לא ראוי להתייחסותלדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושליםומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
דווקא כן ראוי להתייחסותלא ראוי להתייחסות
שטרסלר?? "כתב כלכלי רציני"?דווקא כן ראוי להתייחסות
ההשתלחות הזאת מבוססת על חצאי-אמיתות ודמגוגיה, ודווקא מאדם שנחשב "כתב כלכלי רציני" הייתי מצפה לקצת יותר העמקה.
עש שם מרכאות כפולות...שטרסלר?? "כתב כלכלי רציני"?
אולי הוא היה כזה בראשית שנות השמונים... היום הוא סתם דמגוג בגרוש - כמעט בכל נושא עליו הוא כותב. גם כשאני מסכים איתו אני ממש נבוך מרדידות הטיעונים, עילגות ההתבטאות ופשטנות המחשבה. כתב כלכלי רציני הוא להבדיל גיא רולניק (למרות שברשימתו האחרונה על הרכבת השתרבבה לו טענה שהרכבת נוסעת בשבת...).
מאוד ראוי להתייחסותלא ראוי להתייחסות
מאוד ראוי להתייחסות
אחת הדרכים לבחון אדם שמתיימר להיות מומחה גדול בתחומו היא לראות איך הוא מתבטא בתחום שאתה מבין בו יותר ממנו. האם נחמיה שטרסלר מודה שאינו מבין דבר וחצי דבר בתחום הרכבות? לא! האם נחמיה שטרסלר הלך ובדק מה עומד מאחורי ההצהרות הדרמטיות שלו כמו "כל זה לא מונע משר התחבורה מאיר שטרית לקדם במלוא המרץ קו רכבת נוסף לירושלים, קו מהיר, דרך שער הגיא, עם גשרים גדולים ומנהרות ענק. כך יילך כסף טוב אחר כסף רע." לא ולא!! פה נחמיה שטרסלר נפל ונפל בגדול. אני לא חושב שאני אי פעם אתייחס למאמרים שלו בחצי הרצינות שהתייחסתי אליהם בעבר. הוא בוודאי לא יראה בעיניי כפרשן שניתן לסמוך על דבריו בעתיד. לפחות היה כותב שהוא אינו מבין ברכבות ולכן אינו יודע מה התועלת בעניין, אבל לא. אצלו הכל אמיתות מוחלטות, אין ספקות גם כאשר אינו מבין בתחום דבר וחצי דבר.
עמית , המשך בדרכך זו ועוד תראה|כו|
עמית , המשך בדרכך זו ועוד תראה
שהעכבר יוביל אותך ל YNET
קו באר שבע, עם כל הכבוד לחשיבותו...לדעתי הוא קצת מגזים...
נחמיה שטרסלר משתלח ברכבת, מגלה חוסר הבנה לחשיבות הקו המהיר לירושליםומתעלם מהצלחת קווים בינעירוניים אחרים (ב"ש, חיפה). אז ... שלא יעבדו עליכם... (גם לא שטרסלר!)
הציבור מטבעו חושב...קו באר שבע, עם כל הכבוד לחשיבותו...
הוא לא כזה "הצלחה", בטח לא עם איחורים קבועים, אנשים נמעכים ומחיר גבוהה. אני מבטיח לך שהרבה אנשים נוסעים ברכבת בגלל רעש תקשורתי ופרסום, די הרבה אנשים עומדים ברכבת עוד בבאר שבע מרכז (למרות שהיא ריקה מקדימה), או בכלל בשעות שאין פקקים - בהן האוטובוס מהיר מהרכבת, זול, ונוח (אתה לא עומד אם אתה לא רוצה), בנוסף תדירותו גבוהה בהרבה מהרכבת. בנוסף אל תשכח שנפתח קו 995 שעושה את באר שבע - חיפה בשעתיים וחצי (מה שהרכבת לא ממש עושה - אלא אם היא לא מאחרת, שזה נדיר בקו זה). אבל כן, יש שם הרבה חירטוטים במאמר הזה.
קו ב"ש הוא הצלחה אדירהקו באר שבע, עם כל הכבוד לחשיבותו...
הוא לא כזה "הצלחה", בטח לא עם איחורים קבועים, אנשים נמעכים ומחיר גבוהה. אני מבטיח לך שהרבה אנשים נוסעים ברכבת בגלל רעש תקשורתי ופרסום, די הרבה אנשים עומדים ברכבת עוד בבאר שבע מרכז (למרות שהיא ריקה מקדימה), או בכלל בשעות שאין פקקים - בהן האוטובוס מהיר מהרכבת, זול, ונוח (אתה לא עומד אם אתה לא רוצה), בנוסף תדירותו גבוהה בהרבה מהרכבת. בנוסף אל תשכח שנפתח קו 995 שעושה את באר שבע - חיפה בשעתיים וחצי (מה שהרכבת לא ממש עושה - אלא אם היא לא מאחרת, שזה נדיר בקו זה). אבל כן, יש שם הרבה חירטוטים במאמר הזה.
למה אני צריך להזכר מה קרה...קו ב"ש הוא הצלחה אדירה
בהתחשב בתשתית הקיימת, ואני בטוח שעם הכפלתו הוא יהפוך להרבה יותר פופולרי ורק מעטים בכלל יחשבו לקחת אוטובוס במקומו. בוא ניזכר רגע... כמה רכבות נסעו בין באר שבע לתל אביב לפני 8 שנים? כמה? התלונות שלך הן של אדם שבע ומפונק, שלא מבין עם איזה נסיבות והזנחה מתמשכת הרכבת מתמודדת, ודורש את הסיפוק המיידי.
אם הרכבות מלאות (ב"ש)למה אני צריך להזכר מה קרה...
לפני שמונה שניםזו סיבה להתנהלות לקוייה"שלא מבין עם איזה נסיבות והזנחה מתמשכת הרכבת מתמודדת" אתה מדבר על הסובסידיה או התקציב של תכנית החומש, כי אני מתקשה להבין. איזו הצלחה מדוברהרי עדיף בבירור שאוטובוסים יצאו בתדירות של עשר דקות על הרכבת הזו. אם הזניחו אותה, לא אומר שצריך להזניח את האוטובוסיםעשה טובה, אם זה הצלחה, אז קיפוד הוא ירבוש.
אתה כל הזמן מדבר על התנהלותלמה אני צריך להזכר מה קרה...
לפני שמונה שניםזו סיבה להתנהלות לקוייה"שלא מבין עם איזה נסיבות והזנחה מתמשכת הרכבת מתמודדת" אתה מדבר על הסובסידיה או התקציב של תכנית החומש, כי אני מתקשה להבין. איזו הצלחה מדוברהרי עדיף בבירור שאוטובוסים יצאו בתדירות של עשר דקות על הרכבת הזו. אם הזניחו אותה, לא אומר שצריך להזניח את האוטובוסיםעשה טובה, אם זה הצלחה, אז קיפוד הוא ירבוש.
אתה כל הזמן מדבר על סטטיסטיקות...אתה כל הזמן מדבר על התנהלות
והתנהלות....צא צא מהסרט הזה כבר. תתעלה מעל לנושא "ההתנהלות" טחנת כבר. קו באר שבע לפני שהופעל שוב היה קו שלדעת אנשי הרכבת יהיה קו נכשל וטעו, הביקוש בקו רק הולך ועולה בחלוף הזמן וכל שיפור ברמת השירות מושך נוסעים נוספים לעשות שימוש בקו הזה הקו הזה הוא לא הצלחה, הוא הצלחה מסחררת, המספרים לא משקרים והסטטיסטיקה לא טועה.
אתה באמת מתקשה להביןלמה אני צריך להזכר מה קרה...
לפני שמונה שניםזו סיבה להתנהלות לקוייה"שלא מבין עם איזה נסיבות והזנחה מתמשכת הרכבת מתמודדת" אתה מדבר על הסובסידיה או התקציב של תכנית החומש, כי אני מתקשה להבין. איזו הצלחה מדוברהרי עדיף בבירור שאוטובוסים יצאו בתדירות של עשר דקות על הרכבת הזו. אם הזניחו אותה, לא אומר שצריך להזניח את האוטובוסיםעשה טובה, אם זה הצלחה, אז קיפוד הוא ירבוש.
לא הבנתי דבר אחדאתה באמת מתקשה להבין
או שנולדת רק לפני 8 שנים? אני מדבר איתך על הזנחה של 50 שנה. כשסוף סוף מפנים תקציבים לרכבת כדי להדביק את הפערים שנותרו במשך תקופה ארוכה זו, אז אתה נזכר להתלונן? אני אומר לך - כל סובסידיה וכל מיליארד עדיף על הניוון המתמשך של הרכבת עד לפני שנים מעטות. ועל זה שהקו הוא הצלחה כבר הסברתי לך. לא רוצה להקשיב? לא צריך.
זה מה שנקרא "תחרות בריאה"לא הבנתי דבר אחד
הרי אם האוטובוס יותר זול, מהיר ונוח לרוב, למה הסטטיסטיקות צריכות לעניין אותי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.