנחתו עלי ההבחנה נעשתה קשה
 
למעלה