אתה קורא את דבריי?
"כפוי" לא מבחינת זה שהוא אנוס. ולכן שמתי זאת במרכאות עוד בהודעה הראשונה, אלא כפוי מבחינת זה שזהו טעמי, ו"טעמים" הם לא דבר שאני בוחר ואז מכריע אודותם, אלא הם פרימרים (קודמים) (וכל רצון הוא פרימרי ארביטררי (קודם ושרירותי) - ורק במובן הארביטרריות ישנה סימלריות בין ערכים לטעמים במובן tast's' : "למה פלוני אוהב גלידה והשני לא? כי זה הטעם שלו. אבל, וכאן זה אבל גדול מאוד, השוני המהותי ביניהם, ואפילו אנטי תזה, הוא שערכים בוחרים, וטעמים לא ובמובן זה הם צורך, על אף שהוא ארביטררי (שרירותי).
יש קטע ביוטיוב של שיחה בין לייבוביץ לפרופ' הלברטל, בעניין זה בדיוק (ואפילו עם דוגמת הגלידה) אני בטוח שאחרי שתראה אותו, תבין, ואתה נמצא בחברה טובה גם פרופ' הלברטל (אז ד"ר) לא הבין, עד שהמהר"יל הסביר לו.
"כפוי" לא מבחינת זה שהוא אנוס. ולכן שמתי זאת במרכאות עוד בהודעה הראשונה, אלא כפוי מבחינת זה שזהו טעמי, ו"טעמים" הם לא דבר שאני בוחר ואז מכריע אודותם, אלא הם פרימרים (קודמים) (וכל רצון הוא פרימרי ארביטררי (קודם ושרירותי) - ורק במובן הארביטרריות ישנה סימלריות בין ערכים לטעמים במובן tast's' : "למה פלוני אוהב גלידה והשני לא? כי זה הטעם שלו. אבל, וכאן זה אבל גדול מאוד, השוני המהותי ביניהם, ואפילו אנטי תזה, הוא שערכים בוחרים, וטעמים לא ובמובן זה הם צורך, על אף שהוא ארביטררי (שרירותי).
יש קטע ביוטיוב של שיחה בין לייבוביץ לפרופ' הלברטל, בעניין זה בדיוק (ואפילו עם דוגמת הגלידה) אני בטוח שאחרי שתראה אותו, תבין, ואתה נמצא בחברה טובה גם פרופ' הלברטל (אז ד"ר) לא הבין, עד שהמהר"יל הסביר לו.