לכל אוהבי הכלבים - בקשה לדיון

  • פותח הנושא WTR2
  • פורסם בתאריך

WTR2

New member
אל תבינו לא נכון את מה שכתבה ענת../images/Emo70.gif

היא רשמה את החברות הגדולות שעושות ניסויים בבעלי חיים אבל יש חברות ששותפות להן או שייכות להן לדוגמא פרו פלאן ואלפו הם חלק מפורינה ורויאל קאנין שייך לפדיגרי
 

Benjamin Turner

New member
ידעתי שזה לא יהיה פשוט כל כך...

דעתך היא שאין לקנות רויאל קניין על אף שספציפית לשם יצורו לא מבוצעים ניסויים בבעלי חיים, משום שהוא שייך לפדיגרי, שכן מבצעים ניסויים בבעלי חיים כדי ליצר את המזון שלהם? הבנתי נכון? ואם כך, אולי צריך גם להפסיק לקנות מוצרים של אוסם-נסטלה, כי נסטלה היא חלק מפורינה? אני לא קונה בינתיים רויאל קניין, אבל הייתי רוצה לפתור את הסוגיה לפני שמגיע הזמן לקנות את השק הבא...
 

WTR2

New member
הבנת נכון

למרות שאם אני לא טועה, רויאל מבצעים ניסויים באופן עצמאי.. אבל אני לא בטוחה בקשר לנסטלה- כן, אני מחרימה מוצרים של נסטלה.. וקוקה קולה, ופינוק והוואי, ואורביט (עוד?)
 

Benjamin Turner

New member
קוקה קולה? טוב...

אני מחרימה חברות קוסמטיקה שמבצעות ניסויים על בעלי חיים (ג'ונסון&ג'ונסון, פרוקטר&גמבל וכו'), ותו לא. אם אתחיל להחרים את מוצרי אוסם... הרי אין לזה גבול! אולי נחרים סופרמרקטים שמוכרים את הסחורה של כל החברות הללו, או ערוצים שמשדרים פרסומות שלהן, או השד יודע מה עוד? מבחינתי יש בזה מן אובדן השפיות. לגבי רויאל קניין, דוק עינת כתבה שהם לא מבצעים ניסויים למעט ניסויי האכלה (שעלי מקובלים לחלוטין, לא יודעת מה אתך).
 

john111

New member
אני לא חושב שיש בזה מן האי שפיות

אני מעריך את מי שכן מחרים. אני מודה שזה לא קל להחרים כי רשימת החברות ארוכה. עם זאת אין לרפות את ידיהם של אילו שכן מצליחים בכך ולומר שזה בגדר אובדן שפיות. אני משתדל ועושה כמיטב יכולתי - לפחות ממגוון המוצרים של פרוקטור אנד גמבל השנואים אני מתרחק.
 

Benjamin Turner

New member
רגע, אמרתי "מבחינתי"

משמע אם אני אעשה זאת אאבד את שפיותי. הערצתי נתונה למי שמצליח להחרים את כל החברות שנותנות יד או נוטלות חלק באיזשהו אופן בניסויים (שלא למטרות מחקר מדעי) בבעלי חיים.
 

WTR2

New member
לא צריך לרדת לרמות כל כך נמוכות

ורויאל קאנין שייכים לפריגרי, אז כן צריך להחרים
 

C H 4

New member
באתר פטה יש רשימה טובה

מבחינתם חברה שעושה ניסויים/מתעללת היא חברה שעושה ניסויים או חברה שמחזיקה כלבים בכלובים לניסויי טעימה חברות שניסויי הטעימות שלהן מתבצעות בכלבי בית של עובדים או מתנדבים לא נחשבות לחברות "רעות" הרשימה מאוד גדולה ושווה לחפש אותה
 

RSPA

New member
דעתי ממש לא חשובה לצורך הענין

אני משתדל לשים את הנתונים שבידי כדי שכל מי שמעונין יוכל לקחת אותם - או לא לקחת אותם - בחשבון. גם אני עובר ועברתי התלבטויות לא פשוטות בענין מזונות לכלבים אבל אני לא אטיף לאיש לעשות את מה שאני עושה ומה שאני מחליט לגבי כלבי. זו החלטה מאוד אינדיבידואלית ולא פשוטה (כבר אמרנו...)
 

Benjamin Turner

New member
בסדר, ברור

אבל אני אישית מכירה את הנושא מ... אתמול, בערך, כך שפרטים לגבי מסקנות שכבר הוסקו ע"י אנשים אחרים והדרך להסקתן יכולים לעזור. כלומר, ידעתי שמבצעים ניסויים, אבל פשוט לא האמנתי שיבצעו ניסויים כאלה-חשבתי שמדובר בניסויי האכלה, כשבמקסימום מחזיקים את הכלבים בכלוב כמו בעמותות (ולא שזה כל כך מלבב). בסדר, אני עוד אחשוב על זה, ואקרא כאן, ונראה מה נעשה כשיגיע הזמן לקנות שק מזון חדש. תודה לWTR שפקחה את עיניי (ולשם שינוי, מבלי לקרוא לי רוצחת
).
 

ravhen

New member
אני מוזעזעת מהסרט.חייבים לעשות

חרם על חברות כאלה. זה לא אנושי.
 

BooA

New member
הפיתרון- אקאנה..... בפעם המאה...

(http://www.championpetfoods.com/dog_acana_premium.html) (ושיתחילו לשלם לי על יחסי ציבור, בבקשה) זה אוכל מעולה, יותר טוב מנוטרה גולד ומרויאל קנין, יש מבחר פורמולות גדול להעדפתו או צרכיו של כל כלב. יותר ויותר חנויות מוכרות אותו ואם אין בסביבתך את יכולה לבקש מהמוכר להביא. וכמובן, תבדקי את העצה הזו ואל תסתמכי עליה בעיינים עצומות (בשביל ש john111 ירגע)
 

Benjamin Turner

New member
עם אקאנה יש לי בעיה אחרת

שלא אפרט אותה משום שהתבקשתי לשמור על שתיקה. זו לא בעיה שעדיין קיימת או שבכלל רלוונטית לארץ, והיא יותר פסיכוסומטית מבחינתי, אבל בכל זאת אני מעדיפה כרגע שלא לקנות את המזון הזה.
 

BooA

New member
אם את מדברת על זה שמישהו מכר בזול

מזון ישן/מקולקל. אז שמעתי משהו על זה וזה לא אומר כלום על המוצר עצמו כשהוא נקנה מחנות אמינה ולא בקומבינה. אם את מדברת על משהו אחר אשמח לקבל מסר, הרי בכל זאת היקרים לי ניזונים מאוכל שלהם, לא הייתי רוצה לגרום להם לנזק.
 

Benjamin Turner

New member
אני מדברת על משהו אחר

שלא רלוונטי בישראל ואני בטוחה שלא יזיק ליקרים לך, אל דאגה
עם זאת, אצלי אקאנה מזוהה בתת מודע עם אותו משהו, ולכן אני לא ששה לקנות אותו (אם כי יתכן שאם אפסיק לקנות רויאל קניין ולוסי שלי תמשיך להגיב רע לנוטרה גולד, אנסה אותו בכל זאת). אגב, על זה שמישהו מכר בזול מזון ישן או מקולקל לא שמעתי, אבל בינתיים אני די סומכת על חנות החייעס שלי ולא קונה בקומבינות ממילא
 

Benjamin Turner

New member
למיטב ידיעתי, אין שום דבר רע באקאנה

אמרתי, זו בעיה פסיכוסומטית שלי
 
למעלה