לכל אוהבי הכלבים - בקשה לדיון

  • פותח הנושא WTR2
  • פורסם בתאריך

BooA

New member
עוד אופציה שכדאי לבדוק

נוטרו צ'ויס- זו סידרה מעולה. RSPA אומר שהם מנוסים על בעלי חיים אבל העניין עדיין נמצא בבדיקה. אני עוד מקווה שהוא טועה או שהמידע שהוא הביא פשוט לא מעודכן. לא מצאתי מידע על כך בעצמי. (תפוז טיפש, מסרב להתמודד עם שועל האש.)
 
אגב, אותם דווקא שאלתי

(את רויאל) איש השיווק שלהם ענה לי שהם משתמשים בשיטת הwhite bag לניסויים שלהם- מחפשים כלבים וחתולים חולים או בריאים שישתתפו בניסוי (וישארו ברשות הבעלים), מחלקים לבעלים מזון ללא תוויות וגם שאלונים, ועוקבים אחרי ההתקדמות שלהם, אהבתם למזון וכו'. בינתיים הם התאחדו עם וולת'הם, אז אין לי מושג מה קורה. ו- נכון שזה נחשב לניסוי, אבל גם אני הייתי מנדבת את הכלבה שלי לניסוי כזה :). אני מעדיפה מזון רפואי שנוסה בצורה הזו מאשר ירייה בערפל.
 

WTR2

New member
באמת? היית מנדבת את הכלבה שלך?

למה? מה אם זה אוכל שאין בו מספיק חלבונים או שומן או כל דבר אחר הכרחי? אולי את לא תראי את זה מיד שהכלבה שלך מתדרדרת בריאותית, ולטווח הארוך זה יגרום נזק ולא תהיה דרך חזרה?
 

BooA

New member
אל תהיי מצחיקה

לניסוי כזה גם אני הייתי מתנדבת. ועל אחת כמה וכמה כלבים בעמותות. אם האוכל הוא מאוזן ורק רוצים לבדוק שהוא באמת טעים. או אם האוכל מיועד לטיפול בבעיה רפואית שיש לכלב שלי ולא נמצא לה פיתרון. הייתי מתנדבת בשמחה. ניסויים כאלו בכלל לא נכללים בקטגוריה של ניסויים אכזריים (ובגלל זה אני גם לא בטוחה שהמידע הוא נכון, גם יוקונובה שולחת מכתבים מפייסים שמסווים את האמת). אם לא היית משתתפת בניסוי כזה אז למה אין לך בעיה לתת לכלבה שלך אוכל שלא נוסה על בעלי חיים בכלל? מה ההבדל? (ההבדל הוא שהאוכל שלא נוסה על בע"ח כן עבר ניסויי טעימה כמו זה שאת מתנגדת לו כרגע).
 

WTR2

New member
את אחד מהאנשים שצריכים לענות על

השאלה שלי כי רואים שאת מטילה ספק בהכל וטוב לך בבועה לך, זה שיוקונובה עושים - את גם מכחישה אז תעני לי, מה עושה אותך אוהבת כלבים?
 

BooA

New member
תגידי, דון קישוט... לא חבל?

פתחת דיון חשוב בנושא מעניין וחיוני. אבל את בכלל לא קוראת את ההודעות בדיון. אני לא קונה יוקונובה, לא קונה מזון שנוסה על בעלי חיים, לא קונה מזון שבבעלות חברה על בעלי חיים ובכלל לא קונה לביתי מוצר שקשור בניסויים על בעליי חיים. אפשר היה להבין את זה מהרבה מההודעות שלי בדיון הזה. זו לא חוכמה להגיד אל תקנו מוצר שנוסה על בעליי חיים בלי להציע אלטרנטיבה. אני חיפשתי אלטרנטיבה ומצאתי כמה אלטרנטיבות מצויינות אותן אני מציעה כאן. כדאי שתתחילי להקשיב, ההתעקשות שלך הורסת לך את הדיון.
 

WTR2

New member
לא חבל להגיד דברים לא נכונים?

תראי כאן שלא פתחתי דיון וזהו, אלא גם המלצתי על מוצרים שלא נוסו אני כן מקשיבה למה שיש לכל אחד להגיד, אבל לפני רגע הטלת בספק אפילו את יוקונובה כעושה ניסויים. אז למה כן תאמיני אם צילומים ופרסומים לא עוזרים לך? מצד אחד מחרימה ומצד שני מטילה בספק את העובדה שיוקונובה מתאכזרים בכלבים? אני לא מתעקשת על שום דבר חוץ מהעובדה שאוהב כלבים לא יקנה משהו שיגרום לסבל שלהם ואת זה ראיתי בפורום.
 

רֵעוּת

New member
../images/Emo13.gif הטלתי בספק את ההבטחה של רויאל ק

קנין. ונתתי בתור דוגמא את יוקנובה שגם היא מפזרת הבטחות שבהם היא אומרת לאנשים מה שהם רוצים לשמוע ובכך מתחמקת מלהודות בפרוש שהיא עושה ניסויים אכזריים בבעלי חיים. היא לא מכחישה את ההאשמות נגדה אבל כן מנסה להסוות את האמת.
 

BooA

New member
וד"א גם כל המוצרים שאת אוכלת

עברו ניסויי טעימה ע"י קבוצת מיקוד.
 

WTR2

New member
על איזה ניסויים את מדברת?

בבני אדם? כי יש הבדל ועל איזה מוצרים את מדברת בדיוק..?
 

BooA

New member
אין שום הבדל

אם את אוכלת מעדן סויה של צוריאל את אוכלת מוצר שבתהליך הפיתוח שלו נעשו מבחני טעימה על קבוצת מיקוד של אנשים שטעמו אותו והביעו דעתם. ואם החתול שלך אוכל להקט הוא אוכל מוצר שבתהליך הפיתוח שלו נעשו מבחני טעימה על קבוצות של חתולי רחוב בשרון ולפי תגובתם פותח המוצר. אין עם זה שום בעיה אין טעם להתחיל לשווק מזון בכמויות מסחריות בלי לבדוק אותו קודם על קבוצת מיקוד. כל עוד זה נעשה בלי לפגוע בזכויותייהם של בעלי חיים זו אטימות להתנגד לזה וזה סתם חוטא למטרה האמיתית.
 

WTR2

New member
"כל עוד זה נעשה בלי לפגוע

בזכויותיהם של בעלי חיים" - פה אני מסכימה איתך אני פשוט שמעתי על ניסוי טעימה שלוקחים את החיה מהבית החם שלה רק כדי שתטעם אוכל... בקשר למבחני טעימה של אנשים - זה קצת שונה ואין טעם להשוות כי אנשים יכולים להתנגד ולהגיד שהם לא מוכנים. כלבים ובעלי חיים לא יכולים לדבר ולהגיד "לא" או "די".. אבל שוב, אם מדובר בניסויי טעימה שמתבצע ללא כל נזק לחיה והיא תחת מעקב ויטרינרי צמוד, אז בסדר
 

רֵעוּת

New member
אם החיה לא יכולה להגיד לא. אין ערך

בניסויי שבודק אם האוכל טעים. יש הבדל גדול בין ניסוי בכפיה לבין הניסוי המומלץ המדובר.
 

ohari

New member
אלו ניסויים הכרחיים

ואינם גורמים נזק לכלב. בעלי הכלב מקבל שקי מזון וחותם על התחייבות שהכלב לא יאכל כלום מלבד המזון הזה ואז מוזמן לבדיקות תקופתיות שכוללות בדיקות דם פשוטות שנותנות מידע למפתחים על טיב המזון. לפעמים בודקים גם את הצואה כדי לקבל מושג על טיב החלבונים אבל השיטה הזאת נמצאה לא כל כך מדויקת. להערכתי לא קיים סיכון לכלב מניסוי שכזה. אל תשכחי שמבוצעות בדיקות דם תקופתיות והן נותנות אומדן על מצבו של הכלב. אני גם הייתי מסכים שהכלבים שלי ישתתפו בניסוי כזה.
 

WTR2

New member
אם כך הדבר באמת

אז אני מתנצלת. פשוט ידוע לי על ניסויי טעימה שבו לוקחים כלבים מביתם כדי לערוך בהם את הניסוי, וזה שגוי לטעמי. קבלו התנצלות
 
למעלה