דיוני סדרות #129

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני חושב שאפשר להוציא את זה מתיבת הספוילר כי זה נושא מעניין:
מצד אחד נהוג להתייחס ל"חופש אמונה" כזכות בסיסית, אבל השאלה היא מה זה אמונה.
כי אישית אני תופסת אמונה כמשהו שתמיד נכפה עליך, ואמונה שאתה כאילו "בוחר" בה בצורה חופשית, היא לא אמונה אמיתית.
למה אמונה שאתה בוחר בה היא לא אמונה אמיתית? דווקא לדעתי זאת מרגישה הרבה יותר אמונה אמיתית מאשר כזאת שפשוט גדלת איתה.
אוקיי אני אנסה להסביר למה אני מתכוונת.
א. יש כל מיני משמעויות למילה אמונה, אבל אני מתייחסת למשמעות מסויימת. המשמעות שלפיה אתה משוכנע שמשהו נכון.
ב. אם אתה בוחר באמונה X, זאת אומרת שיש לך אפשרות גם לא לבחור בה, כלומר שבתוכך קיימת הידיעה שגם האופציה השניה יכול להיות נכונה. מבחינתי זה אומר שאתה לא מאמין באמת. אתה לא משוכנע שזאת האמת. אתה רק החלטת להתנהג ולסגל לעצמך דפוס חשיבה כאילו שאתה משוכנע בזה.
ג. אמונה שנכפיית עליך זה לא בהכרח אומר שגדלת איתה (למרות שזה אחד המקרים). המשמעות היא שאתה לא יכול לא להאמין בה, ההגיון/הלוגיקה/הידע שלך ו/או דברים שנחשפת אליהם, מובילים אותך למסקנה שזה חייב להיות נכון. זה יכול להיות פשוט כי ככה אמרו לך כשהיית ילד ואתה לא טיפוס שמטיל ספק, אבל זה יכול גם להיות שנחשפת לראיות שלפי ההיגיון שלך מחייבות את המסקנה הזאת. זאת אמונה אמיתית. זו גם צורה של "נכפיית עליך".
אני מבין נראה לי למה את מתכוונת, אבל זה כמעט הפוך מאיך שאני רואה את זה.
קודם כל נראה לי שאפשר לחלק את זה לשני קטגוריות (אפילו שכמובן זה לא באמת מתחלק באופן מוחלט ככה): אמונה שנובעת מבורות ואמונה שנובעת מהבנה.
לי לחלוטין מרגיש שאמונה שמגיעה מהבנה, כלומר לא מכך שזה מה שתמיד אמרו לך או שאין לך דרך להפריח את האמונה, היא דווקא יותר חזקה ויותר "אמיתית".
נכון שאדם כזה (במונחים שלנו אני מדבר על אדם שבחר לחזור בתשובה) יודע שיכול להיות שאלוהים לא באמת קיים, אבל עצם זה שהוא בחר להאמין נראה לי כמו עדות יותר גדולה לאמונה שלו. לעומת זאת אדם שפשוט לא יודע אחרת פשוט חי עם המחשבה שזה אמיתי בלי דווקא לחשוב על זה. אולי זה באמת כביכול טהור יותר כי אין לו ספקות. למרות שאני מניח שלהרבה דתיים שגדלים עם הדת עדיין יש את הספקות האלו גם.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני מניחה שאני חייבת לך תגובה עדין.
האמת שקצת ציפיתי שתשנאי אותו אז אני שמחה שאת כן אוהבת אותו.
באמת מתאים לי לשנוא אותו אבל הוא חתיך אז קשה לי לשנוא אותו.
הם אנשים בלתי נסבלים ואם הם היו אמיתיים ובחיים שלי לא הייתי סובלת אותם אבל אני אוהבת אותם ממש בכל זאת.
דווקא דייזי מאוד מוכשרת וחברה טובה אז לא נראה לי שהייתי שונאת אותה בחיים האמיתיים. יש לי חברים IRL הרבה יותר בלתי משני אלה ואני לא שונאת אותם אז נראה לי שהייתי שורדת את דייזי:-D
כן הבנתי שהיא הנכדה של אלוויס אבל אני לא כזה מכירה את אמא שלה.
היא הייתה קצת מטורללת בחיים שלה, אבל מאוד מוכשרת. יש מצב שאהבתי אותה רק כי היא הייתה הבת של אלביס, אבל nonetheless אהבתי אותה!
וואי ממש!
זכרתי את זה במעוממם ממזמן אז הפעם לא רציתי לקרוא שוב את הביקורות שלא יעצבנו אותי|שפם|
לא חושבת שקראתי את הביקורות לפני שראיתי את הסדרה אבל אחרי שסיימתי אותה חיפשתי לראות אם כתבו עליה משהו ואז נתקלתי בחרא הזה ואני כזה, טוב, הבן אדם הזה ידוע בטעם המפוקפק שלו אז החלטתי לא לקחתי את זה אישית.
חחחחחחחחחחח כל אחת מאיתנו צפויה לכיוון ההפוך והצפוי שלה:-D
אם לא נהיה צפויות למה אנשים יצפו??
כן אני גם ממש אוהבת! אני שומעת את האלבום השבוע.
נו אז איזה שירים מתוכו אהבת?
אני עדין הכי אובססיבית לריבר ו-By Myself.
אה אז לא ממש הבנתי את זה למרות שכן קלטתי את השורה הראשונה שזה כנראה מה שחשוב, אבל חשבתי שיש משהו מעבר.
כאילו לא שמתי לב ששמענו ברקע.
אחכ כבר שמעתי את השיר וקראתי את המילים אז הבנתי שלא פספסתי יותר מידי.
זהו אחכ שמעתי אותו באלבום. הוא נחמד אבל מהפחות טובים באמת.
חח אפילו לא הייתי מגדירה אותו כנחמד. הוא ממש גרוע:-D נראה לי סתם דחפו אותו בכוח בגלל המילים.
אגב, אני מניחה שאת יודעת שהסדרה מבוססת על ספר באותו שם. כמובן שלא טרחתי לקרוא אותו אבל שאלתי את חברות שלי שכן קראו אותו איך עשו את הקטע של השירים בספר, כי כאילו זה בערך כל הפואנטה בסדרה. והן אמרו שיש בספר חלק שבו יש מילים של שירים, ולחלק מהם יש אותו שם כמו השירים בסדרה, אבל זה לא אותן מילים, כי לסדרה כתבו את המוזיקה כותבים אחרים. וחשבתי שזה היה פספוס כי חשבתי שיכול להיות מצחיק אם זאת שכתבה את הספר הייתה שומעת את הלחן של המילים שהיא כתבה ויוצא לה דייזי כזה עם Stumbled on Sublime שהיא שומעת את וואייט שר את זה והיא כזה "זה לא הולך ככה!!" כי בראש לה היא דימיינה את זה אחרת:-D
אבל בצדק הן נהדרות כולן!|מאוהב|
זה כיף שבסוג סדרה כזה הצליחו לכתוב גם דמויות נשיות טובות זה ממש מרגיש שלפני עשור היו עושים אותן שטוחות ומעצבנות כי זה עולם מאד גברי.
אוי, לגמרי.
אה אז הוא כן הלך לשחרר את המסכנה שמחכה לו באוטו? פספסתי חחח
חח לא הראו אותו משחרר אותה אבל באמצע שהם מתנשקים הוא פתאום עוצר ובמקום להגיד "רגע, קרוליין עדין מחכה לי באוטו" הוא כזה "הגלשן שלי" :-D|פנים|
אני מממש ממש מאוהבת בו עכשיו!!|מאוהב| לקראת הסוף הם עושים את השורה "דיס טינג ויב בין דוינג אינט וורקינג אאוט" בשינוי נוט קטן אני אובססיבית לקטע הקטן הזה:-D|מאוהב|
אבל דה ריבר באמת השני שהכי אהבתי!!|מאוהב|
השיר עצמו לא רע, פשוט הרגיש לי כאילו דה ריבר יכול היה להיות מוצלח יותר כסינגל כי הוא נשמע טוב גם מחוץ לעלילה בעוד שלוק אט אס נואו בעיקר יפה בהקשר של הסדרה.
אז אני לא זכרתי את האצטדיון אבל אחכ בפרק האחרון שאמרו שוב הוא היה לי מוכר אבל מסיבות מטופשות. (הארי דיבר בהופעה בשיקגו עם מעריצה שאמרה שהיא הכירה את בעלה בהופעה של וואן דירקשיין בסולדיר פילד ב2014 כזה וזאת שיחה חמודה שראיתי כמה פעמים אז זכרתי את השם:-D).
[אחכ בדקתי וטיילור גם הופיעה שם]
חח אני לא חושבת שיש איצטדיון פוטבול באמריקה שטיילור לא הופיעה בו:-D כי בהתחשב בזה שאצל אמריקאים הכל גדול, דווקא האיצטדיונים הרגילים שלהם (כלומר כאלה שהם לא של פוטבול) לא מכילים כמות כזו גדולה של אנשים (למעשה הלכתי לבדוק עכשיו ובטופ 100 של איצטדיונים בארה"ב [מבחינת גודל] יש רק 3 שהם לא איצטדיוני פוטבול והם במקומות 78, 99 ו-100:-D)
אני לא זוכרת חח
אחרי שבילי חזר מהמכון גמילה והחליט שהוא פורש מהלהקה, הם חיפשו סולן ואז בחנו כל מיני לוזרים (שאגב מאוד אמין שבכל לוס אנג'לס הם לא מצאו אפילו אחד נורמלי:-D) (זה היו אודישנים יותר גרועים מאלו של אמריקן איידול:-D) ואז אדי כזה "אני מכיר את כל השירים, אני יכול לשיר" ואז הוא שר את Flip the Switch. ובאלבום בגרסת הסופר דלוקס יש את הגרסה המלאה שלו לשיר ואני אוהבת אותה יותר מאת הגרסה של בילי.
כל כך וואו
גם אני חושבת איך היו מנתחים את המילים לדקויות כמו שאנחנו מנתחים את השירים של טיילור ובונים הררי תיאוריות על היחסים בין בילי לדייזי ואיך כל האינרנט קלירלי היה קורא לו בוגד רק מהמילים של פליז בערך:-D הטוויטר היה קורע אותם לגזרים:-D
i mean, טכנית הוא כן בגד:-D וגם, אני חולה על דייזי אבל איך אפשר לבגוד בקמילה??? הבחורה נראית כמו אלה יוונית. ולא רק שהיא כוסית על היא גם חמודה ונורמלית ותומכת. מי יבגוד בדבר כזה??
יכול להיות.
אבל כאילו באמת הכל נראה סבבה וחמודי כזה והרקדנים שלה נגיד מסתובבים בערים שהם מופיעים בהם מעלים תמונות חמודות כאילו מרגיש שאין יותר סקס סמים ורוקנרול:-D אבל זה לטובה בתכלס החיים האלה של דייזי והחבורה מאד לא בריאים.
טוב רקדנים הם כולם הומאי מחמד כאלה. אולי הנגנים בלהקה שלה הם הסטלנים:-D
אוף כן;-(
אבל אהבתי שזה גרם לו להבין אותה קצת ולהתחבר אליה|לב| בעצם זה מה שקירב ביניהם לראשונה|לב|
בתאכלס כן, זה היה קטע חמוד.
נכון מאד.
גם לי האמירה הזאת שלו "דייזי הסכימה?" הדהדה בראש כל הזמן חח.
אני תוהה אם הם באמת לא נפגשו כל השנים האלה? נגיד בלוויות של טדי ושל קמילה? בטוח הם היו שניהם בלוויה של טדי!
אני צריכה לחזור לקטע שהם אמרו באיזו שנה טדי נפטר כי אני לא זוכרת בשלוף, אבל אולי זה היה ממש אחרי שהם התפרקו כזה ואולי שניהם היו בהלוויה אבל לא דיברו כי בילי ניסה להציל את הנישואים שלו. גם הגיוני שבגלל שטדי היה מפיק ממש מפורסם הגיעו מאות אנשים ללוויה שלו ואז די קל להיטמע בקהל ולא חייב להגיד שלום למי שמנסים להתעלם ממנו.
למרות שבתאכלס הכי מתאים לדייזי לא להגיע ללוויה ובמקום זה ללכת לקבר שלו לבד עם איזה בקבוק אלכוהול וקוקאין ולהרים כוסית לכבודו לבדה.
|מאוהב||מאוהב|
זה תמיד מהמם כשהקהל שר בשביל הזמר בית שלם בהופעה|מאוהב|
כן! אני אוהבת תמיד שעושים את זה בהופעות. ותמיד מתעצבנת אם הקהל לא צורח מכל הלב.
חחחחחחחחחחחחחחח:-D
קצת בא לי לראות שוב גם, גם בגלל זה, גם להבין את כל הרמיזות בראיונות, גם אחרי שאני מכירה את השירים לשים לב טוב יותר לתהליך הכתיבה שלהם ואיך הם קשורים למה שעובר על הדמויות.
כי בצפיה ראשונה לא מזהים את כל השירים
כן, זו הייתה גם הסיבה שלי. אחרי כל פרק בצפיה השניה שלי נכנסתי לאייטונס והורדתי את האלבום של הפרק כדי להקשיב לשירים מתוכו כל היום ואז למחרת עברתי לצפות בפרק הבא.
אני חושבת שזה כן פגע בה, אבל בגלל שהיא גם כזאת נשמה טהורה היא הכירה בזה שיש ביניהם משהו מיוחד. וכאילו מבחינתה אם היא במילא לא תהיה יותר אז לפחות שיגשימו את זה כבר. כי שוב היא כזאת נשמה טהורה בלי אגו שאוהבת אהבה;-(;-(
|לב-ש|
אני רוצה את השיר הזהההההההההה
חחח הם כתבו אלבום שלם ביחד, לא מספיק לך?
אהבתי איך בהתחלה דייזי הסתלבטה על בילי שכל השירים שלו הם על אישתו ועל גשם:-D
ממש ככה!!
יש לי ממש כאילו שני חלקים מנגוגדים שאחד אומר זה בוצע מושלם ונגמר מושלם לא צריך תוספת. ואחד שאומר לאאא אני צריכה אותם ביחד למה הם לא היו באמת ביחד אף פעם תנו לי לפחות הצצה לעתיד!!! וככה אני חיה עם שני החלקים שלי בראש רבים:-D
אבל באמת נגמר מושלם.
חח תמשיכי לריב ותספרי לי איזה חלק ניצח בסוף:-D
כןכןכן|מאוהב|
אה וואי סליחה כי זה לא הקטע שלך אבל הסרטון הזה מכיל את הקטע שהוא מנשק אותה לפני ההופעה|מאוהב| חיפשתי את זה מלאאא ולא מצאתי! לא חשבתי לחפש בתוך השיר:-D
חחח כשהיא אומרת למנהל "אתה נראה מפוחד. יו שוד בי" זה מזכיר לי את טיילור:-D דייזי היא הכי "who's afraid of little old me? YOU SHOULD BE!":-D
חח זה לא שזה לא הקטע שלי, פשוט רציתי את כל השיר כי אני חולה על הקטע של דייזי מתחרפת בסוף ורציתי שהיא תעשה את זה גם בהופעה אבל אני מניחה שהיא הייתה מספיק מחורפנת כל הסדרה אז אני אסלח לה:-D
 

didalf

Well-known member
באמת מתאים לי לשנוא אותו אבל הוא חתיך אז קשה לי לשנוא אותו.
מוזר לי גם שחשבת שהוא חתיך כי דווקא אני לא:-D
אבל זה גדל עליי עכשיו הוא כבר כן, אפילו עם השיער הזה.

היא הייתה קצת מטורללת בחיים שלה, אבל מאוד מוכשרת.
אז כמו דייזי?:-D

לא חושבת שקראתי את הביקורות לפני שראיתי את הסדרה אבל אחרי שסיימתי אותה חיפשתי לראות אם כתבו עליה משהו ואז נתקלתי בחרא הזה ואני כזה, טוב, הבן אדם הזה ידוע בטעם המפוקפק שלו אז החלטתי לא לקחתי את זה אישית.
כי שמתי עליה עין כבר כשהיא יצאה אבל לא היה לי אז אמזון או זמן אז רציתי לדעת מה אומרים ואם שווה להשקיע בדודים והביקורות קצת הורידו לי לפחות בדחיפות. אבל מסתבר שכולם טעו.

אם לא נהיה צפויות למה אנשים יצפו??
:-D

נו אז איזה שירים מתוכו אהבת?
אני עדין הכי אובססיבית לריבר ו-By Myself.
אלו
1721763449240.png
זה לפי הסדר באלבום לא דירוג. אם הייתי צריכה לדרג אז:
1. לוק אט אס נאו
2. דה ריבר
3-5 השלושה האחרים די אותו דבר.

אבל גם שמעתי את האלבום המלא די הרבה כולו חמוד.

אגב, אני מניחה שאת יודעת שהסדרה מבוססת על ספר באותו שם. כמובן שלא טרחתי לקרוא אותו אבל שאלתי את חברות שלי שכן קראו אותו איך עשו את הקטע של השירים בספר, כי כאילו זה בערך כל הפואנטה בסדרה. והן אמרו שיש בספר חלק שבו יש מילים של שירים, ולחלק מהם יש אותו שם כמו השירים בסדרה, אבל זה לא אותן מילים, כי לסדרה כתבו את המוזיקה כותבים אחרים.
וואי באמת תהיתי איך זה עובד בספר כאילו אם היו אותם שירים או והרחיבו אותם בסדרה או רק שמות או מה.
וכאילו נראה לי מעצבן לקרוא ספר על להקה כי לא שומעים את המוזיקה. פעם בעתם קראתי ספר על להקה ובאמת זה היה מעצבן לא לדעת איך השירים נשמעים.
וחשבתי שזה היה פספוס כי חשבתי שיכול להיות מצחיק אם זאת שכתבה את הספר הייתה שומעת את הלחן של המילים שהיא כתבה ויוצא לה דייזי כזה עם Stumbled on Sublime שהיא שומעת את וואייט שר את זה והיא כזה "זה לא הולך ככה!!" כי בראש לה היא דימיינה את זה אחרת:-D
חחחחחחחח תכלס:-D

חח לא הראו אותו משחרר אותה אבל באמצע שהם מתנשקים הוא פתאום עוצר ובמקום להגיד "רגע, קרוליין עדין מחכה לי באוטו" הוא כזה "הגלשן שלי" :-D|פנים|
כן לזה התכוונתי לא שמתי לב לקטע עם הגלשן שאומר גם שהוא הלך לשחרר את המסכנה.

השיר עצמו לא רע, פשוט הרגיש לי כאילו דה ריבר יכול היה להיות מוצלח יותר כסינגל כי הוא נשמע טוב גם מחוץ לעלילה בעוד שלוק אט אס נואו בעיקר יפה בהקשר של הסדרה.
דווקא בבוקר שמעתי אותו בדרך לעבודה באוטו וממש חשבתי שהוא לגמרי יכל להיות להיט בסבנטיז ועד היום אם הם היו להקה אמיתית.
אבל גם דה ריבר יכל להיות סינגל להיט בהחלט.

אחרי שבילי חזר מהמכון גמילה והחליט שהוא פורש מהלהקה, הם חיפשו סולן ואז בחנו כל מיני לוזרים (שאגב מאוד אמין שבכל לוס אנג'לס הם לא מצאו אפילו אחד נורמלי:-D) (זה היו אודישנים יותר גרועים מאלו של אמריקן איידול:-D) ואז אדי כזה "אני מכיר את כל השירים, אני יכול לשיר" ואז הוא שר את Flip the Switch. ובאלבום בגרסת הסופר דלוקס יש את הגרסה המלאה שלו לשיר ואני אוהבת אותה יותר מאת הגרסה של בילי.
אה את הסצנה אני זוכרת אבל לא ידעתי שיש גרסה מלאה של זה.
תאמת שמעתי רק את האלבום אורורה אז פחות יצא לי לשמוע את האקסטרות.
חח "אדי'ס ורזן" הכל אצלי קשור לטיילור:-D
אני צריכה באמת לשמוע גם את השירים ה"ישנים" של רק הסיקס.
באמת יש לו קול יפה.
אני שומעת עכשיו גם את הגרסה של בילי. יותר אוהבת אותו. זה שיר חמוד למה לא חזרתי אליו עד עכשיו?|תוהה|
השיר השני שהם שרו כל הזמן עם האיש על הירח חח אבל אני מעדיפה עם דייזי. הקולות שלהם ביחד זה קסם|מאוהב|

i mean, טכנית הוא כן בגד:-D
זאת הייתה רק נשיקה אחתB-|
וגם, אני חולה על דייזי אבל איך אפשר לבגוד בקמילה??? הבחורה נראית כמו אלה יוונית. ולא רק שהיא כוסית על היא גם חמודה ונורמלית ותומכת. מי יבגוד בדבר כזה??
כי הוא ודייזי נשמות תאומות אין אה וואי שכמעט אף פעם לא מוצאים|מאוהב|
אבל נו זאת הייתה רק נשיקה אחת לאורך כל התקופה הוא התאמץ ממש לא לבגוד בה כי היא באמת מותק ואי אפשר לא מגיע לה.

טוב רקדנים הם כולם הומאי מחמד כאלה. אולי הנגנים בלהקה שלה הם הסטלנים:-D
:-D
נהה הם אבאים כאלה חח

אני צריכה לחזור לקטע שהם אמרו באיזו שנה טדי נפטר כי אני לא זוכרת בשלוף, אבל אולי זה היה ממש אחרי שהם התפרקו כזה ואולי שניהם היו בהלוויה אבל לא דיברו כי בילי ניסה להציל את הנישואים שלו.
82-83 כזה נראה לי. שזה 5-6 שנים אחרי.
גם הגיוני שבגלל שטדי היה מפיק ממש מפורסם הגיעו מאות אנשים ללוויה שלו ואז די קל להיטמע בקהל ולא חייב להגיד שלום למי שמנסים להתעלם ממנו.
כן הגיוני
למרות שבתאכלס הכי מתאים לדייזי לא להגיע ללוויה ובמקום זה ללכת לקבר שלו לבד עם איזה בקבוק אלכוהול וקוקאין ולהרים כוסית לכבודו לבדה.
וואי כן תכלס.

כן, זו הייתה גם הסיבה שלי. אחרי כל פרק בצפיה השניה שלי נכנסתי לאייטונס והורדתי את האלבום של הפרק כדי להקשיב לשירים מתוכו כל היום ואז למחרת עברתי לצפות בפרק הבא.
וואי משקיענית. לי אין את הסבלנות. אין לי את הסבלנות אפילו לצפות שוב אפילו שבא לי.

חחח הם כתבו אלבום שלם ביחד, לא מספיק לך?
קמילה אמרה שהם חייבים לה שיר!
אהבתי איך בהתחלה דייזי הסתלבטה על בילי שכל השירים שלו הם על אישתו ועל גשם:-D
חחחחחחחחחחחחחחח כן:-D
ואז אדי כזה בדוקו צוחק: ".........קראו לזה "היא הסערה" משהו כזה":-D:-D

חח תמשיכי לריב ותספרי לי איזה חלק ניצח בסוף:-D
אף אחד לא מנצח זה היופי.

חח זה לא שזה לא הקטע שלי, פשוט רציתי את כל השיר כי אני חולה על הקטע של דייזי מתחרפת בסוף ורציתי שהיא תעשה את זה גם בהופעה אבל אני מניחה שהיא הייתה מספיק מחורפנת כל הסדרה אז אני אסלח לה:-D
חחחח התכוונתי שדווקא על זה הגבתי בקטע שהבאת למרות שאת פחות בעניין, שאני תמיד מסיטה דברים לכיוון שלי:-D
הייתה אבל סצנת הופעה אחרת שהיא מתחרפנת עם האיי נואו איי נואו על הבמה אני בטוחה.
 

Lhuna3

Well-known member
טוב יאללה נכתוב על זה בכל זאת.
אוקיי אז בעל מצליח להשתמש בשיטת סטארגייט+סערות שמש בשביל לחזור בזמן ויש לו תוכנית מאוד מחושבת איך להשתלט על הגלקסיה ועל כדור הארץ.
הוא דואג שהסטארגייט שמצאו בכדוה"א ב-1939 ישאר קבור באוקיינוס עם הספינה שמצאה אותו (והקפטן סבא של מיטשל) ויוצר קו זמן חדש, שבו,
על כדוה"א:
* אין פרויקט סטארגייט ולא יודעים עדיין כלום על גאולד וחייזרים בכלל.
* קרטר היתה אסטרונאוטית מפורסמת אך נהרגה.
* דניאל עדיין ארכיאולוג במצריים ומפרסם את התיאוריות שלו על חייזרים וכולם חושבים שהוא מטורף.
* מיטשל לא נולד מעולם (כי סבא שלו כאמור נהרג בפעולה הזאת של בעל).
* הבן של ג'ק חי ושלם, לא קרתה לו התאונת נשק שהרגה אותו.
ובינתיים בשאר הגלקסיה:
* בעל (כלומר זה שבא מקו הזמן שלנו, אני מניחה שהוא הרג את בעל של קו הזמן החדש) הצליח לנצח את כל שאר הסיסטם לורדס של הגאולד, כאשר הוא משתמש בידע שלו מקו הזמן שלנו בשביל לצפות את המהלכים הסודיים שלהם. (וכמובן ללא הפרעה של SGC)
* הוא משתמש בידע שלו על טילק בשביל לגייס אותו להיות הפירסט-פריים שלו ולבגוד באפופיס. הוא מבטיח לו שבגלקסיה תחת שליטתו הג'אפה יהיו עם חופשי.
* הוא מתחתן עם ואלה כלומר עם קאטש, הגאולד הסימביוט שלה, כדי שתהיה לצידו.

אצלנו:
* לנדרי הוא היחיד שמאמין לסיפור של מיטשל, קרטר ודניאל "שלנו".
* אבל כמובן לא מוכן לתת להם לנסות להחזיר את קו הזמן למה שהיה.
* הם מקבלים חיים אזרחיים אבל אוסרים עליהם לדבר זה עם זה ובכלל על הסיפור הזה.
* אבל אחרי שנה, כאשר בעל מתחיל באמת לתקוף את כדוה"א, שחסר אונים לחלוטין, הם הסיכוי האחרון ולכן נשלחים לנסות להציל אותו.
* האופציה היחידה שיש להם זה לחזור בזמן גם ולמנוע מבעל לבצע את השינוי שעשה, אבל האפשרות היחידה היא ל-1929, וגם היחיד שמצליח לחזור בסוף הוא מיטשל.
* אז מיטשל חי בעבר 10 שנים ומארגן כך שב-1939 הוא מתחבא על הספינה של סבא שלו ומסכל את ההשתלטות של בעל ומחזיר את ההיסטוריה למצבה המקורי (לפחות בערך).

זה הכי קצר שהצלחתי לסכם את זה.
בכל אופן סרט די טוב ומהנה, ויש בו גם דילמה טובה (האם מוצדק להחזיר קו זמן, כאשר זה ימחוק את המציאות של כל מי שחי בו, וחלק מהאנשים ימחוק לגמרי, כמו הילד של ג'ק למשל).
מה אתה חשבת, ניק?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
טוב יאללה נכתוב על זה בכל זאת.
אוקיי אז בעל מצליח להשתמש בשיטת סטארגייט+סערות שמש בשביל לחזור בזמן ויש לו תוכנית מאוד מחושבת איך להשתלט על הגלקסיה ועל כדור הארץ.
הוא דואג שהסטארגייט שמצאו בכדוה"א ב-1939 ישאר קבור באוקיינוס עם הספינה שמצאה אותו (והקפטן סבא של מיטשל) ויוצר קו זמן חדש, שבו,
על כדוה"א:
* אין פרויקט סטארגייט ולא יודעים עדיין כלום על גאולד וחייזרים בכלל.
* קרטר היתה אסטרונאוטית מפורסמת אך נהרגה.
* דניאל עדיין ארכיאולוג במצריים ומפרסם את התיאוריות שלו על חייזרים וכולם חושבים שהוא מטורף.
* מיטשל לא נולד מעולם (כי סבא שלו כאמור נהרג בפעולה הזאת של בעל).
* הבן של ג'ק חי ושלם, לא קרתה לו התאונת נשק שהרגה אותו.
ובינתיים בשאר הגלקסיה:
* בעל (כלומר זה שבא מקו הזמן שלנו, אני מניחה שהוא הרג את בעל של קו הזמן החדש) הצליח לנצח את כל שאר הסיסטם לורדס של הגאולד, כאשר הוא משתמש בידע שלו מקו הזמן שלנו בשביל לצפות את המהלכים הסודיים שלהם. (וכמובן ללא הפרעה של SGC)
* הוא משתמש בידע שלו על טילק בשביל לגייס אותו להיות הפירסט-פריים שלו ולבגוד באפופיס. הוא מבטיח לו שבגלקסיה תחת שליטתו הג'אפה יהיו עם חופשי.
* הוא מתחתן עם ואלה כלומר עם קאטש, הגאולד הסימביוט שלה, כדי שתהיה לצידו.

אצלנו:
* לנדרי הוא היחיד שמאמין לסיפור של מיטשל, קרטר ודניאל "שלנו".
* אבל כמובן לא מוכן לתת להם לנסות להחזיר את קו הזמן למה שהיה.
* הם מקבלים חיים אזרחיים אבל אוסרים עליהם לדבר זה עם זה ובכלל על הסיפור הזה.
* אבל אחרי שנה, כאשר בעל מתחיל באמת לתקוף את כדוה"א, שחסר אונים לחלוטין, הם הסיכוי האחרון ולכן נשלחים לנסות להציל אותו.
* האופציה היחידה שיש להם זה לחזור בזמן גם ולמנוע מבעל לבצע את השינוי שעשה, אבל האפשרות היחידה היא ל-1929, וגם היחיד שמצליח לחזור בסוף הוא מיטשל.
* אז מיטשל חי בעבר 10 שנים ומארגן כך שב-1939 הוא מתחבא על הספינה של סבא שלו ומסכל את ההשתלטות של בעל ומחזיר את ההיסטוריה למצבה המקורי (לפחות בערך).

זה הכי קצר שהצלחתי לסכם את זה.
בכל אופן סרט די טוב ומהנה, ויש בו גם דילמה טובה (האם מוצדק להחזיר קו זמן, כאשר זה ימחוק את המציאות של כל מי שחי בו, וחלק מהאנשים ימחוק לגמרי, כמו הילד של ג'ק למשל).
סיכום ממש יפה וממצה
מה אתה חשבת, ניק?
אז ככה
מצד אחד זה בהחלט הייתה הרפתקאה כיפית ועשוי טוב והכל.
העניין הוא פשוט שזה היה לחלוטין פרק של הסדרה. כלומר לא היה בזה משהו שהיה גדול בשום דרך מפשוט עוד פרק. אולי פרק כפול, אבל גם היה בטח אפשר לדחוס את זה לאורך של פרק אחד. לא שזה הרגיש לי מתוח מידי.
אז אם באים בתחושה של פשוט עוד פרק אז פרק ממש טוב. אם מצפים למשהו של סרט מיוחד אז לא.
אבל נכון שזה היה ברובו יותר מהנה מתיבת האמת שהיה יותר "סרט" מבחינת שאיפות שלו.

קצת דברים יותר ספציפיים:
היה ממש חכם מבעל להשתמש ברצון של טילק לחופש לג'אפה כדי לזכות בנאמנות שלו, הוא יודע שהוא לוחם מדהים, ובטח לסחוב למענו עוד הרבה ג'אפה.
אבל לא הייתה שום סיבה מיוחדת שהוא יתחתן עם קאטש. זה לא שיש לה איזה יתרון. זה סתם כדי להביא את השחקנית. הייתי יותר אוהב את זה אם היא הייתה מגיעה איתם לקו זמן החדש.
מעניין אם אנוביס היה בקו זמן הזה או שהחזרה שלו נמנעה בכך שהטאורי לא יצאו לגלקסיה (אני לא זוכר אם פירטו מה גרם לחזרה שלו אחרי איזה אלף שנה). אם הוא שם אז אני תוהה איך בעל התמודד איתו. כי לדעתי אפילו הנשק בדאקרה לא יכל לעשות לו שום דבר.
וגם מה הוא עשה לגבי האסגרד? פשוט חיכה שהם יכחדו? ומה לגבי הרפליקטורים? כלומר נכון שבלי העזרה של SG1 אולי הם פשוט היו מכחידים את האסגרד מוקדם יותר ולא מתפתחים מהר לרפליקטורים על כי האסגרד לא היו שמים את המתקן זמן ההוא. אבל עדיין הם משהו שהיה צריך להתמודד איתו. ולא נראה לי שבעל יכל לעשות את זה לבד אפילו עם הנשק של דאקרה.
לפחות אנחנו יודעים שהאוריי לא היו בעיה בלי דניאל הבעייתי הזה.

אגב, כשמיטשל חזר בזמן אז אחרי שהוא הציל את הסטארגייט וירה בבעל המקורי הוא יכל לשלוח דואר לעצמו של העתיד לומר לו שלא יתן לדניאל להשתמש במכונה ההיא וחוסך את כל צרת האוריי מההתחלה.

אגב, כשהוא ירה בבעל בראש והרג אותו נזכרתי שלאפופיס היה שדה מגן כזה שמנע מכדורים לפגוע בו. די טיפשי מבעל לא להסתובב עם אחד.

אני שמח שהזכרת את זה שהבן של ג'ק לא מת בקו זמן החדש הזה - זה משהו מאוד חשוב שלא חזרו אליו והיה יכול להיות נקודה חשובה אם ג'ק היה נאלץ להיות זה שנותן להם שוב גישה לסטארגייט, כי אז הוא היה צריך לשלוח אותם להציל את העולם, עם הידיעה שהוא יכול להחזיר קו זמן שבו הבן שלו מת.

אוקי, אז עכשיו סטארגייט יוניברס?
 

Lhuna3

Well-known member
מצד אחד זה בהחלט הייתה הרפתקאה כיפית ועשוי טוב והכל.
העניין הוא פשוט שזה היה לחלוטין פרק של הסדרה. כלומר לא היה בזה משהו שהיה גדול בשום דרך מפשוט עוד פרק. אולי פרק כפול, אבל גם היה בטח אפשר לדחוס את זה לאורך של פרק אחד. לא שזה הרגיש לי מתוח מידי.
אז אם באים בתחושה של פשוט עוד פרק אז פרק ממש טוב. אם מצפים למשהו של סרט מיוחד אז לא.
אבל נכון שזה היה ברובו יותר מהנה מתיבת האמת שהיה יותר "סרט" מבחינת שאיפות שלו.
האמת שלא הרגשתי שהסרט ה-1 היה יותר "סרט" מזה, שניהם בעיני יכלו להיות "עוד פרק" באותה מידה.
היה ממש חכם מבעל להשתמש ברצון של טילק לחופש לג'אפה כדי לזכות בנאמנות שלו, הוא יודע שהוא לוחם מדהים, ובטח לסחוב למענו עוד הרבה ג'אפה.
אבל לא הייתה שום סיבה מיוחדת שהוא יתחתן עם קאטש. זה לא שיש לה איזה יתרון. זה סתם כדי להביא את השחקנית.
נכון.
מעניין אם אנוביס היה בקו זמן הזה או שהחזרה שלו נמנעה בכך שהטאורי לא יצאו לגלקסיה (אני לא זוכר אם פירטו מה גרם לחזרה שלו אחרי איזה אלף שנה). אם הוא שם אז אני תוהה איך בעל התמודד איתו. כי לדעתי אפילו הנשק בדאקרה לא יכל לעשות לו שום דבר.
וגם מה הוא עשה לגבי האסגרד? פשוט חיכה שהם יכחדו? ומה לגבי הרפליקטורים? כלומר נכון שבלי העזרה של SG1 אולי הם פשוט היו מכחידים את האסגרד מוקדם יותר ולא מתפתחים מהר לרפליקטורים על כי האסגרד לא היו שמים את המתקן זמן ההוא. אבל עדיין הם משהו שהיה צריך להתמודד איתו. ולא נראה לי שבעל יכל לעשות את זה לבד אפילו עם הנשק של דאקרה.
לפחות אנחנו יודעים שהאוריי לא היו בעיה בלי דניאל הבעייתי הזה.
לא היו בעיה בגלקסיה שלנו, אבל עדיין היו משליטים את הדיכוי שלהם אצלם כמו שעשו לפני כן.
דניאל אמנם הביא את הבעיה אלינו, אבל בזכות זה היא גם נפתרה בסוף באמת.
אגב, כשמיטשל חזר בזמן אז אחרי שהוא הציל את הסטארגייט וירה בבעל המקורי הוא יכל לשלוח דואר לעצמו של העתיד לומר לו שלא יתן לדניאל להשתמש במכונה ההיא וחוסך את כל צרת האוריי מההתחלה.
חחחחח נכון, וגם עוד הרבה דברים. מצד שני כל השפעה כזאת היא מסוכנת מאוד ואין לדעת אם היא לא תגרום למשהו יותר גרוע.
גיגלתי עכשיו משהו בקשר לסרט ונתקלתי בתהיה של מישהו איך מיטשל המשיך בחייו בעבר אחרי זה... אנחנו רק ראינו את התמונה שלו עם סבא שלו, אבל הגיוני בעצם שאחרי האירוע הוא הסביר את האמת לסבא שלו ושאר הצוות על האוניה, שראו את בעל וחייליו "פולשים". אז סבא שלו בטח ידע שזה הנכד שלו מהעתיד.
אני שמח שהזכרת את זה שהבן של ג'ק לא מת בקו זמן החדש הזה - זה משהו מאוד חשוב שלא חזרו אליו והיה יכול להיות נקודה חשובה אם ג'ק היה נאלץ להיות זה שנותן להם שוב גישה לסטארגייט, כי אז הוא היה צריך לשלוח אותם להציל את העולם, עם הידיעה שהוא יכול להחזיר קו זמן שבו הבן שלו מת.
כן, בהתחלה בסצינה שדניאל אומר לו את זה והוא מזדעזע, אז חשבתי שילכו על העניין הזה שהוא יהיה חלק מהסיפור ויצטרך לקבל החלטה בלתי אפשרית.
הם נמנעו מזה, אבל עדיין אני חושבת שזה עזר להדגיש את הנקודה של לאנדרי, כשהוא מסרב לאפשר להם לנסות "להחזיר" את קו הזמן המקורי, שההשלכה של זה היא בין השאר למחוק חיים של המון אנשים. ונכון שיש גם המון אנשים שנמחקו בגלל השינוי שבעל עשה. אבל בשביל כל אחד קו הזמן ה"נכון" זה קו הזמן שהוא חי בו וזוכר אותו וקרו לו בו דברים.

אוקי, אז עכשיו סטארגייט יוניברס?
אממממ לא בא לי על זה במיוחד בינתיים... :(
 

dilia snake

Well-known member
טקס הפתיחה של האולימפיאדה.

רק אני חשבתי שזה נראה כמו הילדים מדברים מוזרים והם הולכים להלחם בדמרגורגון?
 

didalf

Well-known member
טקס הפתיחה של האולימפיאדה.

רק אני חשבתי שזה נראה כמו הילדים מדברים מוזרים והם הולכים להלחם בדמרגורגון?
לא התכוונתי לצפות אבל בסוף כן צפיתי. איזה טקס הזיה:-D
ונהייתי קצת יותר פטריוטית מאז המלחמה הזאת התרגשתי לראות את הנבחרת הישראלית:-]
 

Lhuna3

Well-known member
לא התכוונתי לצפות אבל בסוף כן צפיתי. איזה טקס הזיה:-D
חחחח כן האמת שאני ממש מחכה עכשיו לממים, בעיקר לראות מה האינטרנט יעשה מהדמות על הסוס :-D
ומהדבר הזה :-D
1722059762985.png

אני יצאתי ברגשות מעורבים, מצד אחד טקס מקורי מאוד ומרשים ומצד שני פחות טלוויזיוני, קצת מקושקש ומבולבל, והרגיש ארווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווך.
לא שרדתי את זה עד הסוף.
הרבה גם הרגיש לי woke באופן מוגזם נורא וקצת מעצבן.
הקריינות של מירי נבו ומאיה רונן (?) היתה בגדול אחלה, אבל בשלב מסויים נמאס לי לשמוע כל כך הרבה קשקושים והשתקתי אותן. (גם היה לי מוזר כשמאיה מקריאה עובדות מזעזעות על מדינות בנימה כל כך עליזה).
אבל היו גם חלקים/מייצגים שהיו מאוד יפים.
 

dilly snake

Active member
לא התכוונתי לצפות אבל בסוף כן צפיתי. איזה טקס הזיה:-D
אני יצאתי ברגשות מעורבים, מצד אחד טקס מקורי מאוד ומרשים ומצד שני פחות טלוויזיוני, קצת מקושקש ומבולבל, והרגיש ארווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווך.
ואו, כן.

כאילו בד"כ יש את החלק המשעמם תחת שנמשך כמו נצח שהם נכנסים לאיצטדיון והם התגברו על זה וזה עדיין היה 4 פאקינג שעות!

למה??

הרבה גם הרגיש לי woke באופן מוגזם נורא וקצת מעצבן.
גם לי, לא הבנתי את הקטע עם המסלול אופנה וכל האנשים הנזילים מגדרית(היה איזה קטע שאימא שלי עושה לי "איך לא בורח לה הציצים?!" ואני כזה "אימא זה בן").

והקטע עם הבחור שרץ בגגות התחיל להיות חופר ומוזר ומטריד בשלב מסוים.

ולשים את אימג'ן זה צ'יזי בטירוף.

ולא הבנתי איך כל הריקודים האלו קשורים לספורט ולאולימפיאדה.

אבל הקטע עם המיניונים היה חמוד8-* ואהבתי את ההופעה של ליידי גאגא 8-*.

הקריינות של מירי נבו ומאיה רונן (?) היתה בגדול אחלה, אבל בשלב מסויים נמאס לי לשמוע כל כך הרבה קשקושים והשתקתי אותן. (גם היה לי מוזר כשמאיה מקריאה עובדות מזעזעות על מדינות בנימה כל כך עליזה).
יוווו כן "עכשיו התור של חור נידח באפריקה שסבל השנה מבצורת קשה! איזה מהמם!! ידעתם שבנות מתחתנות שם בגיל 15? יוהו!" אם כבר זה צריך להיות מם.

אבל ראיתי הכל עד לסלין דיון.
 

didalf

Well-known member
חחחח כן האמת שאני ממש מחכה עכשיו לממים, בעיקר לראות מה האינטרנט יעשה מהדמות על הסוס :-D
ומהדבר הזה :-D
1722059762985.png
והקטע עם הבחור שרץ בגגות התחיל להיות חופר ומוזר ומטריד בשלב מסוים.
חחחחחחחחחח כן מה זה היה??:-D
והנינג'ה עם הפרקור לול:-D ראיתי כבר כמה ציוצים מצחיקים.

אני יצאתי ברגשות מעורבים, מצד אחד טקס מקורי מאוד ומרשים ומצד שני פחות טלוויזיוני, קצת מקושקש ומבולבל, והרגיש ארווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווך.
כן השימוש ברחבי העיר במקום אצטדיון היה כאילו מקורי אבל גם הרגיש נורא מוזר ובחלקו פחות טלוויוני באמת. יאוו ומסכנים כולם עם הגשם.
אבל ארוך זה תמיד ארוך כי יש 4543534634 מדינות.

הקריינות של מירי נבו ומאיה רונן (?) היתה בגדול אחלה, אבל בשלב מסויים נמאס לי לשמוע כל כך הרבה קשקושים והשתקתי אותן. (גם היה לי מוזר כשמאיה מקריאה עובדות מזעזעות על מדינות בנימה כל כך עליזה).
יוווו כן "עכשיו התור של חור נידח באפריקה שסבל השנה מבצורת קשה! איזה מהמם!! ידעתם שבנות מתחתנות שם בגיל 15? יוהו!" אם כבר זה צריך להיות מם.
וואי הצחיק אותי ממש נהניתי:-D

כאילו בד"כ יש את החלק המשעמם תחת שנמשך כמו נצח שהם נכנסים לאיצטדיון והם התגברו על זה וזה עדיין היה 4 פאקינג שעות!
לאדעת פשוט שמתי ברקע תוך כדי שאני בטלפון ועושה תשבץ לא מאד התרכזתי אז לא היה לי אכפת.

גם לי, לא הבנתי את הקטע עם המסלול אופנה וכל האנשים הנזילים מגדרית(היה איזה קטע שאימא שלי עושה לי "איך לא בורח לה הציצים?!" ואני כזה "אימא זה בן").
זה היה כאילו כבוד לכל מיני דברים צרפתיים ואופנה זה חלק חשוב בהוויה הצרפתית. (זה לגבי המסלול. למה דראג קווינס? לאדעת. אני חושבת שזה גם קשור אבל לפתיחות הצרפתית)
אבל זה גם היה נחמד.
תהיתי מה עושים בכל המדינות השמרניות שמשדרות את זה כי גם הן משתתפות:-D

ולא הבנתי איך כל הריקודים האלו קשורים לספורט ולאולימפיאדה.
יותר דברים שקשורים לצרפת כמו קאנקאן.
בטקס פתיחה חייבים להיות ריקודים ושירים ודברים אומנותיים.
בלונדון 2012 הופיעו וואן דירקשיין! הקטע הזה כמובן הוצף מחדש ברשת אתמול חח, הם היו תינוקות חמודים|מאוהב|:-D

אבל הקטע עם המיניונים היה חמוד8-*
זה נגיד לא הבנתי מה הקשר8-*
 

dilly snake

Active member
כן השימוש ברחבי העיר במקום אצטדיון היה כאילו מקורי אבל גם הרגיש נורא מוזר ובחלקו פחות טלוויוני באמת. יאוו ומסכנים כולם עם הגשם.
מעניין אם יחלקו לכולם טישטרטים עם הכיתוב "הייתי באולימפיאדה וכל מה שקיבלתי זה חולצה ודלקת ריאות".
וואי הצחיק אותי ממש נהניתי:-D
לא הפריעה לי הקריינות, אבל הטון השמח של המאיה הזאת שהיא מדברת על אסונות זה מוזר על גבול הקרינג'(תארו לכם אם באיזה שהוא מקום בעולם מישהו מדבר בטון הזה על 7/10 שהישראלים היו או על המצב בעזה?).
זה היה כאילו כבוד לכל מיני דברים צרפתיים ואופנה זה חלק חשוב בהוויה הצרפתית. (זה לגבי המסלול. למה דראג קווינס? לאדעת. אני חושבת שזה גם קשור אבל לפתיחות הצרפתית)
כן ברור שהם היו חייבים לתת במה לאופנה הצרפתית, אבל לא שזה כזה הפריע לי כל הנזילות המגדרית אבל זה נהיה קאמפי ומוזר אחרי כמה זמן.
תהיתי מה עושים בכל המדינות השמרניות שמשדרות את זה כי גם הן משתתפות:-D
:-D :-D :-D :-D

אני רוצה לדעת איך הם הסבירו את השלישייה בספרייה|מובך|:-D
יותר דברים שקשורים לצרפת כמו קאנקאן.
בטקס פתיחה חייבים להיות ריקודים ושירים ודברים אומנותיים.
אני יודעת(והיו דברים שאהבתי, כמו האיש בחצאית שרקד בלט והאנשים שרקדו במזרקה והקטע עם האנשים בורוד) אבל תמיד חשבתי שעושים גם דברים שקשורים לספורט לא?
 

didalf

Well-known member
מעניין אם יחלקו לכולם טישטרטים עם הכיתוב "הייתי באולימפיאדה וכל מה שקיבלתי זה חולצה ודלקת ריאות".
:-D
וואי כן מסכנים אני גם אמרתי מה יהיה יחטפו דלקת ריאות לא יהיה מי שיתחרה?

לא הפריעה לי הקריינות, אבל הטון השמח של המאיה הזאת שהיא מדברת על אסונות זה מוזר על גבול הקרינג'
כן זה מה שהצחיק אותי מאד נהניתי:-D
(תארו לכם אם באיזה שהוא מקום בעולם מישהו מדבר בטון הזה על 7/10 שהישראלים היו או על המצב בעזה?).
אה כשאת אומרת את זה ככה;-#;-#

אני רוצה לדעת איך הם הסבירו את השלישייה בספרייה|מובך|:-D
ממש:-D

אני יודעת(והיו דברים שאהבתי, כמו האיש בחצאית שרקד בלט והאנשים שרקדו במזרקה והקטע עם האנשים בורוד) אבל תמיד חשבתי שעושים גם דברים שקשורים לספורט לא?
לאדעת, אולי. הגיוני חח.
היה קטע ריקוד שקשור לספורט נראה לי (היה כזה מישהי בתלבושת של מתארגפת שרדו סביבה כזה).
 

מילי08

Well-known member
ראנט אקראי מאורחת פורחת |רוח|

קודם כל, אמנם כבר לא מבקרת כאן, אבל חושבת עליכם כל הזמן. אין לי זמן כי עברתי עבודה ואני אשכרה צריכה לעשות את הדבר האיום הזה שנקרא לעבוד. קונספט נוראי. וביחד עם הכלב והחתולים שכל אחד דורש את הצוּמי שלו, נגמר לי היום.
גם עם נטפליקס יש לי איזה סיפור אז אני כבר לא נכנסת לשם ולא חידשתי מינוי לפריים. מאז אוקטובר אני פחות נהנית מדברים. בקושי שומעת מוזיקה ולא מצליחה אפילו ליהנות מסדרה טובה כי זה לא מרגיש לי נכון. אז הפסקתי לעקוב אחרי הסדרות שפעם אהבתי. אם משהו משודר בערוצים של יס אני אראה אבל כבר לא מחפשת את הסדרות הספציפיות שאהבתי. הכל די מחורבן.
אז אחרי החפירה הזאת, החפירה שלשמה התכנסנו.
בחודשים האחרונים מה שאני כן רואה זה בעיקר שיקגו פייר (הי עדי נחש! |4U|)
הבעיה היא שאמנם יש מתח ועניין מסוים אבל הדמויות בלתי נסבלות (ביי עד נחש?|מובך|)
לא ראיתי את העונות הראשונות רק מעונה ארבע או חמש שעלו ביס אז לא מכירה את הדמויות המקוריות. ממה שראיתי כולם אלטרואיסטים עד כדי הקאה ומלאי אידאלים ואין להם חיים מחוץ לעבודה (ואני לא יכולה שלא לתהות מה קורה בפאב המוליז כשכולם במשמרת של לילה). אבל הם עוד איכשהו עוברים מסך איכשהו. הבעיה שיש כמה דמויות שמממממששש עולות לי על העצבים. גאלו למשל, עם הפרצוף שדורש כאפה שלו. בודן, שאין לי מושג למה מעריצים אותו כי הוא לא באמת עושה משהו מעל ומעבר ממה שנדרש ממנו כמנהל, קיד עם הצדקנות והפוזה החצי גברית שלה, והפרצופים שלה. לא יכולה לסבול את העיקום פה הזה במקום לחייך. כנ"ל הרמן שיש לו הבעות מוגזמות תמיד. גם מעצבן אותי שקאפ וטוני הם על תקן הליצנים המפגרים כאילו כולם שם עדיין בני 14.
אבל הכי מעצבן אותי, ובאמת באמת סליחה מהמעריצים כי אני בטוחה שאני היחידה שחושבת ככה.. הכי מעצבן אותי סוורייד עם הפוזה האולטרה מאצ'ו שלו, זה שתמיד מנצח ומצליח ולא עושה פאדיחות וקוּל בהגזמה גם כשזה ממש לא נחוץ או מתבקש, וגם הוא די חרא בןאדם כי הוא ממש מתנשא על כל האחרים, בעיקר על הצוות שלו ועל קרוז. קרוז אמנם הוא למלם לגמרי אבל מעריץ את סוורייד, השם יודע למה אבל סוורייד פשוט מגעיל אליו
.
 

מילי08

Well-known member
לחצתי בטעות על השליחה ופרסמתי לפני שהוצאתי את כל מה שהיה לי להגיד, אבל כנראה זה סימן משמיים לא להגזים :-P:
 

didalf

Well-known member
ראנט אקראי מאורחת פורחת |רוח|
לרגע חשבתי שדמיינתי:-0
קודם כל, אמנם כבר לא מבקרת כאן, אבל חושבת עליכם כל הזמן. אין לי זמן כי עברתי עבודה ואני אשכרה צריכה לעשות את הדבר האיום הזה שנקרא לעבוד. קונספט נוראי. וביחד עם הכלב והחתולים שכל אחד דורש את הצוּמי שלו, נגמר לי היום.
גם עם נטפליקס יש לי איזה סיפור אז אני כבר לא נכנסת לשם ולא חידשתי מינוי לפריים. מאז אוקטובר אני פחות נהנית מדברים. בקושי שומעת מוזיקה ולא מצליחה אפילו ליהנות מסדרה טובה כי זה לא מרגיש לי נכון. אז הפסקתי לעקוב אחרי הסדרות שפעם אהבתי. אם משהו משודר בערוצים של יס אני אראה אבל כבר לא מחפשת את הסדרות הספציפיות שאהבתי. הכל די מחורבן.
|נחמה||נחמה|

ממה שראיתי כולם אלטרואיסטים עד כדי הקאה ומלאי אידאלים ואין להם חיים מחוץ לעבודה
חחח זה כל סדרות המשטרה ככה.
 

Lhuna3

Well-known member
ראנט אקראי מאורחת פורחת |רוח|
וואו BLAST FROM THE PAST! |חיבוק| כיף לראותך!
קודם כל, אמנם כבר לא מבקרת כאן, אבל חושבת עליכם כל הזמן. אין לי זמן כי עברתי עבודה ואני אשכרה צריכה לעשות את הדבר האיום הזה שנקרא לעבוד. קונספט נוראי. וביחד עם הכלב והחתולים שכל אחד דורש את הצוּמי שלו, נגמר לי היום.
גם עם נטפליקס יש לי איזה סיפור אז אני כבר לא נכנסת לשם ולא חידשתי מינוי לפריים. מאז אוקטובר אני פחות נהנית מדברים. בקושי שומעת מוזיקה ולא מצליחה אפילו ליהנות מסדרה טובה כי זה לא מרגיש לי נכון. אז הפסקתי לעקוב אחרי הסדרות שפעם אהבתי. אם משהו משודר בערוצים של יס אני אראה אבל כבר לא מחפשת את הסדרות הספציפיות שאהבתי. הכל די מחורבן.
הכל מחורבן לחלוטין, אני מסכימה, והתחושה היא שרק הולך להיות יותר גרוע.
אישית אני כרגע לוקחת את זה יותר לכיוון של "תנסי להינות מהדברים הקטנים בחיים כל עוד את יכולה", וכן זה גם בא עם רגשות אשמה ברקע ומחשבות רעות, ואני מבינה מאוד את מי שלא רוצה או לא מסוגל לזה. |נחמה|
אז אחרי החפירה הזאת, החפירה שלשמה התכנסנו.
בחודשים האחרונים מה שאני כן רואה זה בעיקר שיקגו פייר (הי עדי נחש! |4U|)
הבעיה היא שאמנם יש מתח ועניין מסוים אבל הדמויות בלתי נסבלות (ביי עד נחש?|מובך|)
לא ראיתי את העונות הראשונות רק מעונה ארבע או חמש שעלו ביס אז לא מכירה את הדמויות המקוריות. ממה שראיתי כולם אלטרואיסטים עד כדי הקאה ומלאי אידאלים ואין להם חיים מחוץ לעבודה (ואני לא יכולה שלא לתהות מה קורה בפאב המוליז כשכולם במשמרת של לילה). אבל הם עוד איכשהו עוברים מסך איכשהו. הבעיה שיש כמה דמויות שמממממששש עולות לי על העצבים. גאלו למשל, עם הפרצוף שדורש כאפה שלו. בודן, שאין לי מושג למה מעריצים אותו כי הוא לא באמת עושה משהו מעל ומעבר ממה שנדרש ממנו כמנהל, קיד עם הצדקנות והפוזה החצי גברית שלה, והפרצופים שלה. לא יכולה לסבול את העיקום פה הזה במקום לחייך. כנ"ל הרמן שיש לו הבעות מוגזמות תמיד. גם מעצבן אותי שקאפ וטוני הם על תקן הליצנים המפגרים כאילו כולם שם עדיין בני 14.
אבל הכי מעצבן אותי, ובאמת באמת סליחה מהמעריצים כי אני בטוחה שאני היחידה שחושבת ככה.. הכי מעצבן אותי סוורייד עם הפוזה האולטרה מאצ'ו שלו, זה שתמיד מנצח ומצליח ולא עושה פאדיחות וקוּל בהגזמה גם כשזה ממש לא נחוץ או מתבקש, וגם הוא די חרא בןאדם כי הוא ממש מתנשא על כל האחרים, בעיקר על הצוות שלו ועל קרוז. קרוז אמנם הוא למלם לגמרי אבל מעריץ את סוורייד, השם יודע למה אבל סוורייד פשוט מגעיל אליו
.
אוקיי אבל המציאות מענישה אותנו מספיק, אני לא חושבת שאת צריכה להעניש את עצמך יותר עם סדרות שאת סובלת מהן ;-)
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ראנט אקראי מאורחת פורחת |רוח|
הצילו זאת רוח רפאים!!!!
הי, איזה כיף לראות אותך שוב.
קודם כל, אמנם כבר לא מבקרת כאן, אבל חושבת עליכם כל הזמן. אין לי זמן כי עברתי עבודה ואני אשכרה צריכה לעשות את הדבר האיום הזה שנקרא לעבוד. קונספט נוראי. וביחד עם הכלב והחתולים שכל אחד דורש את הצוּמי שלו, נגמר לי היום.
גם עם נטפליקס יש לי איזה סיפור אז אני כבר לא נכנסת לשם ולא חידשתי מינוי לפריים. מאז אוקטובר אני פחות נהנית מדברים. בקושי שומעת מוזיקה ולא מצליחה אפילו ליהנות מסדרה טובה כי זה לא מרגיש לי נכון. אז הפסקתי לעקוב אחרי הסדרות שפעם אהבתי. אם משהו משודר בערוצים של יס אני אראה אבל כבר לא מחפשת את הסדרות הספציפיות שאהבתי. הכל די מחורבן.
בדיוק באתי לומר שאת באה רק כשאנחנו על סף מלחמה, אבל אז קלטתי שבעצם לא ראינו אותך מאז המלחמה. אלא אם כן אני טועה?
בהחלט עברנו משהו נורא וגם כאן היה לנו קשה מאוד לחזור לשגרה.
מצד אחד אני חושב שחשוב מאוד לחזור לשגרה מסויימת, מצד שני לפעמים אני באמת תוהה האם זה נורמלי עד כמה חזרנו לסוג של שגרה.
*ובמשפט הזה אני מתייחס לגידול חתולים, לא לשום מלחמה.

בכל מקרה נחמד מאוד לראות אותך שוב ונשמח לראות אותך יותר גם אם אין לך דברי טלוויזיה לדבר עליהם (תמונות של חתולים גם מתקבלות)

גם מעצבן אותי שקאפ וטוני הם על תקן...
חשבתי שאת מדברת על שיקגו פייר, אבל עושה רושם שאת מדברת על סרטי מארוול ישנים.
 

dilly snake

Active member
ראנט אקראי מאורחת פורחת |רוח|
אווו בדיוק לפני כמה ימים חשבתי עלייך. אני מתגעגעת אלייך נורא |לב| |לב| |לב| .
אין לי זמן כי עברתי עבודה ואני אשכרה צריכה לעשות את הדבר האיום הזה שנקרא לעבוד.
החוצפה הזאת של החיים למנוע מאיתנו לרבוץ 24/7 בפורום. איכ! פויה!
בחודשים האחרונים מה שאני כן רואה זה בעיקר שיקגו פייר (הי עדי נחש! |4U|)
הבעיה היא שאמנם יש מתח ועניין מסוים אבל הדמויות בלתי נסבלות (ביי עד נחש?|מובך|)
פרשתי ממנה ומPD בשנה שעברה ועכשיו אני רואה רק את MED.

עכשיו, אני הגעתי למסקנה(אם תמצאי ראנטים ישנים שלי, כבר הזכרתי את זה) שזו בכלל סדרה על כת. וזה ההסבר: ביידן הוא ראש הכת והלוטננטים ומאוץ' וסטלה הם בכירים ויש את החפ"שים . ואם תשימי לב כל פעם שמישהו מגיע אחרי כמה פרקים הוא עובר שטיפת מוח ועובר להפיץ את האידיאולוגיה של הכת לתחנות אחרות(אלא אם הוא על תקן הרע).
והקטע הכי מעצבן זה שאם מישהו סובל מהפציעה הכי קטנה כולם הולכים ללוות אותו לMED ומחכים שעות בחדר המתנה כאילו הם לא אמורים להיות במשמרת ולהתכונן לקריאות הבאות.
הכי אני אוהבת שם את ברט וקייסי, הם היחידים שאין לי תלונות כלפיהם(למרות שקייסי הוא כזה קלישאה על אמריקאיות).
הכי מעצבן אותי סוורייד עם הפוזה האולטרה מאצ'ו שלו
הבעיה היותר גדולה שטיילור קיני שחקן נוראי, עם מנעד הבעות פנים של יתושה עם קדחת הנילוס.
 
למעלה